درباره کاخ شایو پاریس چه میدانید؟

درباره کاخ شایو پاریس چه میدانید؟

یکی از جاذبه های گردشگری فرانسه کاخ باشکوه و زیبای شایو می باشد. این کاخ با داشتن چند موزه در دل خود مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست های بازدید کننده از پاریس است. کاخ شایو در سال 1973 ساخته شده است. شهر پاریس شهر علاقمندان به هنر و تاریخ است و کاخ شایو می تواند یکی از مکان های بازدیدی ویژه باشد. درباره کاخ شایو پاریس باید بدانید این کاخ در سال 1973 احداث شده است. کاخ شایو در نزدیک متروی تروکادرو قرار دارد. گردشگران قادر خواهند بود به آسانی خود را به کاخ شایو برسانند و از آن بازدید کنند. اگر با تور های مسافری و گردشگری به این شهر سفر می کنید حتما از لیدر تور خود بخواهید بازدیدی از کاخ شایو پاریس داشته باشید چرا که همزمان می توانید از معماری این کاخ و بازدید از جندین موزه لذت ببرید.

معماری کاخ شایو

درباره کاخ شایو پاریس جالب است بدانید این کاخ در سه طبقه و در فضایی به اندازه ۲۳۰۰۰ متر مکعب ساخته شده است و دارای دو ضله شرقی و غربی ست. ایوان کاخ شایو نمایی بسیار زیبا و فوق العاده دارد. این نما با توجه به موقعیت آب و هوایی شهر پاریس که مدیترانه ای و مرطوب است منظره ای از رود سن و برج ایفل و باغ‌های تروکادرو را به نمایش می گذارد که در نوع خود بی نظیر است. تور اروپا و تور فرانسه فرصت مناسبی برای دیدن این بنای زیبا می باشد.

دباره کاخ شایو پاریس
دباره کاخ شایو پاریس

ضلع شرقی و غربی

 درباره کاخ شایو پاریس بادی بدانید که دو موزه بزرگ و زیبای پاریس در ضلع شرقی و غربی کاخ شارو واقع شده اند.

در ضلع شرقی کاخ، موزه‌ معماری و میراث فرهنگی و در ضلع غربی  موزه‌ دریایی و موزه‌ مردم‌ شناسی واقع است.

ضلع شرقی و غربی
ضلع شرقی و غربی

موزه معماری

در کاخ شایو می توان آثار معماری زیبا و فوق العاده پاریس را نظاره گر بود. شهر پاریس در حوزه هنر و شعر و معماری زبان زد خاص و عام است. روایت معماری که در فرانسه انجام شده است در کاخ شایو به نمایش گذاشته میشود. درباره کاخ شایو پاریس باید بدانید که سالانه معماران و علاقمندان زیادی برای بازدید از این موزه به کاخ شایو می آیند تا از نزدیک بتوانند اطلاعات مفیدی در حوزه معماری فرانسه بدست آورند.

عده زیادی شهر پاریس را شهر عشق و شعر می نامند. این مسئله باعث شده رونق هنرهایی مثل مجسمه سازی، نقاشی، معماری و … هم قابل توجه باشد. تاثیر شعر و فضای رومانتیک پاریس بر معماری آن بسیار واضح و مشخص است.

موزه معماری
موزه معماری

موزه مردم شناسی

در این موزه قوم شناسی و مردم شناسی مردم فرانسه روایت می شود. علاقمندان به مباحث جامعه شناسی و شناخت آداب و رسوم اقوام می توانند اطلاعات مفیدی از طریق موزه مردم شناسی درباره کاخ شایو پاریس بدست آورند.

این موزه اطلاعات جالبی در رابطه با نژاد پرستی و مبارزه در این حوزه به مخاطب ارائه می دهند. در قرن های گذشته بحث نژاد پرستی در فرانسه بسیار موافقین و مخالفین سر سخت و جدی داشته است. این موزه به روایت تاریخ مبارزه با نژاد پرستی در فرانسه نیز می پردازند و در کنار آن مباحث جمعیت شناسی فرانسه را نیز به نمایش می گذارد. این بخش از موزه تا سال 2015 برای بازدید کنندگاه تعطیل بود. روابط عممومی کاخ شایو علت این تعطیلی را مرمت و بازسازی مجدد اعلام کرد.

موزه دریایی

درباره کاخ شایو پاریس باید بدانید که از سال های دور فرانسه دارای نیروی دریایی قدرتمندی بوده است. در بخشی از کاخ شایو آنچه را که بر نیروی دریایی تا قرن 17 ام گذشته است نمایش داده می شود.

نیروی دریایی دارای ابزار آلات و پیشرفت های چشم گیری از گذشته تا گنون بوده است. این سیر و روند پیشرفت در کاخ شایو به نمایش در آمده و بسیار جذاب وجالب است.

موزه دریایی
موزه دریایی

میراث فرهنگی

هر کشوری دارای میراث فرهنگی مخصوص به خود است. علاقمندان به تاریخ می توانند با بازدید از کاخ شایو به موزه میراث فرهنگی هم سری بزنند و درباره کاخ شایو پاریس بیشتر بدانند.

 توصیه می شود اگر برای سفر شهر پاریس را انتخاب کردید حتما از کاخ شایو بازدید بفرمایید و درباره کاخ شایو پاریس بیشتر بدانید. شهر پاریس سرشار از گالری های هنری، موزه های بزرگ، آثار معماری کم نظیر و کافه هایی از شعر و موسیقی است. افرادی که به این حوزه ها علاقمند هستند سفری متفاوتی را  به سرزمین عشاق می توانند تجربه کنند. در رمان های عاشقانه و فیلم های رمانتیک پاریس و اماکن دیدنی و خیابان هایش نقش ویژه ای را ایفا می کنند که برای بازدید کنندگان یادآور خاطرات این فیلم ها و داستان هاست. این کشور با جنگل های انبوه و ساحل های دیدنی دل هر ببیننده ای را می رباید.با استفاده از تور اروپا و تور فرانسه می توان برای بازدید از آثار تاریخی این کشور به آن سفر کرد.

در انتخاب همسفر و تور مسافرتی پاریس که برای بازدید از این کشور انتخاب می کنید بسیار حساس باشید چرا که به علت مکان های بازدیدی و گردشگری فراوان نباید فرصت و وقت را از دست بدهید.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط پاریس، تور پاریس بلیط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا 88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!