راهنمای وقت سفارت مالت | انواع + هزینه + شرایط

راهنمای وقت سفارت مالت | انواع + هزینه + شرایط

وقت سفارت مالت، با در خواست وقت سفارت مالت می توانید اقدامات مربوط به ویزا را انجام دهید. برای دریافت ویزای شینگن مالت نیازمند وقت سفارت مالت می باشد.

سفر به کشورهای اروپایی توسط تور اروپا و یا تور تک تک کشورها، مهاجرت و تحصیل در بهترین مناطق دنیا رویای هر انسانی است. هماهنگی و ارتباطات لازمه برای موارد ذکر شده توسط سفارت کشور مقصد صورت می‌پذیرد. اگر می‌خواهید کشوری اروپایی را برای زندگی، کار یا تحصیل برگزینید، با درخواست وقت سفارت مالت می‌توانید به هدف خود برسید.

راهنمای وقت سفارت مالت | یوروپ تورز

مالت کجاست

مجمع الجزایر کشور کوچک مالت در مرکز مدیترانه و در نزدیکی سه کشور ایتالیا، تونس و لیبی می‌باشد. این کشور کوچک که تنها 316 کیلومتر مربع مساحت داشته و از 6 جزیره کوچکتر تشکیل شده است یکی از استراتژیک‌ترین و زیبا‌ترین مناطق دنیا بوده و در سال 2010 به عنوان یکی از بهترین کشور‌های جهان برای زندگی معرفی شده است.

عوامل بسیاری در این انتخاب نقش داشته‌اند همچون آب هوای مدیترانه‌ای، هزینه زندگی پایین، مالیات کم و تحصیل رایگان، ارتباطات گسترده و ویژه با کشورهای اروپایی، امکان گسترش کسب و کار، وجود سواحل زیبا و مناظر ماقبل تاریخی بکر و دست نخورده، بناهای تاریخی و روستاهای تاریخی که هنوز هم شکل و بافت تاریخی خود را حفظ کرده‌اند و هر ساله خیل عظیمی از گردشگران را به سوی خود می‌کشاند از جمله عوامل این انتخاب هستند.

چگونگی گرفتن وقت سفارت مالت و خدمات آن

برای سفر به هر کشوری نیازمند دریافت ویزا از طرف سفارت کشور مقصد و انتخاب تور آن کشور و در مورد اروپا تور اروپا می‌باشید.

ویزای سفر به کشور مالت که ممکن است در زمینه کاری و ثبت شرکت، تحصیلی، تفریحی و اقامت دائم و مهاجرت باشد توسط تعیین وقت سفارت مالت صورت می‌پذیرد. برای تعیین وقت سفارت مالت جهت دریافت ویزا باید درخواست وقت نمایید و با توجه به تعداد زیاد متقاضیان 3-4 ماه را جهت وقت سفارت مالت در نظر بگیرید. شخص متقاضی جهت دریافت ویزا از سفارت مالت باید در زمان و ساعت تعیین شده از طرف سفارت مالت مراجعه نموده و مدارک لازم جهت دریافت ویزا را ارائه دهد.

نوبت دهی هر سفارت متفاوت می‌باشد و از سه طریق امکان درخواست وقت وجود خواهد داشت:

  • آنلاین
  • حضوری
  • تلفنی

تعیین وقت سفارت مالت از طریق آژانس‌های مربوطه می‌باشد. بعد از پرداخت هزینه کنسولگری سفارت لهستان که نمایندگی سفارت مالت در ایران را به عهده دارد درخواست ویزا را بررسی و وقت سفارت مالت را برای مصاحبه و … تعیین می‌کند.

نکات مهم جهت درخواست وقت سفارت مالت:

  • پرداخت هزینه‌های کنسولی و ویزا در سفارت مالت و به واحد پولی یورو امکان‌پذیر است.
  • تعیین وقت مصاحبه برای نوزادان و خردسالان نیز الزامی می‌باشد.
  • تعویض وقت سفارت مالت به منظور تغییر زمان مصاحبه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

بررسی درخواست ویزا جهت تعیین وقت سفارت مالت فقط در صورتی امکان‌پذیر است که هزینه کنسولی پرداخت و شخص متقاضی به هنگام انگشت نگاری و مصاحبه حضور داشته باشد.

مدارک لازم جهت گرفتن وقت سفارت: تاییدیه رزرو هتل در مالت، اسکن پاسپورت و فرم درخواست وقت می‌باشد.

نکات مهم جهت درخواست وقت سفارت مالت | یوروپ تورز

چگونه به مالت سفر کنیم

در حال حاضر سفارت مالت در ایران مشغول به فعالیت نیست و تمامی اقدامات لازمه و مربوط به آن را سفارت لهستان به عهده دارد.

کشور مالت از جمله 26 کشور عضو اتحادیه اروپا و ویزای شینگن می‌باشد، بنابراین علاقه مندان جهت حضور در این کشور نیازمند دریافت ویزای شینگن می‌باشند.

