دانستنی های سفر به دوسلدورف | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به دوسلدورف | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به دوسلدورف، امروزه افراد زیادی به کشور آلمان سفر می‌کنند و به شهر دوسلدورف می‌روند. مسافرین و گردشگران با سفر به دوسلدورف از جاذبه‌های …

راهنمای سفر به دوسلدورف

امروزه افراد زیادی به کشور آلمان سفر می‌کنند و به شهر دوسلدورف می‌روند. مسافرین و گردشگران با سفر به دوسلدورف از جاذبه‌های گردشگری زیادی دیدن می‌کنند. چراکه شهر دوسلدورف زیبا و وسیع نه تنها یکی از شهرهای زیبای آلمان است؛ بلکه به‌عنوان پنجمین شهر زیبای جهان شناخته‌شده است. این شهر جذابیت‌های زیادی دارد که با سفر به دوسلدورف با رزرو تور دوسلدورف و یا تور اروپا می‌توان از همه آنها دیدن کرد و سفری خوب و به‌یادماندنی برای خود به ارمغان آورد. ما نیز در اینجا سعی می‌کنیم تا شمارا با این شهر آشنا کنیم تا در سفر به دوسلدورف لذت ببرید.

این شهر یکی از شهرهای زیبای آلمان است که ؛نه ؛تنها ؛برای توریست‌ها و گردشگران تور دوسلدورف و تور اروپا، بلکه برای اهالی این شهر محل تفریح و گردش و لذت بردن است. این شهر دارای مسافتی برابر با 217 کیلومترمربع است که در کنار شهر کلن قرارگرفته است. این شهر زیبای آلمان محل برخورد رودخانه‌های راین و ؛دوسلی ؛است که به همین خاطر دارای ؛یک ؛بندر بزرگ می‌باشد. این شهر یکی از شهرهای زیبا و تمیز کشور آلمان شناخته‌شده است که به همین منظور محل توریستان و گردشگران می‌باشد.

در سفر به دوسلدورف متوجه خواهید شد که  ؛این شهر سومین مرکز تجارت در اروپا می‌باشد و به‌گونه‌ای می‌توان گفت که مرکز صنعت مد و تبلیغات کشور آلمان است. البته بهتر است بدانید که در این شهر بازار تلفن آلمان قرار دارد و شرکت‌های تجاری زیادی در آن قرار دارد. این شهر دارای جاذبه‌های زیادی است که با یک برنامه خوب می‌توان از سفر خود به این شهر لذت برد.

راهنمای سفر به دوسلدورف | یوروپ تورز

آب‌ و هوای شهر دوسلدورف

همان‌طور که می‌دانید شهر دوسلدورف یکی از شهرهای اروپایی در آلمان است. این شهر دارای آب‌وهوای نسبتاً معتدل و خوبی است. این شهر زمستان‌های بسیار معتدلی دارد. میزان بارش برف و باران در شهر دوسلدورف کم است. این شهر در فصل تابستان‌ها آب‌وهوای گرمی دارد. دمای هوا در این شهر چیزی حدود 10 درجه می‌باشد. این شهر در فصل بهار دارای بهترین آب‌وهوا است و گردشگران زیادی در این فصل از آن بازدید می‌کنند.

آب‌ و هوای شهر دوسلدورف | یوروپ تورز

بهترین زمان سفر به دوسلدورف

همان‌طور که گفته شد این شهر در فصل بهار و تابستان دارای آب‌وهوای بسیار خوبی دارد. در فصل بهار جشن‌های زیادی در این شهر برگزار می‌شود. در طی تابستان و بهار هوای این شهر گرم است و گردشگران زیادی با رزرو  تور دوسلدورف و یا تور اروپا  به این شهر می‌روند و می‌توان گفت که هزینه سفر به دوسلدورف کمی زیادتر از حد معمول می‌شود. در فصل زمستان و پاییز آب‌وهوا کمی خنک می‌شود و قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند. فصل پاییز این شهر دارای هزاران رنگ است که زیبایی خاصی برای هر به بیننده دارد.

بهترین زمان سفر به دوسلدورف | یوروپ تورز

فرودگاه بین‌ المللی دوسلدورف

بهتر است بدانید که شهر دوسلدورف دارای یک فرودگاه بین‌المللی است که در شمال این شهر قرار دارد. این فرودگاه سومین فرودگاه کشور آلمان است که دارای 3 ترمینال مسافربری و 2 باند فرود برای هواپیماها است. این فرودگاه دارای امکانات بسیار زیادی است که هرساله مسافرین و گردشگران زیادی به آن رفت‌وآمد می‌کنند. درواقع این فرودگاه بعد از فرودگاه مونیخ و فرانکفورت قرار دارد. مسافرین می‌توانند برای سفر به دوسلدورف از این فرودگاه استفاده کنند و به‌راحتی رفت‌وآمد داشته باشند.

