معرفی و آشنایی کاخ اپرای گارنیه پاریس

معرفی و آشنایی کاخ اپرای گارنیه پاریس

کاخ اپرای گارنیه پاریس یکی از بهترین های فرانسه بوده و با توجه به قدمت بسیار طولانی در میان مردم بومی این منطقه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. مسافران و توریست های بسیاری سالانه علاقه مند و مشتاق بازدید از این کاخ و شرکت در اپراها و اجراهای زنده در سالن تئاتر آن می باشند.

بهترین زمان سفر و حضور در این مکان فصل بهار بوده چرا که در این ایام از سال می توان در تعدادی از اجراهای کاخ اپرای گارنیه پاریس شرکت و حضور داشته باشید.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

آیا تا به امروز از کاخ اپرای گارنیه پاریس دیدن کرده اید؟ آیا می دانید کاخ اپرای گارنیه پاریس یکی از زیباترین و بهترین ساختمان های تاریخی فرانسه می باشد؟ آیا می خواهید در بهترین زمان از کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس بازدید بعمل آورید؟

در فرانسه می توانید شاهد زیباترین و بهترین جاذبه های تاریخی و توریستی باشید که این موضوع سبب شده است در سال های اخیر سفر به شهر تاریخی پاریس در اولویت انتخاب بسیاری از مسافران و گردشگران واقع شود به این منظور آژانس های متعددی با برگزاری تورهای تفریحی به این منطقه از بهترین جاذبه های تاریخی و طبیعی پاریس دیدن بعمل آورده و مسافران را جذب خود می کنند. در میان انبوهی از جاذبه های دیدنی این شهر می خواهیم شما را با کاخ اپرای گارنیه پاریس آشنا کنیم که در حال حاضر از بهترین های پاریس بوده و در کل قاره از شهرت قابل توجهی برخوردار است و به عنوان یکی از صحنه های نمایش های هنری در فرانسه و جهان شناخته می شود.

این کاخ از جمله ساختمان های بسیار قدیمی پاریس بوده و با در نظر گرفتن معماری  و طراحی بسیار شیک و جذابی که دارا می باشد از پربازدیدترین های فرانسه محسوب می شود که امروزه مکانی بسیار پرطرفدار برای اجرای اپراها و تئاترهای متعدد می باشد. در این کاخ حدود 1600 صندلی جای گرفته که در بخش های مختلف موزه، فروشگاه و کتابخانه کاخ می توان مشاهده نمود.

در ادامه مطلب شما خوانندگان عزیز را با اطلاعاتی از معماری و نمای داخلی و خارجی کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس، تاریخچه این کاخ و ساعات بازدید از آن آگاه خواهیم کرد لطفا با ما همراه باشید.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

بهترین زمان بازدید از کاخ اپرای گارنیه پاریس

همانطور که می دانید کاخ اپرای گارنیه پاریس از پربازدیدترین ساختمان های تاریخی در فرانسه می باشد. بهترین زمان بازدید و حضور در این مکان فصل بهار و اواخر فصل تابستان می باشد. شما می توانید با سفر در این ایام به فرانسه فرصت بازدید از کاخ اپرای گارنیه پاریس کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس به دور از شلوغی و ازدحام را داشته باشید. نقاشی های بی نظیر و خاص در سقف و دیوارهای این کاخ، لوسترهای بزرگ و زیبا از جنس برنز و کریستال از جمله زیبایی های خیره کننده در این مکان می باشد.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

معماری داخلی کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس

از جمله مهمترین مواردی که در خصوص کاخ اپرای گارنیه پاریس می توان بیان کرد معماری و طراحی داخلی بسیار لوکس و باشکوه آن می باشد. به گونه ای که می توان اصلی ترین دلایل شهرت جهانی این کاخ را معماری بی نظیر و خیره کننده آن دانست. معماری کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس توسط فردی به نام گارنیه صورت گرفته است که این بنا را با زیبایی هرچه تمام تر و بسیار منحصر به فرد طراحی کرده است. پروسه ساخت و معماری این کاخ بسیار طول کشید و دلیل این امر تغییر امپراتور در کشور سبب موقت شدن ادامه طراحی آن شد.

