چگونه ویزای تجاری سوئد را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری سوئد را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری سوئد، برای سفر به کشورهای خارجه ویزاهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود با توجه به هدف و انگیزه‌های متفاوت برای سفر افراد …

برای سفر به کشورهای خارجه ویزاهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود با توجه به هدف و انگیزه‌های متفاوت برای سفر افراد مختلف صادر می‌شوند. یکی از انواع ویزا برای کشور سوئد، ویزای تجاری سوئد است که در بسیاری از موارد مورد استقبال تاجران قرار گرفته است و می‌تواند راهی برای ورود و اقامت موقت در این کشور باشد که پس از مدتی به اقامت دائم تبدیل می‌شود.

چگونه ویزای تجاری سوئد را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

ویزای تجاری سوئد چیست؟

ویزای تجاری سوئد یکی از ویزاهای کوتاه مدت است که پس از مدتی به ویزای بلند مدت تبدیل می‌شود. معمولا ویزای تجاری سوئد برای کسانی که خارج از پیمان اتحادیهٔ اروپا هستند صادر می‌شود. اغلب کسانی که به اخذ ویزای تجاری سوئد اقدام می‌کنند، قصد سرمایه گذاری در کشور سوئد را دارند.

در این صورت شخص متقاضی می‌تواند با یکی از شرکت‌های تجاری کشور سوئد شریک شود و یا برای خرید سهام از یکی از شرکت‌های کشور سوئد اقدام کند. در نهایت سفارت سوئد، ویزای تجاری شخص متقاضی را صادر نموده تا پس از ورود به کشور سوئد به کسب و کار خود بپردازد.

ویزای تجاری سوئد از نظر زمانی چگونه ویزایی است؟

ویزای تجاری سوئد از نظر بازهٔ زمانی یکی از ویزاهای کوتاه مدت به شمار می‌آید که شخص متقاضی پس از ورود به کشور سوئد با راه اندازی کسب و کار خود و یا شراکت در سایر شرکت‌های تجاری، می‌تواند ویزای تجاری خود را تمدید کند و پس از گذشت مدت زمانی مشخص با توجه به فعالیت‌های تجاری‌اش، می‌تواند ویزای تجاری بلند مدت و اقامت دائم این کشور را اخذ نماید.

درخواست ویزای تجاری سوئد

شخص متقاضی باید برای درخواست ویزای تجاری خود به سفارت سوئد مراجعه کرده و طبق مدارک خواسته شده نسبت به اخذ آن اقدام نماید. اما برای درخواست و دریافت ویزای تجاری در روز مصاحبه وجود خود شخص متقاضی الزامی می‌باشد.

برای دریافت ویزای تجاری سوئد چه مدارکی مورد نیاز است؟

مدارکی که برای اخذ ویزای تجاری سوئد که یکی از انواع ویزای سوئد است را باید به سفارت سوئد در ایران تحویل دهید مشمول پاسپورت با اعتباری سه ماهه حاوی دو صفحهٔ خالی، پرداخت صورت حساب، ارائهٔ دو قطعه عکس زمینه سفید، ارائهٔ کارت ملی و شناسنامه، ارائهٔ گواهی اشتغال به کار، ارائهٔ ضمانت نامهٔ برگشت به کشور خویش، ارائهٔ دعوتنامه معتبر و همچنین ارائه مدارک ارتباطات مالی است.

لازم به ذکر است که اعتبار پاسپورت باید به صورتی باشد که در آخرین مرحلهٔ زمانی ده ساله صادر شده باشد و عکس آن به صورت واضح و مستقیم از چهرهٔ شخص متقاضی باشد که نهایتا در شش ماه گذشته گرفته شده است.

دعوتنامه‌ای را که به سفارت ابلاغ می‌کنید باید زمان و دلیل سفر شما را به کشور سوئد بیان کند و علاوه بر این، حاکی از آن باشد که شما با حضور در کشور سوئد از نظر مالی مشکلی نخواهید داشت. مدارک ذکر شده در فوق برای تمامی اشخاص متقاضی ویزای تجاری سوئد یکسان است ولی تاجرانی که می‌خواهند نسبت به اخذ ویزای تجاری کشور سوئد اقدام کنند باید علاوه بر آن مدارک فوق الذکر، مدارک دیگری را نیز به سفارت سوئد ابلاغ کنند که این مدارک شامل آگهی بالغ بر ثبت شرکت در روزنامه‌های رسمی، پرینت از حساب‌های شخصی و تجاری خویش در سه ماههٔ گذشته و ارائهٔ پروانهٔ کسب یا کارت بازرگانی می‌باشد.

