دانستنی های سفر به گوتنبرگ | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به گوتنبرگ | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به گوتنبرگ، امروزه مسافرین و گردشگران تور سوئد و تور اروپا دوست دارند تا به شهر گوتنبرگ در کشور سوئد سفر کنند و از زیبایی‌‌های منحصربه‌ فرد این شهر …

راهنمای کامل سفر به گوتنبرگ

امروزه مسافرین و گردشگران تور سوئد و تور اروپا دوست دارند تا به شهر گوتنبرگ در کشور سوئد سفر کنند و از زیبایی‌‌های منحصربه‌ فرد این شهر زیبا بازدید کنند. سفر به گوتنبرگ فرصتی استثنایی برای همه افراد و گردشگران می‌باشد تا از جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کنند. در زمان سفر به گوتنبرگ متوجه خواهید شد که این شهر دارای فرهنگی غنی و تاریخی است که می‌توانید در هرلحظه از سفر خود لذت ببرید. ما نیز در اینجا سعی می‌کنیم اطلاعات لازم برای لذت از سفر به گوتنبرگ را ارائه دهیم.

شهر گوتنبرگ یکی از شهرهای بزرگ سوئد می‌باشد. شهر گوتنبرگ در کنار کاتگات قرار دارد و در قسمت غربی این کشور است. مساحت این شهر برابر با 447 کیلومترمربع می‌باشد که چیزی حدود 570،000 نفر جمعیت دارد. شهر گوتنبرگ ازجمله شهرهایی است که قطب صنعتی شهر سوئد می‌باشد. این شهر دارای مناطق سرسبز و محیط‌‌های طبیعی بسیار زیادی است که برای قدم زدن و پیاده‌ روی بسیار مناسب و دل‌‌پذیر است. مردم این شهر به زبان رسمی سوئدی صحبت می‌کنند و واحد پول رایج آنها کرون سوئد است. این شهر دارای زیبایی‌‌های منحصربه‌ فردی است که می‌توان با سفر به گوتنبرگ از تمامی این جاذبه‌ها دیدن کرد و از تمام لحظات سفر خود لذت برد.

دانستنی های سفر به گوتنبرگ | راهنما - تصاویر - هزینه | یوروپ تورز

آب و هوای گوتنبرگ

این شهر دارای آب‌ و هوای بسیار ملایم و خوشایندی است. میزان بارش باران در این شهر بسیار زیاد است،به گونه‌‌ای می‌توان گفت که حتی در ماه‌های گرم سال نیز شاهد بارش باران در این شهر خواهید بود. در فصل تابستان دمای هوا بسیار خوب و هرگز از 20 درجه به بالاتر نمی‌ رسد. این شهر در هر فصلی زیبایی‌‌های خاص خود را دارد که می‌توان با رزرو تور سوئد و تور اروپا از آنها دیدن کرد و لذت برد.

بهترین زمان سفر به گوتنبرگ

اگر جزء افرادی هستید که تصمیم سفر به گوتنبرگ رادارید بهتر است بدانید که فصل تابستان بهترین زمان سفر به این شهر خواهد بود. چراکه دمای هوا بسیار خوب است و هوا زیاد گرم نیست. اما باید بدانید که هزینه سفر در فصل تابستان کمی بیش‌ از حد معمول می‌شود. در فصل‌‌های پاییز و بهار که تعداد گردشگران تور سوئد کاهش می‌یابد هزینه‌‌ها کمتر است. می‌توانید با سفر به این شهر از تمامی جاذبه‌‌ها و زیبایی‌‌های این شهر لذت ببرید.

جاذبه‌ های گردشگری شهر گوتنبرگ

این شهر زیبای سوئد دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است که می‌توان با یک برنامه‌‌ریزی خوب در زمان سفر به گوتنبرگ از آنها دیدن کرد و از بازدید آنها لذت برد. این جاذبه‌‌ها عبارت‌اند از:

موزه هنر شهر گوتنبرگ: یکی از بهترین مکان‌‌هایی که در زمان سفر به گوتنبرگ نباید آن را از دست بدهید موزه هنر است. در این موزه می‌توانید آثار ارزشمند بسیار زیادی ببینید که در میان آنها آثار هنرمندانی مانند آلبرت ادلفت، کارللارسون، آندرس زورن و رامبرانت وجود دارد. در این موزه بسیار زیبا کافه نیز قرار دارد که می‌توان نوشیدنی مورد علاقه خود را میل کنید.

جاذبه‌ های گردشگری شهر گوتنبرگ | یوروپ تورز

بازار ماهی شهر: در این بازار می‌توان تمامی موجودات دریایی را دید. در این بازار با دنیایی از ماهی روبه‌رو خواهید شد که می‌توانید خود را مهمان یک وعده خوراک غذای دریایی کنید.

هاگا: یکی از محله‌های قدیمی شهر گوتنبرگ می‌باشد. این منطقه متعلق به اواسط قرن هفدهم است که دارای فروشگاه‌ها و کافی‌ شاپ‌‌های زیادی است. این منطقه چیزهای زیادی برای بازدید در سفر به گوتنبرگ دارد. مجمع‌الجزایر جنوبی شهر. در مجمع‌الجزایر این شهر می‌توانید ماهی بگیرید، با قایق گردش کنید و پیاده‌روی داشته باشید. در این منطقه می‌توانید با یک دوچرخه از تمامی مناظر و جاذبه‌‌های شهر دیدن کنید و لذت ببرید.

