با تاپ ترین مراکز خرید وین اتریش آشنا شوید

با تاپ ترین مراکز خرید وین اتریش آشنا شوید

مراکز خرید وین، شهر وین با داشتن جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید (Vienna Shopping Centers) بسیار بی‌نظیر و منحصر به فرد خود، توانسته است توجه گردشگران را …

شهر وین با داشتن جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید (Vienna Shopping Centers) بسیار بی‌نظیر و منحصر به فرد خود، توانسته است توجه گردشگران را به سوی خود جذب کند. از مهمترین و مشهورترین مراکز خرید وین می‌توان به مواردی از جمله مرکور، اس سی اس، ماریا هیلفر اشتراسه، نش مارکت، مرکز خرید زوت و کولمارکت اشاره کرد. هر کدام از مراکز خرید وین (Vienna Shopping Centers) دارای بهترین و شیک‌ترین برند‌های جهانی می‌باشند که گردشگران می‌توانند با توجه به محصول و کالای مورد نیاز خود از مراکز خرید وین خریداری و تهیه نمایند.

همچنین در بسیاری از مراکز خرید وین شاهد وجود کافی شاپ و رستوران‌های مختلف هستیم که این امر سبب می‌شود که گردشگران در زمان خرید خود اوقاتی را به استراحت پرداخته و از بهترین و لذیذترین غذا‌های شهر وین بهره‌مند شوند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید از شما دعوت می‌کنیم که از بهترین و معروفترین مراکز خرید وین (Vienna Shopping Centers) بازدید‌های لازم را به عمل آورده و خرید‌های خود را از این بازار‌های داشته باشید.

مراکز خرید وین اتریش | یوروپ تورز

مراکز خرید وین

شهر وین یکی ازبهترین و دیدنی‌ترین شهر‌های اروپایی می‌باشد که سالانه گردشگران بسیار زیادی بازدید از این شهر را در اولویت‌های سفر خود قرار می‌دهند. خرید یکی از مهمترین بخش‌های گردشگری می‌باشد و گردشگران زمان و انرژی زیادی را برای خرید خود، می‌گذرانند. از مهمترین مراکز خرید وین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارنتنر اشتراسه
  • نوباگاسه
  • جوزفشتاتر اشتراسه
  • کولمارکت
  • فروشگاه اوستررایکشه ورکشتتن
  • مرکز خرید زوت
  • مرکز خرید رینگ اشتراسن گالرین
  • نش مارکت
  • خیابان ماریا هیلفر اشتراسه
  • مرکز خرید اس سی اس
  • فروشگاه مرکور

در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد هر یک از مراکز خرید وین توضیحاتی را برای شما عزیزان علاقه‌مند ارائه دهیم.

مراکز خرید وین | یوروپ تورز

بازارچه‌ های کریسمس وین

در روز‌های پایان سال و نزدیک به کریسمس، بازارچه‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شود که هر کدام از این بازارچه‌ها محصولات متنوعی را به فروش می‌رسانند. از مهمترین بازار‌های کریسمس می‌توان به اشپیتلبرگ و فرایونگ اشاره کرد که تمام مردم محلی این شهر نیز در روز‌های پایانی سال، برای خرید‌های سال نو خود به این بازار‌ها مراجعه می‌کنند. اگر به دنبال یک سفری بی‌نظیر و شگفت‌انگیز هستید می‌توانید با مراجعه به این بازارچه‌ها سفری هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. اگر در پایان روز‌های سال قصد سفر به این شهر را دارید می‌توانید بازدید از بازارچه‌های کریسمس را در اولویت‌های خود قرار دهید.

