آشنایی با موزه ملی آمستردام و بخش های مختلف آن

آشنایی با موزه ملی آمستردام و بخش های مختلف آن

موزه ملی آمستردام، یکی از جاذبه های گردشگری اصلی این شهر به شمار می آید که امروزه بسیاری از توریست هایی که وارد این شهر می شوند حتما از آن دیدن می کنند.

موزه ملی آمستردام یکی از جاذبه های گردشگری اصلی این شهر به شمار می آید که امروزه بسیاری از توریست هایی که وارد این شهر می شوند حتما از آن دیدن می کنند. این موزه  دارای بخش های مختلفی می باشد که بازدید از آنها می تواند یکی از بهترین تجربه های شما باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره موزه ملی آمستردام (Rijksmuseum) صحبت کنیم و اطلاعاتی را درباره این موزه در اختیار شما قرار دهیم تا شما را بیشتر با این موزه آشنا کنیم.

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد سفر به شهر آمستردام را دارید و یا علاقه مند هستید که بیشتر با موزه ملی آمستردام آشنا شوید به شما توصیه می کنیم حتما این مطلب را به دقت مطالعه کنید چرا که ما سعی می کنیم در این مطلب اطلاعات بسیار مفیدی را درباره این موزه در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با موزه ملی آمستردام آشنا کنیم.

آشنایی با موزه ملی آمستردام و بخش های مختلف آن | یوروپ تورز

موزه ملی آمستردام

موزه ملی آمستردام یکی از معروف ترین و مشهورترین موزه های دنیا است که امروزه در میان تمامی توریست هایی که وارد این شهر می شوند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و تمامی این توریست ها حتما در سفر خود به این شهر از این موزه بسیار زیبا نیز دیدن می کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به بازدید از موزه های زیبا می باشید و قصد دارید به شهر آمستردام سفر کنید توصیه ما به شما این است که حتما در سفر خود از موزه ملی آمستردام نیز دیدن کنید.

این موزه یک بنای بسیار زیبا است که دارای معماری فوق العاده زیبایی می باشد و درون آن بخش های مختلفی قرار دارد که در هر یک از این بخش ها می تواند تجربه ای فوق العاده را برای شما به همراه داشته باشد. درباره این موزه نکات بسیار جذابی وجود دارد که باعث می شود تا هم در میان توریست هایی که وارد این شهر می شوند و هم در میان مردم محلی این شهر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار باشد که در ادامه بیشتر درباره این نکات و ویژگی ها صحبت خواهیم کرد.

موزه ملی آمستردام | یوروپ تورز

آشنایی با تاریخچه موزه ملی آمستردام

این موزه در سال 1800 میلادی ساخته شده است که یکی از قدیمی ترین جاذبه های گردشگری شهر آمستردام به شمار می آید. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به سازه های قدیمی می باشید و به شهر آمستردام هلند سفر کرده اید به شما توصیه می کنیم حتما در سفر خود سعی کنید از این موزه نیز دیدن کنید.

در طول تاریخ به بخش های مختلف این موزه آسیب هایی وارد شده است که همین موضوع باعث شد تا مسئولان آن از سال 2003 تصمیم بگیرند که آن را نوسازی کنند. شاید یکی از مهم ترین عواملی که باعث این تصمیم شد این بود که توریست های بسیار زیادی علاقه مند به بازدید از بخش های مختلف این موزه بودند و سود زیادی را عاید مسئولان این موزه کرده بودند. این موزه علاوه بر این که دارای ساختمانی قدیمی می باشد آثار هنری بسیار تاریخی در آن وجود دارد که باعث جذابیت هرچه بیشتر این موزه می شوند.

آشنایی با تاریخچه موزه ملی آمستردام | یوروپ تورز

گردش با دوچرخه در موزه ملی آمستردام

بدون شک یکی از مهم ترین نکاتی که درباره موزه ملی آمستردام وجود دارد و باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند باشند تا حتما از آن دیدن کنند این است که شما می توانید با دوچرخه از بخش های مختلف این موزه بسیار زیبا دیدن کنید. گردش با دوچرخه در بخش های مختلف این موزه می تواند یکی از بهترین تجربه های شما باشد و باعث شود که بتوانید لذت فراوانی را از حضور در این موزه ببرید. اگر خودتان دوچرخه ندارید می توانید در گذرگاهی که درون این موزه قرار دارد دوچرخه اجاره کنید و به گردش در این موزه بپردازید.

