تور آلمان تابستان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور آلمان تابستان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور آلمان تابستان، با رزرو تور آلمان تابستان می‌توانید از موسیقی، هنر و طبیعت سرسبز این کشور لذت ببرید و به گشت و گذار در جنگل‌های زیبای آن بپردازید.

با رزرو تور آلمان تابستان می‌توانید از موسیقی، هنر و طبیعت سرسبز این کشور لذت ببرید و به گشت و گذار در جنگل‌های زیبای آن بپردازید. در این شهر تاریخی و ساحلی خاطرات خوبی برایتان رقم خواهد خورد و سفری به یاد ماندنی خواهید داشت. آلمان کشور زیبایی است و برای ورود به آن باید ویزای شینگن دریافت نمایید که همراه با خدمات تور آلمان تابستان یا تور اروپا برایتان انجام خواهد شد.

تور آلمان تابستان | یوروپ تورز

آشنایی با کشور آلمان

آلمان کشوری بزرگ و پر از جاذبه‌های گردشگری است. در آلمان که کشور موسیقی، تکنولوژی و هنر نامیده می‌شود سفری لذت بخش را تجربه خواهید کرد. در این کشور هم جاذبه‌های تاریخی و هم جاذبه‌های طبیعی قرار دارد. آلمان که نام رسمی آن جمهوری فدرال آلمان نام دارد در قاره اروپا واقع شده است و برلین پایتخت آن است. در تور آلمان تابستان می‌توانید از جاذبه‌های مدرن، قلعه‌های تاریخی، غذاهای متنوع و نوشیدنی‌های لذیذ نهایت لذت را ببرید.

تور آلمان تابستان

تور آلمان تابستان یکی از تورهای پرطرفدار در این فصل است که برای رزرو آن می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید. رزرو اینترنتی تور آلمان تابستان این امکان را فراهم می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان تور مورد نظر خود را خریداری نمایید و در وقت خود صرفه جویی کنید. برای رزرو تور آلمان تابستان ابتدا باید مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید و به جستجوی تور بپردازید.

لیستی از تورهای موردنظر برایتان به نمایش در می‌آید. برای پیدا کردن راحت‌تر تور آلمان تابستان می‌توانید جستجو را بر اساس فیلترینگ انجام دهید، یعنی می‌توانید جستجو را تنها بر اساس قیمت و یا مورد دیگری که برایتان اهمیت دارد، انجام دهید در این صورت تنها تورهای مورد نظر به نمایش در خواهد آمد و انتخاب راحت‌تری برای رزرو تور آلمان تابستان خواهید داشت.

خدمات ارائه شده در تور آلمان تابستان

در تور آلمان تابستان خدماتی نظیر بلیط هواپیما رفت و برگشت، بیمه مسافرتی برای پوشش حوادث احتمالی، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، ویزای شنگن و گشت شهری ارائه می‌شود. در هنگام رزرو تور آلمان تابستان قادر خواهید بود خدمات را نیز خریداری نمایید و با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. البته لازم به ذکر است که رزرو تور آلمان تابستان بعد ار رزرو وقت سفارت آلمان و اخذ ویزای آلمان امکان‌پذیر است.

وضعیت آب و هوایی آلمان در فصل تابستان

در حالت کلی آلمان آب و هوای معتدل دارد یعنی تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد دارد اما این گرما و سرما شدید نخواهد بود. بارندگی در تمام طول سال ممکن است رخ دهد و داشتن چتر می‌تواند کمک‌کننده باشد. میانگین دمای این کشور در فصل تابستان 22 درجه است و ممکن است به 35 درجه نیز برسد. تور آلمان تابستان زمان خوبی برای سفر می‌باشد.

بهترین زمان رزرو تور آلمان

آلمان را یک کشور چهار فصل برای گردشگری می‌دانند اما اوج سفرها به کشور آلمان فصل تابستان است زیرا روزها در این فصل طولانی هستند و هوا گرم و مطلوب است، در میانه این فصل بارندگی رخ خواهد داد. در تابستان امکان شرکت در فستیوال‌های تابستانی که در فضای باز اجرا می‌شوند، وجود دارد و می‌توانید به شنا در استخرهای روباز بپردازید. فصل تابستان زمان خوبی برای تفریح در ساحل و گشت و گذار در جاذبه‌های طبیعی آلمان است. برای رزرو تور آلمان تابستان باید زودتر اقدام کنید زیرا گردشگران زیادی این فصل را برای سفر انتخاب می‌کنند و ممکن است ظرفیت هتل‌ها پر شود.

بهترین زمان رزرو تور آلمان | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری در تور آلمان تابستان

در آلمان انواع جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی وجود دارد و می‌توانید در سفر به این کشور به شهرهای کوچک و تاریخی، کوهستان‌ها، جنگل‌ها، گالری‌ها و موزه‌های فراوان آن بروید. کلان شهرهای آلمان برای بازدید از جاذبه‌های هنری و فرهنگی مناسب است. در گوشه و کنار این کشور نیز کاخ‌ها، قلعه‌ها و کلیساهای قدیمی وجود دارد. دروازه براندنبورگ، جنگل سیاه، کلیسای جامع کلن و قصر نوی‌شوان‌شتاین از جمله جاذبه‌های گردشگری آلمان هستند.

