چگونه ویزای تجاری فنلاند را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری فنلاند را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری فنلاند، میتواند به شما کمک کند تا در کشور دیگری که شرایط اقتصادی بهتری دارد مشغول به تجارت شید. برای گرفتن راحت تر ویزای تجاری فنلاند بهتر است که…

فنلاند کشوری در اروپای شمالی است. هر کسی هدفی از سفر  به فنلاند دارد. برخی می‌خواهند به قصد گشت و گذار و سفر توریستی به فنلاند سفر کنند. برخی هم به قصد کار و تجارت به فنلاند سفر می‌کنند و به ویزای تجاری فنلاند احتیاج دارند. برای گرفتن ویزای سفر به فنلاند راه های مختلفی وجود دارد. مثلا می توانید از آشناهایتان بخواهید برای شما دعوتنامه ای برای اخذ ویزای تجاری فنلاند بفرستند. همچنین برای کسانی که نمی توانند دعوتنامه بگیرند، باید از ویزای تجاری فنلاند (شینگن) استفاده کنند. در این جا تمام مدارک لازم و راه های موجود برای گرفتن ویزای تجاری فنلاند را بررسی خواهیم کرد.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

دعوتنامه چیست؟

امروزه یکی از روش های رایج برای سفر توریستی، کاری و یا سفر تجاری به فنلاند دریافت دعوتنامه است. شما با در دست داشتن یک دعوتنامه فنلاند می توانید روند گرفتن ویزای تجاری فنلاند را تسریع ببخشید. دعوتنامه در واقع یک نامه رسمی از طرف شخصی در فنلاند است که با ارائه مدارک لازم می تواند شما را به فنلاند دعوت کند و به نوعی برای حضور شما در فنلاند تضمین ایجاد کند. البته داشتن دعوتنامه برای ویزای تجاری فنلاند لزوما به معنی اخذ ویزای تجاری فنلاند نیست اما داشتن دعوتنامه می تواند کمک زیادی به شما بکند. این دعوتنامه ها بسته به این که هدف شما از سفر به فنلاند چیست، در فرمت ها و مدل های مختلفی فرستاده می شوند. سفارت فنلاند در ایران پس از دریافت دعوتنامه شما، آن را بررسی می کند و اطلاعات دعوتنامه باید دقیق و درست باشد.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

دعوتنامه تجاری فنلاند برای اخذ ویزای تجاری فنلاند

دعوتنامه تجاری فنلاند در واقع برای دعوت کردن یک فرد از یک شرکت در ایران (به عنوان کشور مبدا) به یک کشور مقصد (که همان فنلاند است) ارسال می شود. این دعوتنامه ها با اهداف تجاری و اقتصادی فرستاده می شوند. مثلا ممکن است یک شرکت در فنلاند به قصد تجارت با یک شرکت ایرانی، به آن ها احتیاج داشته باشد. یا مثلا ممکن است یک شرکت در ایران برای خرید قطعات مورد نیاز شرکتش به فنلاند سفر کند. به طور کلی سفرهایی که به قصد گسترش مبادلات اقتصادی میان شرکت های ایران و فنلاند انجام می شوند از طریق دریافت ویزای تجاری فنلاند انجام پذیر هستند. دعوتنامه های تجاری فنلاند معمولا در فرمت یک فایل پی دی اف و از طریق پست بین الملل ارسال می شوند. اطلاعات درون این دعوتنامه باید دقیق و درست باشد و هدف سفر تجاری به فنلاند در آن به صورت دقیق مشخص شده باشد. اطلاعات شرکت مبدا و مقصد و علت سفر باید حتما در این دعوتنامه وارد شود.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

شرایط فرد دعوت کننده

کسی که برای شما دعوتنامه می فرستد باید خودش هم یک سری شرایط هایی داشته باشد. مثلا اگر یک شرکت قصد فرستادن دعوتنامه برای اخذ ویزای تجاری فنلاند داشته باشد، باید شرکتش در فنلاند معتبر و ثبت شده باشد و بتواند مدارک کافی از شرکت خود و فعالیت هایش را ارائه دهد. آن شرکت باید اطلاعات مربوط به کسب و کارش را به دعوتنامه اضافه کند. همچنین منبع درآمدی شرکت باید واضح و مشخص باشد و همه کارهای آن قانونی و ثبت شده باشند.

آدرس سفارت فنلاند در تهران

سفارت فنلاند در ایران و در استان تهران قرار دارد. سفارت فنلاند در تهران در خیابان شریعتی، خیابان میرزاپور، کوچه حدادیان، شماره 2 قرار دارد.

کد پستی: 1733-19395

ساعات کاری سفارت فنلاند در تهران به صورت زیر است:

خدمات مربوط به ویزای تجاری فنلاند و اجازه اقامت یکشنبه تا چهارشنبه و از ساعت 9 تا 12 صبح می باشد.

درخواست های تلفنی از یک شنبه تا چهارشنبه و از ساعت 1:30 تا 3:10 و با شماره تلفن گفته شده انجام پذیر است.