در معماری داخلی ساختمان از آهن به جای طلا استفاده شده و این امر سبب مقاومت بسیار آن و همچنین کم هزینه بودن پروسه ساخت ساختمان شده است. بازدیدکنندگان با ورود به این کاخ بسیار شگفت زده خواهند شد چرا که طراحی داخلی با استفاده از آهن زیبایی فضا را بسیار افزایش داده است. تمامی طرح های به کار رفته در نمای داخلی با ظرافت خاصی اجرا شده است.

در بخش های اپرای این ساختمان از سنگ های مرمر بهره مند شده اند و همچنین مجسمه ها و دیوارهای این ساختمان همگی از سنگ مرمر می باشند. حاضران در این مکان می توانند با تماشای سقف کاخ تصویر بسیار زیبا و فوق العاده ای را مشاهده کنند به گونه ای که جانی دوباره در شما دمیده می شود. آینه کاری های دیوارها از دیگر زیبایی های معماری داخلی به شمار می رود.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

نمای خارجی کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس

طراحی و معماری خارجی کاخ اپرای گارنیه پاریس در سبک بسیار متفاوتی بوده و در صورتی که نیم نگاهی به نمای خارجی ساختمان بکنید می توانید تقارن بسیار جالب در معماری بیرونی آن را متوجه شوید. در طراحی سقف بیرونی کاخ اپرا گارنیه از مجسمه های بسیار جذاب و زیبایی استفاده کرده اند و شما می توانید با نگاه به نمای بیرونی شاهد طراحی تعداد بسیاری از مجسمه ها در نمای کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس باشید که با آرایش بسیار منظمی در کنار هم قرار داده شده اند. این ساختمان دارای دو درب ورودی مجزا بوده و یکی از درب ها مخصوص ورود مردم و گردشگران و درب دیگر مخصوص پادشاهان و امپراتور ها مورد استفاده واقع می شود.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

قدمت کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس

کاخ اپرای گارنیه پاریس نه تنها در فرانسه و قاره اروپا بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد. همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم قدمت کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس به قرن نوزدهم برمی گردد و از قدیمی ترین ساختمان های موجود در این شهر می باشد. کاخ اپرای گارنیه در بین سال های 1862 تا 1875 میلادی ساخت و طراحی شده است که دلیل نامگذاری این کاخ به گارنیه به دلیل ساخته شدن این ساختمان توسط چارلز گارنیه می باشد. با توجه به مساحت 11000 متر  مربع ساختمان، این کاخ دارای 1200 نفر ظرفیت را دارا بوده و یکی از باشکوه ترین و بهترین کاخ های کشور فرانسه در دوران ناپلئون سوم می باشد.

از جمله بخش های مختلف این ساختمان می توان به بخش کنسرت، موزه، کتابخانه و فروشگاه اشاره نمود. این جاذبه باشکوه در شهر پاریس با داشتن شهرت جهانی گزینه بسیار عالی و ایده آل برای جذب مسافران و توریست ها از اقصی نقاط جهان به این نقطه می باشد و مسافران با حضور در این مکان می توانند از نزدیک فرصت بازدید از بخش های متنوع و مختلف این کاخ را داشته و از معروف ترین ساختمان اروپا دیدن نمایند.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

اهمیت کاخ اپرای گارنیه پاریس در صنعت توریستی فرانسه

دکور خارجی و معماری داخلی کاخ اپرای گارنیه پاریس توانسته است نظر و پسند بسیاری از معماران معروف جهان را به دست آورد. همچنین این امر سبب جلب توجه بسیاری از گردشگران از اقصی نقاط دنیا به این شهر شده است. به گونه ای که می توان گفت اهمیت کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس در صنعت توریستی فرانسه بسیار زیاد بوده و از جمله بهترین اماکن دیدنی و گردشگری در سطح کشور به شمار می رود. از این رو اهمیت این ساختمان در میان مردم بومی نیز به وضوح قابل مشاهده می باشد.