بازارچه‌ های کریسمس وین | یوروپ تورز

کارنتنر اشتراسه وین

کارنتنر اشتراسه یکی از خیابان‌های بسیار مشهوری می‌باشد، این خیابان از مکان‌هایی می‌باشد که عاشق‌ها و زوج شهر وین لحظات و ساعات بسیار عاشقانه‌ای را در این مکان می‌گذرانند. یکی از شلوغ‌ترین و پر تردد‌ترین مراکز خرید وین (Vienna Shopping Centers) این خیابان می‌باشد که گردشگران و توریست‌ها بسیار زیادی بازدید از این خیابان را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند.

اگر به دنبال خرید‌های مقرون به صرفه‌ای هستید می‌توانید تمام محصولات مورد نظر خود را از این مکان تهیه و خریداری نمایید. توجه داشته باشید در این بازار اجناس تقلبی و فیک بسیار زیاد می‌باشد که همین امر سبب شده است گردشگران دقت و توجه بسیار زیادی را در خرید از این بازار داشته باشند.

کارنتنر اشتراسه وین | یوروپ تورز

نوباگاسه وین

اگر به دنبال خرید خرید اجناس و محصولات دست دوم هستید، به شما توصیه می‌کنیم که از خیابان نوباگاسه دیدن و بازدید به عمل بیاورید. این خیابان یکی از مشهورترین مراکز خرید وین می‌باشد که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند معروف‌ترین و بهترین برند‌های کفش دنیا را در این بازار مشاهده کرده و اقدام به خرید خود داشته باشید. شما می‌توانید با دوام‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع کفش‌ها را از این خیابان خریداری نموده و برای دوستان و نزدیکان خود هدیه کنید.

نوباگاسه از جذاب‌ترین و زیباترین بازار‌های موجود در شهر وین می‌باشد که بازدید از این مکان را به همه گردشگران توصیه و پیشنهاد می‌کنیم. بسیاری از گردشگران اروپایی بازدید از این مکان را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند و سعی بر آن دارند اجناس مورد نظر خود را از این خیابان تهیه و خریداری کنند.

نوباگاسه وین | یوروپ تورز

جوزفشتاتر اشتراسه وین

از دیگر قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین مراکز خرید وین (Vienna Shopping Centers) می‌توان به جوزفشتاتر اشتراسه اشاره کرد. گردشگران و مسافران می‌توانند در این خیابان مغازه‌های و فروشگاه‌های بسیار متنوعی را مشاهده کنند. گردشگران می‌توانند محصولاتی از جمله کیف و کفش، پوشاک، شکلات و مواد غذایی را در این خیابان مشاهده کرده و مورد خرید خود قرار دهند.

اگر شما نیز قصد دارید که به خرید بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی در این شهر بپردازید می‌توانید به این خیابان مراجعه نموده و اقدام به یک خرید بسیار فوق‌العاده‌ای داشته باشید. نکته اصلی که در هنگام خرید از این مکان وجود دارد این است که حتماً قبل از خرید خود، برای قیمت محصول مورد نظرتان چانه‌های لازم را انجام دهید چرا که در بسیاری از مواقع قیمت را بسیار بالاتر از قیمت واقعی محصولات بیان می‌کنند.

جوزفشتاتر اشتراسه وین | یوروپ تورز

کولمارکت وین

از دیگر زیباترین و جالب‌ترین مراکز خرید وین می‌توان به خیابان کولمارکت اشاره کرد که این خیابان از رزق و برق‌ترین خیابان‌های شهر وین می‌باشد که با داشتن صد‌ها فروشگاه و مراکز خرید خود توانسته است به یکی از مهمترین قطب‌های گردشگری تبدیل شود. اهمیت این مکان به قدری در میان مردم وین بالا می‌باشد که بسیاری از خرید‌های سال نو خود را از این مکان انجام می‌دهند.

تمام محصولات موجود در این مکان از معروف‌ترین برند‌ها بوده و از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند توجه داشته باشید که گردشگران می‌توانند با بازدید از این مرکز و خیابان، نه تنها به خرید مورد نظر خود بپردازند بلکه می‌توانند لحظات بسیار خوب و به یادماندنی را در این مکان تجربه کنند.

