با بهترین هتل های نیس فرانسه آشنا شوید

با بهترین هتل های نیس فرانسه آشنا شوید

هتل های بسیاری در سطح شهر نیس آماده خدمات رسانی به گردشگران می باشند که هتل های نیس انواع مختلفی دارند و می توانید آنها را با قیمت ارزان رزرو نمایید. همچنین هتل های لوکس بسیاری در نیس وجود دارند که استفاده از این هتل ها برای عموم آزاد است و اقامتی شاد برای شما فراهم خواهد کرد. در ادامه به برخی از هتل های نیس فرانسه اشاره کرده ایم:

هتل ها از جمله مهمترین مراکز اقامتی نیس در کشور فرانسه می باشد و به دلیل گردشگری بودن شهر نیس هتل ها از جمله مراکز قابل توجه هستند. هتل های بسیاری در شهر نیس آماده خدمات رسانی به مسافرین هستند که برخی هتل های لوکس نیس بسیار مدرن هستند و قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل ها دارند. اما برخی هتل های نیس قیمت پایین تری خواهند داشت و به سهولت امکان رزرو آنها وجود دارد. عمده هتل های نیس معمولا در مرکز شهر قرار گرفته اند تا هم عبور مرور را راحت تر کرده باشند و هم به مراکز گردشگری شهر نزدیک باشند.

رزرو هتل های نیس به سادگی امکان پذیر خواهد بود و می توانید با مراجعه به وب سایت هتل اقدام به رزرو آنها نمایید. هتل های 5 ستاره بسیاری در سطح شهر واقع شده اند که جهت اطلاع از قیمت رزرو آنها می توانید به شرکت های مسافربری یا وب سایت های هتل های نیس مراجعه نمایید.

هتل های نیس
هتل های نیس

هتل هیپارک نیس

از جمله بهترین هتل های نیس می توان به هتل هیپارک اشاره کرد که هتلی 4 ستاره در نیس  است و تمامی خدمات مورد نیاز مسافرین را ارائه خواهد داد. این هتل 136 اتاق دارد و به دلیل لوکس بودن اتاق ها مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. همچنین نزدیکی این هتل به مراکز تفریحی و گردشگری نیس از دیگر مزایای این هتل به شمار می رود. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ، نگهداری از کودکان خردسال و همچنین استخر روباز اشاره کرد. همچنین اتاق های این هتل دارای تهویه مطبوع می باشد و امکان سرو غذا در رستوران هتل امکان پذیر خواهد بود. شما می توانید از سالن ورزشی و خدمات ماساژ در سونا استفاده نمایید. همچنین امکان رزرو هتل از قبل نیز وجود خواهد داشت.

هتل هیپارک نیس

هتل مرسوره نیس

از دیگر هتل های 4 ستاره و مشهور نیس می توان به هتل مرسوره نیس اشاره کرد که خدماتی که ارائه می دهد قطعا نیازهای شما را برآورده خواهد نمود. این هتل با داشتن 49 اتاق لوکس در مرکز شهر آماده خدمات رسانی به مسافران می باشد. از جمله خدمات این هتل می توان به پذیرش شبانه روزی، وای فای رایگان، پارکینگ و خشکشویی اشاره کرد. همچنین اتاق های این هتل مجهز به انواع امکانات رفاهی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون، ظروف، تخت و مبلمان می باشد. نزدیکی این هتل به ایستگاه مترو و مراکز خرید نیس از جمله مزایای این هتل است. هتل مرسوره نیس جهت رفاه حال مسافرین وب سایتی را راه اندازی نموده است که می توانید با مراجعه به وب سایت این هتل تمامی اتاق ها و امکانات آن را مورد بررسی قرار دهید و نسبت به رزرو اتاق مورد نظر خود اقدام نمایید.

هتل مرسوره نیس
هتل مرسوره نیس

هتل وست مینسر

هتل وست مینسر 4 ستاره است و ساخت شیک و مدرن آن سبب تمایز با دیگر هتل ها گشته است. خدمه این هتل با گرمی با مسافران برخورد خواهند کرد و تمامی خدمات مورد نیاز مسافران را ارائه خواهند داد. این هتل دارای 99 اتاق می باشد که تمامی امکانات رفاهی آن مهیا شده است و تمیز بودن تمامی اتاق ها از مهمترین مزایای این هتل خواهد بود. از جمله امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز و اتاق های مجهز به تهویه اشاره کرد. همچنین مجهز بودن این هتل به رستوران سبب شده که بتوانید انواع غذاهای موجود و همچنین غذاهای محلی را میل نمایید. البته منظره رو به دریای این هتل بسیار لذت بخش خواهد بود. این هتل از بین هتل های نیس از مشهورترین هتل ها می باشد چرا که موقعیت این هتل بسیار مناسب است و مجاورت آن با دریا فضای دلنشینی ایجاد نموده است که اقامت در آن را لذت بخش تر خواهد کرد.