نقاشی های حک شده بر روی دیوارهای کاخ گارنیه سبب رازآلود شدن بیشتر این ساختمان و جلب توجه بازدیدکنندگان به خود می شود. از دیگر ویژگی های این کاخ که سبب باشکوه تر شدن آن شده می توان به پله های پهن و بزرگ در فضای داخلی اشاره کرد که به بخش آمفی تئاتر شما را هدایت می کند. پل های دو طرفه موجود در کاخ گارنیه از زیبایی های معماری آن بوده و سبب شده است که بسیاری از معماران جهان از این پله ها الهام گرفته و رد طراحی های خود استفاده نمایند.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

ساعات بازدید از کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس

گردشگران و مسافرانی که قصد دارند در ساعات مناسب از کاخ اپرای گارنیه پاریس دیدن کنند بایستی در ساعات 10 صبح تا 16 عصر در این مکان حضور داشته باشند که در ساعات اولیه روز بسیار خلوت بوده و افراد می توانند با راحتی به بازدید و تماشای زیبایی های نهفته در این ساختمان بپردازند. بازدید از کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس در تمامی روزهای سال به جز تعطیلات رسمی امکان پذیر بوده و مسافران می توانند با حضور در ایام غیر تعطیلی در پاریس از این جاذبه تاریخی و بسیار معروف جهان دیدن بعمل آورند. پیشنهاد ما این است که تا قبل از ساعت یک ظهر حضور در این کاخ داشته باشید چرا که در ساعات بعد از ظهر به دلیل شلوغی بیش از حد نمی توانید از مشاهده تمامی بخش های این ساختمان لذت ببرید.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

آدرس کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس

کاخ اپرای گارنیه پاریس در منطقه بسیار مناسبی از شهر واقع شده است و مسافران می توانند با استفاده از مترو، اتومبیل شخصی و یا ون های گردشگری خود را به این مکان برسانند با توجه به دسترسی بسیار آسان کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس سبب شده است که روزانه تعداد افراد بیشماری بازدید از این ساختمان را در اولویت های خود قرار دهند مردم بومی و مسافران داخلی از جمله پر بازدیدکنندگان از این بنای باشکوه می باشند .

کاخ اپرای گارنیه پاریس

تور مسافرتی کاخ اپرای گارنیه پاریس

کاخ اپرای گارنیه پاریس از پرتقاضاترین جاذبه های دیدنی در فرانسه می باشد که این امر سبب شده است آژانس های مسافرتی بسیاری با ارائه پیج های تور مسافرتی به این منطقه مسافران را به سفری فوق العاده و فراموش نشدنی دعوت می کنند. شما نیز می توانید با بازدید از کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس با ثبت نام در تورهای اجرایی به این منطقه از بهترین و لوکس ترین امکانات و خدمات بهره مند شوید. زیبایی این کاخ هر بیننده و رهگذری را مجذوب خود می سازد به طوری که دقایقی بدون چشم برهم زنی می توانید محو تماشای نمای خارجی و طرح های بسیار ظریف و بی نظیر به کار رفته در معماری بیرونی ساختمان شوید.

کاخ اپرای گارنیه پاریس

بایدها و نبایدهای تور گردشگری کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس

گردشگران و مسافران بایستی در بازدید از کاخ اپرای گارنیه پاریس بهتر است ابتدا اطلاعاتی در خصوص بایدها و نبایدها در این مکان بدست آورند برای مثال با حضور در کاخ اپرای گارنیه شهر پاریس بهتر است همراه تور لیدر به بازدید و گشت و گذار در فضای داخلی پرداخته و به هیچ عنوان دست به اشیاء و وسایل موجود در این مکان نزنید و در خصوص چیزهایی که می خواهید جویا شوید از راهنمای سفر خود و یا راهنمایان کاخ گارنیه کمک بگیرید.

همچنین از وب سایت رسمی کاخ گارنیه اطلاعاتی در خصوص ساعات بازدید دقیق و هزینه ورودی به دست آورید تا در زمان حضور خود در این ساختمان با مشکلی مواجه نشوید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!