با بهترین هتل های فرانکفورت آشنا شوید

با بهترین هتل های فرانکفورت آشنا شوید

هتل های فرانکفورت، هتل‌های فرانکفورت دارای بهترین امکانات می‌باشند و هر فردی از اقامت خود در آنها لذت می‌برد. این هتل‌ها با بهترین امکانات روز و مدرن …

یکی از شهرهای قدیمی کشور آلمان شهر فرانکفورت است که بر روی رودخانه قرار دارد. این شهر به خاطر منحصر به فرد خود دارای اهمیت بسیار زیادی است و افراد زیادی به آن سفر می‌کنند. هتل‌ های فرانکفورت دارای بهترین امکانات می‌باشند و هر فردی از اقامت خود در آنها لذت می‌برد. این هتل‌ها با بهترین امکانات روز و مدرن مجهز شده‌اند و هر فردی که قصد سفر به این شهر را با تور فرانکفورت و یا تور اروپا دارد می‌تواند یک اقامت رویایی را با ماندن در این هتل‌ها داشته باشد. در اینجا چند مورد از بهترین هتل‌های فرانکفورت را برای شما نام می‌بریم تا رزرو هتل در فرانکفورت خود را به بهترین شکل انتخاب و انجام دهید.

هتل های فرانکفورت | یوروپ تورز

هتل گرند هسیسچر هوف «Grandhotel Hessischer Hof»

یکی از هتل‌های شهر فرانکفورت، هتل 5 ستاره گرند هیسچستر هوف می‌باشد. این هتل بسیار مدرن و شیک دارای یک طراحی منحصر به فرد و شیک می‌باشد که با بهترین تجهیزات روز طراحی شده است. این هتل دارای یک لابی بسیار عالی و خاص است که مکانی مناسب برای یک گفتگوی دوستانه است. این یکی از بهترین هتل های فرانکفورت است که دارای اتاق‌های بسیار مجلل و شیک می‌باشد، که از بهترین مبلمان و تخت‌ها برای آنها استفاده شده است.

در اتاق‌های هتل های فرانکفورت شاهد وجود حمام‌های مجزا، مینی بار و تلویزیون خواهید بود. بهترین ویژگی این هتل داشتن پنجره‌هایی بزرگ می‌باشد که بهترین و زیباترین چشم‌انداز از شهر را دارند. در رستوران این هتل می‌توانید بهترین غذاهای آلمان و بین‌المللی را نوش جان کنید و در یک محیط راحت و در کنار چراغ‌ها و آباژورهای زیبا غذای خود را میل کنید. در هر ساعتی که بخواهید می‌توانید وارد کافه این هتل شوید و هر نوشیدنی که می‌خواهید را میل نمایید.

هتل گرند هسیسچر هوف «Grandhotel Hessischer Hof» | یوروپ تورز

هتل استیگن برگر ایرپورت «Steigenberger Airport»

هتل های فرانکفورت دارای بهترین ویو هستند و در بهترین مکان‌ها قرار دارند. یکی دیگر از هتل‌های فرانکفورت که دارای چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد می‌باشد، هتل استیگن برگر است. این هتل زیبا در یک فضای سرسبز و در نزدیکی فرودگاه فرانکفورت قرار دارد. این هتل رفت و آمد را برای مسافرین بسیار راحت کرده است. تمامی اتاق‌های این هتل مبله هستند و دارای سیستم‌های تهویه مطبوع، حمام‌های خصوصی، مینی بار، تخت‌های 2 نفره بزرگ و تلویزیون‌های صفحه تخت هستند. هتل استیگن دارای امکاناتی مانند اینترنت، اسپا، ماساژ درمانی، استخر، رستوران، کافه و پارکینگ می‌باشد. در رستوران این هتل می‌توانید بهترین غذاهای آلمانی را نوش جان کنید و از بهترین نوشیدنی‌ها لذت ببرید.

