با بهترین هتل های ونیز ایتالیا آشنا شوید

با بهترین هتل های ونیز ایتالیا آشنا شوید

هتل های ونیز، ما در این مقاله سعی کرده‌ایم با معرفی تعدادی از هتل‌های ونیز به شمار گردشگران و توریست‌های عزیز این امکان را بدهیم که بنا به سلیقه خود در یکی …

بهترین هتل های ونیز

شهر زیبا و شگفت‌انگیز ونیز در کشور اروپایی ایتالیا سالانه مقصد گردشگران متعددی از سراسر جهان با تور ونیز، تور ایتالیا و تور اروپا می‌باشد، از این رو ما در این مقاله سعی کرده‌ایم با معرفی تعدادی از هتل‌های ونیز به شمار گردشگران و توریست‌های عزیز این امکان را بدهیم که بنا به سلیقه خود در یکی از بهترین هتل‌های این شهر اقدام به رزرو اتاق نمایید.

با بهترین هتل های ونیز ایتالیا آشنا شوید | یوروپ تورز

هتل رزیدنس نیاگارا یکی از هتل‌ های چهار ستاره ونیز

داشتن اقامتگاهی مناسب با تمامی خدمات و امکانات رفاهی در هنگام سفر به شهر رویایی ونیز به طور حتم یکی از خواسته بسیاری از گردشگران و توریست‌ها می‌باشد، که در این بین هتل رزیدنس نیاگارا ( Hotel & Residence Niagara ) از جمله محبوب‌ترین هتل‌ های ونیز به شمار می‌رود. میهمانان می‌توانند با رزرو اتاق در این هتل ۴ ستاره، لوکس‌ترین اقامتگاه این شهر را در اختیار داشته باشند.

هتل رزیدنس نیاگارا یکی از هتل‌ های چهار ستاره ونیز | یوروپ تورز

این هتل به میهمانان امکان دسترسی به پارکینگ رایگان را داده و همچنین خدمات مهماندار چند زبانه این هتل به طور حتم مورد پسند گردشگران واقع خواهد شد. از طرفی می‌توانید در رستوران مجهز و مدرن هتل رزیدنس نیاگارا خوشمزه‌ترین غذا‌های اروپایی و بین‌المللی را سرو کنید. همچنین توجه داشته باشید که تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به مینی بار، اینترنت بی‌سیم، حمام مجهز به سشوار و تلویزیون کابلی ماهواره‌ای می‌باشد.

اقامت در یکی از ارزان ترین هتل‌ های ونیز

اگر دوست دارید در هنگام سفر به شهر زیبای ونیز در اقامتگاهی مناسب و البته ارزان قیمت اقدام به رزرو اتاق کنید بهتر است هتل ۳ ستاره ناسینونال می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل در ناحیه شلوغ شهر ونیز واقع شده است و تنها چند متر از کانال گراند و‌ایستگاه راه آهن سانتا لوسیا ونیز فاصله دارد.

هتل ناسینونال دارای ۹۲ اتاق بوده که همه آن‌ها دسترسی مناسبی به خط تلفن مستقیم، تلویزیون، تهویه مطبوع و حمام دارد. توجه داشته باشید که می‌توانید در تراس باغ این هتل صبحانه لذت بخشی سرو کرده و اوقات خوشی را سپری نمایید. در حالی که تمامی این خدمات و امکانات شامل حال شما می‌شود به طور حتم خواهید توانست در یکی از ارزان‌ترین هتل‌های ونیز اقامت داشته باشید.

اقامت در یکی از ارزان ترین هتل‌ های ونیز | یوروپ تورز

هتل گاردن یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های ونیز

با توجه به اینکه شهری ونیز یکی از شهر‌های بسیار پیشرفته جهان به شمار می‌رود به طور حتم دیدن هتل‌های لوکس و مدرن در این شهر امری کاملاً طبیعی می‌باشد. در این بین هتل گاردن یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های ونیز به شمار می‌رود که در مقابل پارک سان گیولیانو واقع شده است.

این هتل منظره بسیار زیبایی داشته و بین مرکز تاریخی ونزوئلا و فرودگاه مارکوپولو قرار دارد. اگر قصد دارید که سفری تجاری به ونیز داشته باشید به طور حتم رزرو اتاق در هتل گاردن می‌تواند مناسب باشد، زیرا این هتل دارای خدمات تجاری زیادی است. از طرفی گردشگران عزیز نیز می‌توانند با رزرو اتاق در یکی از لوکس‌ترین هتل‌های ونیز سفری به یاد ماندنی برای خود ثبت کنند و از محیط لوکس و مجلل این هتل لذت ببرند.

