گشت و گذار در مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

گشت و گذار در مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا در پایتخت هلند یعنی شهر آمستردام به عنوان یکی از مدرن ترین و مجلل ترین مراکز خرید اروپا شناخته می شود. این مرکز باشکوه و وسیع عمدتا به وسایل منزل، طراحی داخلی و دکوراسیون تعلق دارد و می تواند برای هر گردشگری بی نهایت جذاب و دیدنی باشد.

اگر برنامه سفر به هلند دارید و می خواهید علاوه بر دیدنی های آمستردام سری هم به مراکز خرید بزنید، بهتر است که مرکز خرید وونمال ویلا آرنا را از دست ندهید.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

نگاهی به مرکز خرید وونمال ویلا آرنا در آمستردام

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا  یکی از مراکز خرید آمستردام است که بازدید و گردش در آن می تواند برای هر گردشگری جذاب و دیدنی باشد. این مرکز خرید مجلل و مدرن کاملا به وسایل معماری، طراحی داخلی و موارد مشابه تعلق دارد. مرکز خرید وونمال ویلا آرنا  خود از طراحی داخلی و معماری بسیار زیبا و خاصی برخوردار است و گردش در آن برای متخصصین معماری، مهندسین و طراحان داخلی بسیار توصیه می شود.

این مجموعه علاوه بر این فروشگاه ها، رستورانی بسیار دیدنی و جالب و در عین حال خاص دارد که می تواند بعد از خرید، نیمی از زمان گردش را به خودش اختصاص دهد. خوب است بدانید که اگر با تور به هلند سفر می کنید، گردش در این مجموعه در برنامه شما قرار خواهد داشت. در عین حال اما اگر برای سفر تنها برنامه ریزی کرده اید، بهتر است حتما سری به وونمال ویلا آرنا  بزنید و از تماشای این محصولات شیک حسابی ایده بگیرید.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

دسترسی به مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

اگر بدون تور به آمستردام سفر کرده اید و برای رسیدن به این مرکز خرید نگران هستید، باید خیالتان راحت باشد. اگرچه این مرکز خرید خارج از شهر واقع شده ولی علاوه بر ایستگاه مترو، ایستگاه اتوبوس مخصوص هم دارد و شما به راحتی و با هزینه کم می توانید سری به مرکز خرید وونمال ویلا آرنا در آمستردام بزنید.

برای رسیدن به این مرکز خرید می توانید از خط 171 اتوبوس های آمستردام استفاده کرده و بدون نیاز به تعویض اتوبوس یا حتی تاکسی در مقابل این مرکز پیاده شوید. همچنین از مترو هم می توانید استفاده کنید و با هزینه ای بسیار مناسب به مرکز خرید وونمال ویلا آرنا  برسید. در نتیجه علی رغم اینکه مجموعه خارج از شهر واقع شده، نیازی به نگرانی برای رفت و آمد نخواهید داشت.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

امکانات و خدمات رفاهی مرکز خرید

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا  در آمستردام علاوه بر فروشگاه های لوازم خانه و دکوراسیون، دارای امکانات متعددی است که می توانید بعد از خرید از آن ها نیز استفاده کرده و لذت ببرید. به این ترتیب علاوه بر رستوران، این مجموعه دارای موزه، سالن ورزشی، سالن مخصوص اجرای موسیقی و البته سینما است. شما برای آگاهی از سانس های فعالیت هر کدام از این قسمت ها می توانید سایت مرکز خرید وونمال ویلا آرنا را چک کنید و در ساعت مخصوص برای هر کدام از این تفریحات و بازی ها به مجموعه مراجعه کنید. 

همچنین اگر می خواهید از تخفیف های ویژه برخوردار شوید، بهتر است حتما سایت را چک کرده و برای هر کدام از خدمات فوق بلیط اینترنتی و آنلاین را خریداری کنید تا علاوه بر تخفیف های ویژه بتوانید از زمان ایونت ها و مراسم های مخصوص هم مطلع شده و در صورت تمایل از تخفیف آن ها نیز استفاده کنید.

