آشنایی با مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

آشنایی با مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا، یکی از بی‌نظیرترین و دوست داشتنی‌ترین مراکز خرید در این شهر می‌باشد که توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را …

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا یکی از بی‌نظیرترین و دوست داشتنی‌ترین مراکز خرید در این شهر می‌باشد که توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کرده است.

لازم است بدانید که مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا در نزدیکی بهترین و مشهورترین جاذبه‌های گردشگری این شهر قرار دارد و این امر از مهمترین نقاط قوت این مرکز خرید به شمار می‌آید.

اگر شما نیز دوست دارید تا در سفر خود به کشور اسپانیا از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا بازدید لازم را داشته باشید، می‌توانید در یکی از بهترین تور‌های گردشگری این شهر نیز شرکت کنید.

آشنایی با مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا | یوروپ تورز

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

آیا شما نیز می‌خواهید تا در سفر خود به کشور اسپانیا از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا بازدید داشته باشید؟ آیا می‌دانید که ساعت بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا چقدر می‌باشد؟ از شما دعوت می‌نماییم که مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را به دست‌آورید.

شهر بارسلونا یکی از بی‌نظیرترین و دیدنی‌ترین شهر‌های اسپانیا می‌باشد که با داشتن بهترین جاذبه‌های تاریخی و توریستی خود همیشه مورد توجه میلیون‌ها گردشگر و مسافر واقع شده است. این شهر نه تنها به داشتن بهترین و منحصر به فرد‌ترین جاذبه‌های گردشگری دنیا، دارای بهترین و شگفت انگیزترین مراکز خرید نیز می‌باشد. بسیاری از گردشگران خرید از کشور اسپانیا خود را به مراکز خرید این شهر موکول می‌کنند تا از این طریق بتوانند بهترین و بی‌نظیرترین سوغاتی را تهیه و آن را به نزدیکان خود هدیه دهند.

از مهمترین و مشهورترین مراکز خرید این شهر می‌توان به مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا اشاره کرد. مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا در غرب شهر واقع شده است و با داشتن دسترسی بسیار مناسب و‌ایده‌آل خود همیشه توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به سوی خود جذب کرده است و شما نیز می‌توانید حتماً در سفر خود به این شهر زمان مناسبی را برای بازدید از این مرکز خرید کنار بگذارید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد بهترین زمان بازدید و نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

زمان ساخت مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا در سال ۲۰۰۲ به منظور فراهم کردن امکانات خرید در غرب بارسلونا افتتاح شد و یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید در این شهر به شمار می‌آید. توجه داشته باشید که مساحت این مجموعه در حدود ۸۷۰۰۰ متر مربع بوده و با داشتن مغازه‌ها و فروشگاه‌های بسیار متعدد خود توانسته است توجه هزاران گردشگر و توریست را به سوی خود جذب کند.

همچنین در نظر داشته باشید که در ساخت این پروژه بسیار عظیم مهندسان بسیار زیادی سهمی بودند تا اینکه بتوانند یکی از شگفت انگیز‌ترین و بی‌نظیرترین مراکز خرید شهر بارسلونا را طراحی و تأسیس کنند. امروزه بسیاری از مردم محلی نیز شهر نیز برای خرید‌های مختلف خود بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند تا بتوانند علاوه بر گشت و‌گذار به یادماندنی بتوانند محصولات مورد نیاز و نظر خود را نیز به راحتی تهیه کنند.

طراحی و معماری بسیار باشکوه مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا از دیگر مهمترین و جالب‌ترین موضوعاتی می‌باشد که توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند.

ساعات بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

مسافران و گردشگرانی که قصد دارند تا در بهترین و مناسب‌ترین زمان ممکن از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا بازدید داشته باشند، می‌توانند قبل از سفر خود در مورد ساعات بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا اطلاعات لازم را در دست داشته باشند. توجه داشته باشید که مغازه‌های این مرکز خرید بین روز‌های دوشنبه تا شنبه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۲۲ شب باز می‌باشد.

همچنین در نظر داشته باشید که رستوران‌ها و سینما‌های این مرکز خرید نیز بین روز‌های دوشنبه تا پنجشنبه بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر باز می‌باشد. حل شما نیز می‌توانید با در دست داشتن ساعات بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا به راحتی بازدید مورد نظر خود را شکل دهید و از این طریق یکی از بهترین و بی‌نظیرترین لحظات را برای خود رقم بزنید. شما می‌توانید برند‌های بسیار مشهور و معرفی را در این مرکز خرید مشاهده کرده و از این طریق زیباترین سوغاتی‌ها را تهیه و خریداری کنید.

امکانات رفاهی و خدماتی مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین آیتم‌هایی که سبب شده است تا بسیاری از گردشگران و توریست‌ها بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا را در اولویت‌های خود قرار دهند، امکانات رفاهی و خدماتی این مرکز خرید می‌باشد. از مهمترین و بارزترین امکانات خدماتی و رفاهی مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • اینترنت رایگان در هر سه طبقه
  • آژانس های اتومبیل
  • اتاق مادر و کودک
  • خدمت اشیاء گمشده
  • دفتر کار
  • پارکینگ
  • سینما ها و رستوران ها
  • کافی شاپ و اجرای موسیقی زنده در این مرکز خرید.