هتل وست مینسر
هتل وست مینسر

هتل دورانته نیس

چنانچه قصد اقامتی ارزان دارید هتل دورانته انتخابی خوب برای شما خواهد بود و قیمت رزرو آن مناسب تر از دیگر هتل های نیس می باشد. هتل دورانته دارای 28 اتاق است و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز را ارائه خواهد داد. از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، خشکشویی، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

این هتل مزایای بسیاری جهت اقامت در آن خواهد داشت و از جمله مزایای آن می توان به نزدیکی به مراکز خرید نیس اشاره کرد زیرا هتل دورانته در مجاورت خیابان ژون میدسان واقع شده است که یکی از بهترین مراکز خرید نیس به شمار می رود. همچنین خدمه این هتل توانایی سخن گفتن به انواع زبان ها را دارند و به کار شما سهولت خواهند بخشید. هتل دورانته هتلی 3 ستاره است و مبلغ رزرو آن در مقایسه با امکانات و خدمات ارائه شده مناسب می باشد و همین امر سبب رزرو بسیار این هتل گشته است.

هتل دورانته نیس
هتل دورانته نیس

هتل له لایسانه

از دیگر هتل های نیس می توان به هتل له لایسانه اشاره کرد که 3 ستاره می باشد و با 35 اتاق آماده خدمات رسانی به گردشگران است. این هتل انواع مختلفی از اتاق ها را دارد که خدمات متفاوتی ارائه می دهند که در میزان مبلغ رزرو آن نیز تاثیر خواهد داشت. هتل لا لایسانه نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد قیمت پایینی دارد و یکی از بهترین هتل های نیس نسبت به مبلغ آن می باشد. از امکاناتی که این هتل ارائه می دهد می توان به امکان مراجعه شبانه روزی، پشتیبانی توسط مدیر، حمام اختصاصی و نگهداری از کودکان خردسال اشاره کرد که می توانید اطلاعات دقیق را با مراجعه به وب سایت رسمی این هتل بدست آورید. این هتل نیز به مرکز شهر نزدیک است و امکان بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی به صورت پیاده نیز وجود خواهد داشت.

هتل له لایسانه
هتل له لایسانه

هتل دفلوره  بای هپی کولچر

چنانچه قصد اقامتی آرام در نیس فرانسه را دارید این هتل از بین هتل های نیس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که هم 4 ستاره است و هم هزینه کمتری جهت رزرو خواهد داشت. جهت اقامت در این هتل باید قبل از سفر اقدام نمایید و نمی توان همیشه اتاق خالی در این هتل مشاهده کرد مخصوصا در فصل های پر گردشگر این هتل از قابل توجه ترین هتل های نیس خواهد بود. از امکاناتی که این هتل ارائه می دهد می توان به وای فای رایگان، امکان سرو صبحانه در اتاق، نگهداری از کودکان خردسال، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ اشاره کرد. کنار ساحل بودن این هتل سبب تمایز آن از دیگر هتل ها گشته است و سیستم اتاق های آن به گونه ای است که هیچ صدایی به داخل اتاق نخواهد آمد و می توانید در نهایت آرامش به استراحت بپردازید و صدای آب دریا نیز بسیار لذت بخش خواهد بود.

هتل آستون لا اسکالا

هتل آستون لا اسکالا نیس از معروف ترین هتل های نیس به شمار می رود و سالانه گردشگران بسیاری در این هتل اقامت می نمایند. تورهای مسافرتی نیس معمولا این هتل را جهت اقامت انتخاب می کنند چرا که هم خدمات ارائه شده توسط آن تکمیل است و هم قیمت رزرو اتاق های آن پایین می باشد. این هتل 149 اتاق دارد که در 3 دسته متفاوت قرار گرفته اند و میزان قیمت اقامت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. از جمله خدمات این هتل می توان به پذیرش سریع، وای فای رایگان، ویو عالی، پارکینگ و صبحانه، ناهار و شام به موقع اشاره کرد.

همچنین این هتل استخری رو باز دارد که استفاده از آن لذت بخش خواهد بود. 2 رستوران و یک کافه در این هتل در نظر گرفته شده است که می توانید بهترین و با کیفیت ترین غذاها و نوشیدنی ها را میل نمایید. و دارای موقعیت بسیار مناسب در شهر نیس می باشد.

هتل آستون لا اسکالا
هتل آستون لا اسکالا

هتل کولکشن بوسکولو خدرا نیس

هتل 5 ستاره و شیک نیس که در بین دیگر هتل های ذکر شده نیس از اهمیت بالاتری برخوردار است و به دلیل امکانات خوب خود مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. این هتل 112 اتاق دارد که با ساختاری شیک و طراحی لوکس در اختیار مسافرین قرار داده می شوند. از جمله امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه ورزشی و تناسب اندام اشاره کرد. مسئولین این هتل دائما و به صورت شبانه روزی آماده شنیدن نیازها و برطرف کردن آنها هستند. رستوران هتل انواع غذاهای اروپایی را سرو می نماید که می توانید از بین لیست غذاها، غذای مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. همچنین موقعیت هتل نیز به گونه ای است که امکان گردش در نیس را به سادگی فراهم نموده است.

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم و بی واسطه در خصوص بلیط فرانسه، وقت سفارت فرانسه، ویزای فرانسه، تور فرانسه و تور اروپا میباشد. 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!