رزرو هتل استکهلم | چگونه در استکهلم هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل استکهلم | چگونه در استکهلم هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل استکهلم، یکی از دغدغه‌های گردشگران تور سوئد و تور اروپا رزرو بهترین هتل در استکهلم می‌باشد. هتل‌های استکهلم یکی از معروف‌ترین و …

رزرو هتل استکهلم

یکی از دغدغه‌های گردشگران تور سوئد و تور اروپا رزرو بهترین هتل در استکهلم می‌باشد. هتل‌های استکهلم یکی از معروف‌ترین و پر رفت و آمدترین هتل‌های دنیا هستند. اگر شما هم قصد سفر به استکهلم را دارید این مطلب را دنبال کنید تا با بهترین هتل‌های استکهلم آشنا شوید و با روش رزرو هتل استکهلم آشنا شوید.

رزرو هتل استکهلم | چگونه در استکهلم هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

سفر به استکهلم

افراد زیادی استکهلم را مقصد گردشگری خود قرار می‌دهند این شهر که یکی از زیباترین شهرهای دنیا است دارای جاذبه‌های گردشگری زیادی می‌باشد که باعث جذابیت آن می‌شود. حتی کسانی که چندبار به این شهر سفر کرده‌اند باز هم این شهر زیبا را برای سفر خود انتخاب می‌کنند زیرا هر بار با جاذبه‌های جدیدی رو به رو می‌شوند. شما در هر قسمتی از این شهر شاهد زیبایی و طبیعتی خاص و منحصر به فرد هستید. وجود خانه‌های رنگی و قدیمی، پارک‌های متنوع، بندر و بسیاری از جاذبه‌های دیگر موجب می‌شود که زیبایی خیره کننده‌ای در این شهر حاصل شود.

شما می‌توانید از خانه‌های تاریخی موجود در استکهلم، پارک‌ها، گالری‌های هنری، موزه‌ها و سایر دیدنی‌های در این شهر بازدید کنید. استکهلم یکی از گران‌ترین مقاصد گردشگری به حساب می‌آید اما از آنجایی که جاذبه‌های گردشگری در آن زیاد است همه ساله گردشگران تور سوئد و تور اروپا به این شهر سفر می‌کنندهر ریالی که برای سفر خرج می‌کنید ارزش این سفر را دارد و مسلما با تجربه‌های زیادی سفر خود را به پایان می‌رسانید. از آنجایی که محل اقامت در سفر اهمیت زیادی دارد ما در این مطلب به معرفی برخی هتل‌های استکهلم می‌پردازیم.

هتل های استکهلم

هتل‌های استکهلم دارای کیفیت و استاندارد بالایی هستند و امکانات بسیار بالایی را به مسافران ارائه می‌دهند. بنابراین اگر نگران رزرو هتل استکهلم هستید باید بدانید که این هتل‌ها با خدمات خوبی که به میهمانان ارائه می‌دهند به محبوب‌ترین هتل‌ها تبدیل شده‌اند.

شما می‌توانید لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های استکهلم را با خیالی آسوده رزرو کنید تا در سفر خود با مشکلی مواجه نشوید. ما در این قسمت به معرفی دو نمونه از بهترین هتل‌های استکهلم می‌پردازیم که مسافران زیادی آن‌ها را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کرده‌اند.

هتل بست وسترن کوم استکهلم

هتل بست وسترن کوم استکهلم یکی از بهترین هتل‌های استکهلم است که دارای قیمتی مناسب است. این هتل گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که قصد دارد در عین کیفیت بالا از هزینه مناسب هم برخودار باشند. هتل بست وسترن کوم یک هتل 3 ستاره  است که با توجه به ارائه امکانات بالا هزینه بسیار مقرون به صرفه‌ای هم از مهمانان خود دریافت می‌کند. این هتل در مرکز شهر استکهلم قرار دارد و نزدیکی آن به ایستگاه مترو آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استکهلم تبدیل کرده است که می‌توانید اقدام به رزرو هتل استکهلم کنید.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن کوم استکهلم

در راستای رزرو هتل استکهلم بهتر است با هتل بست وسترن کوم استکهلم آشنا شوید. این هتل به طور کلی دارای 143 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. این هتل دارای خدماتی از جمله خدمات پذیرش هتل به صورت 24 ساعته، دریافت چمدان، پاسخ گویی 24 ساعته، پارکینگ خصوصی(با رزرو قبلی)، پارکینگ در خیابان، پارکینگ گاراژی، اینترنت بی‌سیم رایگان، کافی نت مجهز در هتل، امکانات فکس و کپی، اتاق‌هایی برای کنفرانس با مساحت 90 متر مربع، اتاق‌هایی برای ملاقات‌های کاری است.

شما می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود از لابی هتل استفاده کنید و به خواندن روزنامه و یا تماشای تلویزیون مشغول شوید.سفارش چای و یا قهوه نیز یکی دیگر از امکانات موجود در لابی هتل است.

سایر امکانات این هتل شامل: آسانسور، مغازه کوچک، صندوق امانات در میز پذیرش، استند روزنامه، فضایی برای افراد غیر سیگاری، صبحانه رایگان می‌باشد. در این هتل می‌توانید از خدمات اتوکشی نیز استفاده کنید که البته هزینه‌ای جداگانه دارد. وجود امکاناتی برای افرادی که ناتوانی جسمی دارد نیز یکی از دلایل محبوبیت این هتل در بین هتل‌های استکهلم است. کارمندان این هتل به زبان‌های یونانی، انگلیسی، سوئدی، فنلاندی و آلمانی مسلط هستند.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن کوم استکهلم

وجود مراکز تفریحی در این هتل باعث شده است که هتل بست وسترن کوم به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های استکهلم تبدیل شود. امکاناتی نظیر مرکز تناسب اندام، کلاس‌های پیلاتز، یوگا، سالن‌های سونا، استخر، زمین بسکتبال از امتیازات بسیار ویژه این هتل هستند. اگر شما هم قصد سفر به استکهلم را دارید انتخاب هتل بست وسترن کوم در هتل‌های استکهلم پیشنهاد بسیار خوبی است.

