رزرو هتل بوداپست | چگونه در بوداپست هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل بوداپست | چگونه در بوداپست هتل رزرو کنیم؟

راهنمای رزرو هتل بوداپست

هتل های بوداپست دارای کیفیت و تنوع بسیار بالایی هستند. کسانی که قصد سفر به این شهر را دارند باید در رابطه با هتل های بوداپست اطلاعاتی داشته باشند تا بتوانند هتل مورد نظر خود را در بین طیف وسیعی از هتل های بوداپست انتخاب کنند.

با ما همراه باشید تا شما را با چند نمونه از بهترین هتل های بوداپست و همچنین شیوه رزرو هتل بوداپست آشنا کنیم.برای رزرو هتل بوداپست باید در رابطه با این هتل ها اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با آگاهی و اطلاعات کامل انتخاب کنید. از آنجایی که هتل های بوداپست دارای امکانات متنوعی هستند ما در این قسمت به معرفی برخی از بهترین نمونه های هتل های بوداپست می پردازیم.

شهر بوداپست

بوداپست یکی از شهرهای توریستی است که هر روزه گردشگران زیادی برای بازدید از مناطق مختلف آن به این شهر زیبا سفر می کنند. شهر بوداپست در واقع پایتخت مجارستان است که دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی است.

شاید قابل تعجب باشد که این شهر به “پاریس شرق” شهرت یافته است که علت نامی که برای آن گذاشته اند این است که دارای آثار ثبت شده زیادی در یونسکو است. گردشگران زیادی برای دیدن این آثار با استفاده از تور مجارستان و تور اروپا به این شهر سفر می کنند.

 از آنجایی که این شهر مقصد گردشگری مسافران زیادی در سراسر جهان است معرفی هتل های این شهر می تواند در رزرو هتل بوداپست به شما کمک کند. ما در این مطلب با معرفی هتل های بوداپست و همچنین معرفی امکانات هتل های بوداپست سعی می کنیم بهترین اطلاعات را در رابطه با این هتل ها در اختیار شما قرار دهیم.

شهر بوداپست
شهر بوداپست

هتل سافیتل بوداپست چین بریج

هتل سافیتل بوداپست چین بریج یکی از هتل های معروف شهر است که در مرکز شهر قرار دارد. این هتل یک هتل 5 ستاره است و امکانات بی نظیر و چشم انداز معرکه آن باعث جذابیت و محبوبیت آن در بین هتل های بوداپست شده است.

شما با اقامت در این هتل می توانید چشم اندازی از پل زنجیر را که بر روی رودخانه دانوب قرار گرفته مشاهده کنید. این هتل در خیابان vaci شهر بوداپست قرار دارد و نزدیکی آن به جاذبه های تاریخی، مراکز خرید، مراکز تفریحی و رستوران ها باعث پرطرفدار بودن آن شده است. و منزلگاه بسیاری از گردشگران  تور مجارستان و تور اروپا می باشد.

شما با اقامت در این هتل می توانید به راحتی از سیستم حمل و نقل شهری استفاده کنید و به سایر نقاط دیدنی شهر دست پیدا کنید. این هتل به طور کلی دارای 357 اتاق است که همه این اتاق ها دارای امکانات بی نظیری هستند.

دکوراسیون بسیار زیبا و شیک اتاق ها در کنار امکاناتی نظیر تلویزیون ال‌ ای‌ دی، گاوصندوق، مینی‌بار، امکانات تهیه‌ چای و قهوه و لوازم آرایش و بهداشتی باعث درجه یک شدن این هتل شده است.

این هتل دارای یک استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی، رستوران و بار است. شما می توانید در بین هتل های بوداپست بهترین هتل را با بهترین امکانات انتخاب کنید و تعطیلات خود را به خوبی بگذرانید.

هتل سافیتل بوداپست چین بریج
هتل سافیتل بوداپست چین بریج

امکانات هتل سافیتل بوداپست چین بریج

پارکینگ، مرکز تناسب اندام و اسپا،‌ استخر، بار، شاتل فرودگاهی، تراس، اینترنت بی سیم، ماساژ، سونا، کتابخانه، دوچرخه کرایه‌‌ای، رستوران، امکاناتی مخصوص افراد با ناتوانی جسمی، منوی غذا برای افراد رژیمی، صبحانه در اتاق، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، خدمات بلیط، نگهداری چمدان، مرکز تجاری، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی،‌ اتاق وی آی پی، فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، سیستم گرمایش، کرایه خودرو، روم سرویس، صندوق امانات، روزنامه، اتاق های بدون سیگار از جمله امکانات این هتل می باشند. ضمنا در این هتل کارمندان به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند.

امکانات هتل سافیتل بوداپست چین بریج

هتل اینترکانتیننتال بوداپست

هتل اینترکانتیننتال بوداپست یکی دیگر از بهترین هتل های بوداپست است و بهترین انتخاب برای رزرو هتل بوداپست است که دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی در شهر می باشد و همین عامل به یکی از مهم ترین جذابیت های این هتل تبدیل شده است. شما با اقامت در این هتل می توانید به راحتی به اماکن تاریخی شهر دسترسی داشته باشید.