هتل گاردن یکی از لوکس‌ ترین هتل‌ های ونیز | یوروپ تورز

هتل آیرون یکی دیگر از هتل‌ های ونیز

یکی دیگر از مجلل‌ترین و مجهزترین هتل‌های ونیز، هتل آیرون می‌باشد که استقبال گرم کارکنان این هتل از میهمانان به طور حتم شما را شگفت‌زده خواهد کرد. هتل آیرون دارای پارکینگ رایگان بوده که می‌توانید از آن استفاده نمایید.

در این هتل یک رستوران وجود داشته که خوشمزه‌ترین غذا‌ها به دست سرآشپزان تجربه در آن طبخ می‌شود و در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به سشوار، حمام اختصاصی، مینی بار، تخت خواب، مبلمان، میز کار، تلویزیون ماهواره‌ای و وسایل مورد نیاز برای تهیه چای و قهوه بوده است و پذیرش ۲۴ ساعته هتل آیرون نیز به شما این امکان را می‌دهد در هر ساعتی از شبانه روز در این هتل اقدام به رزرو اتاق نمایید.

هتل آیرون یکی دیگر از هتل‌ های ونیز | یوروپ تورز

اقامت در یکی از گران‌ ترین هتل‌ های ونیز

یکی از مشهور‌ترین و عالی‌ترین هتل‌های ونیز هتل ۵ ستاره تفریحی سان کلمنت پالاس‌اند ریزورت بوده که بسیار مورد توجه مسافران تور ونیز، تور ایتالیا و تور اروپا می‌باشد و دارای امکانات رفاهی و خدماتی عالی می‌باشد. این هتل دسترسی آسان به اماکن توریستی و گردشگری ونیز را برای مهمانان خود مهیا کرده است و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در شهر نیز می‌باشد.

هتل کلمنت پالاس‌اند ریزورت دارای ۲۰۰ اتاق بود که با داشتن شیشه‌های دوجداره از ورود سر و صدا به این اتاق‌ها جلوگیری می‌شود. جکوزی، اتاق ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی و بخار، استخر روباز فصلی، تنیس، مرکز بدنسازی و زمینه گلف از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌رود. البته توجه داشته باشید که هزینه رزرو اتاق در این هتل گران‌تر از دیگر هتل‌های ونیز می‌باشد.

اقامت در یکی از گران‌ ترین هتل‌ های ونیز | یوروپ تورز

رزرو اتاق در هتل پنج ستاره دانیلی

با وجود این که سالانه گردشگران زیادی به شهر زیبای ونیز در کشور ایتالیا ‌می‌روند به طور حتم دیدن هتل‌های ۵ ستاره و لوکس در شهر ونیز امری کاملاً طبیعی می‌باشد. در این بین یکی از خاص‌ترین و بهترین هتل‌های ونیز هتل دانیلی است که دارای امکانات فوق‌العاده بوده می‌باشد. پاکیزگی هتل دانیی از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد.

همچنین موقعیت جغرافیایی این هتل موجب شده است که رضایت مهمانان بیش از پیش به رزرو اتاق در این هتل جلب شود. در این بین مهمترین امکانات این هتل شامل امکانات جلسه و ضیافت، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، صبحانه در اتاق، خدمات کفش و واکس، کرایه اتومبیل، رستوران، پذیرش شبانه روزی، روزنامه، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه مطبوع و خدمات گرمایشی می‌باشد.

رزرو اتاق در هتل پنج ستاره دانیلی | یوروپ تورز

رزرو اتاق در یکی از هتل‌ های اقتصادی ونیز

شهر ونیز شهری رویایی و منحصر به فرد بوده که افراد زیادی رویای سفر به این شهر را در سر می‌پرورانند. با این وجود افراد زیادی دوست دارند در هنگام سفر به این شهر در هزینه اقامت خود صرفه‌جویی کنند که این امر با شناخت ارزان‌ترین هتل‌های ونیز امکان‌پذیر است.