رزرو هتل استکهلم | یوروپ تورز

رستوران هتل

شما می‌توانید در رستوران و کافه هتل بست وسترن کوم از غذاهای بین‌المللی و نوشیدنی‌های سرد و گرم این هتل استفاده کنید. صبحانه نیز به صورت رایگان در اتاق شما قابل سرو است. غذاهای این هتل بسیار لذیذ و با کیفیت می‌باشند.

امکانات اتاق‌ های هتل

اتاق‌های این هتل دارای امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، خط تلفن، گاو صندوق، تلویزیون صفحه تخت، میز مطالعه، ملافه‌های بدون آلرژی، نظافت روزانه اتاق، امکانات اتوکشی و پرده هستند. شما در صورت لزوم می‌توانید درخواست تخت اضافه کنید تا با پرداخت هزینه جداگانه تخت در اختیار شما قرار گیرد.

در حمام این هتل می‌توانید از سشوار، دوش، وسایل آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. همان طور که دیدید هتل بست وسترن کوم با ارائه خدماتی خوب و استاندرد یکی از بهترین هتل‌های استکهلم به شمار می‌رود و یکی از بهترین گزینه برای رزرو هتل استکهلم می باشد

هتل اتچ استکهلم

یکی دیگر از هتل‌های استکهلم که همه روزه دارای میهمانان زیادی هم است هتل اتچ استکهلم (Ett Hem) است. این هتل با توجه به اینکه در سال 2017 بازسازی شد ظاهری جدید و منحصر به فرد به خود گرفت است که شاید برای برخی از افراد نا آشنا باشد زیرا عده زیادی آن را با نام جدید آن یعنی هتل آپارتمان تلفن پلان استکهلم می‌شناسند.

این هتل در 1.2 کیلومتری شهر استکهلم قرار گرفته است و دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی برای مسافران است. نزدیکی این هتل به جاذبه‌های گردشگری یکی دیگر از عواملی است که آن را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های استکهلم تبدیل کرده است.

امکانات تفریحی هتل اتچ استکهلم

وجود امکانات تفریحی خوب و هیجان انگیز در این هتل باعث شده است که هتل اتچ استکهلم به یکی از پر رفت و آمد‌ترین هتل‌های استکهلم تبدیل شود. در نزدیکی این هتل یک باشگاه ورزشی وجود دارد که می‌توانید با هماهنگی هتل از امکانات آن بهره ببرید.

سایر امکانات هتل مانند فروشگاه‌هایی در خود هتل، باشگاه سلامتی، سونا، تحویل غذا در اتاق، تلویزیون عمومی در لابی، اسنوکر، میز فوتبال دستی و امکانات و تقریحاتی از این دست باعث شده است که افراد زیادی در بین هتل‌های استکهلم این هتل را برای اقامت و جزئ بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل استکهلم خود انتخاب کنند. رو به روی این هتل یک باغ وجود دارد که می‌توانید در زمان بیکاری از فضای سرسبز آن استفاده کنید و به پیاده روی در آن بپردازید.

رستوران هتل اتچ استکهلم

شما در رستوران هتل اتچ استکهلم می‌توانید از غذاهای متنوع استفاده کنید. بوفه صبحانه در این هتل از ساعت 6:30 تا 9:30 صبح در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید در لابی هتل چای و یا قهوه سفارش دهید.  هتل اتچ استکهلم با امکانات خوبی که در اختیار شما قرار می‌دهد به یکی از بهترین هتل‌های استکهلم تبدیل شده است و تجربه سفری خاطره انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.  برای رزرو هتل استکهلم کافی است هتل مورد نظر خود را در بین لیست هتل‌های استکهلم انتخاب کنید.

چگونه در استکهلم هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل استکهلم

یکی از بهترین هتل های استکهلم با قیمت مناسب برای رزرو چیست؟

هتل بست وسترن کوم استکهلم یکی از بهترین هتل‌های استکهلم است که دارای قیمتی مناسب است. این هتل گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که قصد دارد در عین کیفیت بالا از هزینه مناسب هم برخودار باشند.

هتل های استکهلم برای رزرو چگونه است؟

هتل‌های استکهلم دارای کیفیت و استاندارد بالایی هستند و امکانات بسیار بالایی را به مسافران ارائه می‌دهند. بنابراین اگر نگران رزرو هتل استکهلم هستید باید بدانید که این هتل‌ها با خدمات خوبی که به میهمانان ارائه می‌دهند به محبوب‌ترین هتل‌ها تبدیل شده‌اند.

یکی دیگر از هتل های مناسب استکهلم برای رزرو چیست؟

یکی دیگر از هتل‌های استکهلم که همه روزه دارای میهمانان زیادی هم است هتل اتچ استکهلم (Ett Hem) است. این هتل با توجه به اینکه در سال 2017 بازسازی شد ظاهری جدید و منحصر به فرد به خود گرفت است که شاید برای برخی از افراد نا آشنا باشد زیرا عده زیادی آن را با نام جدید آن یعنی هتل آپارتمان تلفن پلان استکهلم می‌شناسند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!