کولمارکت وین | یوروپ تورز

فروشگاه اوستررایکشه ورکشتتن وین

فروشگاه اوستررایکشه ورکشتتن از دیگر مراکز خرید وین (Vienna Shopping Centers) محسوب می‌شود که گردشگران و مسافران انبوهی را به سوی خود جذب می‌کنند. توریست‌ها با حضور در این مرکز خرید می‌توانند صنایع دستی و آثار هنری بسیار جالب و خلاقانه‌ای را در این بازار مورد مشاهده قرار دهند. اگر به دنبال خرید‌اشیاء سنتی و اکسسوری می‌باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که بازدید از این مرکز خرید را از دست ندهید.

قیمت محصولات این فروشگاه هرچند در وهله اول گران به نظر می‌رسد اما مطمئن باشید که بعد از بررسی و خرید، رضایت کافی را به دست خواهید آورد چرا که هنرمندان صنایع دستی برای ساخت هریک از‌اشیاء موجود در این فروشگاه زمان و هزینه‌های بسیار زیادی را صرف کرده‌اند.

یکی دیگر از مشهور‌ترین و پرتردد‌ترین مراکز خرید وین مرکز خرید زوت می‌باشد که با داشتن مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰۰۰ متر مربع یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین مراکز خرید وین به شمار می‌آید. در مرکز خرید زوت حدود ۳۰۰ فروشگاه وجود داشته که هر یک از این فروشگاه‌ها برند‌های متنوعی را به نمایش گذاشته‌اند و گردشگرانی که می‌خواهنند صد‌ها برند معروف و بی‌نظیر را در یک جا مشاهده و بازدید کنند می‌توانند مراجعه به این بازار خرید را در اولویت خود قرار دهند.

طراحی و معماری این مرکز خرید از جمله طراحی‌هایی می‌باشد که هر گردشگر و مسافری را به وجد آورده و سبب شگفتی و حیرت افراد می‌شود. اگر شما نیز قصد بازدید و خرید از بازار خرید زوت را در نظر دارید می‌توانید از روز‌های دوشنبه تا جمعه مابین ساعات ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر به این مرکز خرید مراجعه نمایید. ‌

ایستگاه اتوبوس‌ها و سرویس‌هایی که به سمت این مرکز خرید در حال حرکت هستند در اپرا هاوس قرار دارد که افراد با حضور در این منطقه از سرویس‌های مربوطه استفاده کنند و با مقرون به صرفه‌ترین هزینه خود را به بازار زوت برسانند.

مرکز خرید رینگ اشتراسن گالرین وین

مرکز خرید رینگ اشتراسن گالرین یکی دیگر از بهترین و شیک‌ترین مراکز خرید وین می‌باشد که با واقع شدن در دل شهر وین توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب کند. این مرکز خرید با اتصال دو ساختمان شیشه‌ای شکل به هم دیگر توانسته است اسم را در میان لوکس‌ترین مراکز خرید وین (Vienna Shopping Centers) جای دهد. از مهمترین و معروف‌ترین برند‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارد می‌توان به پرادا، رولکس و هوگو باس اشاره کرد.

گردشگران و توریست‌ها می‌توانند در این مکان علاوه بر تجربه یک خرید فوق‌العاده، از بهترین غذا‌های سرو شده در رستوران‌ها نیز بهره‌مند شده و روز بسیار بی‌نظیری را تجربه کنند. یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که توجه گردشگران را به سوی این مرکز خرید جلب می‌کند، طراحی بسیار شیک و بی‌نظیر این مراکز خرید وین می‌باشد چرا که توانسته است در میان دیگر مراکز خرید‌ها خودنمایی کرده و بیشتر خود را در دل گردشگران جای دهد.