دروازه براندنبورگ از جاذبه‌ های گردشگری آلمان

دروازه‌ای به نام براندنبورگ که برای فرمانروا فردریک ویلیم دوم ساخته شده است در منطقه Mitte برلین پایتخت آلمان واقع شده است که طرحی مشابه دروازه ورودی آتن دارد، ارتفاع این دروازه 26 متر است. این دروازه 12 ستون دارد که به سبک دریک می‌باشند و 5 راه عبوری ایجاد کرده‌اند. دو مسیری که به دو سمت دروازه منتهی می‌شوند برای عبور و مرور مردم اختصاص داده شده بود و عبور کاروان پادشاهی از مسیر میانی دروازه صورت می‌گرفت.

بالای دروازه مجسمه‌ای وجود دارد که شبیه ارابه چهار اسب است که آن را به ویکتوریا نسبت می‌دهند که الهه پیروزی رومیان باستان است و در اینجا در حال هدایت این ارابه می‌باشد. این بنا در گذشته بخشی از دیوار برلین بوده و نمادی از جدایی غرب و شرق آن حساب می‌شده و مکانی دیدنی به شمار می‌آید که در تور آلمان تابستان می‌توانید از آن بازدید کنید.

کلیسای جامع کلن از جاذبه‌ های گردشگری آلمان

در کرانه رود راین کلیسای جامع کلن که شامل کلیسا سنت پیتر و سنت ماری بوده است قرار دارد و در آن سبک گوتیک به کار گرفته شده است. این کلیسا یکی از بزرگ‌ترین کلیساهای اروپا است که پروژه‌ای بزرگ در قرون وسطی بوده است. با استفاده از تور اروپا می‌توانید به این کشور سفر کنید. این کلیسا 6166 مترمربع مساحت دارد و نمای بسیار چشم‌گیری دارد. تعداد 56 ستون در آن وجود دارد و اشیای مختلفی در آن نگهداری می‌شود.

جنگل سیاه از جاذبه‌ های گردشگری آلمان

در تور آلمان تابستان یکی از مناطق پربازدید و زیبا جنگل سیاه است که تپه‌های تیره و زیادی دارد. موقعیت این جنگل جنوب غرب کشور آلمان است و 160 کیلومتر است و محلی مناسب برای کسانی است که به پیاده روی در طبیعت و انجام فعالیت‌های ورزشی در آن علاقه دارند.

منطقه قدیمی اسکی در آلمان در این جنگل قرار دارد و Todtnau نام دارد. از جاذبه‌های دیگر آن می‌توان به امکانات اسپا در Baden-Baden و اقامتگاهی تفریحی اشاره کرد. یکی از دیدنی‌های جنگل سیاه موزه فضای باز و خط راه اهن آن است. این جنگل از جنوب و غرب دره راین کشیده شده است.

بلندترین قله آن فلدبرگ نام دارد که 1493 متر ارتفاع دارد. از این رو نام این جنگل سیاه است که چشم اندازهایی با رنگ تیره دارد که به دلیل وجود درختان کاج در آن می‌باشد. شهرهای کوچکی در این منطقه وجود دارد که قابل بازدید هستند و غذاها و ساعت‌های معروفی دارند.

قصر نوی‌ شوان‌ شتاین از جاذبه‌ های گردشگری آلمان

در تور آلمان تابستان بازدید از قصر نوی شوان شتاین را از دست ندهید که در شهر تاریخی فوسن واقع شده است. این شهر در دامنه کوه‌های آلپ است و بر کرانه رود لخ واقع شده است. این شهر برای ورزش‌های زمستانی بسیار مناسب است و اقامتگاهی تفریحی دارد. معروف‌ترین قصر پادشاهی در اروپا که نوی شوان شتاین نام دارد در سال 1889-1886 بنا نهاده شده است و شبیه رویاهای کودکانه است. این جاذبه آلمان بسیار محبوب است و برای ورود به آن هزینه‌ای گرفته می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از تور اروپا برای دیدن این جاذبه به کشور آلمان سفر کنید.

جاذبه‌ های گردشگری در تور آلمان تابستان | یوروپ تورز

سوالات متداول تور آلمان تابستان

با دریافت تور آلمان چه امکاناتی فراهم خواهد شد؟

با رزرو تور آلمان تابستان می‌توانید از موسیقی، هنر و طبیعت سرسبز این کشور لذت ببرید و به گشت و گذار در جنگل‌های زیبای آن بپردازید.

چگونه تور آلمان دریافت کنیم؟

تور آلمان تابستان یکی از تورهای پرطرفدار در این فصل است که برای رزرو آن می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید. رزرو اینترنتی تور آلمان تابستان این امکان را فراهم می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان تور مورد نظر خود را خریداری نمایید و در وقت خود صرفه جویی کنید. برای رزرو تور آلمان تابستان ابتدا باید مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید و به جستجوی تور بپردازید.

بهترین زمان برای دریافت تور آلمان چه زمانی است؟

آلمان را یک کشور چهار فصل برای گردشگری می‌دانند اما اوج سفرها به کشور آلمان فصل تابستان است زیرا روزها در این فصل طولانی هستند و هوا گرم و مطلوب است، در میانه این فصل بارندگی رخ خواهد داد

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!