با بهترین هتل های آمستردام آشنا شوید

با بهترین هتل های آمستردام آشنا شوید

اگر قصد سفر به شهر گل‌ها را دارید و می‌خواهید از اقامت خود لذت کافی را ببرید باید درباره بهترین هتل های آمستردام اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. توصیه ما به شما این است که ادامه این مقاله را دنبال نمایید چراکه در ادامه از برترین هتل‌ های آمستردام برای شما خواهیم گفت.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

1. Hampshire Beethoven hotel

اگر دوست دارید که موزه‌های شهر آمستردام و فرهنگ آن را در گشت‌وگذار در شهر بیشتر لمس کنید، قطعاً هتل Hampshire Beethoven hotel از بهترین هتل‌ های آمستردام است که می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. همچنین در اطراف این هتل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید برای صرف غذا و گذراندن اوقات استراحت از آن استفاده نمایید. این هتل نیز به مرکز شهر نزدیک است و تنها ده دقیقه طول خواهد کشید تا از هتل به مرکز شهر آمستردام برسید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

2. Clink Noord

Noord نام شهرکی است که در شهر آمستردام قرار گرفته است و شما می‌توانید تنها در عرض چند دقیقه با قایق‌هایی که مسیر بین Noord و آمستردام را می‌روند، به این شهرک هم سری بزنید. استفاده از برندها، رنگ‌های جذاب، قفسه‌های کتاب، سبک‌های خاص طراحی داخلی همچون سبک پلان آزاد و … ظاهری جذاب را به یکی دیگر از هتل‌ های آمستردام داده است.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

3. Sofitel Legend The Grand Amsterdam

اگر به دنبال تلفیقی از سبک مدرن و سنتی می‌گردید، ما به شما Sofitel Legend The Grand Amsterdam را معرفی خواهیم کرد چراکه ازجمله هتل‌ های آمستردام است که برگرفته شده از یک خانه بزرگ تاریخی بوده و شما می‌توانید از یک معماری قدیم به همراه دکوراسیونی مدرن بهترین بهره را ببرید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

4. StayOkay Amsterdam Vondelpark

اگر دوست دارید که به‌صورت گروهی یا جمع خانواده خود به آمستردام سفر کنید، ازجمله هتل‌ های آمستردام که برای شما ساخته‌وپرداخته شده است، StayOkay Amsterdam Vondelpark است چراکه وجود خوابگاه‌های بزرگ، اتاق‌های با 6 یا 4 تخت می‌تواند نیاز شما را برطرف نماید. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید، حتماً از موزه اصلی شهر هم دیدن نمایید چراکه در فاصله 5 دقیقه‌ای شماست.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

5. Banks Mansion

از دیگر هتل‌ های آمستردام با منظره‌ای زیبا که مشرف به شهر است و می‌توانید از اقامت در آن لذت ببرید. این هتل در عمارتی با سبک سنتی که اکنون در یک فضای کاملاً مدرن آماده خدمت‌رسانی به شما هست.

وجود سلف‌سرویس رایگان در سالن بزرگ این هتل، Wi-Fi رایگان، اتاق‌ها و سوئیت‌های کلاسیک و … ازجمله ویژگی‌های مهم این هتل است که می‌تواند نظر شما را به خودش جلب نماید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

6. MEININGER Hotel Amsterdam City West

اگر دوست دارید که در انتخاب هتل‌ های آمستردام و پرداخت هزینه کمی صرفه‌جویی داشته باشید، می‌توانید این هتل ساده را انتخاب نمایید. این هتل نزدیک به فرودگاه هست اما نگران نباشید شما می‌توانید روزانه از وسایل حمل‌ونقلی که در آنجا وجود دارد استفاده کرده و برای دیدن نقاط مختلف به شهر بروید. وجود خوابگاه‌های ارزان‌قیمت همراه با یک فضای زیبا را می‌توانید در این هتل که از مجموعه هتل‌ های آمستردام با هزینه کم است را تجربه نمایید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

7. InterContinental Amstel

از لوکس‌ترین هتل‌ های آمستردام است. هتلی 5 ستاره که در آن با یک معماری خاص مواجه خواهید شد. وجود رودخانه در کنار این هتل، نمای چشم‌نوازی را برای هر گردشگری فراهم خواهد کرد. از امکانات موجود در این هتل می‌توان به مبلمان آنتیک و شیک، وجود تخت‌های مدرن در سوئیت‌ها، حمام ترکی، سونا، باشگاه تناسب‌اندام در کنار استخر هتل و …  را اشاره کرد لذا اگر قصد سفر به آمستردام و اقامت در یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ های آمستردام را دارید، این هتل قطعاً مناسب نیاز شما خواهد بود.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

