با بهترین هتل های یونان آشنا شوید

کشور یونان از جمله کشور های شناخته شده در قاره اروپا است که هر ساله مردم بسیاری از سرتاسر دنیا برای بازدید به این کشور تاریخی سفر می کنند و از دیدن آن بسیار لذت می برند. از دلایل متعددی که سبب می شود هر ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور یونان و تور اروپا به این کشور سفر کنند وجود انواع متنوعی از هتل های یونان با امکانات گوناگون است که راحتی و آسایش بی اندازه ای را برای مسافران خود مهیا می کند. ما در ادامه این مطلب شما را به معرفی انواع این هتل ها و سایر ویژگی های منحصر به فردی که این کشور در اختیار افرادی که شیفته این کشور تاریخی و دیدنی هستند دعوت می کنیم.

هتل های یونان
هتل های یونان

کشور یونان

یونان کشوری در جنوب غربی اروپا است که با کشور های ترکیه و ایتالیا و از طریق دریا با کشور کوچک قبرس مرز مشترک داشته و در گذشته نیز با نام تارخیه هه لاس شناخته شده می شد. این کشور 12 میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن شهر آتن است. زبان رسمی این کشور یونانی بوده و 80 درصد جمعیت آن را مذهب مسیحیت اورتودوکسی شرقی تشکیل می دهد. آب و هوای این کشور در بیشتر اوقات سال از اقلیم مدیترانه ای بر خوردار است که شامل پاییز های خیس و گرم و تابستان های گرم و خشک می باشد که این آب و هوا در بسیاری از شهر های این کشور و بخصوص پایتخت آن حکم فرما است. البته کوهستان شمال غربی یونان که شمال مرکز این کشور و غرب کشور مقدونیه می شود که شامل مرزش با نقاطی مانند آرکیدیا و لاکونیا می باشد که در آنجا بارش برف سنگینی روی میدهد که منجر به کاهش شدید دمای هوا و رسیدن آن به درجه 4 تا 2 درجه سانتیگراد می شود.

کشور یونان
کشور یونان

بهترین زمان سفر به کشور یونان

بهترین زمانی که شما می توانید از کشور یونان دیدن کنید آواخر ماه نوامبر و آخرین روز های ماه آپریل است. فصول پرگردشگر در جزایر کشور یونان از انتهای ماه ژوئن تا اواسط ماه سپتامبر آغاز می شود که از جمله ماه های پرگردشگر و البته گران قیمت یه حساب می آید و هوا می تواند تا اندازه گرم باشد و در بیشتر مواقع به 32.5 درجه سانتیگراد هم می رسد و اگر بودجه سفریتان اندک تر است و فصول کم گردشگر و خلوت تر را ترجیه می دهید ماه های آپریل و ژوئن می تواند بهترین زمان برای شما باشد که هم تعداد گردشگران تور یونان و تور اروپا که از این کشور دیدن می کنند کم تر بوده و هم قیمت ها از وضعیت مناسب تری برخوردار است. ضمن اینکه هوا در این ماه ها معتدل تر بوده و ار گرمای کمتر برخوردار است و حداکثر به 19 تا 21 درجه می رسد. اما اگرر ترجیه می دهید در اماکنی که دارای هتل های یونان رو به دریا هستند باشید پس باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید ولی در کنار آن از آب و هوای تمیز تر از امکاناتی بهتر برخوردار هستید اما باید آب و هوای گرمی که این اماکن در فصول گرم و خشک مثل ماه های آگوست و دسامبر دارا است را در نظر داشته باشید.

بهترین زمان سفر به کشور یونان
بهترین زمان سفر به کشور یونان

هتل های 5 ستاره یونان

هتل 5 ستاره کانوس اویا از هتل های یونان بسیار معروف کشور یونان به شمار می رود که در صخره های جزیره سادورینی شهر آتن قرار گرفته است.این هتل نمایی به شکل دهانه غار داشته که با داشتن مناظره بسیار زیبایش اقامت برای مهمانان را بسیار خا طره انگیز می کند. این هتل غاری شکل از دو منظره جدا تشکیل شده است که از طریق کلیسای محلی و با باستنی اویا از هم جدا شده اند.از امکانات بسیار عالی این هتل می توان به داشتن اینترنت بی سیم،تلوزیون عریض و بسیار بزرگ، داشتن دستگاه قهوه ساز،حمامی با طراحی بسیار زیبا که شما را به یاد فضای حمام های زمان یونان می اندازد،داشتن نظافت چی برای تمیز کردن اتاق ها،تراسی با منظره ای بسیار چشم نواز که با سواحلی که نمای بسیار زیبایی که تابش نور خورشید دارد به رویایی بودن فضای این هتل بیشتر کمک می کند.

هتل های 5 ستاره یونان
هتل های 5 ستاره یونان

بهترین زمان رزرو این هتل در کشور یونان

بهترین زمان رزرو هتل های یونان موقعی است که آب و هوا خنک تر بوده و تعداد گردشگرانی که ساکن این جزیره هستند کم تر است و آغاز آن از ماه های ژانویه و فوریه باشد و همین مسئله می تواند فرصتی مناسب برای رزرو این هتل با قیمت مناسب که بین 287 تا 309 یورو بوده باشد.اما در ماه هایی که گردشگران تمایل بیشتری به اقامت در این جزایر دارند که این موضوع سبب می شود که قیمت ها روند صعودی داشته باشند و به 303 تا 342 یورو افزایش پیدا کنند. این قیمت در ماه های جولای و آگوست شدت پیدا می کند اما این افزایش قیمت مزایای متعدی داشته که شامل ناهار و شام با بهترین مواد محلی تهیه شده می باشد که لذت اقامت این هتل را در کشور یونان دو چندان کند.

