کاتاکومب های پاریس | دیدنی ترسناک و وحشتناک

کاتاکومب های پاریس | دیدنی ترسناک و وحشتناک

کاتاکومب های پاریس از دیگر بهترین و بی نظیرترین جاذبه های این شهر می باشد. برای بازدید از کاتاکومب های پاریس می توانید در هر فصلی از سال اقدام کنید.

کاتاکومب های پاریس یکی از شگفت انگیز ترین و عجیب ترین جاذبه های گردشگری و دیدنی در این شهر می باشد که با داشتن فضای بسیار حیرت انگیز، می تواند بهترین گزینه برای گردشگران ماجراجو به شمار آید. شما نیز می توانید با سفرتان به شهر، حتما بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس را در اولویت های خود قرار داده و در اولین فرصت ممکن بازدید مورد نظر خود را انجام دهید.

کاتاکومب های پاریس

آیا شما نیز به دنبال بازدید از کاتاکومب های پاریس هستید؟ آیا می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان بازدید از کاتاکومب های پاریس کی می باشد؟ از شما دعوت خواهیم کرد که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همرای کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در مورد این جاذبه به دست آورید.

شهر پاریس یکی از پربازدید ترین و بی نظیرترین شهرهای گردشگری در کل جهان می باشد که با داشتن بهترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جذب کند. توجه داشته باشید که یکی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین دیدنی های این شهر، کاتاکومب های پاریس می باشد که این جاذبه بسیار بی نظیر در زیر زمین بوده و مسافران برای بازدید از آن بایستی به تونل های زیر زمین مراجعه کنند و از این کیلومترها طولانی در زیر زمین شاهد قبرستان ها و گورستان های بسیار مختلف باشید.

همچنین در نظر داشته باشید که کاتاکومب های شهر پاریس از ترسناک ترین و وحشتناک ترین تونل های و دخمه های موجود در جهان می باشد که توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و ماجراجویان را به سوی خود جذب کند. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین و مناسب ترین زمان بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس و مدت زمان مورد نیاز برای بازدید از کل این مکان توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

کاتاکومب های پاریس

تونل هایی که به قبرستان تبدیل شد

اگر شما نیز مانند برخی از گردشگران و توریست های دیگر، از شهامت بسیار بالایی برخوردار هستید، می توانید به راحتی در سفرتان به پاریس از این دخمه ها و گورستان ها بازدید کنید. کاتاکومب های پاریس از تاریخچه بسیار جالبی برخوردار می باشد که در قرن هفدهم رشد جمعیت در قاره اروپا به خصوص کشور فرانسه بسیار افزایش یافت به طوری که بعد از مدتی دیگر جای برای دفن افرادی که فوت کرده اند وجود نداشتن و تمام گورستان ها تکمیل ظرفیت شده بودند و همین امر مردم این کشور را مجبور کرد که بسیاری را از اجساد را به گورستان های زیر زمین انتقال دهند؛ و این امر از مهمترین راهکارهای آن زمان برای دفن اجساد بوده و همین موضوع امروزه به یکی از مهمترین مقاصد گردشگری این کشور تبدیل شده است.

داشته باشید که شما می توانید در کاتاکومب های پاریس در حدود 6 میلیون جسد پاریسی را مشاهده کنید که این تونل ها توانسته اند بقایای بسیار بی نظیری از مردم مرده این شهر را در دل خود جای دهد. لازم است بدانید که کاتاکومب های شهر پاریس با داشتن سنگ های آهکی خود، باعث شده است که بقایای برخی از اجساد بعد از گذشت قرن ها هنوز به شکل سالم خود نمایی کنند. شما نیز اگر از شهامت و شجاعت بسیار بالایی برخوردار هستید، حتما بازدید از این تونل ها را حتما در اولویت های خود قرار دهید تا بتوانید بهترین و فراموش نشدنی ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.