فرودگاه بین‌ المللی دوسلدورف | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری شهر دوسلدورف

شهر دوسلدورف دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است که با سفر به دوسلدورف می‌توان از آنها دیدن کرد و لذت برد. این جاذبه‌ها عبارت‌اند از:

  • کنیزالی: یکی از خیابان‌های شیک این شهر کنیزالی است. این شهر دارای بوتیک‌های منحصربه‌فرد، مراکز خرید، گالری‌های هنر و همچنین رستوران‌ها و کافه‌های زیادی است. در خیابان کنیزالی ؛شاهد ردیف‌هایی از درختان خواهید بود که یک چشم‌اندازی زیبا و دلپذیر برای همه مردم ایجاد کرده است. اشلاس بنرت. این‌یک کاخ پر زرق‌وبرق است. مسافرین می‌توانند از قسمت‌های داخلی کاخ شروع کنند و بعد در پارک‌ها و باغ‌هایی که در اطراف این کاخ قرار دارد گشت‌وگذار کنند.
  • مجموعه هنری راسن شمالی-وست فالیا: این گالری دارای آثار متعددی است که آثار هنرمندانی مانند پلی کلی در آن قرار دارد. در این مجموعه ساختمان‌هایی از نقاشی‌ها و طراحی‌های مدرن را می‌توان دید.
  • کایزس ورت: این مکان یکی از محله‌های قدیمی شهر است که دارای ساختمان‌های قدیمی زیادی می‌باشد. کلیسای سنت سوتبرتوس یکی از بناهای تاریخی این منطقه است. با سفر به دوسلدورف می‌توانید از این مکان زیبا و تاریخی بازدید کنید.
  • موره کونست پلست: این‌یک موزه هنر است که دارای آثار هنری بسیار زیادی است. در این موزه می‌توان مجسمه‌ها، نقاشی‌ها، کارهای هنری و عکس‌های زیادی دید. مجموعه آبگینه با آثار نادر باروک ایتالیایی در آن وجود دارد. با سفر به دوسلدورف ؛می‌توانید از همه این زیبایی‌ها دیدن کنید.

مراکز خرید شهر قدیمی دوسلدورف

بیشتر مسافرینی که سفر به دوسلدورف را انتخاب می‌کنند، بعد از گشت‌وگذار در شهر دوست دارند به بازارها و مراکز خرید این شهر سری بزنند. این مراکز خرید مکان‌های زیبا و فوق‌العاده دارند که نه تنهابرای خرید بلکه برای بازدید از آنها باید به این شهر رفت. برای مثال گالری کی یکی از بهترین مکان‌ها و بازارهای این شهر است که برندهای مختلف و معروف را می‌توان در این مکان دید. با سفر به دوسلدورف می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید را بخرید و از دیدن آنها بهره ببرید.

مراکز خرید شهر قدیمی دوسلدورف | یوروپ تورز

هزینه اقامت در سفر به دوسلدورف

هزینه اقامت در این شهر بستگی به نوع رفتار شما دارد. در این شهر زیبا هتل‌های لوکس و مجلل بسیار زیادی وجود دارد که بهترین تجربه برای تمامی گردشگران و توریستان به ارمغان می‌آورند. این هتل‌ها دارای امکانات بی‌نظیر رفاهی هستند که هر آنچه که برای رفاه می‌خواهید در آنها خواهید یافت. شما نیز اگر برنامه سفر به دوسلدورف را دارید می‌توانید با یک برنامه‌ریزی خوب و با در نظر گرفتن هزینه‌ها دریک هتل چند ستاره که منظره خوبی از شهر دارد اقامت کنید. این هتل رؤیایی سفری خوش را برای همه افراد و مسافرین سفر به دوسلدورف ؛به ارمغان می‌آورند. در این هتل‌ها می‌توان شاهد امکاناتی مانند بدن‌سازی، استخر، رستوران، ماساژ درمانی، اینترنت رایگان و کافه‌ها نام برد.

هزینه اقامت در سفر به دوسلدورف | یوروپ تورز

هزینه خوراک در سفر به دوسلدورف

اگر ازجمله افرادی هستید که دوست دارید در رستوران‌ها غذا بخورید و از سبک غذاهای آلمانی در سفر به دوسلدورف لذت ببرید می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در یک رستوران ارزان با هزینه 11 یورو آغاز کنید. البته قیمت این غذاها در رستوران‌های متوسط که کمی کیفیت آنها بالاتر است چیزی در حدود 47 یورو می‌باشد. اما اگر می‌خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید می‌توانید فست فود را انتخاب کنید، چراکه هزینه آنها کمتر است. می‌توان با انتخاب این غذاها کمی هزینه را کاهش داد. بهترین راه برای کاهش هزینه در سفر به دوسلدورف این است که خودتان غذای موردعلاقه خود را درست کنید. برای این کار می‌توانید تمامی مواد لازم را از سوپرمارکت‌ها تهیه کنید و لذت ببرید.

هزینه خوراک در سفر به دوسلدورف | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به دوسلدورف

آب و هوای شهر دوسلدورف به طور کلی چگونه است؟

همان‌طور که می‌دانید شهر دوسلدورف یکی از شهرهای اروپایی در آلمان است. این شهر دارای آب‌وهوای نسبتاً معتدل و خوبی است.

جاذبه های گردشگری شهر دوسلدورف چه مکان هایی هستند؟

کنیزالی، مجموعه هنری راسن شمالی-وست فالیا، کایزس ورت و موره کونست پلست.

هزینه غذا خوردن در شهر دوسلدورف چقدر تمام میشود؟

اگر ازجمله افرادی هستید که دوست دارید در رستوران‌ها غذا بخورید و از سبک غذاهای آلمانی در سفر به دوسلدورف لذت ببرید می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در یک رستوران ارزان با هزینه 11 یورو آغاز کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!