ثبت شرکت در فنلاند | شرایط و قوانین – هزینه ها – مراحل

ثبت شرکت در فنلاند | شرایط و قوانین – هزینه ها – مراحل

ثبت شرکت در فنلاند یکی از بهترین روش های مهاجرت و اقامت در این کشور است. ثبت شرکت در فنلاند روش های مختلفی دارد که باید به بررسی آنها بپردازیم. مزایای ثبت شرکت در فنلاند بسیار زیاد است به این ترتیب بهتر است مقاله زیر را دنبال کرده و از روش های آسان برای این کار مطلع شوید.

مراحل ثبت شرکت در فنلاند

در ابتدا باید فرم مربوط به ثبت شرکت در فنلاند پر شود و نهایتاً به وزارت بازرگانی ارسال شود. در گام دوم نیاز به هماهنگی با وزارت امور خارجه دارید و باید تأییدیه های لازم در این خصوص را مورد بررسی قرار دهید.از دولت فنلاند باید اجازه های لازم در خصوص بیزینس پلان ها را دریافت کرد. این مرحله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در گام بعدی درست زمانی که اجازه برای درخواست دهنده صادر شد وقت سفارت فنلاند تعیین می شود که متقاضی باید حضور خود را به عمل آورد به این ترتیب شرایط دریافت ویزای فنلاند بلند مدت برای وی مشخص خواهد شد.

در گام پنجم باید به کشور مقصد با استفاده ار تور فنلاند سفر کنید و مراحل ثبت شرکت در فنلاند را در همان کشور تکمیل کنید. این موارد در حالتی که به صورت روتین طی شود در کمتر از چند روز انجام خواهد شد.

مراحل ثبت شرکت در فنلاند
مراحل ثبت شرکت در فنلاند

پیش پرداخت ثبت شرکت در فنلاند

به طور کلی شخصی که به ثبت شرکت در فنلاند اقدام کرده و قصد دارد تجارتی در این کشور راه بیندازد باید در مرحله ی  ثبت نام پیش پرداختی ارائه دهد. اگر کشور اقامت دارای مالیات بر درآمد باشد این پیش پرداخت ضروری تلقی می شود.

اگر ثبت شرکت در فنلاند به صورتی باشد که یک سری دفاتر در مناطق مختلف فیکس شود اداره مالیات پس از ثبت نام دستور خواهد داد که شرکت ، پیش پرداخت مالیاتی را پرداخت کند. به طور کلی برای ثبت شرکت در فنلاند در ابتدا و در فرم مذکور باید درآمد پیش بینی شده را وارد کنید البته این بخش بعدها قابل ویرایش است.

دقت کنید که پیش پرداخت در مقابل مالیات معنی پیدا می کند در واقع اگر مالیاتی نباشد نیاز به پیش پرداختی نخواهد بود.

در ثبت شرکت در فنلاند اگر شرکت تنها به عنوان یک متخصص اختصاصی باشد می توان کارت های اعتباری را جایگزین پیش پرداخت کرد. این کارت ها درستی مواقعی مورد استفاده قرار می گیرند که فعالیت های شرکت باعث ایجاد استقرار دائمی نشود. در غیر این صورت کارت اعتباری قابل استرداد نخواهد بود.

پیش پرداخت ثبت شرکت در فنلاند
پیش پرداخت ثبت شرکت در فنلاند

مزایای ثبت شرکت در فنلاند

با ثبت شرکت در فنلاند می توانید از 100 درصد مالکیت بهرمند شوید. در واقع ثبت شرکت در فنلاند نیازی به شریک محلی ندارد.از طریق ثبت شرکت در فنلاند می توانید به تمام نواحی اروپای شینگن برای مسافرت رفته و همینطور از تجارت و اقامت های طولانی بهرمند شوید.

پس از 3 سال شرایطی فراهم می شود تا بتوانید از اقامت دائم در این کشور بهرمند شوید. 5 سال پس از اقامت دائم در فنلاند امکان درخواست پاسپورت نیز وجود دارد.امکان اخذ آسان ویزا برای تمامی دنیا فراهم شده است.

