با رستوران های معروف پاریس آشنا شوید

با رستوران های معروف پاریس آشنا شوید

درباره رستوران های معروف پاریس

اگر شما هم می خواهید در آینده ای نزدیک به فرانسه و پاریس سفر کنید ولی نگران تأمین غذایی سالم و با کیفیت برای خود و خانواده تان هستید، مشکلی وجود ندارد. ما در این مقاله می خواهیم به معرفی بهترین و با کیفیت ترین رستوران های معروف پاریس بپردازیم. این رستوران ها از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردارند و معمولاً همه ی آن ها دارای ستاره ی طلایی از سازمان میشلن می باشند.

آشنایی با رستوران های معروف پاریس

وقتی به پاریس سفر می کنید به هیچ وجه نباید لذت غذا خوردن در رستوران های پاریس را از دست دهید. رستوران در پاریس یک عنصر مهم در سفر به فرانسه می باشد. غذا های فرانسه بسیار معروف و لذیذ هستند. اما در ادامه قصد داریم اسامی بهترین رستوران های پاریس را عنوان کرده و به معرفی تفصیلی تعدادی از رستورانهای پاریس بپردازیم.

از میان چندین رستوران برتر پاریس می توان به رستوران لو موریس، لارپژ، اپیکور، آلن دوکاس پلازا آتنه، آلنو پاریس، لو سنک، رستوران ژول ورن، سپتیم، رستوران ورژو، پاساژ 53، لو سروان، مرسی و رستوران لوتام دو سریز اشاره کرد.

این رستوران ها از جمله برستوران های معروف پاریس می باشند. اما در ادامه می خواهیم تعدادی از بهترین رستوران های پاریس را به تفسیر معرفی کنیم که شما می توانید برای دیدن این رستوران ها و سرو غذا در آن ها با استفاده از تور اروپا و تور پاریس به این کشور سفر کنید و این رستوران ها را تجربه کنید.

رستوران لو موریس

این رستوران یکی از گران ترین رستوران های جهان است که در پاریس واقع شده است. به تبع کیفیت غذای آن نیز بی نظیر است. شما با پرداخت تقریباً 500 دلار می توانید از منوی آن غذا سفارش دهید. مالک این رستوران که یکی از بهترین رستوران های پاریس و جهان است شف Alain Ducasse فرانسوی می باشد.

نکات بسیار مهم در طراحی و ساخت این رستوران، معماری جالب توجه آن است که از معماری کاخ ورسای الهام گرفته شده و باعث شده است که این لو موریس به یکی از منحصر به فرد ترین رستوران های پاریس بدل شود. پنجره های رستوران به سمت Jardin des Tuileries که منظره ی بسیار زیبا با چرخ و فلکی بزرگ است، باز می شود. لو موریس از جمله رستوران های پاریس است که دارای 2 ستاره از میشلن می باشد. میشلن یک روش درجه بندی برای رستوران های معروف پاریس و جهان می باشد. پس با این وجود باید از کیفیت این رستوران مطمئن باشید.

رستوران لو موریس
رستوران لو موریس

رستوران لارپژ

رستوران لارپژ نیز در زمره ی رستوران های معروف پاریس قرار گرفته است. این رستوران 3 ستاره میشلن دارد و از بالا ترین سطح کیفیت برخوردار می باشد. موقعیت مکانی رستوران نیز در منطقه ی Left Bank که یکی از بهترین مناطق پاریس می باشد، واقع شده است. سرآشپز این رستوران آلن پاسار است که کیفیت بالای مواد اولیه ی غذا برایش بسیار مهم بوده است. این رستوران از جمله معدود ترین رستوران های پاریس محسوب می شود که برای تأمین مواد اولیه ی خود از یک باغ اختصاصی استفاده کرده و مواد اولیه را به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می کند.

شاید مهم ترین دلیل شهرت غذا های رستوران لارپژ همین موضوع باشد. شاید جالب باشد بدانید ظرفیت این رستوران تنها 55 نفر می باشد. همان طور که گفتیم رستوران های پاریس از رستوران های معروف پاریس و جهان می باشند. لارپژ نیز از جمله بهترین رستوران های پاریس و جهان محسوب می شود. برای دیدن این رستوران ها و سرو غذا در آن ها می توانید با استفاده از تور اروپا و تور پاریس به این کشور سفر کنید و این رستوران ها را تجربه کنید.

رستوران لارپژ
رستوران لارپژ

رستوران اپیکور

رستوران اپیکور از جمله با کیفیت ترین رستوران های پاریس است که خوشمزه ترین غذا ها را سرو می کند. این رستوران نیز 3 ستاره میشلن دارد. این رستوران در منطقه بریستول فرانسه واقع شده است. اپیکور دارای دو تالار عمومی است که یکی مخصوص سرو غذا در فصل های زمستان و دیگری برای سرو غذا در فصل تابستان و روز های گرم می باشد. به تبع با توجه به تغییر آب و هوا، منوی رستوران و دکوراسیون داخلی رستوران کاملاً تغییر می کند. سرآشپز این رستوران که از رستوران های معروف پاریس نیز می باشد، اریک فرشون می باشد. زمان سرو غذا در این رستوران به ترتیب زیر می باشد:

سرو صبحانه: 7 تا 10:30

سرو ناهار: 12 تا 2 عصر

سرو شام: 7: 30 تا 10 شب

رستوران اپیکور
رستوران اپیکور

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه

خوب است بدانید این رستوران نیز مانند دیگر رستوران های خوب پاریس دارای 3 ستاره از میشلن می باشد. معماری و دکوراسیون رستوران ساده، اما جذاب است. سرآشپز این رستوران آلن دوکاس می باشد. نکته ی دیگر این که این رستوران، تقریباً از رستوران های معروف پاریس است.

در این رستوران به تازگی مواد اولیه غذا بسیار توجه می شود و مهم ترین نکته در این رستوران هم همین موضوع می باشد. رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه در خیابان Montaigne واقع شده است و شما می توانید در سفر با تور پاریس و تور فرانسه  از غذا های دلچسب این رستوران بهره مند شوید.

رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه
رستوران آلن دوکاس پلازا آتنه

رستوران ژول ورن برج ایفل

همان طور که از اسم این رستوران بر می آید، این رستوران در برج ایفل قرار دارد و توصیه می شود در تور های پاریس از غذای این رستوران نیز استفاده کنید و لذت کافی را ببرید. رستوران ژول ورن هم مانند سایر رستوران های خوب فرانسه دارای ستاره ی میشلن و یکی از بهترین رستوران های معروف پاریس است.

شما هم چنین در این رستوران می توانید در حین میل کردن غذای تان از چشم انداز و منظره ی زیبای شهر که از بالای برج ایفل نمایان است، لذت ببرید. مهمانداران این رستوران بسیار حرفه ای و آموزش دیده می باشند و با تمام احترام از شما پذیرایی می کنند.

اگر می خواهید بدانید میانگین قیمت غذا در این رستوران چگونه است؟ باید بگوییم که چیزی در حدود 41 یورو می باشد که خواهید دید در برابر موقعیت ویژه ی رستوران ژول ورن و کیفیت غذای آن قیمت زیادی نمی باشد. این رستوران علاوه بر نکاتی که گفته شد، دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی، امکانات مربوط به رفاه معلولین، سالن انتظار و پارکینگ اختصاصی می باشد.

رستوران ژول ورن برج ایفل
رستوران ژول ورن برج ایفل

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!