تونل هایی که به قبرستان تبدیل شد

بهترین زمان بازدید از کاتاکومب های پاریس

یکی از اصلی ترین و مهمترین دغدغه های بسیاری از گردشگران بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از کاتاکومب های پاریس می باشد. توجه داشته باشید که منطقه ای مه این گورستان های زیر زمینی در آن وجود دارد، در زمان های اولیه خود به دلیل ایجاد بوی بسیار بد، زندگی را برای ساکنان این منطقه مختل کرده بود به طوری که عطر فروشان نیز اعتراضات بسیار شدیدی را به این موضوع داشتند تا این در سال 1763 لویی پانزدهم دفن هر مرده ای را در داخلی شهر منوع اعلام کرد و دستور داد تا از این به بعد تمام گورستان ها به خارج از شهر انتقال یابد.

با این حال دستور وی اجرایی نشد تا اینکه در سال 1780 یک باران شدیدی در این شهر صورت گرفت و با ریزش دیواره های گورستان ها میلیون ها جسد در شهر روانه شدند و افرا مجبور شدند تا بقایای این جسد ها را جمع آورید و به تونل های زیر زمین انتقال دهند و باعث ایجاد کاتاکومب های پاریس شوند. اگر شما نیز قصد دارید تا در سفرتان به این شهر حتما از کاتاکومب های شهر پاریس بازدید کنید می توانید در هر فصلی از سال این اقدام را انجام دهید. همچنین توصیه می شود که به همراه خود افراد سالخورده و کودکان را نبرده چرا که تاثیر بسیار منفی را بر روی روحیه این گروه سنی خواهد گذاشت.

بهترین زمان بازدید از کاتاکومب های پاریس

مدت زمان بازدید از کاتاکومب های پاریس

توجه داشته باشید وسعت تونل هایی که کاتاکومب های پاریس در آن واقع شده است، حدود 320 کیلومتر می باشد که البته گردشگران اجازه بازدید از 1.5 کیلومتر آن را دارند و می توانند تا این حد از تونل را بازدید کرده و به اکتشافات بسیار بی نظیری دست پیدا کنند. مدت زمان لازم برای بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس در حدود 45 دقیقه می باشد و شما می توانید از اطلاعات ارائه شده توسط راهنمایان گردشگران در داخل این تونل ها نیز اطلاعات لازم را به دست آورید تا بتوانید از این طریق با آگاهی بیشتر و کافی از این مجموعه بازدید داشته باشید.

همچنین می توانید با پرداخت هزینه های لازم اقدام به دریافت راهنمای صوتی گردشگری داشته و از این طریق به شکل بسیار بی نظیر بهترین اطلاعات را به دست آورید. مردم محلی این شهر این مکان را با اسم امپراطوری مردگان می شناسند و شما می توانید شاهد بقایایی از اجسادی باشید که از زمین تا سقف بر روی یکدیگر انباشته شده اند و شما می توانید آثار بسیار باشکوهی را از بقایای مردگان را در این تونل ها مشاهده کرده لحظات هیجان انگیزی را برای خود به ارمغان آورید.

مدت زمان بازدید از کاتاکومب های پاریس

دسترسی به کاتاکومب های پاریس

اگر شما نیز قصد بازدید از کاتاکومب های پاریس دارید می توانید با در دست داشتن آدرس این منطقه، در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون معطلی خود را از هر جای این شهر، به کاتاکومب های شهر پاریس رسانده و بازدید مورد نظر خود را انجام دهید. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید با کمک تابلوهای راهنما گردشگری و توریستی و با دنبال کردن این تابلوها، در بهترین و مناسب ترین زمان ممکن از این گورستان بازدید لازم را داشته و بهترین اوقات را در این منطقه تجربه کنید. همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید آدرس و نشانی دقیق کاتاکومب های شهر پاریس را به شکل زیر در دست داشته باشید و به راحتی دسترسی لازم را داشته باشید. آدرس این گورستان های زیر زمینی به شکل زیر می باشد:

