بهترین زمان بازدید از میدان باستیل پاریس

بهترین زمان بازدید از میدان باستیل پاریس

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال بازدید از میدان باستیل پاریس هستند که این میدان از مهمترین و اصلی ترین میدان های این شهر بوده و شما می توانید نماد باستیل را نیز در این میدان مورد مشاهده قرار دهید. شما نیز می توانید در هر فصلی از سال اقدام به بازدید از میدان باستیل شهر پاریس داشته باشید و بهترین و بی نظیرترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

آشنایی با میدان باستیل پاریس

آیا شما نیز به دنبال بازدید از میدان باستیل پاریس هستید؟ آیا می دانید که بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از میدان باستیل شهر پاریس زمانی می باشد؟ از شما دعوت می کنیم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و از این طریق بهترین اطلاعات را به دست آورید.

شهر پاریس یکی از دیدنی ترین و دوست داشتنی ترین شهرهای جهان می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری و توریستی خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر را به سوی خود جلب کرده است. در نظر داشته باشید که از بهترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به میدان باستیل پاریس اشاره کرد که این میدان با توجه به زندان باستیل نام گذاری شده است که نمادی از قدرت مطلق بوده و این زندان در زمان های دور در این میدان واقع شده بود. زندان مذکور در سال 1789 در اثر یک یورش به شکل بسیار کامل مورد تخریب واقع شده و شما می توانید در مرکز میدان باستیل پاریس شاهد یک ستون 51 متری باشید که بالای آن یک پیکری از جنس طلا را می توانید مشاهده کنید. شما نیز بازدید از این میدان را در اولویت های خود قرار دهید تا بتوانید یکی دیگر از بهترین میدان های این شهر را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تاریخچه و مدت زمان لازم برای بازدید از میدان باستیل شهر پاریس توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

میدان باستیل

تاریخچه میدان باستیل پاریس

زندان موجود در محل اولیه میدان باستیل پاریس همانطور که در قسمت قبلی نیز به آن اشاره شد، در سال 1789 تخریب شد و در سال 1830 نیز اقدام به احداث این ستون و پیکر طلایی کردند که هزینه های بسیار زیادی را برای این امر صرف نمودند. توجه داشته باشید که در پایه های این ستون می توانید کنده کاری های مربوط به خروس و شیر را مشاهده کنید که هر دو این حیوان ها از مهمترین نمادهای آزادی در این کشور به شمار می آید. شما نیز قبل از بازدید از میدان باستیل شهر پاریس حتما در مورد تاریخچه آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

میدان باستیل

بهترین زمان بازدید از میدان باستیل پاریس

یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های بسیاری از مسافران و توریست ها، بهترین و مناسب ترین زمان میدان باستیل پاریس می باشد. توجه داشته باید که شرایط آب و هوایی و اوقات فراغت گردشگران و توریست ها از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که می تواند در بهترین زمان بازدید از میدان باستیل شهر پاریس تاثیر گذار باشد. همچنین در نظر داشته باشید که فصل بهار و تعطیلات عید نوروز یکی از بهترین و مناسب ترین زمان برای سفر به سوی این شهر و بازدید از میدان مذکور می باشد. شما نیز می توانید تعطیلات پیش روی خود را از دست نداده و یک سفر بسیار باشکوهی را به سوی شهر پاریس برنامه ریزی کنید و بهترین و فراموش نشدنی ترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید.

میدان باستیل

مدت زمان لازم برای بازدید از میدان باستیل پاریس

توجه داشته باشید که بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری این شهر را میدان باستیل تشکیل داده است و هر گردشگری در سفر خود به سوی این شهر، بازدید از میدان باستیل پاریس را در اولویت های خود قرار می دهد. لازم است بدانید که اطراف این میدان را نیز منظره و طبیعت بسیار باشکوهی تشکیل داده است و گردشگران می توانند جذاب ترین لحظات را در این میدان برای خود رقم بزنند. مدت زمان مورد نیاز برای بازدید از میدان باستیل شهر پاریس یک الی دو ساعت می باشد که البته این امر بستگی زیادی به اوقات فراغت گردشگران و مسافران نیز دارد. شما نیز این فرصت طلایی را از دست نداده و در سفرتان به این شهر حتما زمان مناسبی را برای این امر اختصاص دهید. وجود ساختمان های بسیار دیدنی با معماری باشکوه در اطراف این میدان می تواند توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جلب کند.

میدان باستیل

دسترسی به میدان باستیل پاریس

مسافران و گردشگرانی که قصد بازدید از میدان باستیل پاریس و گذراندن لحظات بسیار باشکوه را دارند می توانند به راحتی با در دست داشتن آدرس و نشانی دقیق از این میدان، در کوتاه ترین زمان ممکن بازدید لازم را داشته باشید. همچنین گردشگران و توریست ها می توانند با دنبال کردن تابلوهای راهنمای گردشگری، به راحتی خود را از هر نقطه شهر پاریس به این میدان برسانند. شما نیز می توانید با در دست داشتن آدرس و نشانی دقیق از میدان باستیل شهر پاریس به راحتی و بدون معطلی بتوانید بازدید مدنظر خود را انجام دهید. آدرس میدان باستیل شهر پاریس را می توانید به شکل زیر در دست داشته باشید تا بتوانید زمان زیادی را برای بازدید از این میدان تلف نکنید:

  • آدرس و نشانی میدان باستیل شهر پاریس: Place de la Bastille, 75011 Paris, France
میدان باستیل