شرایط دریافت ویزای تجاری سوئد به چه صورت میباشد؟

اگر شخصی، متقاضی دریافت ویزای تجاری سوئد باشد، باید در ابتدا به این موضوع بسنده کند که آیا در آن زمان کشور سوئد نیروی کاری و سرمایه گذار جذب می‌کند یا خیر. پس از آن باید در جهت دریافت ویزای تجاری سوئد به منظور سرمایه گذاری در کشور سوئد مبلغی به ارزش صد و پنجاه تا دویست هزار دلار را بپردازد.

برای پرداخت هزینهٔ سرمایه گذاری اغلب دو روش وجود دارد اولا هزینه را به صورت یکباره به کشور سوئد انتقال دهید ثانیا هزینهٔ سرمایه گذاری را در مراحل مختلف پرداخت کنید. در هر دو روش باید کل هزینهٔ سرمایه گذاری به حساب کشور سوئد منتقل شود.

شرایط دریافت ویزای تجاری سوئد به چه صورت میباشد؟ | یوروپ تورز

شانس اخذ ویزای تجاری کشور سوئد به وسیلهٔ دعوتنامه سوئد

یکی از مواردی که می‌تواند زمان اخذ ویزای تجاری سوئد را به پیش براند داشتن دعوتنامهٔ معتبر سوئدی است. اغلب قشر تاجران با در دست داشتن دعوتنامه تجاری سوئد می‌توانند به آسانی نسبت به دریافت ویزای تجاری سوئد اقدام کنند و ویزای مورد نظر خود را اخذ نمایند. زمان دریافت ویزای تجاری کشور سوئد با به همراه داشتن دعوتنامهٔ تجاری قریب به 25 روز می‌باشد.

اعتبار ویزا و دعوتنامهٔ تجاری سوئد

زمانی که درخواست شما برای اخذ ویزای تجاری سوئد در حال بررسی است و دعوتنامهٔ تجاری سوئد را به سفارت ابلاغ کرده‌اید، آنان نیز با توجه به تاریخ دعوتنامه، اعتبار و تاریخ ویزا را تعیین می‌کنند. پس توصیه می‌شود زمانی که قرار است از سوی شرکت سوئدی دعوتنامه‌ای دریافت کنید به آنان تاکید کنید تا تاریخ دعوتنامه را به صورت دقیق و مشخص اعلام کنند؛ لذا اگر شخص یا شرکت فرستندهٔ دعوتنامهٔ تجاری مدت زمان حضور شما در کشور سوئد را به طور دقیق ذکر ننماید از طرف سفارت برای اخذ ویزای تجاری با مشکل برخورد خواهید کرد و نمی‌توانید ویزای تجاری سوئد را دریافت کنید.

نکاتی در خصوص ارائهٔ دعوتنامه تجاری سوئد و درخواست ویزای تجاری این کشور

اگر شخص متقاصی دریافت ویزای تجاری سوئد، نکاتی را در زمینهٔ دریافت ویزای خود رعایت نکند منجر به رد ویزای تجاری خود می‌شود. سفارت سوئد اگر کمبود یا نقضی را در مدارک ابلاغ شدهٔ شما و همچنین دعوتنامه مشاهده کند با صدور ویزای تجاری شما مخالفت خواهد کرد. پس بهتر است مدارک خواسته شده را به صورت کامل به همراه اصل و کپی آن به سفارت سوئد تحویل دهید تا با چنین مشکلاتی روبه رو نشوید.

لازم است بدانید برخی از مدارکی را که به سفارتخانهٔ سوئد تحویل می‌دهید اصل مدارکی هستند که دیگر قابل بازگشت نیستند، اما بقیهٔ مدارک شما پس از پایان یافتن امور کاری‌تان به شما بازگردانده می‌شود. علاوه بر آن رعایت نکته‌ای دیگر بسیار مهم می‌باشد و آن این است که زمانی که سفارت سوئد وقت سفارت را برای مصاحبه و انگشت نگاری شخص متقاضی تعیین می‌کند باید فرد متقاضی ویزای تجاری سوئد حتما در وقت تعیین شده در سفارت حضور یابد در غیر این صورت فرصت را از دست داده و باید مراحل را از ابتدا شروع نماید.