در این بین هتل لار سکوسا هتل ۳ ستاره و ارزان قیمتی است که در شهر رویایی ونیز قرار داشته و تنها ۲۰ دقیقه رانندگی به مرکز شهر فاصله دارد. همه اتاق‌های این هتل مجهز به سیستم گرمایشی، کف پوش چوبی، اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع بوده و اتاق‌های آن نیز با سقف‌های چوبی و پرده‌های پر نقش و‌نگار و مبلمان با طرح‌های قدیمی فضای تاریخی و منحصر به فردی را برای مهمانان تداعی می‌کند.

رزرو اتاق در یکی از هتل‌ های اقتصادی ونیز | یوروپ تورز

معرفی هتلی منحصر به فرد در شهر ونیز

یکی دیگر از خاص‌ترین و منحصر به فرد‌ترین هتل‌های ونیز هتل الا بوده که در چند قدمی میدان سنت مارک و معروف‌ترین بوتیک‌های شهر ونیز قرار دارد. همچنین تعداد زیادی از آثار تاریخی و رستوران‌های شهر رویایی ونیز در اطراف این هتل وجود داشته که امکان بازدید از آن‌ها را برای مهمانان هتل الا به راحتی وجود دارد.

این ساختمان در قرن ۱۸ میلادی با اتاق‌های ویژه و طراحی منحصر به فرد ساخته شده که رزرو اتاق در این هتل به زوج‌های جوان بسیار پیشنهاد می‌شود. از مهمترین خدمات هتل الا می‌توان به آسانسور، صبحانه کامل در اتاق، نوار مجهز، تلویزیون موجود در اتاق‌ها، حمام‌های اختصاصی در هر یک از اتاق‌ها و تخت خواب و مبلمان اشاره نمود.

معرفی هتلی منحصر به فرد در شهر ونیز | یوروپ تورز

معرفی هتل پلازا زینا گروسی در شهر ونیز

هتل پلازا زینا گراسی یکی دیگر از هتل‌های منحصر به فرد ونیز می‌باشد که سالانه پذیرای گردشگران متعددی از سراسر جهان می‌باشد. این هتل دارای ۲۵ اتاق بی‌نظیر با ویو عالی بوده که پاکیزگی و راحتی هتل در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد به طوری که همه مهمانان را شگفت‌زده می‌کند. اگر دوست دارید در هنگام سفر به شهر رویایی ونیز در هتلی امن و آرام سکونت داشته باشید، به طور حتم رزرو اتاق در این هتل به شما پیشنهاد می‌شود زیرا موقعیت عالی جغرافیایی هتل پلازا زینا گراسی از جمله نکات مثبت این هتل به شمار می‌رود.

توجه داشته باشید که در رستوران این هتل خوشمزه‌ترین غذا‌های ایتالیایی را نیز می‌توانید صرف کنید. از خدمات دیگر این هتل می‌توان به خدمات ضیافتی، آسانسور، اتاق و امکانات برای معلولین، بالکن، سیستم گرمایشی، تهویه مطبوع، گاوصندوق، خشکشویی، لباسشویی، پذیرش شبانه روزی، منطقه بدون سیگار، اتوکشی، صبحانه در اتاق،  روزنامه و کافه تریا مجهز اشاره کرد.


سوالات متداول آشنایی با بهترین هتل های ونیز ایتالیا

نام یکی از لوکس‌ترین هتل های شهر ونیز چیست؟

هتل گاردن یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین هتل‌های ونیز به شمار می‌رود که در مقابل پارک سان گیولیانو واقع شده است. این هتل منظره بسیار زیبایی داشته و بین مرکز تاریخی ونزوئلا و فرودگاه مارکوپولو قرار دارد.

نام و آدرس یکی از ارزان ترین هتل های شهر ونیز چیست؟

اگر دوست دارید در هنگام سفر به شهر زیبای ونیز در اقامتگاهی مناسب و البته ارزان قیمت اقدام به رزرو اتاق کنید بهتر است هتل ۳ ستاره ناسینونال می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این هتل در ناحیه شلوغ شهر ونیز واقع شده است و تنها چند متر از کانال گراند و‌ایستگاه راه آهن سانتا لوسیا ونیز فاصله دارد.

یکی از مشهور ترین و عالی ترین هتل های ونیز چه نام دارد؟

یکی از مشهور‌ترین و عالی‌ترین هتل‌های ونیز هتل ۵ ستاره تفریحی سان کلمنت پالاس‌اند ریزورت بوده که بسیار مورد توجه مسافران تور ونیز، تور ایتالیا و تور اروپا می‌باشد و دارای امکانات رفاهی و خدماتی عالی می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!