دانستنی های سفر به استکهلم | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به استکهلم | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به استکهلم، برای سفر به استکهلم باید با اساسی‌ترین اطلاعات درباره این شهر آشنا شوید. استکهلم یکی از شهرهای زیباییست که همه‌ساله مسافران زیادی را …

راهنمای کامل سفر به استکهلم

برای سفر به استکهلم باید با اساسی‌ترین اطلاعات درباره این شهر آشنا شوید. استکهلم یکی از شهرهای زیباییست که همه‌ساله مسافران زیادی را با استفاده از تور سوئد و تور اروپا از سراسر دنیا در خود جای می‌دهد. اگر شما هم قصد سفر به استکهلم را دارید، این مطلب را دنبال کنید تا با جاذبه‌های گردشگری و بهترین زمان سفر به استکهلم آشنا شوید.

دانستنی های سفر به استکهلم | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

درباره استکهلم

استکهلم بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور سوئد است. زبان رسمی مردم در این شهر، سوئدی و واحد پول آن کرون می‌باشد. زیبایی شهر استکهلم یکی از مهم‌ترین دلایل جذب مسافر است. شما حتی اگر چندین بار هم به استکهلم سفر کنید، باز هم به اندازه ی‌کافی بهانه برای سفر به آن دارید. استکهلم یکی از خاص‌ترین شهرهای دنیاست که آن‌قدر جاذبه و طبیعت‌های زیبا دارد که هر بار از دیدن آن شگفت‌زده می‌شوید. ساختمان‌های رنگی با معماری‌های خاص، بنادر، پارک‌های زیبا و … در این شهر شرایطی را فراهم می‌کنند که گردشگران زیادی از سراسر دنیا با تور سوئد و تور اروپا آن را مقصد خود قرار دهند.

در هنگام گشت‌وگذار در شهر با بناهای تاریخی زیبایی رو به رو می‌شوید که هریک تاریخ خاصی را به شما نشان می‌دهند. بنابراین اگر قصد سفر به استکلهم را دارید، ابتدا این مطالب را به خوبی مطالعه کنید تا در زمان سفر به استکهلم هیچ‌کدام از فرصت‌های پیش رویتان را از دست ندهید. هرچند این شهر نسبت به سایر شهرها گران‌تر است، اما هر مقدار که برای سفرتان پول خرج کنید، قطعاً ارزش خواهد داشت. در ادامه بیشتر با این شهر آشنا خواهید شد.

آب و هوای استکهلم

برای سفر به استکهلم یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که باید داشته باشید شرایط آب و هوایی این شهر است. تابستان‌ها در شهر استکهلم خنک و مطبوع است در حالی که زمستان‌های سردی دارد. اگر به برف و باران علاقه دارید زمستان پیشنهاد بسیار خوبی برای سفر به استکهلم است. البته اگر قصد دارید بهترین زمان را برای سفر به استکهلم انتخاب کنید باید بدانید که این موضوع کاملاً سلیقه‌ای است. در ادامه با فصل‌های استکهلم آشنا می‌شویم تا با خیال آسوده‌تر فصل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به استکهلم

استکهلم در کنار زیبایی‌های خاص و جذابی که دارد در برخی مواقع با شرایط آب و هوایی سختی هم رو به رو می‌شود. بنابراین اگر قصد سفر به استکهلم را دارید ابتدا با فصل‌های آن و جو حاکم بر آن‌ها آشنا شوید. از آنجایی که استکهلم تحت تأثیر جریان‌های گردابی است، ممکن است در برخی فصل‌ها شرایط سختی برای سفر بوجود آید.

تابستان

تابستان در استکهلم از ماه‌های ژوئن تا آگوست است. این فصل یکی از بهترین فصل‌ها از لحاظ شرایط آب و هوایی است. میانیگن دمای هوا در این فصل 18 درجه سانتی گراد بوده و می‌توانید به گردشگری و پیاده روی در خیابان‌های شهر بپردازید. ضمناً روزهای آفتابی در این فصل زیاد است.

پاییز و بهار

برخی گردشگران فصل‌های پاییز و بهار را برای سفر به استکهلم انتخاب می‌کنند. وجود شکوفه‌های زیبا بر درختان در این فصل باعث زیبایی خارق العاده طبیعت می‌شود. برخی معتقدند پاییز و بهار نسبت به تابستان فصل بسیار مناسب‌تری برای سفر به استکهلم است. به همین دلیل در این فصل‌ها با جمعیت زیادی از گردشگران در استکهلم رو به رو خواهید شد. شاید تنها مشکلی که این دو فصل دارند بارش باران‌های زیاد باشد.

بهترین زمان سفر به استکهلم | یوروپ تورز

زمستان

فصل زمستان در استکهلم از اوایل اکتبر آغاز می‌شود. زمستان‌ها در استکهلم بسیار سرد است. بنابراین اگر قصد سفر به استکهلم در فصل زمستان را دارید باید به اندازه کافی لباس به همراه داشته باشید. در این فصل میانگین دمای هوا تا منفی 3 درجه سانتی گراد هم می‌رسد. ریزش باران در این فصل بسیار زیاد است.