محفل باغ: یکی از پارک‌های زیبای قرن هفدهم این مکان می‌باشد که دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است. در اینجا باغ‌‌های جنگلی و گل‌های رز زیبایی را می‌توان دید. در سفر به گوتنبرگ خواهید فهمید که این مکان دارای زمین‌ بازی برای کودکان و رستوران و کافی‌ شاپ می‌باشد.

مراکز خرید گوتنبرگ

یکی از موضوعاتی که برای همه ما مشخص‌ شده است این است که مردم ایران‌ زمین علاقه شدیدی به خرید دارند. در سفر به گوتنبرگ شاهد مراکز خرید بسیار زیبا و بزرگی خواهید بود که هر آنچه که می‌خواهید در آنها وجود دارد. ازجمله مراکز خرید ایده آل مرکز خرید آرکادن که دارای 3 طبقه است و مرکز خرید نوردستان که آخرین‌ مدل پوشاک و کفش را در آن خواهید دید، مرکز خرید کامپستاین که دارای برندهای بین‌المللی زیادی است را می‌توان نام برد. در این مراکز خرید می‌توان هر آنچه که می‌خواهید را بیابید و بخرید.

هزینه اقامت در هتل‌ های گوتنبرگ سوئد

وقتی تصمیم به سفر به گوتنبرگ را می‌گیرید باید بدانید که این شهر دارای هتل‌‌های بسیار گران زیادی است. اگر بخواهید در یک هاستل برای یک شب بمانید باید چیزی در حدود 250 کرون هزینه کنید. تمامی هتل‌‌های این شهر دارای امکانات بسیار خوب و مدرنی هستند که امکانات عالی برای رفاه مسافرین فراهم می‌کنند. در این شهر هتل‌‌ها، رستوران‌‌ها و کافه‌‌های بسیار شیکی وجود دارد که بعد از گشت‌ و گذار در شهر می‌توانید بهترین خوراکی‌‌ها را سفارش دهید و با خیالی راحت  این خوراکی‌ها را نوش جان‌کنید.

هزینه غذا در شهر گوتنبرگ

سفر به گوتنبرگ شما را با دنیای غذاهای محلی و سنتی این شهر آشنا می‌کند. بهتر است بدانید که هزینه رستوران‌‌های این شهر بسیار بالا است و برای خوردن یک وعده‌ غذا باید حدود 200 کرون بپردازید. اما در سفر به گوتنبرگ آشپز خودتان باشید تا هزینه کمتری پرداخت کنید. در این شهر رستوران‌های ارزان‌ قیمت‌‌تری هم وجود دارند. رستوران‌‌های تایلندی و خاورمیانه‌‌ای زیادی در این شهر هستند که غذا را کمتر از حد معمول برای مشتریان و مسافرین این شهر آماده می‌کنند. در سفر به گوتنبرگ می‌توانید از تمامی این غذاهای بین‌ المللی بخورید و تجربه‌ای فراموش‌ نشدنی داشته باشید.

هزینه حمل‌ و نقل در گوتنبرگ

در این شهر زیبا مسیرهای زیادی برای رفت‌ و آمد وجود دارد. برای مثال در سفر به گوتنبرگ برای اینکه بتوانید به کنار دریا بروید می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید. همچنین با این وسایل نقلیه می‌توان به‌ راحتی به موزه‌ها و مکان‌های تاریخی رفت. برای رفت‌ و آمد با وسایل نقلیه عمومی می‌توانید از کارت‌های اعتباری 1 روزه و یا 2 روزه استفاده کنید تا سفر به گوتنبرگ شما ارزان‌‌تر شود. به‌گونه‌ای می‌توان گفت که اتوبوس‌‌ها و تراموا ارزان‌ترین وسایل نقلیه عمومی در شهر گوتنبرگ هستند که به‌ راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد. البته در سفر به گوتنبرگ می‌توانید یک دوچرخه کرایه کنید و از تمامی جاذبه‌ها دیدن کنید.

هزینه حمل‌ و نقل در گوتنبرگ | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به گوتنبرگ

بهترین زمان برای سفر به گوتنبرگ، چه زمانی میباشد؟

اگر جزء افرادی هستید که تصمیم سفر به گوتنبرگ رادارید بهتر است بدانید که فصل تابستان بهترین زمان سفر به این شهر خواهد بود. چراکه دمای هوا بسیار خوب است و هوا زیاد گرم نیست.

برخی از مشخصات شهر گوتنبرگ چیست؟

شهر گوتنبرگ یکی از شهرهای بزرگ سوئد می‌باشد. شهر گوتنبرگ در کنار کاتگات قرار دارد و در قسمت غربی این کشور است. مساحت این شهر برابر با 447 کیلومترمربع می‌باشد که چیزی حدود 570،000 نفر جمعیت دارد.

هزینه اقامت در سفر به گوتنبرگ چقدر میباشد؟

وقتی تصمیم به سفر به گوتنبرگ را می‌گیرید باید بدانید که این شهر دارای هتل‌‌های بسیار گران زیادی است. اگر بخواهید در یک هاستل برای یک شب بمانید باید چیزی در حدود 250 کرون هزینه کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!