در نظر داشته باشید که شما می توانید حساب های شخصی و همینطور شرکتی متعددی افتتاح کنید.هر فردی که با ثبت شرکت در فنلاند می تواند برندینگ خود را داشته باشد به این معنی که مارک تجاری به وی تعلق می گیرد. قوانین تجاری و گمرکی آزاد در داخل اتحادیه اروپا از دیگر مزایای ثبت شرکت در فنلاند محسوب می شود.

یک سری وام ها با بهره ی کم برای عموم افراد فراهم شده است که هر یک می توانند از آن بهرمند شوند، فنلاند از دسته کشورهایی است که در مسیر پیشرفت نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

مزایای ثبت شرکت در فنلاند
مزایای ثبت شرکت در فنلاند

مدارک لازم ثبت شرکت در فنلاند

در ابتدا باید نام شرکت انتخاب شود، برای انتخاب نام شرکت باید یک سری اصول به درستی رعایت شود، در واقع این نام نباید تکراری باشد شما نمی توانید از برند شرکت دیگر برای شهرت خود استفاده کنید. این نام توسط خود شما ارائه می شود. برای ثبت نام شرکت باید هزینه ای مشخص پرداخت کنید و اطلاع از این مطالب پیش از دریافت ویزای فنلاند ضروری است.

فرم ثبت شرکت باید به درستی پر شود، در این فرم میزان سرمایه ی اولیه شما و اطلاعات شخصی افراد وارد می شود. دقت کنید که این فرم ها اغلب در چندین بخش مشخص قرار دارد.پاسپورت سهامداران به همراه مدیر عامل باید به طور دقیق اسکن شده و در مدارک قرار بگیرد.

شما نیاز به ارائه ی طرح توجیهی اقتصادی دارید و این بخش باید به درستی اعلام شود در واقع میزان در آمد و شرایط پرداخت مالیات باید در هنگام ثبت شرکت در فنلاند به درستی مشخص شود.

سند مالکیت و همینطور پرینت حساب بانکی افراد باید عرضه شود. آخرین مدرک تحصیلی هر فرد نیاز به ارائه داشته و از مسائل مهم  ثبت شرکت در فنلاند محسوب می شود.قطعا نیاز به وکالت نامه خواهید داشت که باید توسط موکل امضا شود به این ترتیب می توانید خود را به ثبت شرکت در فنلاند نزدیکتر ببینید.

مدارک لازم ثبت شرکت در فنلاند
مدارک لازم ثبت شرکت در فنلاند

اطلاعات تکمیلی ثبت شرکت در فنلاند

به طور کلی برای کسب و کار در فنلاند ثبت شرکت محدود عمومی و شرکت محدود خصوصی رایج ترین محسوب می شود.عموما برای ثبت شرکت در فنلاند باید حداقل سرمایه اعلام شده رعایت شود،در ثبت شرکت در فنلاند نیاز به یک هیئت مدیره ی متشکل از حداقل 3 سرپرست است . مدیر اجرایی برای شرکت اصلی و همینطور شعبات باید به درستی انتخاب شود.

برای ثبت شرکت عمومی نیاز به ثبت اوراق بهادار است. برای حساب های مربوطه نیاز به حسابرس خبره خواهد بود. نرخ ثابت مالیات شرکتی 26 درصد اعلام شده است.برای شرکت محدود خصوصی حداقل یک سرپرست و یک جانشین هیئت مدیره نیاز است. توصیه می شود یک دفتر محلی که آماده به خدمت است انتخاب شود.

البته ثبت شرکت در فنلاند می تواند به صورت مشارکت عمومی یا محدود نیز صورت پذیرد. افرادی که می خواهند به صورت انفرادی به فعالیت مشغول شوند می توانند کسب و کار انفرادی برای خود راه بیندازند.از طرفی در صورتی که سرمایه ی لازم برای ثبت شرکت در فنلاند وجود نداشته باشد می توانید شعبه یک شرکت خارجی را راه بیندازید.