هتل استیگن برگر ایرپورت «Steigenberger Airport» | یوروپ تورز

هتل مریدین فرانکفورت «Le Meridien Frankfurt»

 یکی دیگر از هتل های فرانکفورت که بسیار مجلل و شیک است، هتل مریدین می‌باشد. این هتل بسیار مجلل در فاصله بسیار کمی از ایستگاه اصلی قرار دارد. هتل های فرانکفورت دارای معماری و بناهایی باشکوه هستند. این هتل نسبت به سایر هتل‌ها زیبایی بیشتری دارد. دکوراسیون این هتل را بهترین طراحان دنیا با بهترین تجهیزات انجام داده‌اند. در این هتل می‌توانید به مرکز اسپا و سلامت درمانی بروید و بعد از گشت و گذار در شهر یک ماساژ درمانی عالی داشته باشید.

هتل مریدین فرانکفورت «Le Meridien Frankfurt» | یوروپ تورز

اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل مانند سایر هتل‌های فرانکفورت دارای ویویی فوق العاده از شهر هستند و با بهترین وسایل مجهز شده‌اند. در رستوران این هتل یک فضای خاص برای افرادی وجود دارد که می‌خواهند غذایی کبابی را میل کنند. افرادی که بخواهند می‌توانند صبحانه ارگانیک خود را در اتاق خود میل کنند.

هتل کنکورد «Concorde»

یکی از هتل های فرانکفورت که در فاصله ایستگاه مرکزی قرار دارد، هتل کنکورد می‌باشد. این هتل دارای بهترین امکانات روز و مدرن است و بیشتر اتاق‌ها دارای یک ویوی زیبا و منحصر به فرد از شهر هستند. این اتاق‌ها بسیار مجهز هستند و مسافرین با استراحت در آنها احساس می‌کنند در خانه خود هستند. بعد از گشت و گذار در شهر مسافرین می‌توانند بهترین غذاها را در رستوران این هتل نوش جان کنند و سری به مرکز ماساژ درمانی بزنند. این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت رایگان، لابی منحصر به فرد، پارکینگ و کارکنانی مهربان و دلسوز می‌باشد.

هتل کنکورد «Concorde» | یوروپ تورز

هتل وستین گرند فرانکفورت «The Westin Grand»

یکی از هتل های فرانکفورت که در قلب شهر قرار دارد، هتل وستین گرند می‌باشد. این هتل دارای سبک طراحی خاص و زیبایی می‌باشد که تابلوهایی زیبا محیطی دلنشین به آن داده‌اند. تمامی اتاق‌ها و سوئیت‌های آن دارای دکوراسیونی مدرن هستند و از لوازم چوبی شیک در آنها استفاده شده است که محیطی بسیار امن و راحت برای آنها ایجاد کرده است. در این هتل زیبا 3 رستوران وجود دارد که همه روزه به مسافرین این هتل خدمات ارائه می‌دهند. در این رستوران‌ها می‌توانید از غذاهای چینی و ژاپنی لذت ببرید.

هتل وستین گرند فرانکفورت «The Westin Grand» | یوروپ تورز

این هتل یکی از هتل های فرانکفورت است که در فاصله بسیار کمی از مکان‌های گردشگری قرار دارد و به همین دلیل بسیار برای گردشگران تور فرانکفورت و یا تور اروپا محبوب می‌باشد. برای مثال موزه هنر مدرن در فاصله 500 متری این هتل قرار دارد. موقعیت خوب این هتل باعث شده مسافرین بتوانند به راحتی به وسایل حمل و نقل دسترسی داشته باشند.