شما نیز می توانید با بازدید خود از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا، از تمام این امکانات و خدمات رفاهی بهره مند شده و لحظات بسیار بی نظیر و شگفت انگیزی را در کنار خرید تجربه کنید.

امکانات رفاهی و خدماتی مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا | یوروپ تورز

بهترین زمان بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا

یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از گردشگران بهترین و مناسب‌ترین زمان بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا می‌باشد که در این خصوص می‌توان گفت، گردشگران و توریست‌ها می‌توانند در هر فصلی از سال با خیال راحت از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا بازدید کرده و خرید و گشت مورد نظر خود را شکل دهند. بی‌شک فصل بهار و تعطیلات سال نو بهترین گزینه برای بازدید از این مرکز خرید می‌باشد.

آدرس و نشانی دقیق مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا

گردشگرانی که قصد بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا را دارند بایستی آدرس و نشانی دقیقی از این مرکز خرید را بایستی در دست داشته باشند تا از این طریق بتوانند بدون معطلی بازدید مناسبی را داشته باشند و نهایت لذت را ببرند. آدرس مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا را می‌توانید به شکل زیر در دست داشته باشید:

  • آدرس مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا: Avinguda Diagonal, 3, 08019

خرید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا

اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به کشور اسپانیا حتماً از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا بازدید کرده و سوغاتی‌های مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید، می‌توانید این فرصت را از دست ندهید و از مغازه‌های زیور آلات، لوازم آرایشی، لباس زنانه، پوشاک مردانه و پوشاک بچه‌گانه بازدید کرده و با توجه به برند مورد نظر خود، بهترین و شیک‌ترین پوشاک و لوازم دیگر را تهیه و خریداری کنید.

همچنین می‌توانید با خرید خود از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا از تخفیف‌های بسیار مناسبی نیز برخوردار و بهره‌مند شوید و محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنید. این مرکز خرید در برخی از روز‌های سال نیز حراج‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

مدت زمان لازم برای بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از بهترین بازدید‌ها را از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا داشته باشید می‌توانید این فرصت را از دست نداده و حتماً در سفر خود به این شهر، این مرکز خرید را مورد توجه خود قرار دهید. لازم است بدانید که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند زمان زیادی را برای بازدید از قسمت‌های مختلف مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا کنار بگذارند که میانگین این مدت زمان در حدود ۲ تا ۳ ساعت می‌باشد.

بسیاری از مردم محلی نیز بازدید از این مرکز خرید را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند و برای پارک خودروی خود نیز می‌توان از پارکینگ استفاده می‌نمایند. همچنین لازم است بدانید که دومین پارک بزرگ این شهر نیز در کنار این مرکز خرید واقع شده است و این امر بهترین و مناسب‌ترین فرصت را برای گردشگران به ارمغان آورده است تا بتوانند لحظات بسیار جذاب و بی‌نظیری را در اطراف این مرکز خرید برای خود به ارمغان آورند.

نزدیک بودن‌ایستگاه مترو نیز به این مرکز خرید سبب شده است تا بسیاری از افراد و گردشگران دسترسی بسیار راحتی را به این مرکز خرید داشته باشند.

نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا

گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا را دارند می‌توانند یکی از فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای خود رقم بزنند. توجه داشته باشید که در بازدید از این مرکز خرید بایستی به یک سری از مهمترین و اصلی‌ترین نکات توجه لازم را داشته باشند که از مهمترین و اصلی‌ترین نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • حتما قبل از سفر و مراجعه از مرکز خرید مذکور آدرس و نشانی دقیق آن را در دست داشته باشید تا بتوانید به راحتی و بدون اتلاف وقت از این مرکز خرید بازدید لازم را انجام دهید.
  • در هنگام خرید اجناس مورد نظر خود حتما به اصل بودن برند کالا توجه لازم را داشته باشید که محصول تقلبی را خریداری نکنید.
  • اگر دوست دارید تا کالای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسبی تهیه و خریداری کنید، می توانید از روش چانه زنی در خریدهای خود استفاده کنید.
  • حتما مراقب اشیاء و کیف پول خود باشید چرا که در روزهای شلوغ شاهد برخی از اتفاق های ناگوار هستیم.
نکات مورد توجه در بازدید از مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا | یوروپ تورز

سوالات متداول مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا در جه سالی ساخته شد؟

مرکز خرید دیاگنال مار بارسلونا در سال ۲۰۰۲ به منظور فراهم کردن امکانات خرید در غرب بارسلونا افتتاح شد و یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید در این شهر به شمار می‌آید.

ساعات کاری مغازه های این مرکز خرید در چه بازه های زمانی در روز است؟

مغازه‌های این مرکز خرید بین روز‌های دوشنبه تا شنبه بین ساعات ۱۰ صبح تا ۲۲ شب باز می‌باشد.

آدرس دقیق این مرکز خرید کجاست؟

آدرس مرکز خرید دیاگنال مار شهر بارسلونا: Avinguda Diagonal, 3, 08019

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!