مرکز خرید رینگ اشتراسن گالرین وین | یوروپ تورز

نش مارکت وین

از دیگر مراکز خرید وین می‌توان به نش مارکت اشاره کرد که این فروشگاه از معروف‌ترین و مشهورترین بازارهی غذایی شهر وین به شمار می‌رود. گردشگران با مراجعه به این فروشگاه می‌توانند راه‌های متعددی پیش رو مشاهده کنند که هر کدام یک از این راه رو‌ها به غرفه‌های متعدد مواد غذایی ختم می‌شود. همچنین در برخی از راهرو‌ها نیز کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی را مشاهده کرده و دقایقی را برای استراحت در این مکان سرو کنید.

نش مارکت از جمله قدیمی‌ترین مراکز خرید وین می‌باشد و زمانی که هنوز وین به عنوان مترو پلیس شناخته نشده بوده این بازار تنها مکانی بود که مواد غذایی خارجی در آن عرضه و توزیع می‌شد. نش مارکت را به عنوان یک بازار چند فرهنگی می‌شناسند و همین امر سبب شده است که این بازار یکی از منحصر به فرد‌ترین و جذاب‌ترین مراکز خرید وین به شمار بیاید. گردشگران و توریست‌ها می‌توانند خرید‌های روزانه خود را از این بازار انجام داده و تازه‌ترین و سالم‌ترین مواد غذایی را تهیه کنند.

نش مارکت وین | یوروپ تورز

خیابان ماریا هیلفر اشتراسه وین

خیابان ماریا هیلفر اشتراسه یکی از پر تردد‌ترین و زیباترین خیابان‌های شهر وین می‌باشد که این امر سبب شده است صد‌ها فروشگاه و مراکز خرید در این محل استقرار یابند. این خیابان با توجه به داشتن تعداد بسیار زیادی از فروشگاه، توانسته است نام خود را در لیست مراکز خرید وین جای دهد. برای گردشگرانی که علاقه وافری به خرید دارند این خیابان بهشت خرید به شمار می‌آید.

البته گردشگران می‌توانند علاوه بر داشتن یک خرید بسیار فوق‌العاده، به تماشای منظره موجود در این خیابان پرداخته و تصاویر بسیار بی‌نظیر و زیبایی را ثبت کنند. به طور خلاصه می‌توان گفت که این خیابان قطب مراکز خرید وین می‌باشد و علاوه بر گردشگران، مردم کشور سوئیس نیز علاقه زیادی را برای خرید از این خیابان از خود نشان می‌دهند.

در نزدیکی این خیابان‌ایستگاه‌های مترو بسیاری نیز وجود دارد که هر کدام از آن‌ها از نقاط مختلف شهر وین حرکت می‌کنند. اگر قصد سفر به شهر وین را دارید می‌توانید بازدید از این خیابان را در اولویت‌های خود قرار دهید و خرید بسیار هیجان‌انگیزی را داشته باشید.

خیابان ماریا هیلفر اشتراسه وین | یوروپ تورز

گرابن وین

از دیگر مراکز خرید وین (Vienna Shopping Centers)، مرکز خرید گرابن است که این مرکز در خیابانی واقع گشته که در زمان امپراتوری روم ساخته و بنا شده است. این مکان یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین مراکز خرید وین می‌باشد که همین امر نیز سبب شده است تا گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی برای گذراندن اوقات فراغت خود و خرید به این مکان مراجعه نمایند و توجه داشته باشید که بسیاری از گردشگران و مسافران با نام و نشانی این مرکز خرید آشنا هستند و خرید از آن را همیشه در اولویت‌های خود قرار می‌دهندو همچنین گردشگران می‌توانند در این مرکز خرید خود را به یک وعده غذای خوشمزه و یک فنجان قهوه نیز دعوت کنند و به استراحت بپردازند.

اگر روزی گذرتان به شهر وین خورد، می‌توانید به یادماندنی‌ترین لحظات را در این مکان داشته باشید و تمام خرید‌های مورد علاقه و نیاز خود را این مکان داشته باشید. توجه داشته باشید که دسترسی به این مکان بسیار راحت و سریع می‌باشد که این امر در جلب توجه گردشگران کشور اتریش بسیار مؤثر می‌باشد.