هتل های 4 ستاره در کشور یونان

از هتل های یونان 4 ستاره و بسیار پر گردشگر کشور یونان ، هتل کوکو مات آتنز می باشد در منطقه پرطرفدار کولوناکی است که از سبک ساخت و معماری منحصر به فردی برخوردار است که برای پیدا کردن آن می بایستی از یک فروشگاهی با مبلمان های بسیار لوکس و زیبا عبور کنید و در ادامه با رسیدن به این هتل به خاطر خواهید آورد که مبلمان های استفاده شده در این هتل از مبلمان های می باشد که شما در مسیر تان به سمت این هتل دیده اید است. ضمن این که شما با نگاه کردن نمی توانید چیز چندانی از این هتل سر درآورید.زیرا این هتل از 12 منو مختلف بهره مند است. این هتل به راحت بودن زیاد تشک های خود معروف بوده و ما نیز این مو ضوع را به همه توصیه می کنیم.همین راحت بسیار این تشک ها می تواند دل کندن از آن را برای اکثریت مهمانان این هتل به مو ضوعی بسیار جدی تبدیل می کند که همین می تواند یکی از محاسن بسیار مهم و پر طرفدار این هتل از لحاظ راحتر بودن باشد.

هتل های 4 ستاره در کشور یونان
هتل های 4 ستاره در کشور یونان

بهترین زمان رزرو این هتل در کشور یونان

بهترین زمان که شما می توانید این هتل های یونان را در ماه های کم رفت و آمد رزرو کنید در ماه های سپتامبر و دسامبر بوده و قیمت یک اتاق دو تخته در این ماه ها بین 142 تا 155 یورو بوده که این افزایش هم می تواند شامل امکاناتی هم چون صبحانه،اینترنت بی سیم وای فای بوده و قیمت ها نیز بسته به نوع موقعیتی مکانی که شما در این هتل اقامت دارید در فصول پر گردشگر به 157 تا 169 یورو افزایش پیدا می کند که می تواند شامل هزینه های گشت گذار روزانه برای بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی کشور یونان هم باشد.

نحوه رزرو هتل ها در کشور یونان

برای آنکه بتوانید هتل های یونان خود را در کشور یونان با مطمعنترین امکانات رزرو کنید ابتدا لازم به یکی از آژانس های مسافرتی که از بالاترین درجه اطمینان برخوردار است مراجعه نموده و از این آژانش در مورد قیمت هتل های یونان در ماه های پر گردشگر و کم گردشگر پرس و جو کنید و قبل از آن به رزرو کردن هتل های یونان خود اقدام کنید و از قیمت هر شب اقامتی که شما جهت اقامت در لین هتل شما می بایست پرداخت کنید شما را با خبر سازند.و به شما هم در مورد میزان امکاناتی که به ازای هر شب اقامت شما در این هتل ها به شما می دهند شما را راه نمایی کنند.برای این کار سفری دیگر می تواند انتخاب مطمعنی برای افرادی که می خواهند برای سفر به این کشور اقدام کنند باشد.

نحوه رزرو هتل ها در کشور یونان
نحوه رزرو هتل ها در کشور یونان

سخن آخر

برای رزرو هتل های یونان خود و حتی رزرو تور یونان و تور اروپا لازم است که ابتدا از چند هفته قبل از آنکه نسبت به سفر خود اقدام کنید و به رزرو هتل های یونان خود از طریق آژانس های گردشگری بپردازید باید حتما قبل از آن با کارشناسان متخصص که در این زمینه موجود است تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید و با آنها در این همین مورد مشورت کنید تا آنها به شما قیمت هتل ها و امکانات آن ها و چگونگی رزرو هتلی که شما قصد رزرو کردن آن را دارید در اختیار شما قرار دهند. به فرض مثال به شما در مورد امکانات هتل مورد نظر به لحاظ خدماتی که به مشتریان خود اراعه می کنند اطلاع رسانی کنند. برای مثال در مورد قیمت هر شب این هتل ها، موقعیت آن در این کشور و قیمت آنها در فصول کم گردشگر و پر گردشگر به شما اطلاع رسانی کنند. مطمعن ترین و سریع ترین راه برای رزرو هتل های یونان اقدام از طریق آژانسهای مطمئن می باشد. که از جمله این آژانسهای مطمئن آژانس سفر دیگر است که می تواند گزینه بسیار مناسبی برای سفر به این کشور باشد و شما از طریق این آژانس سفری می توانید بهترین اطلاعاتی را که شما راجع به آن کشور لازم دارید را دریافت کنید. زیرا این شرکت بسیار در این زمینه مطمعن بوده و هیچ گونه حس غیر اعتمادی را به مشتریان خود منتقل نمی کند.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط یونان، وقت سفارت یونان ، ویزای یونان ، تور یونان و تور اروپا میباشد.88851080-021.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!