رزرو هتل وین | چگونه در وین هتل رزر کنیم؟

رزرو هتل وین | چگونه در وین هتل رزر کنیم؟

رزرو هتل وین، اکثر هتل‌ها در وین دارای سایت‌های اینترنتی هستند که در آن امکان رزرو اتاق و پرداخت هزینه وجود دارد، اگر هتل مناسب برای اقامت را …

اطلاعات رزرو هتل وین

وین پایتخت کشور اتریش و پایتخت موسیقی جهان یکی از زیباترین و جذاب‌ترین شهر‌های اروپا است و سالانه بیش از ۷، ۰۰۰، ۰۰۰ توریست از این شهر بازدید می‌کنند، رزرو هتل وین یکی از اولین دغذغه‌های تمامی مسافران است، در متن زیر راهنمایی کوتاهی در مورد رزرو هتل در وین ارائه می‌شود.

چگونه در وین هتل رزر کنیم؟ | یوروپ تورز

معرفی شهر وین

وین بزرگ‌ترین شهر آلمانی زبان اروپا است و در آن عمق فرهنگ آلمانی اروپایی را خواهید یافت، جمعیت این شهر بیش از 18.000.000 نفر در سال ۲۰۱۸ گزارش شده است، وین در زبان آلمانی مترادف با لغت موسیقی است این نکته و حضور بزرگ‌ترین مشاهیر موسیقی جهان مانند بتهون در این شهر را به توضیح می‌دهد و این شهر را مرکز موسیقی جهان تبدیل کرده است.

زبان اکثر مردم آلمانی است، و حدود ۶۰ درصد از مردم مسیحی کاتولیک هستند، شهر وین دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا و بی‌نظیری است که سابقه تاریخی بسیاری دارند، از جمله این جاذبه‌ها می‌توان به کاخ سلطنتی هافبرگ، کلیسای سنت استفان، کاخ شونبرون، خانه اپرای وین، موزه زیگموند فروید و شهربازی پراتر اشاره کرد.

همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور اتریش و تور اروپا از این شهر دیدن می‌کنند. این شهر برای گردشگران امکانات بسیار زیادی را در نظر گرفته است، یکی از این امکانات کارت گردشگری وین است که به شما توصیه می‌کنیم بعد از رزرو هتل وین کارت گردشگری وین را هم تهیه کنید تا هزینه‌های شما کاهش پیدا کند.

روش‌ های رزرو هتل در وین

اکثر هتل‌ها در وین دارای سایت‌های اینترنتی هستند که در آن امکان رزرو اتاق و پرداخت هزینه وجود دارد، اگر هتل مناسب برای اقامت را می‌شناسید می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید و عملیات رزرو را انجام بدهید،   البته اگر سفر را از طریق آژانس‌های مسافرتی انجام می‌دهید، وظیفه رزرو هتل بر عهده آن‌ها است و نیاز نیست شما این کار را انجام دهید.

اما اگر می‌خواهید به تنهایی سفر کنید و اطلاعات چندانی از هتل‌های موجود در وین ندارید نیاز به سایت‌های واسطه‌ای دارید که خدمات و اطلاعات مورد نیاز برای رزرو هتل وین  را در اختیار شما قرار می‌دهند این سایت‌های واسطه می‌توانند بسیار به شما کمک کنند.

سایت‌ها لیستی از هتل‌های موجود را با جزئیات و امکانات به شما ارائه می‌کنند و اطلاعاتی در مورد هتل در اختیار شما قرار می‌دهند و با ثبت درخواست شما عملیات رزرو هتل انجام می‌شود و شما می‌توانید از طریق این سایت‌ها هزینه رزرو را به واحد پول محلی خودتان نیز انجام دهید و لازم نیست ارز یورو یا دلار داشته باشید. البته باید توجه داشته باشید که از سایت‌های مطمئن و قانونی برای انجام این کار استفاده کنید.

اگر سایت‌ها حرفه‌ای باشند می‌توانند انتخاب‌های بسیار خوبی برای رزرو هتل وین در اختیار شما قرار دهند و کار شما را بسیار راحت کنند. شما باید نام مقصد خود را در فرم ثبت نام سایت‌های واسطه وارد کنید سپس لیستی از هتل‌ها به شما نمایش داده خواهد شد، که با توجه به اطلاعات داده شده به شما در سایت، هتل مورد نظر را انتخاب کنید.

وارد کردن تاریخ ورود و خروج نیز در فرم الزامی است، تعداد اتاق و نفرات را نیز وارد کنید سپس عملیات پرداخت وجه برای شما انجام می‌شود بعد از پرداخت وجه مدارک رزرو هتل  وین برای شما صادر خواهد شد. هر گونه سؤال و ابهام را می‌توانید از طریق کارشناسان سایت‌های واسطه برطرف کنید.

