خیابان های ناین استریت آمستردام از دیدنی های هلند

خیابان های ناین استریت آمستردام از دیدنی های هلند

ناین استریت آمستردام در بین مناطق مختلف شهر آمستردام شهرت بالایی دارد و علت شهرت بالای ناین استریت آمستردام وجود فروشگاه های بیشمار است.

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با ناین استریت آمستردام و بهترین مکان های خرید آن در هلند مطالبی را برای شما عزیزان بازگو نماییم، امیدواریم که به اندازه کافی از این مطالب بهره برداری نمایید پس با ما همراه باشید.

ناین استریت آمستردام

شاید سوالی که برای بسیاری از شما عزیزان پیش بیاید این باشد که ناین استریت آمستردام در کجا واقع می شود؟ در پاسخ به این سوال می بایست بگوییم که ناین استریت آمستردام همانطور که از اسمش پیداست خیابانی می باشد که در شهر آمستردام واقع شده است.  ناین استریت شهر آمستردام یکی از معروف ترین و بهترین مناطق شهر آمستردام می باشد. این منطقه به علت داشتن فروشگاه ها و مغازه های بسیار زیاد مکان بسیار مناسبی برای خرید می باشد.

همانطور که گفته شد ناین استریت واقع در شهر آمستردام مکان کاملا مناسبی برای خرید هرگونه وسایل و پوشاک اعم از لوازم آرایشی و لباس های مختلف می باشد، در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین فروشگاه ها، مراکز خرید و مغازه ها در ناین استریت آمستردام بپردازیم پس ما را همراهی نمایید.

ناین استریت آمستردام

ناین استریت در آمستردام

ناین استریت آمستردام  شامل نه خیابان باریک می باشد که در منطقه کانال های قدیمی و در مرکز شهر آمستردام هلند واقع شده است، شاید جالب باشد بدانید که این خیابان ها در قرن هفدهم میلادی ساخته شده اند و  به این نه خیابان در زبان محلی negen straatijes گفته می‌شود. همانطور که در بخش های قبلی مقاله گفته شد ناین استریت آمستردام برای افرادی که علاقه زیادی به خرید دارند بسیار جذاب و مناسب می باشد چرا که شامل فروشگاه ها، مغازه های لوکس، گالری های هنری، همچنین کافه ها و رستوران های بسیار زیبا و لاکچری می باشد که نظر هر فردی را به خود جلب می نماید، در ادامه به معرفی مغازه ها و فروشگاه های لاکچری ناین استریت آمستردام  بپردازیم پس با ما همراه باشید.

ناین استریت در آمستردام

فروشگاه زیپر ناین استریت آمستردام

این فروشگاه دارای دکوراسیون جالب و خاصی می‌باشد که آن را از سایر فروشگاه ها و مغازه های موجود در ناین استریت آمستردام  متمایز کرده است، این فروشگاه به عرضه لباس های وینتیج در دو طبقه می پردازد. در این فروشگاه اکسسوری، پوشاک، عینک، کلاه و … به فروش می رسد. این فروشگاه با توجه به فصل سال یک سری لباس ها را عرضه می نماید اما تعدادی لباس نیز مانند کاپشن های ارتشی، پلیور های برند و شلوار های لیوایز را همیشه و در همه فصول سال در این فروشگاه به فروش می‌رسد و می توانید آن ها را خریداری نمایید.

فروشگاه زیپر ناین استریت آمستردام

فروشگاه بیدیز

این فروشگاه یکی دیگر از فروشگاه های لاکچری ناین استریت شهر آمستردام  می باشد که به عرضه زیورآلات و اکسسوری های بسیار جذاب و شیک می پردازد و علاقه مندان به استفاده از زیورآلات و اکسسوری می توانند برای خرید زیباترین و شیک ترین اکسسوری ها به این فروشگاه مراجعه نمایند. زیورآلات و اکسسوری هایی که در این فروشگاه به فروش می رسد شامل گردنبند، گوشواره و دستبند های دست ساز می باشد. علاوه بر این موارد این فروشگاه به فروش انواع زنجیر ها، مهره ها و آویز های گوناگون می پردازد که علاقه مندان به ساخت زیورآلات می توانند به خرید این لوازم به ساخت این بدلیجات و زیورآلات شیک و زیبا بپردازند.

فروشگاه بیدیز

فروشگاه اپیزود در ناین استریت

یکی دیگر از جالب ترین و خاص ترین فروشگاه ها، فروشگاه اپیزود می باشد که دلیل خاص بودن و معروف بودن این فروشگاه، عرضه و فروش لباس های قدیمی در آن می باشد و افرادی که به دنبال خرید و استفاده از لباس های قدیمی و دست دوم می باشند می توانند به این فروشگاه مراجعه کرده و لباس مورد نظر خود را خریداری نمایند. در این فروشگاه همیشه لباس های برند های معروف به چشم می‌خورد و این مغازه برای افرادی که به دنبال لباس های برند هستند گزینه مناسبی به شمار می رود. شما می توانید اجناس جالب و خاصی را مانند کاپشن های آدیداس، انواع بوت های دکتر مارتین و پولشرت لاگوست و… را در این فروشگاه خریداری نمایید. دکوراسیون این فروشگاه ممکن است در لحظه و نگاه اول کمی درهم و برهم و بهم ریخته به نظر برسد اما از آنجایی که با چیدمان مناسبی اجناس در آن چیده شده اند می توانید به راحتی جنس مورد نظر خود را از میان سایر اجناس پیدا نمایید.

فروشگاه اپیزود در ناین استریت


فروشگاه کتاب مندو در ناین استریت شهر آمستردام

فروشگاه مندو یکی از جالب ترین و خواستنی ترین فروشگاه های کتاب در ناین استریت آمستردام  به شمار می‌رود چرا که دارای مجموعه ای از بهترین کتاب های موجود در دنیا اعم از کتاب های آشپزی، هنری، گردشگری و رمان های مختلف می باشد که در طبقات مختلف و مجزایی از این کتاب فروشی چیده شده اند و این فروشگاه یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که به دنبال کتاب هایی خاص هستند.

یکی از نکات جالبی که در دکوراسیون این فروشگاه وجود دارد این است که طبقاتی که کتاب ها در آن چیده شده اند، خود از جنس جلد های بسیار ضخیم کتاب می باشند که بسیار جالب بوده و نظر هر کسی که به این مغازه وارد می شود را به خود جلب می نماید. علاوه بر این موارد این فروشگاه دارای فضای بسیار جالب و منحصر به فردی می باشد و همچنین خود مندو که یک ناشر بسیار معروف در هلند می باشد با هنرمندان، طراحان و عکاسان به طور حرفه ای همکاری می نماید.

علاوه بر این فروشگاه ها و مغازه هایی که گفته شد، ناین استریت شهر آمستردام  دارای فروشگاه های بسیار لاکچری و معروفی مانند فروشگاه وَکس وِل رکوردز که به فروش صفحه های گرامافون می پردازد، فروشگاه بوتیک کانکریت متر، فروشگاه بازی گیم کیپر، فروشگاه ایس اند تیت که به فروش عینک های برند می پردازد، فروشگاه د کاسکامر که به فروش انواع پنیر ها می پردازد و … نیز می باشد که این منطقه را به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید و تفریح تبدیل کرده است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!