با بهترین هتل های بروکسل آشنا شوید

با بهترین هتل های بروکسل آشنا شوید

هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و …

معرفی بهترین هتل های بروکسل

شهر بروکسل از زیباترین شهرهای اروپایی می‌باشد که گردشگران بسیار زیادی هر سال با رزرو تور بلژیک و یا تور اروپا  از این شهر دیدن می‌کنند. هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و محبوب‌ترین هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … می‌توان به هتل سوفیتل و هتل وارویک اشاره کرد.

با بهترین هتل های بروکسل آشنا شوید | یوروپ تورز

شهر بروکسل

شهر بروکسل پایتخت کشور بلژیک می‌باشد و بزرگترین شهر این کشور محسوب می‌شود. جمعیت این شهر حدود صد و هفتاد و هفت هزار سیصد و هفت نفر می‌باشد و مساحتی حدود 61/32 کیلومتر مربع را داراست. این شهر به داشتن کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر خود معروف است؛ که سالانه هزاران دانشجو در مقطع‌های مختلف برای تحصیل در این دانشگاه‌ها به شهر بروکسل سفر می‌کنند.

هم چنین بروکسل دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی می‌باشد که این امر باعث شده است به یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری در قاره اروپا تبدیل شود.

آب و هوای شهر بروکسل بسیار معتدل و دل نشین می‌باشد؛ و در تمام فصول سال مسافران بسیار زیادی بروکسل را به عنوان مقصد سفرهای گردشگری خود انتخاب می‌کنند. بروکسل دارای زمستان‌های بسیار خوش آب و هواست که همین امر دلیل اصلی سفر گردشگران در این فصل به این شهر می‌باشد. شما نیز می‌توانید با تور بروکسل و تورهای اروپایی مختلف به این شهر زیبای بلژیک سفر کنید و به یاد ماندنی‌ترین سفر اروپایی خود را تجربه کنید.

هتل‌ های شهر بروکسل

شهر بروکسل یکی از پیشرفته‌ترین و زیباترین شهرهای اروپاست که دارای زیرساخت‌های گردشگری بسیار پیشرفته‌ای می‌باشد. با توجه به ورود گردشگران و مسافران بسیار زیاد تور بلژیک و یا تور اروپا به این شهر، شما می‌توانید انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌ها با امکانات و خدمات متفاوت در این شهر را مشاهده نمایید. شما می‌توانید قبل از سفر به شهر بروکسل هتل و اقامتگاه خود را در این شهر رزرو نمایید و خیالتان را از جهت اقامتگاه‌تان راحت کنید.

برای این امر می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ما انواع هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … را با جزئیات کامل مانند عکس و خدمات ارائه شده و موقعیت جغرافیایی آنها را مشاهده نمایید؛ و در جهت رزرو هتل خود اقدام نمایید.

در هنگام رزرو اینترنتی هتل بروکسل باید یکسری نکات مربوط را رعایت فرمایید که در بخش‌های بعدی در این مورد بیشتر توضیح داده خواهد شد. از بهترین هتل‌های بروکسل می‌توان به هتل روتو فورت آمیگو، هتل سوفیتل لونیس، هتل استانهوپ، هتل سوفیتل اروپا اشاره کرد که در ادامه به معرفی هریک از این هتل‌های نام برده شده خواهیم پرداخت.

بهترین هتل‌ های شهر بروکسل

تعداد هتل‌های موجود در شهر بروکسل بسیار زیاد می‌باشد که در بین آنها برخی بسیار لوکس و چند ستاره می‌باشند و خدمات لاکچری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و علایق خودتان یکی از این بهترین هتل‌های شهر بروکسل را انتخاب کنید و رزرو خودتان را ثبت کنید. البته در شهر بروکسل هتل‌های بسیار ارزان با امکانات محدودی نیز پیدا می‌شود که هزینه اقامت در این گونه هتل‌ها بسیار کمتر از هتل‌های لوکس می‌باشد.

شما می‌توانید در بهترین هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … اوقات بسیار خوش و به یاد ماندنی را در کنار خانواده و دوستان خودتان سپری کنید. هم چنین توجه داشته باشید. وجود یک اقامتگاه بسیار مناسب با امکانات فوق العاده نقش بسزایی را در داشتن یک سفر بی‌نظیر خواهد داشت.

