آشنایی کامل مرکز خرید کوین رم ایتالیا

آشنایی کامل مرکز خرید کوین رم ایتالیا

مرکز خرید کوین رم، خرید و تهیه نیازهای روزانه یکی از دغدغه‌های روزمره افراد مختلف جامعه بشری است، در همه کشورهای دنیا وجود دارد. معمولا افراد زیادی برای …

برای افرادی که علاقه زیادی به سفر و یا خرید دارند این مطلب می‌تواند جالب باشد. در این مطلب قصد داریم بهترین مرکز خرید کوین رم را معرفی کنیم که چهارمین فروشگاه برتر شهر رم در زمینه خدمات دهی جهت خرید اجناس برند و با کیفیت است که در طی سال‌های درخشان کاری خود رضایت مشتری را جلب کرده است.

در ادامه به معرفی بیشتر مرکز خرید کوین رم، بخش‌های مختلف آن، برند و اجناسی که در آن به فروش می‌رسد، خواهیم پرداخت.

آشنایی کامل مرکز خرید کوین رم ایتالیا | یوروپ تورز

بهترین فروشگاه شهر رم

خرید و تهیه نیازهای روزانه یکی از دغدغه‌های روزمره افراد مختلف جامعه بشری است، در همه کشورهای دنیا وجود دارد. معمولا افراد زیادی برای خرید و تهیه لباس و کفش‌های در خور سلیقه و مورد پسند خود وقت بسیار زیادی را صرف می‌کنند، مغازه‌ها و پاساژ و فروشگاه‌های بسیاری را زیر پا می‌گذارند و بارها اتفاق افتاده است که دست خالی و تنها با تنی خسته به خانه بازگردند.

در این مطلب سعی داریم بهترین پاساژ شهر رم و یا بهتر است بگوییم بهترین پاساژ ایتالیا را معرفی کنیم که قطعا مقصد خرید بسیار از افراد ایتالیایی در شهر باستانی رم است. اگر شما نیز به این شهر سفر کردید، می‌توانید برای خرید کالاهای لوکس و سوغاتی‌های فوق العاده سری به این مرکز خرید بزنید.

فروشگاه کوین رم (coin) در رده بهترین پاساژهای شهر رم قرار دارد که نیاز تمامی افراد با هر نوع سلیقه را جهت خرید اجناس مختلف مانند لباس و کفش راضی کرده و تامین می‌کند. مرکز خرید کوین رم دقیقا در مرکز شهر رم واقع شده است که تقریبا دسترسی به آن از تمامی نقاط شهر باستانی رم به راحتی امکان‌پذیر است.

معرفی مرکز خرید کوین رم

مرکز خرید کوین رم چهارمین فروشگاه برتر شهر رم از لحاظ فروش محصولات مختلف و اولین فروشگاه در جهت کسب رضایت مشتری است. مرکز خرید کوین رم فروش برندها، محصولات و اجناس مختلف بسیاری را ساپورت می‌کند که شعبات بسیاری از برندهای معروف در این پاساژ قرار دارند. برندهای معروف اجناس مختلفی مانند کیف، کفش و انواع لباس‌های مجلسی و راحتی در این پاساژ به فروش می‌رسانند. در این پاساژ هر نوع از اجناس بخش مجزا مخصوص به خود را دارد که شخص می‌تواند با مراجعه به آن بخش و پس مقایسه قیمت‌ها و مدل‌ها با یکدیگر دست به خریدی مطمئن بزند.

از آنجایی که فروشگاه کوین از سری فروشگاه‌های زنجیره‌ای محسوب می‌شود شعبات مختلفی در سراسر جهان دارد اما هیچ یک از این شعبات به موفقیت فروشگاه کوین رم در جهت ارائه خدمات و کسب رضایت مشتری دست نیافته‌اند. در تمامی مغازه‌های مرکز خرید کوین رم اجناس در داخل پاکت‌های کاغذی به دست مشتری سپرده می‌شوند که گامی در جهت حمایت از کمپین نه به پلاستیک است.

در مرکز خرید کوین رم چه اجناسی به فروش می رود؟

در این فروشگاه اغلب اجناسی پوشیدنی به فروش می‌رسد که بسیاری از مغازه جهت فروش این نوع از اجناس اختصاص داده شده‌اند. اجناسی مانند کیف، کفش، پالتو، لباس شب، لباس ورزشی، لباس‌های ست اسپرت، کفش مجلسی، کفش اسپرت، لباس‌های بچگانه و شلوار در فروشگاه عظیم کوین رم عرضه می‌شود. البته علاوه بر اینها مغازه‌هایی از قبیل عطر فروشی، اسباب بازی فروشی، موبایل فروشی، جوراب و لباس‌های زیر و زیورآلات نیز وجود دارند.

