بررسی هتل های شهر کپنهاگ و رزرو آنها

بررسی هتل های شهر کپنهاگ و رزرو آنها

بررسی هتل های شهر کپنهاگ و رزرو آنها، درواقع هر فردی که قصد سفر به کپنهاگ یعنی پایتخت پویا و جذاب دانمارک را دارد، باید محل اقامت خود را از قبل رزرو کرده و …

بررسی هتل های شهر کپنهاگ و رزرو آنها: هتل‌های شهر گپنهاگ و معرفی آن‌ها یکی از مهم‌ترین اطلاعات توریستی است که برای این شهر در نظر گرفته می‌شود. درواقع هر فردی که قصد سفر به کپنهاگ یعنی پایتخت پویا و جذاب دانمارک را دارد، باید محل اقامت خود را از قبل رزرو کرده و در نظر بگیرد. به همین دلیل نیاز است تا اطلاعات کافی درباره بهترین هتل‌های این شهر را داشته باشد. در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل درباره هتل‌های کپنهاگ را کسب کنیم.

معرفی هتل‌ های شهر کپنهاگ، اقامت اقتصادی

هتل‌های شهر کپنهاگ مانند بسیاری از شهر‌های دیگر در دنیا دارای مشخصه‌ها و امکانات خاص هستند که بر اساس آن‌ها هزینه اقامت در این هتل‌ها تعیین می‌شوند. بسیاری از توریست‌ها ترجیح می‌دهند که پول کمتری را برای محل اقامت خود بپردازند و در مقابل هزینه بیشتری را برای گردشگری و امکانات توریستی شهری که به آن سفر می‌کنند، پرداخت کنند‌.

بنابراین نیاز دارند قبل از سفر از هتل‌های اقتصادی شهر مورد نظر با خبر شوند. به همین دلیل قصد داریم در زیر تعدادی از بهترین هتل‌های شهر کپنهاگ که اقامت اقتصادی دارند را معرفی کنیم و اطلاعات مفید را درباره آن‌ها کسب کنیم.

هتل دانمارک (Hotel Danmark)

هتل دانمارک در محله تاریخی Latin در مرکز کپنهاگ قرار گرفته و یک اقامتگاه مقرون به صرفه است. اتاق‌های این هتل بسیار دنج و راحت بوده و با عناصر طراحی بسیار زیبای اسکاندیناوی دکور شده است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از Wi-Fi رایگان، تلویزیون ال سی دی و دیگر امکانات بهره‌مند شوید.

هتل آنکس کپنهاگ (Annex Copenhagen)

یکی دیگر از هتل‌های شهر کپنهاگ که اقامتی اقتصادی را ارائه می‌دهد، آنکس است. این هتل در محله شیک Vesterbro قرار گرفته و شما فقط با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید از این هتل به ایستگاه مرکزی قطار برسید‌. اتاق‌های این هتل‌ها ساده اما تمیز و راحت است. مجهز به Wi-Fi رایگان بوده و حمام خصوصی دارد. با این حال یک آشپرخانه مشترک برای مهمانان وجود دارد که می‌توانند در آن پخت و پز کنند.

هتل زلیپ کپنهاگ (Zleep Hotel Copenhagen City)

هتل مقرون به صرفه زلیپ هم در مکانی قرار گرفته است که نزدیک به مترو بوده و تنها چند دقیقه با آن فاصله دارد. به این ترتیب شما می‌توانید تمام شهر را از این ایستگاه به راحتی کاوش کنید. اتاق‌های این هتل نیز وای فای رایگان داشته و بسیار راحت هستند. هم چنین بوفه صبحانه با پرداخت هزینه در آن وجود دارد‌.

هتل کابین سیتی ( Cabinn City Hotel)

از دیگر هتل‌های شهر کپنهاگ که می‌توان در آن یک اقامت اقتصادی را در نظر گرفت کابین سیتی است. این هتل نیز در یکی از بهترین خیابان‌های مرکزی شهر قرار گرفته و امکانات یک هتل اقتصادی مانند مواردی که در بالا بیان کردیم را دارا است. با این حال رتبه بسیار عالی از مهمانان و توریست‌ها دریافت کرده و جز بهترین‌ها در بین هتل‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.

هتل‌ های لوکس شهر کپنهاگ کدامند؟

بعد از آشنایی با هتل‌های شهر کپنهاگ که اقامت اقتصادی را ارائه می‌دهند، نوبت به معرفی هتل‌های لاکچری می‌رسد‌. بعضی از افراد هم دوست دارند در هتل‌هایی که امکانات بسیار عالی دارند، اقامت کنند‌. بنابراین به دنبال هتل‌های لوکس هستند‌. در این قسمت تعدادی از هتل‌های شهر کپنهاگ که لاکچری بوده و امکانات عالی دارند را معرفی می‌کنیم.