چگونگی رعایت ترتیب ارائه مدارک لازم برای اخذ ویزای تجاری سوئد

شایان ذکر است افراد باید در هنگام ارائهٔ مدارک خود برای اخذ ویزای تجاری سوئد ترتیبی را برای آن قائل شوند تا دریافت ویزای آنان با تعویق روبه رو نشود. ابتدا باید فرم درخواست ویزای تجاری سوئد را تکمیل کنید که البته این فرم به زبان انگلیسی نوشته شده باشد.

پس از آن عکس‌هایی را که مد نظر سفارت است ارائه دهید، در اندازهٔ مشخص که البته تازه گرفته شده باشند، پس از آن نیز باید گذرنامه‌ای معتبر را با حداقل دارا بودن دو صفحهٔ خالی ضمیمه کنید و در نهایت از صفحات شناسنامه کپی گرفته و در ادامهٔ آن گزارشی از حساب مالی خود ارائه دهید. نکته‌ای که باید به آن توجه بسیار شود این است که اگر دعوتنامه تجاری سوئد از سوی کشور سوئد در دست دارید حتما آن را در مدارک خود ضمیمه کنید. چنانچه شخص متقاضی ترتیب ارائهٔ مدارک خواسته شده از سوی سفارت سوئد را رعایت نکند منجر به تعویق افتادن اخذ ویزای تجاری خود خواهد شد.

اقامت در کشور سوئد از طریق ویزای تجاری سوئد

امروزه کشور سوئد یکی از پرطرفدارترین کشورهای اروپایی برای مهاجرت شناخته شده است. افرادی که خواهان مهاجرت به این کشور هستند، می‌توانند راه‌های متفاوتی را برای اقامت در آنجا انتخاب کنند. یکی از راه‌های مهاجرت و اقامت در کشور سوئد سرمایه گذاری در این کشور می‌باشد. افراد متقاضی می‌توانند با توجه به شرایط خود و شرایط موجود در کشور سوئد نسبت به اخذ ویزای تجاری سوئد اقدام کنند.

البته اشخاصی که می‌خواهند از طریق سرمایه گذاری در کشور سوئد اقامت گزینند باید شرایطی را که مربوط به سرمایه گذاری در این کشور است طی کنند تا پس از ورود به کشور سوئد بتوانند به راحتی نسبت به طی کردن مراحل اقامت خود اقدام کنند.

توجه داشته باشید که وقتی شخصی برای سرمایه گذاری در سوئد اقدام به ثبت شرکت می‌کند باید ابتدا با طرح آن از سوی کشور سوئد موافقت شود پس از این که شرکت او به ثبت رسید، باید شرکت فعالیت خود را آغاز نماید. در نهایت با آغاز خوب این شرکت باید شما مالیاتی را به کشور سوئد پرداخت کنید. در ادامه وقتی چند سال متوالی شرکت شما فعالیت داشته باشد می‌توانید اقامت خود را درخواست کنید.

اقامت در کشور سوئد از طریق ویزای تجاری سوئد | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای تجاری سوئد

ویزای تجاری سوئد چیست؟

ویزای تجاری سوئد یکی از ویزاهای کوتاه مدت است که پس از مدتی به ویزای بلند مدت تبدیل می‌شود. معمولا ویزای تجاری سوئد برای کسانی که خارج از پیمان اتحادیهٔ اروپا هستند صادر می‌شود.

بازه زمانی اعتبار ویزای تجاری سوئد چگونه است؟

ویزای تجاری سوئد از نظر بازهٔ زمانی یکی از ویزاهای کوتاه مدت به شمار می‌آید که شخص متقاضی پس از ورود به کشور سوئد با راه اندازی کسب و کار خود و یا شراکت در سایر شرکت‌های تجاری، می‌تواند ویزای تجاری خود را تمدید کند و پس از گذشت مدت زمانی مشخص با توجه به فعالیت‌های تجاری‌اش، می‌تواند ویزای تجاری بلند مدت و اقامت دائم این کشور را اخذ نماید.

اولین مرحله برای درخواست ویزای تجاری سوئد چیست؟

ابتدا باید فرم درخواست ویزای تجاری سوئد را تکمیل کنید که البته این فرم به زبان انگلیسی نوشته شده باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!