بازدید از میدان باستیل شهر پاریس با تور فرانسه

امروزه بسیاری از مجریان گردشگری و توریستی، به دنبال برگزاری یکی از بهترین و جذاب ترین تورهای گردشگری به سوی کشور فرانسه و شهر پاریس هستند. هر یک از این تورهای گردشگری بازدید از میدان باستیل پاریس را در اولویت های خود قرار داده اند. شما نیز می توانید با شرکت در یکی از بهترین و بی نظیرترین تورهای گردشگری فرانسه، به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بازدید از میدان باستیل شهر پاریس داشته باشید. همچنین شما می توانید با شرکت در یکی از بهترین این تورهای گردشگری، بدون داشتن دغدغه در جهت دسترسی به این میدان، به فکر گذراندن لحظات هیجان انگیز باشید. همچنین به همراه داشتن تورلیدر بسیار حرفه ای نیز به همراه گردشگران و توریست ها امر بسیار مطلوبی می باشد چرا که گردشگران و توریست ها می توانند اطلاعات بسیار جالبی را در خصوص میدان باستیل شهر پاریس به دست آورند. همچنین تورهای گردشگری فرانسه، با رزرو نزدیکترین هتل ها به این میدان، بهترین لحظات را برای گردشگران به ارمغان آورده و از این طریق دسترسی بسیار راحتی را به سوی سایر جاذبه های گردشگری خواهند داشت.

میدان باستیل

نزدیک ترین رستوران ها به میدان باستیل شهر پاریس

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کرده است، نزدیک ترین رستوران ها به میدان باستیل پاریس می باشد. لازم است بدانید که رستوران های نزدیک به میدان باستیل شهر پاریس می تواند بهترین و بی نظیرترین خدمات و منوی غذایی را در اختیار گردشگران قرار دهد. شما نیز می توانید بعد از گذراندن بهترین و بی نظیرترین لحظات ممکن در میدان باستیل شهر پاریس به یکی از بهترین این رستوران ها مراجعه کرده و از این طریق یکی از خوشمزه ترین و لذیذترین غذاها را سفارش داده و طعم یک غذای فرانسوی را برای خود رقم بزنید. از نزدیک ترین رستوران ها به میدان باستیل شهر پاریس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • رستوران la éclair de genie
  • رستوران beta
  • رستوران virtus
میدان باستیل

نزدیک ترین هتل ها به میدان باستیل شهر پاریس

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال اقامت در هتل هایی هستند که در نزدیکی میدان باستیل پاریس واقع شده است و شما نیز می توانید با در اختیار داشتن لیستی از هتل هایی که در نزدیکی این میدان هستند، یکی از بهترین و بی نظیرترین این هتل ها را انتخاب و آن را قبل از سفرتان رزرو کنید. لازم است بدانید که هر کدام از هتل های نزدیک به میدان باستیل شهر پاریس از بهترین و لاکچری ترین امکانات و خدمات برخوردار هستند و گردشگران و توریست ها می توانند فراموش نشدنی ترین و بهترین لحظات را در این هتل ها سپری کنند. از مهمترین و نزدیکترین هتل ها به میدان باستیل شهر پاریس می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • هتل hotel viator – paris gare de lyon
  • هتل hotel baudin
  • هتل new hotel la voltaire
میدان باستیل

نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به میدان باستیل شهر پاریس

میدان باستیل پاریس در نزدیکی بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری و توریستی این شهر واقع شده است که هر گردشگری می تواند در طول مسیر خود از بهترین این مقاصد گردشگری بازدید کرده و از این طریق بهترین و فراموش نشدنی ترین لحظات را برای خود رقم بزند. از مهمترین و نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به میدان باستیل شهر پاریس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • موزه شعبده بازی
  • خانه ویکتور هوگو
  • بازار آلیگر
  • باغ گیاهان شناسی پاریس
  • کتابفروش انگلیسی شکسپیر و کمپانی

سردابه باستان شناسی ایل دولاسیته، موزه نور، گورستان پرلاشز، مرکز ژرژ پمپیدو پاریس و خیابان ریوولی از دیگر بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری و توریستی نزدیک به میدان باستیل شهر پاریس می باشد که شما نیز می توانید با خیال راحتی از تمام این جاذبه های دیدنی و بی نظیر بازدید کرده و از این طریق بهترین و هیجان انگیزترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

میدان باستیل

نکات مورد توجه در بازدید از میدان باستیل شهر پاریس

امروزه گردشگران و توریست های بسیار زیادی دوست دارند تا در سفر خود به شهر پاریس، از بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری آن بازدید داشته باشند که بی شک میدان باستیل پاریس یکی از بهترین آنها بوده و شما نیز می توانید بازدید از آن را در اولویت های خود قرار دهید. گردشگرانی که قصد بازدید از میدان باستیل شهر پاریس را دارند، می توانند با در نظر گرفتن یک سری نکات بهترین بازدید را از این میدان داشته باشند که از مهمترین و اصلی ترین نکات مورد توجه در بازدید از میدان باستیل شهر پاریس می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما در بازدید از این میدان دوربین عکاسی حرفه ای خود را به همراه داشته باشید.
  • قبل از سفرتان حتما ویزای گردشگری شهر پاریس را تهیه و در اختیار داشته باشید.
  • حتما احترام لازم را به تاریخ و قدمت این میدان بگذارید چرا که مردم محلی این شهر اهمیت بسیار زیادی را به این میدان دارند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!