هتل د آنجلتر (Hotel d’Angleterre)

این هتل مجلل در قلب کپنهاگ، تنها چند قدم دورتر از بندر معروف Nyhavn واقع شده است. هتل دارای اتاق‌‌ها و سوئیت ‌های شیک است که به زیبایی با مبلمان، تختخواب‌‌ها و امکانات رفاهی عالی دکور شده ‌اند. هم چنین میهمانان می‌توانند از رستوران عالی میشلن، اسپا، مرکز تناسب اندام و خدمات 24 ساعته هتل لذت ببرند.

هتل نوبیس کپنهاگ (Nobis Hotel Copenhagen)

هتل نوبیس کپنهاگ (Nobis Hotel Copenhagen) در ساختمانی زیبا متعلق به قرن نوزدهم در مرکز شهر واقع شده است. این هتل ویژگی ‌های کلاسیک را با عناصر طراحی مدرن ترکیب کرده است تا تجربه ‌ای واقعا منحصر به فرد از اقامت را برای مهمانان فراهم آورد. هتل نوبیس اتاق ‌ها و سوئیت ‌های بزرگ و راحت و هم چنین سالن‌های غذاخوری عالی، از جمله بار روی پشت‌ بام با چشم ‌انداز خیره ‌کننده از شهر را ارائه می‌ دهد.

هتل ساندرز (Sanders Hotel)

این بوتیک هتل در یک ساختمان تاریخی در محله جذاب باغ تیوولی واقع شده است. این هتل اتاق ‌ها و سوئیت‌‌های مجللی را ارائه می‌ دهد که به ‌صورت مجزا با عتیقه ‌جات و آثار هنری تزئین شده‌‌اند. هم چنین کتابخانه ‌ای دنج، گالری و باغی بزرگ نیز در آن وجود دارد. میهمانان هم چنین می‌توانند از غذا‌های الهام گرفته شده از فرهنگ اسکاندیناوی در رستوران هتل امتحان کنند.

هتل نیمب (Nimb Hotel)

هتل نیمب (Nimb Hotel) هم از هتل‌های لوکس و پنج ستاره کپنهاگ است. این هتل نیز در باغ تیوولی قرار گرفته و شما می‌توانید مناظر خیره کننده‌ای از شهر و باغ را از این هتل تماشا کنید. اتاق‌های این هتل بسیار زیبا دکور شده‌اند و دارای امکانات رفاهی کامل به همراه رستوران با غذاهای درجه یک است.

چه زمانی رزرو هتل در شهر کپنهاگ را انجام دهیم؟

بعد از آشنایی با هتل‌های شهر کپنهاگ و بررسی امکانات آن‌ها به بهترین زمان برای رزرو این هتل‌ها می‌رسیم. ابتدا باید گفت که این زمان بیشتر بستگی به تاریخ سفر و ترجیح شما دارد. با این حال در فصول بهار (آوریل تا می) و پاییز ( سپتامبر تا نوامبر) بهترین زمان برای رزرو هتل‌های مختلف در کپنهاگ است.

در این تاریخ‌ها حتی می‌توان هتل‌های اقتصادی را هم ارزانتر رزرو کرد و هم چنین جمعیت کمتری در هتل و شهر وجود دارند. در فصل تابستان (ژوئن تا آگوست) و نزدیک به کریسمس هتل‌ها گران‌تر بوده و شهر نیز شلوغ‌تر است. کپنهاگ یک مقصد محبوب برای تمام روزهای سال است. پس شما می‌توانید جذابیت‌های این شهر را در تمام فصول سال تماشا کنید‌.

سخن پایانی

هتل‌های شهر کپنهاگ دارای رده‌های مختلف از نظر امکانات هستند که هر مسافر بر اساس ترجیح و بودجه خود می‌تواند آن‌ها را انتخاب کند. بنابراین بهتر است قبل از مسافرت با هتل‌های این شهر زیبا آشنا شده و هم چنین در زمان مناسب برای استفاده بهتر از هتل، آن‌ها را رزرو کنید.


سوالات متداول بررسی هتل های شهر کپنهاگ و رزرو آنها

نام چند مورد از هتل های مقرون به صرفه و اقتصادی کپنهاگ دانمارک چیست؟

هتل دانمارک (Hotel Danmark)، هتل آنکس کپنهاگ (Annex Copenhagen)، هتل زلیپ کپنهاگ (Zleep Hotel Copenhagen City)، هتل کابین سیتی ( Cabinn City Hotel)

نام یکی از هتل های لوکس کپنهاگ چیست و در کجای شهر واقع شده است؟

هتل نیمب (Nimb Hotel) هم از هتل‌های لوکس و پنج ستاره کپنهاگ است. این هتل نیز در باغ تیوولی قرار گرفته و شما می‌توانید مناظر خیره کننده‌ای از شهر و باغ را از این هتل تماشا کنید.

بهترین زمان رزرو هتل های کپنهاگ چه زمانی است؟

با این حال در فصول بهار (آوریل تا می) و پاییز ( سپتامبر تا نوامبر) بهترین زمان برای رزرو هتل‌های مختلف در کپنهاگ است.در این تاریخ‌ها حتی می‌توان هتل‌های اقتصادی را هم ارزانتر رزرو کرد و هم چنین جمعیت کمتری در هتل و شهر وجود دارند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!