هتل روتو فورت آمیگو

هتل روتو فورت آمیگو از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … می‌باشد؛ که دارای معماری بسیار خاص و منحصر به فردی می‌باشد. این هتل زیبا دارای چندین طبقه است و 173 اتاق مهمان در این هتل وجود دارد؛ و از امکانات این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-رستوران، فست فود و بار

  • اجاره اتومبیل

-مرکز تناسب اندام

  • صبحانه

-پارکینگ عمومی و خصوصی

-خانه نگهداری روزانه کودکان

شما می‌توانید با رزرو کردن هتل روتو فورت آمیگو از تمام این امکانات و خدمات ارائه شده بهره‌مند شوید. موقعیت جغرافیای این هتل در شهر بروکسل به صورت زیر می‌باشد:

address: Rue de L’Amigo 1-3، Brussels، 1000، Belgium

هتل روتو فورت آمیگو | یوروپ تورز

هتل وارویک

هتل وارویک از بی‌نظیر‌ترین و معروف‌ترین هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … می‌باشد. این هتل از هتل‌های 5 ستاره بروکسل به شمار می‌آید که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر داشته و آثار و جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی در اطراف این هتل واقع شده‌اند. هتل وارویک با دارا بودن 6 طبقه و 267 اتاق مهمان یکی از بزرگترین هتل‌های بروکسل می‌باشد.

اتاق بدون سیگار، رستوران‌های لوکس، پارکینگ، تراس، تهویه مطبوع، پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان، ماشین لیموزین، مراکز تجاری و خرید و سرویس در اتاق از امکانات بی‌نظیر و فوق العاده ی‌این هتل می‌باشد. هتل وارویک دارای قیمت بالایی نسبت به دیگر هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … است؛ و شما می‌توانید حس خاص بودن را در این هتل تجربه کنید و از اقامت در این هتل لذت ببرید.

هتل وارویک | یوروپ تورز

هتل استانهوپ

از دیگر هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و …، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … می‌توان به هتل استانهوپ (Stanhope Hotel Brussels by Thon Hotels) اشاره کرد که از زیباترین و محبوب‌ترین هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید.

از زیباترین و … می‌باشد. فاصله هتل استانهوپ از فرودگاه بروکسل حدود 16 دقیقه است که این یکی از مزیت‌های هتل استانهوپ به شمار می‌آید. شما می‌توانید با ترانسفر فرودگاهی این هتل از فرودگاه به راحتی به هتل دسترسی پیدا کنید.

این هتل با داشتن 125 اتاق آماده پذیرایی از مهمان خود است. از امکانات ویژه هتل استانهوپ می‌توان به پذیرش 24 ساعته، مرکز کنفرانس، خانه داری روزانه و جکوزی اشاره کرد. هتل استانهوپ توانسته با دیگر هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند.

شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … رقابت خوبی را داشته باشد و از پرتردد‌ترین و شلوغ‌ترین هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و …، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … می‌باشد. آدرس این هتل به صورت زیر می‌باشد:

address: Rue Du Commerce 9، Brussels، 1000، Belgium

هتل استانهوپ | یوروپ تورز

هتل سوفیتل اروپا

اگر قصد سفر به شهر زیبای بروکسل را دارید می‌توانید هتل سوفیتل اروپا (Sofitel Brussels Europe) را که یکی از زیباترین و معروف‌ترین هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و …، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید.

از زیباترین و … می‌باشد برای اقامت انتخاب نمایید. این هتل 7 طبقه‌ای تمامی امکانات رفاهی را برای شما مهیا کرده است. هتل سوفیتل دارای معماری و دکوراسیون بسیار شیک و لوکسی می‌باشد و از مدرن‌ترین هتل‌های بروکسل و کشور بلژیک به شمار می‌آید.

موقعیت جغرافیایی این هتل باعث شده است که در بین مسافران و گردشگران محبوبیت خوبی را از آن خود کرده و در اولویت بسیاری از افراد واقع شود. پرسنل خوش اخلاق و با تجربه این هتل از بهترین خدمات و امکانات این هتل محسوب می‌شود هم چنین داشتن رستوران‌ها با غذاهایی که دست پخت برترین آشپزهای بروکسل می‌باشد توجه تمامی مسافران را به سوی خود جذب کرده است.