  • Avenue du Colonel Henri Rol-Tanguy
دسترسی به کاتاکومب های پاریس

نزدیک ترین هتل به کاتاکومب های شهر پاریس

توجه داشته باشید که کاتاکومب های پاریس در نزدیکی بهترین و بی نظیرترین هتل های شهر پاریس واقع شده است و شما می توانید با اقامت خود در یکی از بهترین هتل های نزدیک کاتاکومب های شهر پاریس می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن از این مکان بازدید لازم را داشته باشید. همچنین توجه نمایید که هر یک از نزدیک ترین هتل ها به این جاذبه از بهترین و پیشرفته ترین خدمات برخوردار بوده و از نزدیک ترین این هتل ها می توان به مواردی از جمله زیر اشاره داشت:

  • هتل hotel concorde montparnasse
  • هتل hotel mercure paris gare montparnasse
  • هتل belambra city magendie
  • هتل hotel ibis paris ltalie tolbiac
نزدیک ترین هتل به کاتاکومب های شهر پاریس

نزدیک ترین رستوران به کاتاکومب های شهر پاریس

کاتاکومب های پاریس همچنین در نزدیکی یکی از بهترین و بی نظیرترین رستوران ها نیز واقع شده است که شما می توانید بعد از بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس خود را در یکی از بهترین رستوران های این منطقه برای یکی از لذیذترین غذاهای فرانسوی دعوت کرده و نهایت لذت را از سفرتان به ارمغان آورید. در رستوران های نزدیک این منطقه می توانید غذاهای محلی و اروپایی را پیدا کنید و آن را صرف نمایید. از نزدیک ترین رستوران ها به گورستان های زیر زمینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران la closerie des lilas
  • رستوران la creperie de josselin
  • رستوران baieta
  • رستوران café de flore
نزدیک ترین رستوران به کاتاکومب های شهر پاریس

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به کاتاکومب های شهر پاریس

کاتاکومب های پاریس در نزدیکی مهمترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری این شهر نیز واقع شده است که شما می توانید با بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس از سایر جاذبه های گردشگری نیز بازدید کرده و از این طریق لحظات بسیار جالبی را برای خود به ارمغان آورید. از نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به این مکان می توان به مواردی از جمله برج مونپارناس، بازار خیابان موفتارد و باغ لوکزامبورگ پاریس اشاره کرد. لازم است بدانید که تورهای گردشگری نیز برای گردشگران خود بازدید از این جاذبه ها را به ارمغان می آورند.

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به کاتاکومب های شهر پاریس

ساعت بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس

گردشگران و توریست هایی که قصد دارند تا در سفر خود، از بهترین و بی نظیرترین کاتاکومب های پاریس بازدید کنند، می توانند از 10 صبح تا 5 عصر اقدام به بازدید داشته باشند البته در نظر بگیرید که این گورستان از سه شنبه تا یکشنبه برای بازدید عموم باز می باشد. همچنین توصیه می شود که در بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس حتما لباس گرم را به همراه داشته باشید چرا که دمای داخل تونل ها همیشه ثابت بوده و در حدود سیزده درجه سانتی گراد می باشد و بی شک شما بدون لباس گرم احساس سردی خواهید کرد.

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به کاتاکومب های شهر پاریس

بازدید از کاتاکومب های شهر پاریس با تور پاریس 

امروزه بسیاری از مجریان گردشگری و توریستی نیز علاقه مندی زیادی را برای بازدید کاتاکومب های پاریس نشان داده و شما می توانید در برنامه سفری آن، اسم این گورستان را مورد مشاهده قرار دهید. اگر شما نیز دوست دارید تا به بهترین شکل ممکن و به راحتی از کاتاکومب های شهر پاریس بازدید کنید، می توانید در یکی از بهترین تورهای گردشگری این شهر شرکت نموده و از این طریق بهترین و به یادماندنی ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید. بازدید به شکل گروهی از این دخمه های زیرزمینی ترس و استرس گردشگران را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و سبب می شود تا گردشگران به راحتی بازدید لازم را از این مجموعه داشته باشند. 

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!