دانستنی های سفر به سانتورینی | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به سانتورینی | راهنما – تصاویر – هزینه

یکی از زیباترین جزایر یونان جزیره سانتورینی می باشد  که این جزیره در دریای اژه قرار دارد. زیبایی های بکر این جزیره موجب شده است که سالانه افراد زیادی به فکر سفر به سانتورینی  با رزرو تور یونان و تور اروپا بیفتند.

آب و هوای سانتورینی

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت سفر به سانتورینی آب و هوای لذت بخش این جزیره می باشد؛ البته بهتر است قبل از سفر به سانتورینی اطلاعات جامع تری از بهترین زمان سفر به این جزیره زیبا را مطالعه کنید. آب و هوای جزیره معمولاً در فصل تابستان خشک بوده و دمای بین ۳۰ تا ۳۵ درجه دارد و همچنین زمستان های این جزیره در هیچ روزی دمای زیر صفر را تجربه نمی کند از این رو هر فردی می تواند بنا به علایق خود زمان مناسبی را برای سفر به سانتورینی انتخاب کند. اگر به دنبال آب و هوای مناسب و جمعیت کمی از گردشگران در زمان سفر به سانتورینی هستید ،بهتر است از دهم شهریور تا ۹ آبان و یا ۱۲ فروردین تا ۱۰ خرداد را انتخاب کنید زیرا همانطور که می دانید این جزیره مانند دیگر جزایر کشور یونان در تابستان بیشترین میزان گردشگران را پذیرا است.

آب و هوای سانتورینی
آب و هوای سانتورینی

بهترین زمان سفر به سانتورینی از نظر هزینه

با توجه به اینکه فصل تابستان معمولا سیل عظیمی از گردشگران قصد سفر به سانتورینی را دارند طبیعتا هزینه های هتل و خورد و خوراک و همچنین تهیه بلیط در این فصل کمی بالاتر میرود از این رو اگر قصد صرفه جویی دارید و دوست دارید که سفری آرام را تجربه کنید، می‌توانید در فصل زمستان جزیره سانتورینی را برای مقصد سفر خود انتخاب کرده و چند روزی را در این جزیره بکر سپری کنید. اما توجه داشته باشید که فصل زمستان هر چند که هوای این جزیره بسیار سرد نیست اما برای استفاده از حمام آفتاب به هیچ عنوان مناسب نبوده و منطقه هر روزه شاهد بارش های فراوانی می باشد.

بهترین زمان سفر به سانتورینی از نظر هزینه
بهترین زمان سفر به سانتورینی از نظر هزینه

استفاده از فستیوال ها در سفر به سانتورینی

شرکت در جشن های برگزار شده در جزیره زیبای سانتورینی یکی دیگر از دلایل سفر به سانتورینی بوده که می تواند برای هر فردی لذت بخش و اعجاب انگیز باشد. در زمان برگزاری این فستیوال ها جشنی پر از آتش بازی های خارق العاده در جزیره سانتورینی برگزار می‌شود که گردشگران بسیاری را با تور یونان و تور اروپا به خود حذب می کند. مهمترین روادید این جزیره معمولا در فصل تابستان برگزار شده که شامل فستیوال جاز سانتورینی فستیوال پرافیتیس الیاس، فستیوال مگارون جیزی، فستیوال ایفستیا، و… می باشد که یکی از جاذبه های قابل توجه در سفر به سانتورینی است.

استفاده از فستیوال ها در سفر به سانتورینی
استفاده از فستیوال ها در سفر به سانتورینی

جاذبه های گردشگری سانتورینی

جزیره سانتورینی یکی از سواحل درجه یک کشور یونان بوده که معروف به ساحل سیاه شنی است و مهمترین جاذبه های توریستی آن عبارت است از:

  • دهکده ثرا: شهر ثرا مرکز جزیره سانتورینی بوده که حتما در سفر به سانتورینی باید سری به آن بزنید و از خانه های مکعبی، کلیسا های زیبا، تراس های سفید و کوچه های پر پیچ و خم دهکده ثرا دیدن کنید.
  • دهکده اویا: منظره غروب شگفت انگیز این دهکده موجب محبوبیت آن شده که در کنار هتل های لوکس و استخرهای بی کران این منطقه پذیرای گردشگران سراسر جهان می باشد.
  • منطقه باستانی اکروتینی: یکی از برجسته ترین مناطق باستان شناسی در جزایر دریای اژه این منطقه می باشد که آثاری از تمدن هزاره چهارم قبل از میلاد در این منطقه کشف شده است و این منطقه از دیدنی ترین بناهای باستان شناسی سانتورینی می باشد.
  • کلیسای جامع ارتدکس: این بنا در سال ۱۸۲۷ ساخته شده که گنبد و مناره آن جزوه خیره کننده ترین بناهای جزیره سانتورینی به شمار می رود.