رستوران مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

همانطور که پیشتر هم گفتیم شما در مرکز خرید وونمال ویلا آرنا می توانید رستورانی بسیار خاص با طراحی فوق العاده پیدا کنید که در میان جاذبه های آمستردام مشابه آن کمتر دیده می شود. این رستوران زیبا و دیدنی درست در مرکز مجموعه واقع شده و فضایی خاص و متفاوت با طراحی سبز رنگ به شکل کابین دارد.

در این رستوران علاوه بر منوی غذاهای بین المللی، منوی غذاهای گیاهی، غذاهای بدون گلوتن و چربی هم برای کسانی که دنباله روی رژیم های غذایی هستند، در نظر گرفته شده است. به این ترتیب بهتر است حتما زمانی را به گشت و گذار در این مجموعه اختصاص دهید و یکی از وعده های غذایی را در این رستوران خاص صرف کنید. بدون شک این مهم می تواند یکی از تجربه های خاص شما برای صرف وعده های غذا در فضایی مدرن و بی نهایت متفاوت باشد.

قیمت غذاهای منوی این رستوران به یورو است و در عین حال که به دلیلی نوسان قیمت ارز می تواند کمی برای گردشگران ایرانی زیاد باشد، ولی در سطح آمستردام از قیمت متوسطی برخوردار است و بیشتر گردشگران بر اساس نظرسنجی های تریپ ادوایزر از این رستوران و منوی آن راضی بوده اند.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

ساعات فعالیت مرکز خرید

پیش از مراجعه به مرکز خرید وونمال ویلا آرنا در هلند بهتر است حتما وبسایت مجموعه را چک کنید و در جریان آخرین تعطیلی ها باشید. بر اساس آخرین اعلام رسمی مرکز خرید وونمال ویلا آرنا در روز کریسمس و اولین روز سال نوی میلادی تعطیل است ولی برای دیگر تعطیلی ها و روزهای فعالیت حتما باید اطلاعات خود را از طریق وبسایت مجموعه چک کنید. بر همین اساس ساعات بازدید در بین روزهای مختلف، روزهای ایونت، فستیوال و جشن و موارد مشابه تغییر خواهد کرد، برای همین مهم می توانید علاوه بر روزهای بازدید، ساعات مختلف را هم از طریق وبسایت چک کنید.

در حال حاضر مرکز خرید وونمال ویلا آرنا در طی هفته از ساعت 10 صبح تا 30/5 عصر دایر است. پنجشنبه ها نیز از 10 صبح تا 9 شب می توانید سری به این مرکز بزنید ولی یک شنبه ها مجموعه از 9 صبح و دوشنبه ها نیز از 1 ظهر باز می شود.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

زمان پیشنهادی برای گشت و گذار در وونمال ویلا آرنا

البته زمان پیشنهادی برای گردش و بازدید هر جاذبه یا هر مرکز خریدی کاملا به خود شخص بستگی دارد. در عین حال بر اساس فروشگاه ها و مراکزی که در وونمال ویلا آرنا پیدا می شود، معماران و متخصصین طراحی داخلی می توانند زمان بیشتری را بگذرانند. اما در یک پیشنهاد کلی بین 3 تا 4 ساعت را برای گشت و گذار در مرکز خرید وونمال ویلا آرنا مناسب می دانیم و این زمان با خواست شما می تواند بیشتر یا کمتر شود. البته همانطور هم که پیشتر گفتیم بهتر است که گردش خود در وونمال ویلا آرنا را با صرف یک غذای فوق العاده در رستوران خاص این مجموعه به پایان برسانید و حسابی از این گردش خود لذت ببرید.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

فروشگاه های مجموعه وونمال ویلا آرنا

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا دارای فروشگاه های متعددی است که عمدتا به دکوراسیون منزل، اتاق، دفتر و محیط کار اختصاص دارد. این فروشگاه ها انواع مبلمان مدرن و کلاسیک، چراغ های دیواری، لوسترها و آباژور، قفسه های دکور و کتابخانه، کمد لباس و موارد مشابه را شامل می شود. همچنین تعداد زیادی از فروشگاه ها نیز در زمینه کاشی و سرامیک فعال است و هر کدام از این فروشگاه ها با همکاری تعدادی از بزرگ ترین شرکت های هلندی فعالیت می کند و از طراحی معماران و هنرمندان بزرگ بهره می برند.