تنوع غذایی در استکهلم

اگر قصد سفر به استکهلم را داشتید حتماً از غذاهای متنوع آن در رستوران‌ها و کافه‌های شهر امتحان کنید. برخی از غذاهای خاص در شهر استکهلم شامل موارد زیر هستند:

پونسوپا

پونسوپا یا سوپ گل رز یکی از معروف‌ترین غذاها در استکهلم است که طرفداران زیادی هم دارد. اگر بخواهید این سوپ معروف استکهلمی را امتحان کنید، باید به رستوران‌های قدیمی و سنتی شهر سر بزنید.

کوفته سوئدی

کوفته سوئد یکی از غذاهای معروف در استکهلم است که با گوشت‌های مختلف پخته می‌شود. این غذا در کنار نوعی مربا و سیب زمینی طبخ می‌شود. کوفته سوئدی را می‌توانید در اکثر رستوران‌های مدرن و سنتی استکهلم پیدا کنید. می‌توانید کوفته سوئدی را با گوشت گاو و آهو هم امتحان کنید.

خوراک گوزن شمالی

خوراک گوزن شمالی یکی از غذاهای معروف و قدیمی است که در گذشته غذای مردم شمالی کشور سوئد بوده است.

جاذبه‌ های گردشگری استکهلم

برای سفر به استکهلم باید با جاذبه‌های گردشگری این شهر آشنا شوید. برخی از مهم‌ترین جاذبه‌ها در شهر استکهلم شامل موارد زیر هستند.

کاخ پادشاهی استکهلم

کاخ پادشاهی استکهلم یکی از جاذبه‌های گردشگری در شهر استکهلم است که در سفر به استکهلم با تور سوئد و تور اروپا باید حتماً از آن دیدن کنید. این کاخ جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد. بنابراین باید وقت کافی برای بازدید از آن را داشته باشید. این کاخ به عنوان اقامتگاه پادشاه سوئد شناخته می‌شود و بازدید از آن همه روزه امکان‌پذیر است.

شهر قدیم

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری در شهر استکهلم شهر قدیم است. اگر سفر به استکهلم انتخاب شما برای یک سفر خاطره انگیز بود حتماً از شهر قدیم هم دیدن کنید. با بازدید از این شهر می‌توانید تجربه ی‌بازدید از یک موزه ی‌زنده را برای خود به ارمغان آورید. با بازدید از این موزه می‌توانید با فرهنگ مردم این شهر آشنا شوید.

کلیسای جامع استکهلم

کلیسای جامع استکهلم یکی از کلیساهای زیبا در شهر استکهلم است که دکوراسیون تاریخی منحصر به فردی دارد. معمولاً کنسرت‌هایی مذهبی در این کلیسا برگزار می‌شود.

خیابان Drottninggatan

خیابان Drottninggatan یکی از خیابان‌های پررفت و آمد در استکهلم است که افراد معمولاً برای خرید به این خیابان مراجعه می‌کنند. وجود فروشگاه‌های متنوع در این خیابان باعث شده که به یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های شهر تبدیل شود. در این خیابان رستوران‌هایی هم وجود دارند که گرانتر از سایر رستوران‌های شهر هستند.

باید ها و نباید های سفر به استکهلم

برای سفر به استکهلم باید با برخی نکات مهم درباره این شهر آشنا شوید. اگر قصد سفر به استکهلم را دارید باید بدانید که این شهر نسبتا گران است. به همین دلیل برخی از افراد آن را برای سفر خود انتخاب نمی‌کنند. اما همانطور که گفتیم سفر به استکهلم یکی از بهترین تجربه‌های شما از سفرهای اروپایی خواهد بود که می‌توانید از طریق صرفه جویی در هزینه‌ها آن را به یک سفر مناسب تبدیل کنید. برای کمتر شده هزینه‌های سفر می‌توانید به جای صرف غذا در رستوران‌ها مواد غذایی را خودتان تهیه کرده و غذا درست کنید.

باید ها و نباید های سفر به استکهلم | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به استکهلم

چند مورد از ویژگی های شهر استکهلم چیست؟

استکهلم بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در کشور سوئد است. زبان رسمی مردم در این شهر، سوئدی و واحد پول آن کرون می‌باشد. زیبایی شهر استکهلم یکی از مهم‌ترین دلایل جذب مسافر است.

بهترین زمان سفر به استکهلم، چه زمانی میباشد؟

تابستان یکی از بهترین فصل‌ها از لحاظ شرایط آب و هوایی است. میانیگن دمای هوا در این فصل 18 درجه سانتی گراد بوده و می‌توانید به گردشگری و پیاده روی در خیابان‌های شهر بپردازید.

آب و هوای شهر استکهلم چگونه میباشد؟

تابستان‌ها در شهر استکهلم خنک و مطبوع است در حالی که زمستان‌های سردی دارد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!