وجود مراکز تفریحی متنوع، مراکز خرید، کافه ها و رستوران های شیک و مدرن در اطراف این هتل باعث شده است که مسافران زیادی این هتل 5 ستاره را برای اقامت خود انتخاب کنند. شما می توانید برای صرف ناهار، صبحانه و یا شام خود به رستوران هایی که در نزدیکی این هتل هستند هم سر بزنید و از تنوع غذایی آنها لذت ببرید.

ایستگاه تراموا نیز در نزدیکی این هتل وجود دارد. اتاق های این هتل بسیار شیک و مجلل هستند و شما می توانید اقامتی آرام را در اتاق های این هتل که منظره ای رو به رود دانوب دارند تجربه کنید.

اتاق‌های هتل دارای اینترنت بی‌سیم، لوازم بهداشتی و آرایشی، تهویه مطبوع و تلویزیون هستند. برای گذراندن اوقات فراغت خود در هتل می توانید از استخر سرپوشیده و یا باشگاه ورزشی داخل هتل استفاده کنید و لحظات هیجان انگیزی را در کنار خانواده و دوستان خود سرکنید.

این هتل 5 ستاره دارای 402 اتاق است که همه آن ها دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی هستند. شما با اقامت در هتل های بوداپست از جمله هتل اینترکانتیننتال بوداپست می توانید از غذاهای خوشمزه و بین المللی سرآشپزها لذت ببرید. در این هتل ها امکان صرف وعده های غذایی در تراس و یا اتاق خودتان نیز وجود دارد.

هتل اینترکانتیننتال بوداپست 
هتل اینترکانتیننتال بوداپست

امکانات هتل

هتل اینترکانتیننتال بوداپست با توجه به اینکه یکی از بهترین هتل های بوداپست است دارای امکانات بی نظیری است که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم: پارکینگ،‌ اینترنت بی‌سیم، استخر، بار، تراس، ماساژ، مرکز تناسب اندام و اسپا، سونا،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، کرایه دوچرخه، صبحانه در اتاق، چک این و چک اوت خصوصی، دستگاه خودپرداز، خدمات تور، نگهداری چمدان، روم سرویس، نگهداری از کودک، خدمات خشکشویی،‌ فکس و فتوکپی، سیستم تهویه، اتاق‌ های ضد صدا، سیستم گرمایش، کرایه خودرو، اتاق وی آی پی، روزنامه، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع، کارمندان چند زبانه از امکانات این هتل است.

امکانات هتل
امکانات هتل

هتل هیلتون بوداپست

هتل هیلتون بوداپست نیز یکی از بهترین هتل های بوداپست است که در یکی از بهترین مناطق این شهر واقع شده است و جزو لیست رزرو هتل بوداپست قرار دارد و نزدیکی آن به دو تا از بهترین جاذبه های گردشگری شهر باعث رونق آن شده است.

شما هم می توانید برای سفر خود به شهر بوداپست هتل هیلتون بوداپست را انتخاب کنید. این هتل لوکس که 5 ستاره است دارای اتاق هایی مدرن با دکوراسیون حرفه ای و بسیار شیک است که وجود پنجره های بزرگ با نمای شهر باعث جذابیت آن شده است. شما در اتاق های این هتل می توانید از امکاناتی نظیر اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع، میز کار و لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید.

این هتل دارای رستوران هایی است که می توانید از تنوعی که در اختیار شما قرار می دهند استفاده کنید و با فرهنگ ملل دیگر آشنا شوید. وجود کافه در لابی این هتل یکی دیگر از امکاناتی است که در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید برای گذراندن وقت خود از این کافه ها و نوشیدنی های سرد و گرم آن ها استفاده کنید.

این هتل در کنار رستوران ها و اتاق های شیک دارای مراکز ورزشی و تناسب اندام است که برای علاقه مندان به ورزش بسیار جالب خواهد بود و استفاده از آن تجربه ای فراموش نشدنی به همراه دارد. در بین هتل های بوداپست هتل هیلتون بوداپست هم دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است.

هتل هیلتون بوداپست
هتل هیلتون بوداپست

امکانات هتل هیلتون بوداپست

هتل هیلتون بوداپست از جمله بهترین هتل های بوداپست است که دارای کیفیت بسیار خوبی در تمام زمینه ها می باشد. ارائه خدمات و امکاناتی نظیر پارکینگ، ورود حیوانات خانگی (مجاز است)، اینترنت بی‌سیم، استخر، بار، مرکز تناسب اندام و اسپا، تراس، ماساژ، سونا،‌ امکانات برای افراد ناتوان جسمی، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، کرایه دوچرخه، صبحانه در اتاق، سولاریوم، چک این و چک اوت خصوصی، خدمات تور، خدمات بلیط، نگهداری چمدان، دستگاه خوپرداز، نگهداری از کودک، سرویس هر روزه اتاق، خدمات خشکشویی،‌ فکس و فتوکپی، مرکز تجاری، سیستم تهویه، اتاق‌های ضد صدا، سیستم گرمایشی، کرایه خودرو، روزنامه، صندوق امانات، اتاق‌های سیگار ممنوع و کارمندان چند زبانه موجب محبوبیت این هتل شده است.

امکانات هتل هیلتون بوداپست
امکانات هتل هیلتون بوداپست

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!