قیمت‌ های رزرو هتل وین

شهر وین نسبتاً گرانی است و هتل‌ها هم شامل این قضیه می‌شوند، برای مقایسه قیمت رزرو هتل وین لیست برخی از قیمت‌ها را در ادامه شاهد خواهید بود، قیمت‌ها مربوط به اواسط تیرماه ۱۳۹۷ می‌باشد و برای یک شب اقامت در این هتل‌ها است.

  • هتل ۲ ستاره The A&O Wien Hauptbahnhof  برای یک نفر بزرگسال 700.224 تومان است.
  • هتل ۲ ستاره Kolping wien Zentral برای یک نفر بزرگسال 486.000 تومان است.
  • هتل ۳ ستاره Am Augarten برای یک نفر بزرگسال 298.000 تومان است.
  • هتل ۵ ستاره Levante Parliament برای یک نفر بزرگسال 1.385.000تومان است.
  • هتل ۵ ستاره Bristol برای یک نفر بزرگسال 3.692.000 تومان است.

توجه داشته باشید که نرخ هتل‌ها در طول سال متغییر است و این نرخ به دلار و یا یورو می‌باشد که تغییرات قیمت تومان نسبت به دلار و یورو در افزایش این قیمت مؤثر می‌باشد.

هتل‌ های معروف وین کدام‌ اند؟

از معروف‌ترین هتل‌های وین می‌توان به هتل پلازا، دوفرانس، ریتز کارلتون، ساچر، داس کارپی و هیلتون استادت پارک اشاره کرد. برای نمونه به بررسی یکی از این هتل‌ها خواهیم پرداخت.

هتل ۵ ستاره دوفرانس یکی از هتل‌های قدیمی وین است که در سال ۱۸۷۲ ساخته شده است و در قلب شهر وین قرار دارد، و یک هتل کاملاً شیک و تمیز است، این هتل در ۵ طبقه قرار دارد، و دارای ۱۹۴ اتاق است، اتاق‌ها دارای تلفن، وایفای رایگان، محیط ایزوله صدا، تهویه مطبوع، تلویزیون، سشوار و حمام با وان هستند، اتاق‌ها کاملاً مبله هستند، در داخل اتاق‌ها میز مطالعه قرار گرفته و امکانات آماده‌سازی چای و قهوه هم موجود است

همچنین اتاق‌های هتل دارای دکوراسیون بسیار زیبا و دلنشین هستند خدماتی مانند خشک شویی و اتوشویی رایگان است، ترانسفر فرودگاهی همیشه آماده به کار است البته نیاز به هزینه دارد، شما همچنین می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید.

انتخاب زمان مناسب برای سفر و در ادامه آن رزرو هتل بسیار مهم است و تأثیر بسزایی در هزینه‌های شما خواهد گذاشت اگر این زمان را درست انتخاب کنید از شلوغی‌ها، گرانی‌ها و مشکلات زیادی جلوگیری خواهید کرد. در ادامه بهترین زمان‌های سفر و رزرو هتل را بررسی خواهیم کرد.

هتل‌ های معروف وین کدام‌ اند؟ | یوروپ تورز

بهترین زمان برای سفر به وین

با توجه به آب و هوای این شهر بهترین زمان برای سفر به وین در ماه‌های فروردین تا خرداد و مهر تا آذر است. هوا در این بازه زمانی معتدل و بهاری است و بسیاری از گردشگران تور اتریش و تور اروپا در این زمان به این شهر سفر می‌کنند، و هزینه‌های سفر به این شهر کمتر است، اما اگر در ماه‌های تابستان به این شهر سفر کنید آن را شلوغ و پر از توریست خواهید یافت و هزینه‌های اقامتی شما افزایش پیدا می‌کند علاوه بر اینکه هوا هم مقداری گرم است.

بهترین زمان برای رزرو هتل وین

اگر برای رزرو هتل وین به موقع اقدام نکنید ممکن است محلی برای اقامت پیدا نشود بخصوص اگر در فصل‌های شلوغ سال مانند تابستان که گردشگران زیادی به وین وارد می‌شوند به این شهر سفر کنید، در این صورت حتی ممکن است هتل‌هایی نامناسب اما با قیمت زیاد در انتظار شما باشند. انتخاب بهترین زمان برای رزور هتل در وین به عوامل زیادی بستگی دارد اما در فصل‌های پر گردشگر از دو ماه زودتر باید نسبت به رزور هتل اقدام کنید.

