با بهترین هتل های هامبورگ آشنا شوید

با بهترین هتل های هامبورگ آشنا شوید

هتل های هامبورگ، هتل‌های شهر هامبورگ از امکانات و خدمات متنوعی برخوردارند. هتل‌های پنج و چهار ستاره در شهر هامبورگ میزبانی مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی …

هتل‌های شهر هامبورگ از امکانات و خدمات متنوعی برخوردارند. هتل‌های پنج و چهار ستاره در شهر هامبورگ میزبانی مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی تور هامبورگ و تور اروپا را برعهده دارند. در ادامه سعی خواهیم کرد چند مورد از بهترین و ارزان‌ترین هتل های هامبورگ را برای شما عنوان کنیم.

هتل های هامبورگ | یوروپ تورز

له مریدین از هتل‌ های هامبورگ

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های هامبورگ که در زمره هتل‌های پنج ستاره این شهر شناخته می‌شود هتل له مریدین می‌باشد. این هتل دارای منظره رؤیایی است که به دلیل وجود دریاچه الستر در اطراف آن از چشم اندازی بی‌نظیر نیز برخوردار است. له مریدین یک هتل مجلل شناخته می‌شود که در مرکز شهر هامبورگ قرار گرفته و دارای 275 اتاق است. اگر در اتاق‌های این هتل اقامت کنید از طراحی و دکوراسیون به کار رفته در آن‌ها لذت خواهید برد.

از رنگ‌های آبی آسمانی و خاکستری در اغلب دیوارها و طراحی این اتاق‌ها استفاده شده است. پنجره‌های بزرگی در هر کدام از اتاق‌های این هتل وجود دارد که می‌تواند مناظر زیبایی را در هر ساعت از شبانه روز برای شما خلق کند. از امکانات له مریدین از هتل های هامبورگ می‌توان به وجود حمام اختصاصی، اینترنت و همچنین امکان مطالعه مجلات و روزنامه‌های روز اشاره کرد. غذاهای مختلف بین الملل از جمله فرانسوی در این هتل پنج ستاره سرو می‌شوند. استخر و سالن بدنسازی نیز در این هتل در اختیار اقامت کنندگان آن قرار می‌گیرند.

له مریدین از هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

گرند الیسه از هتل‌ های هامبورگ

یکی دیگر از هتل‌های هامبورگ گرند الیسه می‌باشد که جزء پنج ستاره‌ها محسوب می‌شود. Rotherbaum منطقه‌ای است که این هتل در آن جا واقع شده است. وجود مراکز خرید در اطراف این هتل و همچنین دریاچه الستر سفر را برای شما راحت و لذت بخش‌تر می‌کنند.

511 اتاق با طراحی ساده و مجلل در این هتل وجود دارند که از رنگ‌های روشنی همچون کرم استخوانی در طراحی آن‌ها استفاده شده است. وجود تلویزیون، حمام و اینترنت بی‌سیم را می‌توان از مزیت‌های اتاق‌های هتل گرند الیسه هامبورگ برشمرد. یک ماساژ لذت بخش در اتاق ماساژ این هتل پس از شنا کردن در استخر آن از لذت خاصی برخوردار است. در این هتل با رستوران‌های زیبا و مجلل مواجه می‌شوید که انواع غذاهای اروپایی و نوشیدنی‌های ناب را می‌توان در آن سفارش داد.

گرند الیسه از هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

هتل هافن از هتل‌ های هامبورگ

در کنار هتل‌های پنج ستاره هامبورگ می‌توان به معرفی هتل هافن به عنوان یکی از هتل‌های چهار ستاره این شهر اشاره کرد. تمامی هتل های هامبورگ برای اقامت توریست و گردشگران خارجی از امکانات و خدمات مناسبی برخوردار می‌باشند. این هتل نیز با چشم اندازی که به رود و بندرگاه البه دارد می‌تواند لحظات خوشی را برای شما فراهم کند.

در تابستان‌های خنک هامبورگ می‌توانید غذای خود را در تراس اتاق‌های این هتل نوش جان کنید و از مناظر اطراف هتل هافن مخصوصاً شب هنگام لذت ببرید. این هتل با 380 اتاق با امکاناتی از جمله صندوق امانات شما را به اقامتی مناسب دعوت می‌کند.

هتل هافن از هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

استیگن‌ برگر ترودل‌ برگ از هتل‌ های هامبورگ

یکی دیگر از هتل‌های هامبورگ استیگن‌برگر ترودل‌برگ نام دارد. این هتل نیز به مانند هتل هافن چهار ستاره می‌باشد. این هتل با چشم اندازی طبیعی در حاشیه شهر هامبورگ تأسیس شده است که اقامت در آن لحظات آرامی را برایتان ایجاد خواهد کرد. باشگاه گلف Treudelberg در اطراف این هتل چهار ستاره از هتل‌های هامبورگ قرار گرفته که از تفریحات جذاب اطراف این هتل محسوب می‌شود.

وجود امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و اینترنت در کنار مبلمان مدرن اتاق‌های هتل استیگن‌برگر ترودل‌برگ باعث شده است که اقامتی به یادماندنی در آن را گردشگران تجربه نمایند. غذاهای متنوع ملل و اروپایی را می‌توان در چهار رستوران این هتل نوش جان نمود. 225 اتاق با تمامی امکانات و خدمات در این هتل چهار ستاره وجود دارند.