قبل از رفتن به سفارت باید وقت بگیرید . همچنین پر کردن فرم ویزا به صورت آنلاین انجام پذیر است و بهتر است قبل از رفتن به سفارت فرم مربوطه را کامل پر کنید.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

ویزای شینگن چیست؟

مناطقی از اروپا جزو شینگن هستند و طبق قانونی که بین این کشورها وضع شده است، شما برای سفر به آن جا احتیاج به ویزای شینگن خواهید داشت. قوانین سفر به تمام کشورهای شینگن یکپارچه است. فنلاند هم جزو کشورهای شینگن می باشد و برای سفر تجاری به فنلاند باید ویزای تجاری فنلاند بگیرید. برای گرفتن ویزای تجاری فنلاند باید از طریق ویزای شینگن مربوط به کارهای تجاری (ویزای تجاری فنلاند) اقدام کنید. داشتن یک دعوتنامه به دریافت ویزای تجاری فنلاند کمک می کند. ویزای شینگن برای مقاصد مختلفی صادر می شود که ویزای تجاری فنلاند هم بخشی از آن است.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری فنلاند

قبل از رفتن به سفارت باید ابتدا از سفارت فنلاند در تهران وقت بگیرید و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای فنلاند را برای آن ها ارسال کنید. مدارک مورد نیاز برای اخذ  ویزای تجاری فنلاند در همه کشوها تقریبا یکسان است.   فرم اخذ ویزا را از طریق سایت دریافت کرده و پر کنید. اطلاعات باید دقیق و با مدارک شما همخوانی داشته باشد. فرم ویزای تجاری فنلاند را هم باید از سایت سفارت فنلاند بگیرید.

باید اصل پاسپورتتان را به همراه داشته باشید و پاسپورت شما حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

یک قطعه عکس 6 در 4 رنگی و با پس زمینه سفید که اخیرا گرفته اید.

 تمام مدارک مرتبط با شغل شما مثل جواز کسب، فیش حقوقی و یا گواهی اشتغال به کار و یا تحصیلی و همچنین اسنادی مانند ملک و املاک و منابع مالی تان و گردش های مالی حساب بانکی تان را باید ارائه دهید.

همه این مدارک را به همراه ترجمه انگلیسی رسمی باید ارائه دهید.

کسانی که قصد گرفتن ویزای تجاری فنلاند یا توریستی را دارند بهتر است برای مدت سفر به فنلاند بیمه مسافرتی تهیه کنند.

همچنین اطلاعات مربوط به رزرو هتل و محل اقامت شما در فنلاند هم ضروری می باشد.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

مدارک لازم جهت سفر های تجاری با دعوتنامه

شما ابتدا باید دعوتنامه رسمی از شرکتی که در فنلاند می باشد را به سفارت فنلاند در ایران بفرستید. همچنین کپی مدارک مربوط به شرکت خودتان به همراه ترجمه انگلیسی آن را هم ضمیمه کنید. همه فتوکپی هایی که به سفارت می فرستید باید در ابعاد یک برگه A4 باشند. گواهی رسمی از شرکتی که در آن کار می کنید در ایران به همراه هدف دقیق از سفر تجاری شما به فنلاند هم باید قید شود. تاریخ سفر و اطلاعات مربوط به سفرتان و هتل اقامتتان هم باید در دعوتنامه ذکر گردد.

ویزای اتحادیه شینگن

این نوع ویزا خود به سه دسته دیگر تقسیم می شود که شامل:

ویزای نوع A برای کسانی است که فقط می خواهند در کشور مقصد سوار هواپیمای دیگری شوند و به مقصد مورد نظر خود بروند. یعنی در اینجا کسی که ویزای نوع A دارد فقط می تواند در فرودگاه فنلاند سوار هواپیمای دیگری شود و نمی تواند در کشور فنلاند بماند یا بگردد.

ویزای نوع B برای کسانی با شرایط ویزای A می باشد منتها در اینجا شخصی که ویزا را دارد از فرودگاه فنلاند به یک کشور غیر شینگن پرواز می کند اما در مورد قبل فقط امکان عوض کردن پروازها در کشورهایی که ویزای شینگن دارند میسر بود.

ویزای نوع C که پر کاربردترین نوع ویزا است، و برای سفرهای توریستی استفاده می شود.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

ویزای ملی شینگن

به این ویزا، ویزای نوع D هم گفته می شود. این ویزا برای کسانی که در یک مدت طولانی و مشخصی قصد سفر به فنلاند را دارند ارائه می شود. بسته به هدف شما از سفر به فنلاند این ویزا می تواند برای یک بار یا چند بار سفر صادر شود. این ویزا در شرایط زیر ارائه می شود:

دانشجویانی که به خاطر کارهای تحقیقاتی برای مدتی مشخص به کشورهای شینگن قصد سفر دارند.

متخصصانی که هدف آن ها از سفر به فنلاند به اشتراک گذاشتن مهارتشان با کشورهای عضو شینگن است و در این بین هنرمندان و ورزشکاران هم جای دارند.

 نکاتی که قبل از گرفتن وقت سفارت باید به آن توجه کنید

برای سفر تجاری و اخذ ویزای تجاری فنلاند می توانید از طریق تمام سفارت های کشورهای عضو شینگن اقدام کنید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تجاری فنلاند در بالا معرفی شد اما ممکن است بنا به دلایلی سفارت از شما مدارک دیگری هم بخواهد. مدارک شما باید در دارالترجمه ها ترجمه شوند و مهر رسمی دادگستری داشته باشند. هزینه های مربوط به ویزای تجاری فنلاند در سفارت اخذ می شود.

ویزای تجاری فنلاند | اخذ ویزای تجاری فنلاند | شرایط دریافت ویزای تجاری فنلاند 88851080

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط فنلاند ، وقت سفارت فنلاند، ویزای فنلاند، تور فنلاند و تور اروپا 88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!