اطلاعات تکمیلی ثبت شرکت در فنلاند
اطلاعات تکمیلی ثبت شرکت در فنلاند

استخدام کارکنان پس از ثبت شرکت در فنلاند

فنلاند از پیشرفته ترین سیستم های آموزش در دنیا محسوب می شود. نیروی کار در این کشور بسیار ماهر است. در فنلاند یک سری قوانین کاری وجود دارد که باید به درستی رعایت شود. قراردادهای استخدامی در فنلاند در مسیر آزمون حرکت می کنند. عموما نیاز به افراد حرفه ای برای استخدام خواهد بود. البته استخدام کارمند در زمینه های عمومی آسان و قابل قبول اعلام شده است. حقوق های عرضه شده نیز به صورت مشخص و ثابت است و در این زمینه مشکلی دیده نشده است.

استخدام کارکنان پس از ثبت شرکت در فنلاند
استخدام کارکنان پس از ثبت شرکت در فنلاند

وضعیت محیط نظارتی

محیط های کسب و کار در فنلاند آزادانه و سرمایه گذار پسند است، در نظر داشته باشید که این موضوع در کنار محیط های سختگیرانه قابل درک خواهد بود. افرادی که در شرکت های فنلاند از قانون سرپیچی می کنند احتمال از دست دادن همیشگی شغل خود را دارند. بنابراین فضای نظارتی بسیار قانونمندی در فنلاند دیده می شود که به شما اجازه می دهد از هر یک لذت ببرید. در نظر داشته باشید که عدم رعایت ثبت شرکت در فنلاند شاید به قیمت جریمه های بسیار سنگین تمام شود.

وضعیت محیط نظارتی
وضعیت محیط نظارتی

نکات مهم در خصوص ثبت شرکت در فنلاند

دقت کنید که برای ثبت شرکت در فنلاند باید قانون ها به درستی رعایت شود. افرادی که قصد دارند سرمایه هایی کلان برای ثبت شرکت در فنلاند قرار دهند باید از تیم های متخصص در این زمینه یاری بخواهند. هر گونه اشتباه در این راه مشکلساز خواهد بود.

نکات مهم در خصوص ثبت شرکت در فنلاند
نکات مهم در خصوص ثبت شرکت در فنلاند

مدت زمات اخذ اقامت از راه ثبت شرکت در فنلاند

به طور کلی برای داشتن اقامت از طریق ثبت شرکت در فنلاند حدود 6 الی 8 ماه زمان نیاز است. بر طبق قانون فنلاند افرادی که 5 سال در فنلاند اقامت قانونی دارند می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

مدت زمات اخذ اقامت از راه ثبت شرکت در فنلاند
مدت زمات اخذ اقامت از راه ثبت شرکت در فنلاند

مزایای اخذ اقامت در فنلاند

به طور کلی می توانید آزادانه و بدون نیاز به ویزا به کشورهای اروپایی سفر کنید.

شما هیچ اجباری به خرید ملک نخواهید داشت. نیازی به داشتن مدرک زبان و یا تسلط بر زبان وجود ندارد.

برای اقامت در فنلاند با هیچ محدودیت سنی روبرو نیستید.

می توانید به سادگی برای همیشه از مشکلات تحریم راحت شوید. مزایای تحصیلات رایگان برای شما فراهم شده است. امکانات رفاهی و درمانی بی نظیری برای شما تدارک دیده می شود. با انتخاب این کشور می توانید برای همیشه از ثبات اقتصادی و سیاسی برخوردار شوید.

تیم های مشاور حقوقی ما راه کارهایی را به شما ارائه می دهند تا به سادگی بتوانید ثبت شرکت در فنلاند را به تایید برسانید. شما می توانید از مشاوره های رایگان تیم های مشاور ما بهرمند شده و هر گونه ابهام در این زمینه را بر طرف سازید. در نظر داشته باشید که انتخاب مشاورین متخصص تمامی مسیر را برای شما هموار می کند.

مزایای اخذ اقامت در فنلاند
مزایای اخذ اقامت در فنلاند

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط فنلاند، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!