دعوتنامه نمایشگاهی هلند | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021
دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021

هلند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپاست که برای سفر به آن باید ویزای شینگن را دریافت نمایید. شرکت ها در صورت داشتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند می توانند روال کوتاه تری را برای دریافت ویزا طی کرده و پس از دریافت ویزای نمایشگاهی وارد هلند شوند. در دعوتنامه ارسال شده باید هدف از سفر و اطلاعات و مدارک شرکت در نمایشگاه ارائه شود و پس از تائید توسط سفارت و طی کردن مراحل قانونی مجوز ورود و شرکت در نمایشگاه صادر می شود.

هلند سرزمین زیبایی ها

هلند یکی از کشورهای زیبای اروپایی است که مساحت وسیعی از آن کمتر از یک متر تا سطح دریا فاصله دارد. کشوری سرسبز با مردمی مهربان و دوست داشتنی، گل های هلندی شهرت جهانی دارد. در سراسر این کشور با آب و هوای معتدل پوشیده از ییلاق ها و دشت های سبز و خرم است. شهرهای هلند نیز مقصد گردشگری، تجاری و تحصیلی افراد زیادی است. آمستردام پایتخت این کشور و همچنین شهرها و منطقه های دلفت، لاهه، گیتورون، لیدن، ناردن و … همه دارای طبیعت زیبا و معماری خیره کننده بناها و کلیساهای مختلف است.

آثار تاریخی به جا مانده از قرون گذشته جلوه زیبایی به شهرها داده است. اگر دوست دارید سفری به یادماندنی و خارق العاده داشته باشید می توانید پس از اخذ ویزای هلند و یا داشتن دعوتنامه از قبیل دعوتنامه نمایشگاهی هلند، دعوتنامه تحصیلی، دعوتنامه توریستی هلند و … به این کشور سفر کنید. هلند پر از جاذبه های طبیعی و گردشگری زیبا، سطح مناسب زندگی مردم و در کل بسیار پویاست که هر شخص ماجراجویی را به سوی خود فرا می خواند.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021

اخذ ویزای هلند با داشتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند

برای سفر به هلند باید ابتدا ویزای شینگن دریافت نمایید و سپس با هدف مورد نظر خود اعم از گردشگری، تجاری، تحصیلی، کار و یا شرکت در نمایشگاه اقدام نمایید. سفارت هلند در تهران قرار دارد و شما برای دریافت انواع ویزای هلند مانند ویزای توریستی هلند، ویزای شرکت در نمایشگاه هلند، ویزای کاری هلند و غیره باید مدارک لازم برای هر کدام را به سفارت ارائه نمایید. پس از بررسی مدارک و تائید صحت اطلاعات زمانی را برای مصاحبه با شما در نظر می گیرند و پس از انجام مصاحبه مشخص می شود که با ویزای شما موافقت خواهد شد یا خیر. برای دریافت هر نوع ویزا پس از تکمیل فرم درخواست باید از مدارک لازم مطلع شده و سپس آنها را آماده کنید. همه مدارک باید به صورت اصل و کپی و به زبان فارسی و انگلیسی ارائه شود.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021

مدارک لازم جهت ویزای هلند

برای دریافت ویزای هلند باید با در دست داشتن مدارک زیر به سفارت هلند مراجعه نمایید. در صورت داشتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند باید مدارک مربوط به آن را نیز به همراه داشته و به سفارت تحویل دهید. مدارک عمومی برای درخواست ویزا به شرح زیر می باشد. در صورت درخواست انواع ویزای مختلف کاری، تحصیلی، توریستی، بازدید از بستگان، شرکت در نمایشگاه، پزشکی و تجاری باید مدارک لازم برای آن نوع ویزا ارائه شود.