هتل فلمینگز فرانکفورت مین ریورساید «Fleming’s Hotel Frankfurt Main-Riverside »

این هتل دسترسی خوبی به تمامی مکان‌های شهر دارد. هتل فلمینگز در قلب شهر فرانکفورت قرار دارد و دارای یک موقعیت بسیار خوب می‌باشد. اتاق‌های این هتل با یک طراحی منحصر به فرد و با بهترین وسایل چیده شده‌اند. از بهترین وسایل تزئینی در این اتاق‌ها استفاده شده است و یک فضایی دنج و راحت برای مسافرین ایجاد کرده‌اند. این هتل دارای سالن بدنسازی نیز می‌باشد و افراد علاقه‌مند می‌توانند در هر ساعتی از روز از آن استفاده کنند. این هتل یکی دیگر از هتل های فرانکفورت است که رستوران آن بهترین غذاهای بین‌المللی و آلمانی را سرو می‌کند.

هتل فلمینگز فرانکفورت مین ریورساید «Fleming's Hotel Frankfurt Main-Riverside » | یوروپ تورز

هتل روسو فورت ویلا کندی «Rocco Forte Villa Kennedy»

این یکی از هتل‌های تاریخی فرانکفورت است که رنگ و بوی یک زندگی زیبا و تاریخی را در آن حس خواهید کرد. در این هتل مسافرین می‌توانند در یک حیاط زیبا و بزرگ قدم بزنند و حتی دوچرخه سواری کنند. طراحی این هتل به گونه‌ای است که مسافرین می‌توانند از تمامی لحظات حضور خود لذت ببرند. اتاق‌های این هتل همگی بسیار بزرگ هستند و دارای پنجره به سمت حیاط داخلی هتل می‌باشند. در این اتاق‌ها سیستم‌های تهویه، اینترنت، مینی بار، مبلمان‌های شیک، تخت‌های 2 نفره و حمام‌های مجزا وجود دارد.

هتل روسو فورت ویلا کندی «Rocco Forte Villa Kennedy» | یوروپ تورز

هتل جمیراه فرانکفورت «Jumeirah Frankfurt»

یکی دیگر از هتل‌ های فرانکفورت که 5 ستاره می‌باشد، هتل جمیراه است. این هتل در نزدیکی مرکز خرید زیل قرار دارد. از زمان ورود به این هتل محو زیبایی‌های آن خواهید شد و از زیبایی آن لذت خواهید برد. این هتل در فاصله بسیار کمی از موزه گوته، موزه مدرن، ایستگاه مرکزی و فرودگاه قرار دارد. این هتل مانند سایر هتل‌های فرانکفورت دارای امکانات زیادی مانند ماساژ، استخر، خدمات آرایشی، کتابخانه، اینترنت بی‌سیم، پارکینگ، خدمات بلیط و صرافی می‌باشد. هتل‌های فرانکفورت دارای بهترین تجهیزات و امکانات روز هستند. مسافرین این شهر می‌توانند با اقامت در هتل‌های فرانکفورت اقامتی رویایی برای خود به ارمغان آورند.

هتل جمیراه فرانکفورت «Jumeirah Frankfurt» | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های فرانکفورت

هتل های شهر فرانکفورت به طور کلی چگونه است؟

هتل‌های فرانکفورت دارای بهترین امکانات می‌باشند و هر فردی از اقامت خود در آنها لذت می‌برد. این هتل‌ها با بهترین امکانات روز و مدرن مجهز شده‌اند و هر فردی که قصد سفر به این شهر را با تور فرانکفورت و یا تور اروپا دارد می‌تواند یک اقامت رویایی را با ماندن در این هتل‌ها داشته باشد.

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شهر فرانکفورت چه هتلی میباشد؟

یکی از هتل‌های شهر فرانکفورت، هتل 5 ستاره گرند هیسچستر هوف می‌باشد. این هتل بسیار مدرن و شیک دارای یک طراحی منحصر به فرد و شیک می‌باشد که با بهترین تجهیزات روز طراحی شده است.

یکی از بهترین هتل های شهر فرانکفروت که دارای ویو جذابی میباشد چه هتلی است؟

هتل‌های فرانکفورت دارای بهترین ویو هستند و در بهترین مکان‌ها قرار دارند. یکی دیگر از هتل‌های فرانکفورت که دارای چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد می‌باشد، هتل استیگن برگر است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!