آثار هنری موجود در موزه ملی آمستردام

در بخش های قبلی اشاره کردیم که علاوه بر ساختمان بسیار زیبای موزه ملی آمستردام درون این موزه آثار هنری بسیار زیادی نیز وجود دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه داشته باشند از این موزه دیدن کنند. شما در این موزه می توانید بیش از یک میلیون اثر هنری مختلف را مشاهده کنید که توسط بزرگترین هنرمندان دنیا به وجود آمده اند و در طول تاریخ به این موزه انتقال داده شده اند.

یکی از نکات جذابی که درباره آثار هنری موزه ملی آمستردام وجود دارد این است که شما می توانید آثار هنری از قرن هفدهم را در آن مشاهده کنید. از جمله آثار هنری بسیار معروفی که در این موزه قرار دارد می توان به اثر هنری نگهبان شب که یکی از شاهکارهای رامبراند است، اثر هنری دختر شیردوش از ورمیر و در پایان اثر هنری سلف پرتره که یکی از بهترین آثار هنری ونگوگ می باشد اشاره کرد. آثار هنری که در این موزه قرار دارد مربوط به دوره های مختلف تاریخی در کشور هلند و قاره اروپا و حتی دنیا است که بازدید از آنها می تواند یکی از بهترین تجربه های شما در سفر به شهر آمستردام باشد.

چرا باید از این موزه دیدن کنیم؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند باشند که از موزه ملی آمستردام دیدن کنند. شما با بازدید از موزه ملی آمستردام می توانید از آثار هنری فوق العاده زیبایی که در این شهر وجود دارد دیدن کنید و یک تجربه فوق العاده را بدست بیاورید. اگر شما هم جز افرادی هستید که بازدید از موزه های هنری را دوست دارید و علاقه مند هستید که بیشتر با فرهنگ و هنر مردم کشور هلند آشنا شوید توصیه ما به شما این است که حتما از موزه ملی شهر آمستردام دیدن کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باعث می شود تا شما هم علاقه مند به بازدید از این موزه شوید این است که ساختمان این موزه دارای معماری بسیار زیبایی می باشد و به همین علت نیز بازدید از آن می تواند اطلاعات تاریخی و معماری بسیار زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

چرا باید از این موزه دیدن کنیم؟ | یوروپ تورز

آشنایی با بخش های داخلی این موزه

در بخش های داخلی این موزه شما می توانید اطلاعات بسیار زیادی را درباره فرهنگ و هنر مردم کشور هلند بدست بیاورید. از دوران هنر فلمیش که یکی از دوره های هنری کشور هلند به شمار می آید آثار هنری بسیار زیادی در موزه ملی آمستردام وجود دارد که به شما توصیه می کنیم در زمان بازدید از این موزه حتما از این آثار نیز دیدن کنید چرا که بازدید از آنها می تواند تجربه ای فوق العاده را برای علاقه مندان به هنر به همراه داشته باشد.

نکته جذاب دیگری که درباره موزه ملی هلند در آمستردام وجود دارد این است که نحوه چیدمان این موزه به شکلی است که آثار نقاشی مربوط به دوره های مختلف هنری بیشتر در متن سایر آثار هنری قرار گرفته اند. از دیگر آثار هنری که در این موزه وجود دارد و شما می توانید از آنها دیدن کنید می توان به مواردی همچون ظروف دلفر، مبلمان مجلل با خاتم کاری های سه بعدی، آلات مختلف موسیقی و … اشاره کرد.