هتل سوفیتل اروپا | یوروپ تورز

قیمت هتل‌ های بروکسل

قیمت هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و …، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌دهند متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید هتل‌های بسیار گران و هم چنین بسیار ارزانی را در این شهر پیدا کنید.

برخی از هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … به دلیل شهرت و محبوبیت بسیار زیادی که دارد از گران‌ترین هتل‌های کشور بلژیک به شمار می‌رود. گردشگران و مسافران تور بلژیک و یا تور اروپا با توجه به موقعیت و امکانات هتل‌های مختلف می‌توانند هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنند. توجه داشته باشید هتل‌هایی که به مرکز شهر بروکسل نزدیک‌تر هستند دارای قیمت بالایی نسبت به هتل‌های واقع در حومه شهر می‌باشند.

رزرو هتل‌ های بروکسل

شما برای رزرو هتل های بروکسل، 24 ساعته آماده پذیرش گردشگران و مسافران خود هستند. شما می‌توانید انواع هتل‌های مختلف با قیمت‌های مناسب را در بروکسل رزرو کنید. از زیباترین و … از طریق آژانس‌های گردشگری اقدام کنید تا رزرو درست و بدون دردسری را انجام دهید.

همچنین مکانیزم رزرو هتل‌های بروکسل با یک دیگر در جزئیات متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید قبل از سفر و پرواز خودتان هتل مورد نظر خود را انتخاب و رزرو کنید؛ که در این صورت با خیال راحت و بدون داشتن دغدغه اقامت در بروکسل می‌توانید به سفرتان بپردازید. همانطور که اشاره شده است وب سایت ما آماده پذیرش و ثبت رزرو هتل‌های بروکسل می‌باشد که شما می‌توانید در مدت زمان کوتاه و به راحتی هتل مورد علاقه خودتان را رزرو کنید.

نکات مهم در رزرو هتل‌های بروکسل

از مدارک لازم برای رزرو هتل‌های بروکسل می‌توان به کارت شناسایی و ویزای بلژیک اشاره کرد. البته باید توجه داشته باشید که در صورت همراه بودن آشنا و یا خانواده در کنار شما باید کارت‌های شناسایی و ویزاهای مربوطه آن‌ها را نیز تحویل مسئول پذیرش دهید؛ باید از قوانین موجود در هتل پیروی کنید به عنوان مثال برخی از هتل‌ها اجازه ورود حیوانات خانگی را به اتاق مسافر  نمی دهند بنابراین قبل از رزرو، تمام قوانین و نکات مربوط هتل مربوط را مطالعه فرمایید و آگاهی کاملی به دست آورید تا هنگام ورود با رفتارهای ناخوشایند روبه رو نشوید.


سوالات متداول آشنایی با بهترین هتل های بروکسل

یکی از بزرگترین و معروفترین هتل های 5 ستاره شهر بروکسل چه نام دارد؟

هتل وارویک با دارا بودن 6 طبقه و 267 اتاق مهمان یکی از بزرگترین هتل‌های بروکسل می‌باشد.

یکی از محبوب‌ترین هتل های بروکسل که به فرودگاه هم نزدیک می باشد، چه نام دارد؟

هتل استانهوپ از زیباترین و محبوب‌ترین هتل‌های بروکسل می‌باشد. فاصله هتل استانهوپ از فرودگاه بروکسل حدود 16 دقیقه است که این یکی از مزیت‌های هتل استانهوپ به شمار می‌آید.

دلیل بالا بودن قیمت رزرو برخی از هتل های شهر بروکسل چیست؟

هتل‌هایی که به مرکز شهر بروکسل نزدیک‌تر هستند دارای قیمت بالایی نسبت به هتل‌های واقع در حومه شهر می‌باشند.

یکی از سنتی ترین هتل های بروکسل که معماری منحصر به فردی هم دارد چه نام دارد؟

هتل روتو فورت آمیگو از قدیمی‌ترین و سنتی‌ترین هتل‌های بروکسل می‌باشد که معماری منحصر به فردی هم دارد.

یکی از مدرن ترین هتل های بروکسل چه نام دارد؟

هتل سوفیتل اروپا، این هتل 7 طبقه‌ای تمامی امکانات رفاهی را برای شما مهیا کرده است. هتل سوفیتل دارای معماری و دکوراسیون بسیار شیک و لوکسی می‌باشد و از مدرن‌ترین هتل‌های بروکسل و کشور بلژیک به شمار می‌آید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!