  • تکمیل فرم درخواست ویزا به صورت کامل، درست و بدون تناقض
  • گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار
  • اصل و کپی شناسنامه ترجمه شده به زبان انگلیسی
  • دو قطعه عکس 4*6 تمام رخ
  • نامه تمکن مالی از بانک
  • پرینت 6 ماهه آخر حساب بانکی

در صورت داشتن دعوت نامه اعم از کاری، تحصیلی و دعوتنامه نمایشگاهی هلند، برای هر نوع ویزا روال دریافت آسان تر و کوتاه تر است که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021

انواع ویزای شینگن

ویزای شینگن در انواع مختلف صادر می‌شود که هر کدام به نیاز شما و هدف از سفرتان بستگی دارد. انواع ویزای مناسب سفر عبارتند از:

  • ویزای نوع A یا ویزای فرودگاهی است که تنها برای حضور در فرودگاه کشور مورد نظر و تعویض پرواز است و مسافر اجازه خارج شدن از فرودگاه و گردش در شهر را ندارد.
  • ویزای نوع B برای حمل و نقل ترانزیت است که در حال حاضر استفاده نمی شود.
  • ویزای نوع C یا ویزای کوتاه مدت است که حداکثر 90 روز است و در این مدت می توانید در کشور میزبان حضور داشته باشید. ویزاهای گردشگری، شرکت در نمایشگاه، بازدید از دوستان و بستگان در این نوع ویزا تعریف می شود. در صورت داشتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند باید این ویزا برای شما صادر شود.
  • ویزای نوع D یا ویزای طولانی مدت که برای تحصیل و کار صادر می شود.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند

دعوتنامه عبارت است از نامه یا سندی که فرد یا شرکتی در هلند برای دعوت از شما برای اهداف مختلف مانند بازدید، شرکت در نمایشگاه، کار یا تحصیل ارسال می شود. انواع دعوتنامه هلند معمولاً در پنج دسته بندی رایج قرار می گیرند که عبارتند از: کاری، تحصیلی، پزشکی، نمایشگاهی، بازدید از بستگان.

داشتن دعوتنامه مانند دعوتنامه نمایشگاهی هلند به مفهوم مجوز ورود به کشور نیست بلکه به منزله سندی معتبر برای تسریع در فرایند صدور ویزاست. ناگفته نماند دعوتنامه نمایشگاهی هلند تضمینی برای صدور ویزا نیست و بقیه مدارک و شرایط شما باید کاملاً درست بوده و به تائید سفارت برسد.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021

شرایط دعوتنامه نمایشگاهی هلند معتبر

دعوتنامه ارسال شده باید به گونه ای باشد که مورد تائید سفارت هلند قرار گیرد. به گونه ای که در آن به وضوح و روشنی هدف از سفر و اطلاعات و مشخصات شخص با صداقت کامل ذکر شده باشد. دعوتنامه به صورت الکترونیکی برای فرد یا شرکت مهمان ارسال می شود. این دعوتنامه نمایشگاهی هلند به صورت های مختلف برای افراد تنظیم می شود که نکته قابل قبول برای سفارت دلیل و هدف از سفر و مشخصات کامل افراد و شرکت هاست. دعوتنامه باید به مهر و امضای معتبر رسیده باشد تا قابل استناد باشد.

مدارک لازم دعوتنامه نمایشگاهی هلند و شرکت در نمایشگاه

برای دریافت ویزای کوتاه مدت هلند جهت شرکت در نمایشگاه و یا اهداف تجاری و غیره باید علاوه بر مدارک صدور ویزای شینگن، مدارک زیر را نیز آماده کنید:

  • نامه دعوت رسمی از شرکت یا شخص دعوت کننده
  • پروانه کسب یا اساسنامه شرکت ایرانی به زبان انگلیسی
  • گواهی اشتغال به کار شرکت یا سازمانی که در آن مشغول به کار هستید و اهداف شما از سفر و شرکت در نمایشگاه
  • تصویر دعوتنامه نمایشگاهی هلند که برای شما ارسال شده است
  • تأییدیه بانکی شخص یا کارفرما به زبان انگلیسی
  • مشخصات و اطلاعات کامل شرکت دعوت کننده