نکات مهم در هنگام رزرو هتل وین

قبل از رزرو هتل وین بسیار خوب است تا کاغذی بردارید و روی آن مواردی که به آن‌ها نیاز دارید را بنویسید. مشخص شدن این نیاز‌ها برای خودتان انتخاب هتل را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

اگر بیشتر روز را در بیرون از هتل هستید لازم نیست هتل بسیار گران قیمتی رزرو کنید و بهتر است از هتل‌های آپارتمانی استفاده کنید

هنگام رزرو هتل وین باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت هتل یا سایت‌های غیر حرفه‌ای معمولاً تصاویر بهترین اتاق‌ها و سوئیت‌های خود را جهت معرفی در سایت منتشر می‌کنند، متأسفانه گاهی اوقات تصاویر بهترین اتاق‌ها به شما نشان داده می‌شود که تخفیف بسیار زیادی خورده است اما هنگام دریافت اتاق در هتل متوجه تفاوت بسیار زیاد در اتاق ارائه شده با تصاویر خواهید شد، در واقع هتل اجاره اتاق‌های نامرغوب را در اولویت قرار داده است.

برای جلوگیری از این مشکل باید اطلاعات دقیق از هتل مورد نظر داشته باشد و راه بدست آوردن این اطلاعات از سایت‌های حرفه‌ای و مهم‌تر از آن تجربیات افرادی است که قبلاً در آن مکان اقامت کرده‌اند.

بهتر است وقتی از طریق اینترنت اقدام به رزرو هتل وین کردید یک بار با هتل تماس بگیرید و امکاناتی که در سایت درج شده است را با امکانات موجود در هتل چک کنید، بعضی از مواقع امکانات موجود در اتاق‌ها با آن چیزی که به شما ارائه می‌شود یکسان نیست. این مشکل ممکن است به دلیل درج اطلاعات منقضی شده از هتل در سایتی که از آن رزرو را انجام می‌دهید پیش بیاید.

هنگام رزرو هتل وین شما باید از هزینه‌های جانبی داخل هتل نیز آگاه باشید تا انتخاب درستی انجام دهید، این موارد ممکن است در سایتی که از آن هتل رزرو می‌کنید ارائه نشده باشد، شما می‌توانید از این هزینه‌های جانبی مانند، خشکشویی، استخر، اسپا و سایر امکانات با زنگ زدن به هتل  آگاه شوید.

در هنگام رزرو هتل وین توجه کنید که ساعت پذیرش و خروج از هتل بسیار اهمیت دارد، و شما باید حتماً آن را به خاطر داشته باشید، پس ابتدا نگاهی به بلیط هواپیما بیاندازید و ببینید چه زمانی به شهر مورد نظر می‌رسید، و از فرودگاه تا هتل چقدر راه است و بر مبنای این زمان رزرو هتل را انجام دهید. این نکته بخصوص در پرواز‌هایی که اختلاف ساعت شبانه روز بین مبدا و مقصد  در آن‌ها وجود دارد ممکن است مشکل ساز شود.

پس از رزرو هتل وین از طریق اینترنت، لازم است رسید رزرو که به آن واچر گفته می‌شود را پرینت بگیرید. اگر مجبور شدید اقامت در هتل را کنسل کنید بهتر است در اولین فرصت به هتل اطلاع دهید تا در صورت امکان مبلغ کنسلی شما را کمتر در نظر بگیرد.

نکات مهم در هنگام رزرو هتل وین | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل وین

معروف ترین هتل شهر وین، چه هتلی میباشد؟

هتل ۵ ستاره دوفرانس یکی از هتل‌های قدیمی وین است که در سال ۱۸۷۲ ساخته شده است و در قلب شهر وین قرار دارد، و یک هتل کاملاً شیک و تمیز است.

بهترین زمان برای رزرو تهل در شهر وین، چه زمانی است؟

انتخاب بهترین زمان برای رزور هتل در وین به عوامل زیادی بستگی دارد اما در فصل‌های پر گردشگر از دو ماه زودتر باید نسبت به رزور هتل اقدام کنید.

قیمت هتل های شهر وین چقدر میباشد؟

هتل ۲ ستاره The A&O Wien Hauptbahnhof  برای یک نفر بزرگسال 700.224 تومان است.
هتل ۲ ستاره Kolping wien Zentral برای یک نفر بزرگسال 486.000 تومان است.
هتل ۳ ستاره Am Augarten برای یک نفر بزرگسال 298.000 تومان است.
هتل ۵ ستاره Levante Parliament برای یک نفر بزرگسال 1.385.000تومان است.
هتل ۵ ستاره Bristol برای یک نفر بزرگسال 3.692.000 تومان است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!