آشنایی با بخش های داخلی این موزه | یوروپ تورز
آشنایی با بخش های داخلی این موزه | یوروپ تورز

بخش های مختلف موزه ملی آمستردام

موزه ملی آمستردام دارای بخش های مختلفی است که به شما توصیه می کنیم حتما در زمان بازدید از این موزه از بخش های مختلف آن نیز دیدن کنید. این موزه دارای 4 طبقه است که در هر طبقه آثار هنری مربوط به یکی از دوره های تاریخی قرار گرفته است که بازدید کنندگان می توانند به راحتی از آن دیدن کنند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که با بازدید از موزه ملی آمستردام قصد دارید علاوه بر آشنایی با آثار هنری این کشور با تاریخ هنری این کشور نیز آشنا شوید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید از طبقه صفر بازدید از این موزه بسیار زیبا را آغاز کنید و در حین بازدید وارد طبقات بالاتر شوید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه در بخش هایی از این موزه آثار هنری مربوط به آسیای شرقی همچون کشورهای کره، ژاپن و اندونزی نیز قرار دارد که می توانید از این آثار هنری زیبا نیز دیدن کنید.

بخش های مختلف موزه ملی آمستردام | یوروپ تورز

دسترسی راحت به موزه ملی آمستردام

اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا از موزه ملی در آمستردام دیدن کنید می توانید به راحتی خود را به این موزه برسانید. یکی از مهم ترین مزیت های بازدید از موزه ملی آمستردام این است که دسترسی به آن از تمامی نقاط شهر آمستردام راحت است و شما به راحتی هرچه تمام می توانید خود را به این موزه برسانید. اگر در هر نقطه ای از شهر آمستردام اقامت دارید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و یا خودروهای شخصی می توانید خود را به موزه ملی شهر آمستردام برسانید.

توجه داشته باشید که هزینه ای که شما باید در قبال هزینه به خودروهای شخصی بپردازید کمی بیشتر از وسایل نقلیه عمومی می باشد ولی با این حال اگر برای بازدید از این موزه عجله دارید و نگران زمان خود هستید می توانید از خودروهای شخصی برای رسیدن به موزه ملی آمستردام استفاده کنید.

دسترسی راحت به موزه ملی آمستردام | یوروپ تورز

جمع بندی و صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی را درباره موزه ملی آمستردام در اختیار شما قرار دهیم و شما را بیشتر با این موزه آشنا کنیم. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا در سفر به شهر آمستردام با آثار هنری کشور هلند بیشتر آشنا شوید توصیه ما به شما این است که حتما سعی کنید از موزه ملی آمستردام نیز دیدن کنید.

امیدواریم اطلاعاتی که ما در این مطلب به شما ارائه دادیم برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات مورد نیاز خود را با مطالعه این مطلب بدست آورده باشید. ما سعی کردیم درباره تمامی نکاتی که درباره این موزه وجود داشت اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. در پایان تشکر می کنیم از شما که این مطلب را تا انتها مطالعه کردید و ما را در این مطلب همراهی کردید.


سوالات متداول آشنایی با موزه ملی آمستردام

یکی از معروف ترین و مشهور ترین جاذبه های آمستردام کجاست؟

موزه ملی آمستردام یکی از معروف ترین و مشهورترین موزه های دنیا است که امروزه در میان تمامی توریست هایی که وارد این شهر می شوند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است و تمامی این توریست ها حتما در سفر خود به این شهر از این موزه بسیار زیبا نیز دیدن می کنند.

این موزه دارای چه بخش هایی است؟

موزه ملی آمستردام دارای بخش های مختلفی است که به شما توصیه می کنیم حتما در زمان بازدید از این موزه از بخش های مختلف آن نیز دیدن کنید. این موزه دارای 4 طبقه است که در هر طبقه آثار هنری مربوط به یکی از دوره های تاریخی قرار گرفته است که بازدید کنندگان می توانند به راحتی از آن دیدن کنند.

در این موزه علاوه بر آثار هنری کشور هلند چه آثار هنری دیگری وجود دارد؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه در بخش هایی از این موزه آثار هنری مربوط به آسیای شرقی همچون کشورهای کره، ژاپن و اندونزی نیز قرار دارد که می توانید از این آثار هنری زیبا نیز دیدن کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!