گرابن وین | یوروپ تورز

مرکز خرید اس سی اس وین

یکی از زیباترین و شیک‌ترین مراکز خرید وین، مرکز خرید اس سی اس می‌باشد که با واقع شدن در خارج از شهر، دارای برند‌های بسیار معروف و بی‌نظیری بوده و توانسته است از زمان تأسیس خود به راحتی نظر و توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. دسترسی به این مراکز خرید وین بسیار راحت و آسان می‌باشد به طوری که گردشگران و توریست‌ها می‌توانند به با استفاده از مترو خود را در عرض چند دقیقه به این مرکز خرید برسانند.

گردشگران می‌توانند با استفاده از اتوبوس‌هایی که از مترو تا این مرکز خرید حرکت می‌کنند خود را تا دم در مرکز خرید اس سی اس برسانند و هیچ گونه پولی را نیز پرداخت نکنند.

این مرکز خرید داراری برند‌های معروف سوئیس می‌باشد که گردشگران می‌توانند با مراجعه به این مرکز از بهترین و بی‌نظیرترین برند‌های خرید کرده و لذت داشتن یک خرید بسیار فوق‌العاده و استثنایی را داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال یک مراکز خرید وین بسیار شیک در این شهر هستید می‌توانید مرکز خرید اس سی اس را در اولویت‌های خود قرار دهید.

مرکز خرید اس سی اس وین | یوروپ تورز

فروشگاه هافر وین

یکی از مقرون به صرفه‌ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید وین، فروشگاه هافر می‌باشد. این فروشگاه تمام اجناس خود را با قیمت بسیار معقول و مناسبی به فروش می‌رساند البته توجه داشته باشید که ارزان قیمت بود محصولات قابل فروش در این مرکز خرید به معنای بی‌کیفیت بودن آن نمی‌باشد بلکه، شما می‌توانید با کیفیت‌ترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت از این مرکز خریداری و تهیه نمایید.

گردشگرانی که قصد اقامت در شهر وین را دارند می‌توانند خرید‌های روزانه خود را از این فروشگاه انجام دهند و مورد استفاده خود قرار دهند. گردشگران می‌توانند بهترین و خوشمزه‌ترین شکلات‌های سوئیسی را از این فروشگاه تهیه و خریداری نمایند. همچنین می‌توانند شکلات‌های مورد نظر خود را با قیمت ارزان‌تری تهیه نمایند. در حالت کلی این مرکز خرید از ارزان‌ترین و بهترین مراکز خرید وین می‌باشد و گردشگرانی که قصد سفر مقرون به صرفه دارند می‌توانند خرید از این فروشگاه را در اولویت‌های خود قرار دهند.

فروشگاه هافر وین | یوروپ تورز

فروشگاه بی‌ پا وین

اگر به دنبال خرید سوغاتی برای دوستان و نزدیکان خود هستید می‌توانید از بهترین و مشهورترین برند‌های آرایشی کشور سوئیس خریداری کرده و به دوستان خود هدیه دهید. از دیگر معروف‌ترین مراکز خرید وین می‌توان به مرکز خرید بی‌پا اشاره کرد که یکی از مهمترین و مشهورترین مراکز خرید وسایل آرایشی می‌باشد و گردشگران و مسافران می‌توانند وسایل مورد نظر خود را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت از این مرکز خریداری کرده و در چمدان‌های خود قرار دهند. شما می‌توانید با دریافت کارت‌های هدیه از این فروشگاه در شعبه‌های دیگر آن از تخفیف‌های بسیار خوبی بهره‌مند شوید.