نکاتی درباره دعوتنامه نمایشگاهی هلند

یکی از راه‌های گرفتن ویزای هلند، داشتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند است. پس از جستجوی لازم درباره نمایشگاه ها و زمان برگزاری آنها می توانید نمایشگاهی را در تاریخ مورد نظر پیدا کنید که در این کشور برگزار می شود. سپس با یکی از شرکت های برگزار کننده نمایشگاه و یا نماینده آن در ایران ارتباط برقرار کنید و درخواست کنید برای شما دعوتنامه نمایشگاهی هلند ارسال نماید تا از این طریق بتوانید ویزای نمایشگاهی هلند را دریافت نمایید.

در صورت تقبل آن نهاد باید مدارک لازم جهت شرکت در نمایشگاه را هم مدارک شخصی و هم مدارک شرکتی را آماده کرده و برای آن شرکت ارسال کنید. پس از پرداخت هزینه غرفه نمایشگاهی مورد نظر باید مدارک اشخاصی که در استخدام شرکت هستند و قرار است در نمایشگاه شرکت کنند ارائه شود. بعد از تائید مدارک و تائید پرداخت هزینه می توانید برای ارائه توضیحات لازم به سفارت مراجعه کنید. در نظر داشته باشید همه چیز را صادقانه و به روشنی توضیح دهید. وجود هر گونه ابهام در اهداف سفر و مدارک شما منجر به رد ویزا می شود.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021

آیا گرفتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند دشوار است؟

در گرفتن ویزای هلند و یا هر کشور اروپایی عضو شینگن خصوصاً گرفتن دعوتنامه مانند دعوتنامه نمایشگاهی هلند روال کار کمی پیچیده بوده و مواردی که باید به اثبات برسد تا ویزای شما صادر شود زمان‌بر است. بسیاری از افراد برای گرفتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند اقدام می‌کنند اما در نیمه راه آن را رها می کنند.

سخت ترین مرحله در این روال، قانع کردن شرکت هلندی برای حضور در نمایشگاه است. ضمانت لازم جهت حضور در نمایشگاه با دعوتنامه نمایشگاهی هلند و همچنین محل اقامت یکی از چالش های پیش روست که برخی نمی توانند این مسیر را طی کرده و ویزای شرکت در نمایشگاه هلند را دریافت کنند. قوانین و اصول دریافت دعوتنامه نمایشگاهی هلند و همچنین موفق به دریافت آن شدن کاری به مراتب دشوارتر از سایر امور دریافت ویزاست.

دعوتنامه نمایشگاهی هلند | اخذ دعوتنامه نمایشگاهی هلند 88851080-021

سفارت هلند با داشتن دعوتنامه نمایشگاهی هلند

پس از آماده کردن مدارک لازم جهت اخذ ویزا با در دست داشتن مدارک و همچنین دعوتنامه نمایشگاهی هلند به سفارت هلند در تهران مراجعه نمایید. پس از دریافت مدارک زمانی را برای انجام مصاحبه برای شما مشخص می کنند. این مصاحبه بسیار مهم است و قبل از مراجعه اطلاعاتی را درخصوص سؤالات مصاحبه و پاسخ مناسب به آنها کسب کنید.

نشانی سفارت هلند در تهران: فرمانیِ، خیابان سنبل، ‏ارغوان غربی، پلاک ۷ می باشد. قبل از مراجعه از ساعات کاری سفارت هلند در تهران اطلاع کسب کنید. همچنین برای کسب اطلاع از تعطیلات رسمی ایران و هلند از وب‌سایت  http://iran.nlembassy.org می توانید استفاده کنید.

شماره تلفن تماس با سفارت هلند در تهران: ‏۲۲۸۳۷۹۱۱‏ ‏۲۳۶۶۰۰۰۰‏‏ است. بخش کنسولی سفارت در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 7:30 تا 16 و پنجشنبه‌ها از ساعت 7:30 تا 13:30 مشغول به کار است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط هلند، وقت سفارت هلند، ویزای هلند، تور هلند و تور اروپا 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!