استیگن‌ برگر ترودل‌ برگ از هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

داس اسمولکا از رمانتیک‌ ترین هتل‌ های هامبورگ

هتل‌های هامبورگ بسیار متنوع می‌باشند که در سطح و حاشیه این شهر از توریست و گردشگران داخلی و خارجی با بهترین امکانات و خدمات میزبانی می‌کنند. داس اسمولکا را می‌توان یکی از هتل‌های چهار ستاره و رمانتیک در هامبورگ معرفی کرد که دارای 37 اتاق می‌باشد. این هتل طوری بنا شده است که اقامت کنندگان بتوانند لذت پیاده روی در کانال Alster که در اطراف این هتل قرار گرفته است را تجربه کنند.

اگر به دنبال مراکز خرید شیک و مدرن هستید نگران نباشید در اطراف هتل داس اسمولکا مراکز مختلفی وجود دارد که می‌توانید خرید خود را از آن‌ها به انجام برسانید. طراحی اتاق‌های این هتل به گونه‌ای است که از کاغذ دیواری‌های راه راه در تمامی آن‌ها استفاده شده است. مبلمان‌هایی با منبت کاری ظریف و هنرمندانه در هر کدام از اتاق‌های این هتل چیدمان شده‌اند.

داس اسمولکا از رمانتیک‌ ترین هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

لوئیس سی جاکوب از هتل‌ های هامبورگ

لوئیس سی جاکوب یکی دیگر از هتل‌های هامبورگ محسوب می‌شود. این هتل را می‌توان یکی از هتل‌های پنج ستاره با بهترین خدمات به شما عزیزان معرفی کرد. لوئیس سی جاکوب دارای قدمت 200 ساله می‌باشد و از فضای آرام و به دور از شلوغی و هیاهوی شهر برخوردار است.

85 اتاق این هتل که از بهترین هتل‌های هامبورگ شناخته می‌شود دارای تمامی امکانات و خدمات رفاهی از جمله حمام اختصاصی، تهویه مطبوع و قهوه ساز می‌باشند. در رنگ آمیزی اتاق‌ها اغلب از رنگ‌های شاد استفاده شده است. میل کردن غذاهای مختلف در رستوران‌های هتل لوئیس سی جاکوب که دارای چشم اندازی به سمت باغ و مناظر اطراف این هتل می‌باشند مسلماً از لذت خاصی برخوردار خواهد بود.

لوئیس سی جاکوب از هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

تیفنتال از ارزان‌ ترین هتل‌ های هامبورگ

هتل‌های هامبورگ با قیمت‌های مناسب نیز می‌توانند از گردشگران مختلف کشورها به خوبی میزبانی کنند. یکی از ارزان‌ترین هتل‌های شهر هامبورگ تیفنتال نام دارد. این هتل را می‌توان از اقامتگاه‌های سه ستاره برشمرد که دارای کارمندان خوش برخورد و خوش رو می‌باشد.

در کنار قیمت مناسب این هتل امکانات و خدمات مناسبی نیز در اختیار مسافران و گردشگران قرار گرفته شده است. 38 اتاق با طراحی و دکوراسیون خاص و زیبا در این هتل تأسیس شده‌اند. تنها برای وعده صبحانه می‌توانید از بوفه ی‌هتل استفاده نمایید. دو وعده دیگر را می‌توانید در رستوران‌های اطراف هتل تیفنتال هامبورگ سفارش دهید.

تیفنتال از ارزان‌ ترین هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

هاستل ژنراتور از هتل‌ های هامبورگ

اگر دنبال بهترین هتل‌های هامبورگ با قیمت مناسب می‌گردید نگران نباشید تنوع این گونه از هتل‌ها در این شهر بزرگ کشور آلمان مثال نزدنی است. هاستل ژنراتور یکی از هتل‌های شهر هامبورگ می‌باشد که دارای امکانات و خدمات مناسبی است.

 این هتل دارای 161 اتاق با امکاناتی همچون اینترنت بی‌سیم، سیستم تهویه مطبوع و همچنین تراس بزرگ می‌باشد. در سال 2012 هتل هاستل ژنراتور بنا شده است. اگر به فکر حمل و نقل در شهر و خرید از مراکز معتبر هستید ما اقامت در این هتل را به گردشگران تور هامبورگ و تور اروپا پیشنهاد می‌کنیم.

هاستل ژنراتور از هتل‌ های هامبورگ | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های هامبورگ

هتل های شهر هامبورگ آلمان به طور کلی چگونه هستند؟

هتل‌های شهر هامبورگ از امکانات و خدمات متنوعی برخوردارند. هتل‌های پنج و چهار ستاره در شهر هامبورگ میزبانی مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی تور هامبورگ و تور اروپا را برعهده دارند.

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر هامبورگ چه هتلی است؟

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های هامبورگ که در زمره هتل‌های پنج ستاره این شهر شناخته می‌شود هتل له مریدین می‌باشد. این هتل دارای منظره رؤیایی است که به دلیل وجود دریاچه الستر در اطراف آن از چشم اندازی بی‌نظیر نیز برخوردار است.

یکی از بهترین هتل های رمانتیک هامبورگ چه هتلی است؟

داس اسمولکا را می‌توان یکی از هتل‌های چهار ستاره و رمانتیک در هامبورگ معرفی کرد که دارای 37 اتاق می‌باشد. این هتل طوری بنا شده است که اقامت کنندگان بتوانند لذت پیاده روی در کانال Alster که در اطراف این هتل قرار گرفته است را تجربه کنند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!