فروشگاه بی‌پا از بزرگ‌ترین مراکز خرید لوازم آرایشی در شهر وین می‌باشد که بسیار مورد توجه مردم محلی این شهر نیز واقع شده است و اکثر مردم این شهر خرید لوازم آرایشی خود را از این مرکز خرید انجام می‌دهند. شما نیز می‌توانید با توجه به علاقه خود در زمینه خرید وسایل و لوازم آرایشی، به این فروشگاه سری‌زده و اقدام به خرید اجناس مورد دلخواه خود داشته باشید.

فروشگاه بی‌پا وین | یوروپ تورز

فروشگاه مرکور وین

یکی دیگر از مشهورترین و معروف‌ترین فروشگاه‌ها و مراکز خرید شهر وین، فروشگاه مرکور می‌باشد این فروشگاه و مرکز خرید با داشتن طراحی و معماری بسیار زیبا و فوق‌العاده خود یکی از بهترین و شیک‌ترین مراکز خرید بوده و گردشگران و توریست‌ها می‌توانند تمام مایحتاج خود را به راحتی از این مرکز خرید تهیه و خریداری نمایند. در این فروشگاه از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود و همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از گردشگران و توریست‌ها خرید‌ها روزاه خود را از این مرکز خرید انجام دهند.

هم چنین گردشگران می‌توانند با خرید از این مرکز از تخفیف‌های بسیار بالا و مطلوبی برخوردار شده و در بسیاری از مواقع نیز تا ۲۵ درصد زیر قیمت واقعی اقدام به خرید داشته باشند. البته توجه داشته باشید که وقت در روز‌های چهارشنبه می‌توان از این تخفیفات بهره‌مند شد و اگر شما نیز قصد دارید وسایل مورد نیازتان را با ۲۵ درصد تخفیف خریداری نمایید می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که روز چهارشنبه در این مکان حضور داشته باشید و اقدام به خرید مورد نظر خود داشته باشید.

بهترین زمان برای خرید از مراکز خرید وین وین

بهترین زمان برای خرید از مراکز خرید وین زمانی می‌باشد که تخفیف‌های فروشگاه‌ها و مراکز خرید وین اجرا می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت‌های مختلف مراکز خرید وین از زمان تخفیف‌های اجرا شده در این مراکز خرید‌ها، آگاهی یافته و به سفر خود به شهر وین را برنامه‌ریزی کنید.

همچنین توجه داشته باشید که در تعطیلات تابستان با توجه به هجوم گردشگران به این شهر، قیمت تمام اجناس بسیار افزایش یافته و گردشگران محصول مورد نظر خود را با قیمت بالاتری خریداری می‌کنند این در حالی است که در فصل زمستان با توجه به کاهش گردشگران ورودی به وین شهر قیمت بسیاری از کالا‌ها کاهش می‌باشد و گردشگران می‌توانند با قیمت بهتری اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بهترین زمان برای خرید از مراکز خرید وین وین | یوروپ تورز

سوالات متداول مراکز خرید وین

یکی از مهم ترین بازارچه های کریسمس واقع در شهر وین، چه بازارچه ای است؟

از مهمترین بازار‌های کریسمس می‌توان به اشپیتلبرگ و فرایونگ اشاره کرد که تمام مردم محلی این شهر نیز در روز‌های پایانی سال، برای خرید‌های سال نو خود به این بازار‌ها مراجعه می‌کنند.

یکی از خیابان های واقع در شهر وین که مراکز خریدی هم وجود داره چیست؟

کارنتنر اشتراسه یکی از خیابان‌های بسیار مشهوری می‌باشد، این خیابان از مکان‌هایی می‌باشد که عاشق‌ها و زوج شهر وین لحظات و ساعات بسیار عاشقانه‌ای را در این مکان می‌گذرانند.

یکی از شیک ترین مراکز خرید شهر وین چیست؟

یکی از زیباترین و شیک‌ترین مراکز خرید وین، مرکز خرید اس سی اس می‌باشد که با واقع شدن در خارج از شهر، دارای برند‌های بسیار معروف و بی‌نظیری بوده و توانسته است از زمان تأسیس خود به راحتی نظر و توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!