شما با گردش در این مجموعه نه تنها می توانید ایده های بسیار زیادی برای منزل خود داشته باشید، بلکه در صورت داشتن بودجه کافی می توانید خرید کنید. همچنین معماران و متخصصین دکوراسیون می توانند با استفاده از طرح هایی که در این فروشگاه ها می بینند حسابی ایده پردازی کرده و با همکاران هلندی خود آشنا شوند که شاید به فعالیت هایی در آینده نیز منجر شود.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

ایونت های مرکز وونمال ویلا آرنا

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا علاوه بر فروشگاه ها و تمامی خدمات رفاهی، تعدادی ایونت و فستیوال هم دارد که در طی سال بنا به دلایل گوناگون برگزار می شود. همچنین سالن موسیقی این مرکز یکی از بهترین سالن های شهر آمستردام برای اجرای کنسرت ها و برنامه های موسیقی است. عمده این فستیوال ها و ایونت ها در تابستان برگزار می شود که گردشگران زیادی به هلند سفر می کنند تا از زیبایی های آمستردام لذت ببرند.

در عین حال اما برای روزهای کریسمس، سال نوی میلادی و دیگر جشن ها، تولد پادشاه هلند و مراسم های مربوطه نیز در مرکز خرید وونمال ویلا آرنا ایونت ها و فستیوال هایی باشکوه برگزار می شود. تمامی این مراسم ها در وب سایت مرکز خرید وونمال ویلا آرنا اعلام می شود و شما می توانید از مدت ها قبل در جریان تمام برنامه ها باشید.

انتهای گشت و گذار مجازی در وونمال ویلا آرنا

به انتهای سفر و گشت و گذار در مرکز وونمال ویلا آرنا رسیدیم. امیدواریم در این مسیر شما را به خوبی با این مجموعه مجلل آشنا کرده باشیم تا بتوانید پیش از سفر به هلند و آمستردام به خوبی برای گردش در آن برنامه ریزی کرده و ساعات خوشی را بگذرانید.

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا دسترسی بسیار راحتی دارد و علیرغم فاصله اش از مرکز شهر به خوبی با مترو و اتوبوس می توان رفت و آمد کرد و نیاز به پرداخت هزینه های گزاف تاکسی نخواهد بود. همچنین به عنوان نکته آخر در خاطر داشته باشید که شما می توانید بسیاری از فروشگاه های این مرکز را از طریق وبسایت دنبال کرده و ادرس دقیق هر کدام را روی نقشه پیدا کنید. در نتیجه برای سفارش و یا خرید وسیله  ای خاص نیاز به گشتن مداوم و پرس و جو نخواهید داشت.

همچنین اگر در این سفر ماشین رنت کردید و حسابی خواستید از رانندگی هم لذت ببرید، این مرکز خرید پارکینگ بسیار وسیعی دارد که به راحتی می توانید ماشین را بدون پرداخت هزینه در آنجا پارک کنید. پس نگران این مورد هم نباشید و تنها به تماشای این فروشگاه های زیبا، مبلمان های متفاوت، طراحی های خاص و دکوراسیون فوق العاده فکر کنید و لذت ببرید.

در انتها امیدواریم از سفر به هلند لذت برده و بتوانید اوقات خوشی را در مرکز خرید وونمال ویلا آرنا تجربه کنید. از فروشگاه های این مرکز بازدید کنید و در صورت خرید هم حسابی از محصولات راضی باشید!

مرکز خرید وونمال ویلا آرنا

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!