عمارت ارگیروس، صومعه اگیوس نیکولاس، موزه صنعتی گوجه فرنگی، آتشفشان سانتورینی، ساحل کاماری، و….از دیگر مناطق توریستی گردشگری این جزیره بوده که هر فردی را ترغیب به سفر به سانتورینی می کند.

جاذبه های گردشگری سانتورینی
جاذبه های گردشگری سانتورینی

هتل های سانتورینی

انتخاب اقامتگاه در هنگام سفر به سانتورینی یکی از عوامل مهم در کیفیت سفر می باشد که از این رو ما بهترین و با کیفیت ترین هتل های جزیره سانتورینی را برای شما عنوان می کنیم.

  • هتل پروپولاس
  • هتل santorini palace
  • هتل finikia Memories
  • Absolute Bliss
  • Santa lrini
  • Preka maria
  • Hotel safia
  • Katerinas castle
  • Palladion hotel

تمامی این هتل ها جزو برترین اقامتگاه های جزیره سانتورینی می باشد که امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، سرویس خشکشویی، کارکنان چند زبانه، مینی بار، تهویه مطبوع، سالن نگهداری از کودکان، رستوران، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، سونا، باغ، پذیرش 24 ساعته و……دارد.

هتل های سانتورینی
هتل های سانتورینی

رستوران های سانتورینی

مهمترین و بهترین رستوران های این جزیره زیبا که می توانید در هنگام سفر به سانتورینی در این مکان ها از غذاهای عالی و فضاهای فوق العاده آن لذت ببرید عبارت اند:

  • رستوران آرگو: این رستوران در فهرست بهترین رستوران های کشور یونان قرار دارد که فضای روباز بزرگ و چشم انداز زیبای آن از مناطق اطراف مکانی عالی برای خوردن یک وعده غذایی می باشد.
  • رستوران سلن :رستوران مدرن و جذابی که مهمانان این رستوران می‌توانند فرهنگ غذایی سانتورینی را از نزدیک لمس کرده و محصولات محلی و اصیل این جزیره را نوش جان کنند.
  • رستوران :۱۸۰۰ این رستوران در یک خانه قدیمی واقع شده که رفتن به آن می تواند تجربه ای متفاوت و بی نظیر باشد. سرو غذاهای مدیترانه ای در تراس بام این رستوران چشم انداز فوق العاده ای از دریای اژه را به نمایش می گذارد.
  • رستوران نیچتری: بهترین غذاهای اصیل جزیره سانتورینی اعم از انواع مارمالاد ها و پنیر سنتی تا حلزون بخار پز و دسر های تهیه شده از عسل در این رستوران سرو می شود.
  • رستوران Aegialos : این رستوران جزو بهترین رستوران های فرهنگی جزیره بوده که در ساحلی زیبا قرار داشته و گردشگران می توانند از بهترین غذاهای دریایی مانند ماهی و میگو استفاده کنند.
رستوران های سانتورینی
رستوران های سانتورینی

هزینه تغذیه در سانتورینی

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم تعداد رستوران های جزیره سانتورینی بسیار زیاد بوده که هر فرد می تواند در هنگام سفر به سانتورینی بنا به علاقه ای که دارد نوع مدرن یا سنتی این رستوران ها را انتخاب کند. در سفر به سانتورینی جای هیچ نگرانی در مورد هزینه خورد و خوراک نمی باشد زیرا تعداد بسیار زیادی اغذیه فروشی وجود دارد که ساندویچ های خوشمزه را با قیمتی مناسب عرضه می کنند. اگر بخواهید در یک رستوران مدرن با کیفیت بهتر این نوع غذا را سرخ کنید می‌توانید تنها با پرداخت مبلغی اندک بهترین غذاهای یونانی را میل بکنید.

هزینه تغذیه در سانتورینی
هزینه تغذیه در سانتورینی

هزینه حمل و نقل در سفر به سانتورینی

در هنگام سفر به سانتورینی توجه داشته باشید که بهترین وسیله حمل و نقل اتوبوس می باشد که قیمتی بسیار مناسب دارد. وجود موتور های چهار چرخ نیز به شما این امکان را می‌دهد که با اجاره کردن این وسایل با قیمتی پایین و مناسب به سرتاسر سانتورینی سفر کنید و لذت ببرید همچنین کرایه تاکسی در این جزیره ارزان قیمت می باشد.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط یونان، وقت سفارت یونان ، ویزای یونان ، تور یونان و تور اروپا میباشد.88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!