8. Ambassade Hotel

ازجمله هتل‌ های آمستردام که از چندین خانه در شکل‌گیری آن استفاده‌شده است که در معماری آن وجود سوئیت‌های مجزا و منحصربه‌فرد کاملاً به چشم می‌آید. در فضای این هتل شما می‌توانید از وجود اتاق‌های کاملاً متفاوت و رنگارنگ بهره ببرید. علاوه بر وجود تمامی امکانات رفاهی که در این هتل وجود داشته و آماده میزبانی شماست، شما می‌توانید حتی از دوچرخه‌هایی در هتل در دسترس شماست، استفاده کرده و آن‌ها را اجاره کنید و به گشت‌وگذار دوچرخه‌ای خود مشغول باشید.
همچنین در این هتل شما می‌توانید خیلی راحت به فروشگاه‌های خرید و موزه‌ها هم دسترسی داشته باشید نیز بازار گل آمستردام که در جهان کاملاً شناخته‌شده است و یکی از بهترین جاذبه‌های این شهر محسوب می‌شود، در نزدیکی این هتل که از بهترین  است قرارگرفته است و شما می‌توانید خیلی راحت و بدون هیچ دغدغه‌ای از این بازار گل استفاده نمایید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

9. Ecomama

اگر معماری و طراحی هتل یکی از مواردی است که می‌خواهید بر اساس آن هتل خود را در شهر گل و لاله انتخاب کنید، حتماً Ecomama را جزو گزینه‌های موردبررسی خود قرار دهید چراکه ازنظر طراحی، این هتل یکی از برترین هتل‌ های آمستردام است. در این هتل شما با یک معماری خاص مواجه خواهید شد.

استفاده از گچ‌بری‌ها، قطعات کاشی با رنگ‌های زیبا و … قطعاً فضایی هنرمندانه را در مدت اقامت شما در این هتل برای شما ایجاد خواهد نمود.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

10. Okura Hotel

از دیگر هتل‌ های آمستردام که لوکس هست و شما می‌توانید در آن با اتاق‌هایی با رنگ‌های گرم و پنجره‌های بزرگ مواجه شوید که نمایی جذاب را از شهر آمستردام می‌تواند به شما ارائه دهد. این هتل چهار رستوران را در خودش جای داده است که یکی از آن‌ها در طبقه 23 واقع‌شده و قطعاً لذت خوردن غذا را برای شما دوچندان خواهد نمود.

در اطراف این هتل شما دسترسی به مراکز حمل‌ونقل، رستوران‌ها و مراکز خرید خواهید داشت و می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای از اقامت در این شهر لذت ببرید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

11. Best Western Hotel

از مجموعه هتل‌ های آمستردام که در مرکز شهر واقع‌شده و همراه با اتاق‌های شیک و استفاده از رنگ‌های روشن که فضایی دل‌چسب را برای شما پدید می‌‌آورد.

اگر قصد بازدید از موزه ریئکس را دارید، این از بهترین هتل‌ های آمستردام است که مناسب شماست چراکه تنها 2 دقیقه پیاده‌‎روی شما را به آنجا خواهد رساند. همچنین برای خریدهای خود می‌توانید از منطقه کالوراشترات استفاده کنید که تنها در با صرف 15 دقیقه پیاده‌روی به آن خواهید رسید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

12. Bilderberg Hotel

از دیگر هتل‌ های آمستردام که 5 ستاره هست که در یک منطقه‌ای آرام قرارگرفته است. علاوه بر اتاق‌های لوکس و رستوران مجللی که در این هتل قابل‌مشاهده است، باید بگوییم که موزه‌های شهر آمستردام همچون ریکس، ونگوگ و استدلیک تنها با چندین دقیقه پیاده‌روی قابل‌دسترس شما خواهند بود.

همچنین شما می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های موجود در هتل، غذاهای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید.

هتل های آمستردام
هتل های آمستردام

13. Holiday Inn Express Amsterdam Arena Towers

این هتل سه ستاره هم از دیگر هتل‌ های آمستردام است که تقریباً در جنوبی‌ترین قسمت این شهر قرارگرفته است.
امکاناتی همچون رستوران و کافه‌های متعدد در هتل، Wi-Fi رایگان، اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن، دسترسی به مترو، فروشگاه‌های خرید زیاد و … همگی باعث می‌شود تا شما این هتل را برای اقامت خود در بین هتل‌ های آمستردام انتخاب کنید.

نتیجهگیری

وجود جاذبه‌های تاریخی زیاد و مناظر طبیعی زیاد باعث شده تا آمستردام یک شهر توریستی لقب بگیرد. بااین‌حال هتل‌ های آمستردام بسیار زیاد بوده و هرکدام بر اساس قیمت، امکانات و … دارای مراتب خاصی هستند.

در این مقاله 13 مورد از هتل‌ های آمستردام را برای شما معرفی کردیم تا بتوانید با انتخاب هرکدام از آن‌ها، اقامتی فراموش‌نشدنی را در شهر گل داشته باشید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!