در فروشگاه کوین رم مغازه‌هایی نیز وجود دارد که برندهای مختلف محصولات آرایشی و بهداشتی از قبیل کرم پودر، رژلب، سایه چشم، ضد آفتاب، مواد شوینده دست و صورت و لاک و بسیاری لوازم آرایشی را عرضه می‌کند. در بخشی از این پاساژ مغازه‌های لاکچری به چشم می‌خورد که عرضه‌کننده تزئینات و اجناس دکوری مانند لامپ‌های آویزان، گلدان‌های زینتی، صندل‌های تکی برای منازل و مغازه‌ها هستند. چندین مغازه کوچک گل فروشی، کادویی نیز در چندین بخش این پاساژ وجود دارد.

چه برند هایی مرکز خرید کوین رم به فروش می رسند؟

مرکز خرید کوین رم علاوه بر مشتری مداری و داشتن محیطی شیک به فروش برندهای معروف جهانی نیز معروف است. در این فروشگاه بزرگ برندهای محبوب بسیاری با تنوع بسیار بالا به فروش می‌رسد. از برندهای معروف مرکز خرید کوین رم عرضه می‌شوند می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد که این برندها تنها گوشه‌ای از هزاران برندی است که در این پاساژ به فروش می‌رسد و در دسترس خریداران قرار دارد.

پانزده برند معروف و برتر از رده لباس و کفش:

  1. Adidas
  2. All Saints
  3. American Vintage
  4. And
  5. Armani Exchange
  6. Attic and Barn
  7. Bastoncino
  8. Beck Sondergaard
  9. Best Company
  10. Bisbigli
  11. Bosiden
  12. Cains Moore
  13. Calvin Klein D C
  14. Calvin Klein Jeans
  15. Calvin Klein Performance

پانزده برند معروف از رده زیورآلات:

  1. 24Bottles
  2. Aldo Shoes
  3. All Saints
  4. Alto Milano
  5. Amen
  6. Aname
  7. Apepazza
  8. Armani
  9. Armani Exchange
  10. AS98
  11. Atlantic Star
  12. Atlantic Star
  13. B – Man
  14. Banale
  15. Be

پانزده برند معروف از رده محصولات آرایشی و بهداشتی:

  1. Acqua alle rose
  2. Acqua di Parma
  3. Aerin
  4. Alexander McQueen
  5. Alexandre J
  6. Aramis
  7. Armani Cosmetics
  8. Artdeco
  9. Athena’s
  10. Aveda
  11. Azzaro
  12. B De Boucheron
  13. Barberia Italiana
  14. Beautyaholic’s
  15. Biopoint

چندین برند معروف از رده محصولات دکوری و تزئینات زینتی:

  1. Alessi
  2. Campomarzio
  3. Cargo
  4. Coincasa
  5. Dyson Care
  6. Dyson Casa
  7. Legami

فروشگاه اجناس زنانه در پاساژ کوین رم

در مرکز خرید کوین رم بخشی مجزا برای خانم‌های مشکل پسند وجود دارد که به فروش و عرضه محصولات مختلف زنانه و دخترانه اختصاص داده شده است. در این بخش شخص قادر خواهد بود معروف‌ترین برندهای اجناس زنانه را مشاهده کند و پس از بازدید از تمامی مغازه‌ها در این بخش مجزا دست به خرید بزند.

در این قسمت از مرکز خرید کوین رم مغازه‌های بی‌نظیر جهت فروش لباس‌های عروس و لباس‌های یاسی رنگ ساقدوش نیز دیده می‌شود که شما می‌توانید بهترین‌ها و شیک ترین‌ها را از اینجا بخرید. اندک مغازه‌هایی که لباس‌های زیر زنانه را عرضه می‌کنند نیز در همین بخش واقع شده‌اند.

فروشگاه اجناس زنانه در پاساژ کوین رم | یوروپ تورز

فروشگاه اجناس مردانه در پاساژ کوین رم

بخش بزرگی از مرکز خرید کوین رم به فروش اجناس و لباس‌های مردانه و پسرانه اختصاص داده شده است. این بخش پر از مغازه‌هایی است که لباس‌های برند اسپرت و مجلسی مردانه و پسرانه را عرضه می‌کنند. انواع کراوات، ساک‌های ورزشی و همچنین کمربند نیز در همین قسمت پاساژ به فروش می‌رسند. از آنجایی که آقایان به محصولاتی مانند ساعت و دستبند علاقه بسیاری دارند، در بخش فروش اجناس مردانه مغازه‌های جهت فروش ساعت‌های برند نیز برقرار است که خوراک آقایان خوشتیپ است.

تعداد طبقات و سایر مشخصات پاساژ کوین

تعداد طبقات مرکز خرید کوین رم 8 طبقه است که هر طبقه به صورت مجزا برای فروش اجناسی خاص اختصاص داده شده است. تمامی طبقات پاساژ مجهز به پله برقی و پله معمولی است که جهت سهولت در رفت و آمد و دسترسی راحت به طبقات پله‌های برقی در میانه پاساژ قرار گرفته است. تمامی پله‌ها مجهز به نرده‌های استیل است که امکان سقوط افراد یا اشیا از پله‌ها وجود ندارد و باعث زیبایی هرچه بیشتر فضا شده است. نمای پاساژ حالتی شیشه‌ای دارد که در شب می‌توان نمایی جالب از داخل مغازه‌ها را دید.