جهت دریافت ویزای شینگن کشور مالت شخص درخواست دهنده ویزا باید در سفارت لهستان حضور داشته باشد، هرگونه نقص در پرونده ارائه شده و یا عدم حضور شخص متقاضی درخواست وقت سفارت مالت را لغو کرده و متقاضی باید دوباره جهت وقت سفارت اقدام نماید.

مدارک لازم که برای دریافت ویزای شینگن مالت الزامی می‌باشد عبارتند از:

  • اصل پاسپورت با حداقل سه ماه اعتبار بیشتر از تاریخ ویزا درخواستی
  • وجود دو صفحه خالی در پاسپورت
  • فرم درخواست ویزای مالت
  • مجوز ثبت شرکت در مالت
  • گواهی سلامت فیزیکی
  • کارت ملی و شناسنامه
  • 6 قطعه عکس
  • عدم سوء پیشینه و اعتیاد
  • نامه تمکن مالی و گردش 6 ماه اخیر حساب بانکی
  • گواهی اشتغال به کار (کارمندان و کارگران)
  • پروانه کسب یا ثبت شرکت یا کارت بازرگانی (صاحبان مشاغل تجاری)
  • گواهی اشتغال به تحصیل (دانشجویان)
  • بیمه مسافرتی
  • سند مالکیت

باید خاطر نشان کرد که هم اکنون هیچ پرواز مستقیمی از ایران به کشور مالت وجود ندارد و برای سفر به کشور زیبای مالت باید از هواپیمایی کشور واسطه با یک یا دو توقف استفاده نمایید. بهترین خطوط هوایی جهت سفر به مالت هواپیمایی لهستان می‌باشد.

وقت سفارت مالت برای ویزای تحصیلی در مالت

یکی از بهترین ویزاهای مربوطه جهت سفر به مالت و اقامت در آن ویزای تحصیلی می‌باشد چرا که با اخذ ویزای تحصیلی از سوی سفارت مالت و اخذ ویزای مالت شینگن شما خواهید توانست به راحتی در تمامی کشورهای اروپایی سفر کنید.

تعیین وقت سفارت مالت برای ویزای کاری و مهاجرت

آب و هوای مناسب مدیترانه‌ای، ارتباطات آزادانه با سایر کشورهای اروپایی، تحصیل و بیمه درمانی رایگان سفر راحت با تور اروپا به این کشور از جمله مزایایی می‌باشد که افراد بسیاری را راغب می‌سازد تا به کشور مالت مهاجرت کرده و از مواهب آن برخوردار گردند. هرگونه اقدامات مربوط به مهاجرت توسط سفارت کشور مالت صورت می‌پذیرد.

از دیگر درخواست‌های تعیین وقت سفارت مالت در زمینه مهاجرت، ثبت کسب و کار و شرکت‌های تجاری در مالت می‌باشد. هرساله تاجران بسیاری از سراسر دنیا برای آن در سفارت مالت درخواست می‌دهند وجود منابع غنی، سطح بالای گردشگری، مالیات کم، ارتباط دیپلماتیک خوب با سایر کشورها و همچنین بازگشت سرمایه بکار برده شده در کشور مالت به کشور خود در صورت عدم تمایل است.

تعیین وقت سفارت مالت برای ویزای کاری و مهاجرت | یوروپ تورز

سوالات متداول وقت سفارت مالت

دریافت ویزای مالت چگونه انجام میشود؟

ویزای سفر به کشور مالت که ممکن است در زمینه کاری و ثبت شرکت، تحصیلی، تفریحی و اقامت دائم و مهاجرت باشد توسط تعیین وقت سفارت مالت صورت می‌پذیرد.

چگونه وقت سفارت مالت بگیریم؟

تعیین وقت سفارت مالت از طریق آژانس‌های مربوطه می‌باشد. بعد از پرداخت هزینه کنسولگری سفارت لهستان که نمایندگی سفارت مالت در ایران را به عهده دارد درخواست ویزا را بررسی و وقت سفارت مالت را برای مصاحبه و … تعیین می‌کند.

یکی از مزایای ویزای مالت چیست؟

کشور مالت از جمله 26 کشور عضو اتحادیه اروپا و ویزای شینگن می‌باشد، بنابراین علاقه مندان جهت حضور در این کشور نیازمند دریافت ویزای شینگن می‌باشند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

2 نظر

محمد تقی قربانی 29 آبان 1397 پاسخ

مالت کشور زیبایی است خیلی دوست دارم بازیهای جام جهانی فوتبال در این کشور برگزار شود البته در زمینه ورزشگاه برای این بازیها در این کشور حاضر به همکاری با مهندسین این کشور هستم به امید اینکه جام جهانی 2030 در این کشور برگزار شود

safaridigaradmin 21 آذر 1397 پاسخ

با سلام

با آرزوی موفقیت شما

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص میتونید با من در تماس باشید
با تشکر فراوان
بابازاده
۰۹۱۰۷۶۳۶۳۲۵