نمای خارجی پاساژ سبکی مدرن برخلاف داخل پاساژ دارد. فضای داخلی پاساژ به سبک کلاسیک ساخته شده است که تلفیقی از مدرنیته و اصالت ساختمان‌های رم باستانی را به نمایش گذاشته است. تمامی طبقات فروشگاه کوین رم مجهز به پله فرار نیز می‌باشد که باعث بالا رفتن خریداران و مغازه داران می‌شود. فضای داخلی پاساژ توسط منبع بزرگ خنک‌کننده در فصل‌های گرم، خنک و توسط منبع بزرگی در فصل‌های سرد گرم می‌شود که لذت خرید از این پاساژ را دو چندان می‌کند.

تمامی مغازه‌ها و سقف پاساژ مجهز به سیستم اطفای حریق است که احتمال خسارات وارده از طریق آتش سوزی را به صفر می‌رساند. در بخش‌هایی از پاساژ جان پناه‌هایی به هنگام جهت پناهگیری و حملات مسلح نیز تعبیه شده‌اند. در هر طبقه از این پاساژ عظیم چندین چشمه سرویس بهداشتی مجزا نیز وجود دارد.

قیمت تمامی اجناس در پاساژ کوین هنگفت است!

شاید بتوان گفت قیمت در پاساژ کوین رم بسیار بالا است به نحوی که افراد با درآمد معمولی قادر به خرید از این فروشگاه نیستند. دلیل قیمت‌های سرسام‌آور این پاساژ تنها یک دلیل دارد. از آنجایی که تمامی محصولات برند و مارک‌دار مطرح در این فروشگاه به فروش می‌رسد جای تعجبی ندارد که قیمت‌های گزافی جهت خرید اجناسی مانند لباس و کفش از این پاساژ پرداخت شود. البته چندین مغازه در این فروشگاه وجود دارد که اجناس با کیفیت جهت فروش ارائه می‌دهد که قیمت پایینی دارند ولی برند معروفی ندارند.

با مراجعه به کافه تریا خستگی می توان در کرد

امروزه مغازه‌هایی وجود دارد که اغلب در تمامی نقاط هر شهر دیده می‌شوند، این مغازه‌ها کافه تریا‌ها هستند. کافه تریا‌ها برای گذران اوقاتی خوش و یا رفع خستگی پس از پیاده روی‌های طولانی و یا خرید مناسب هستند. آنچه که فروشگاه کوین رم را خواستنی می‌کند وجود چندین کافه تریا در طبقه‌های مختلف پاساژ است. کافه تریا یکی از سایر خدماتی است که در داخل پاساژ ارائه می‌شود. وجود یک کافه تریا در این فضا می‌تواند بسیار شیک و دلنشین باشد که ممکن است خستگی یک خرید روزانه طولانی را رفع کند. این کافه تریا خدماتی مانند سرو انواع نوشیدنی مانند چای و قهوه، اسنک‌های سبک و کیک و بستنی را ارائه می‌دهد.

پاساژ کوین رم پارکینگ نیز دارد

از دیگر دغدغه‌های خرید علاوه بر هزینه‌های خرید، نبود پارکینگ برای پارک چندین ساعته خودرو است که طی مسافت با خودرو برای خرید را از سر اشخاص می‌اندازد. اما افرادی که قصد خرید از مرکز خرید کوین رم را دارند نگران پارک خودرو شخصی نیستند چرا که وجود یک پارکینگ عریض رایگان از دیگر خدمات فروشگاه کوین رم است. افراد با سپردن ماشین خود به پارکینگ کوین می‌توانند با خیال راحت به تمامی مغازه‌های مرکز خرید کوین رم سر بزنند و با خیالی آسوده خرید کنند.

قیمت تمامی اجناس در پاساژ کوین هنگفت است! | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید کوین رم

مرکز خرید کوین رم چندمین مرکز خرید برتر شهر رم است؟

مرکز خرید کوین رم چهارمین فروشگاه برتر شهر رم از لحاظ فروش محصولات مختلف و اولین فروشگاه در جهت کسب رضایت مشتری است.

چه اجناسی در این مرکز خرید قابل خرید میباشد؟

مرکز خرید کوین رم فروش برندها، محصولات و اجناس مختلف بسیاری را ساپورت می‌کند که شعبات بسیاری از برندهای معروف در این پاساژ قرار دارند. برندهای معروف اجناس مختلفی مانند کیف، کفش و انواع لباس‌های مجلسی و راحتی در این پاساژ به فروش می‌رسانند.

دلیل گرانی مرکز خرید کوین رم چیست؟

شاید بتوان گفت قیمت در پاساژ کوین رم بسیار بالا است به نحوی که افراد با درآمد معمولی قادر به خرید از این فروشگاه نیستند. دلیل قیمت‌های سرسام‌آور این پاساژ تنها یک دلیل دارد. از آنجایی که تمامی محصولات برند و مارک‌دار مطرح در این فروشگاه به فروش می‌رسد جای تعجبی ندارد که قیمت‌های گزافی جهت خرید اجناسی مانند لباس و کفش از این پاساژ پرداخت شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!