دانستنی های سفر به استونی | راهنما – تصاویر – هزینه

دانستنی های سفر به استونی | راهنما – تصاویر – هزینه

سفر به استونی، در این متن می‌خواهیم کشور استونی را به افراد علاقه‌مند به سفر به استونی معرفی کنیم. هر آن چه که لازم است افراد برای سفر به این کشور بدانند در …

در این متن می‌خواهیم کشور استونی را به افراد علاقه‌مند به سفر به استونی معرفی کنیم. هر آن چه که لازم است افراد برای سفر به این کشور بدانند در این متن گنجانده شده است. بنابراین برای آشنایی بیشتر با این کشور و جاذبه‌های گردشگری آن تا انتهای متن با ما همراه باشید.

از آن جا که استونی عضو اتحادیه اروپا است، افراد باید بعد از جمع آوری مدارک و تمدید پاسپورت اقدام به اخذ ویزای استونی نمایند. که برای این کار حدود 45 روز قبل از سفر باید اقدام کنند.

سپس بعد از دریافت ویزا و الصاق آن به پاسپورت افراد می‌توانند به این کشور سفر کنند و تا زمان درج شده روی ویزای استونی اجازه حضور در خاک استونی را دارند. در سفر به استونی با  تور استونی و یا تور اروپا می توانند از جاذبه‌های طبیعی، گردشگری، تاریخی و … دیدن نمایند. که این جاذبه‌ها در ادامه متن بررسی خواهند شد.

دانستنی های سفر به استونی | یوروپ تورز

کشور استونی

کشور استونی یکی از کشور‌های اروپایی می‌باشد که مساحت این کشور ۴۵،۲۲۷ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود  ۱،۳۱۷،۷۹۷ نفر است. نظام حاکم بر استونی جمهوری پارلمانی است. این کشور دارای طبیعتی بسیار زیبا و بکر می‌باشد، که نظر افراد و مسافران زیادی را به خود جلب می‌کند. در سفر به استونی افراد می‌توانند از جنگل‌های بسیار سرسبز، رودخانه‌های بسیار، قلعه‌ها، پارک‌های ملی و مکان‌های فرهنگی دیدن نمایند. سه رودخانه  در این کشور به نام‌های آمایوگی، پارنو و ناروا وجود دارد.

در سال 2004 استونی عضو اتحادیه اروپا شد. در نتیجه افراد برای سفر به این کشور باید ویزای شینگن دریافت نمایند. آب و هوای کشور استونی، معتدل می‌باشد. استونی دارای چهار فصل است. که البته فصل تابستان نسبتا گرم و زمستان سردی دارد. پایتخت استونی تالین می‌باشد که توریست‌های زیادی به این شهر سفر می‌کنند.

جاذبه های گردشگری در سفر به استونی

از مکان‌های تاریخی کشور استونی می‌توان به افسانه‌های تالین  (Tallinn Legends)، موزه مشاغل (Estonian Museum of Occupations)، کلیسا  Oleviste Church، صومعه (Convent of St. Bridget (Pirita Klooster اشاره کرد. که هر کدام از این مکان‌ها بخشی از تاریخ این کشور را به نمایش می‌گذارند. هم چنین از بازار خرید‌های استونی می‌توان از مرکز خرید Viru Keskus، مرکز خرید Solaris، بازار  Balti Jaam Market نام برد.

در کشور استونی فستیوال‌های بسیار جذابی برگزار می‌شود که این فستیوال‌ها شامل فستیوال موزیک و فستیوال فیلم و تورهای گردشگری می‌باشد. که فستیوال موزیک در فصل بهار و زمستان برگزار می‌شود. این جشن‌ها نظر مسافران تور استونی و یا تور اروپا را به خود جلب می‌کنند تا در هنگام سفر به استونی، از سفر خود به بهترین شکل لذت ببرند. از شهر‌های مهم گردشگری در استونی می‌توان به  تالین، تارتو، ناروا، کوتلایاروه، پارنو و رکاور اشاره کرد. که هر کدام از این شهر‌ها به دلیل خاصی اهمیت دارند.

اطلاعات سفر به استونی

همه افرادی که قصد سفر به استونی داشته باشند، قبل از سفر باید با یک سری از نکات لازم در رابطه با این کشور و قوانین آن آشنا شوند. تا در طول سفر به استونی با مشکلات کم‌تری مواجه شده و سفر راحت‌تر و لذت بخش‌تری داشته باشند. از جمله مواردی که باید با آن آشنا باشند می‌توان به شماره ضروری پلیس ۱۱۰ و پیش شماره +372 اشاره کرد. هم چنین خوب است بدانند که کشور استونی با تهران حدود 2 ساعت اختلاف زمانی دارند.

پایتخت استونی، تالین بوده و زبان رسمی آن‌ها استونیایی است. واحد پول کشور استونی، یورو می‌باشد. استونی کشوری چهار فصل است که سرد‌ترین ماه فوریه و گرم‌ترین ماه جولای است. از آن جا که آمار این کشور نشان داده است، اکثر جمعیت این کشور زن می‌باشند به همین دلیل به این کشور لقب کشور زنانه داده‌اند.

هزینه های لازم برای سفر به استونی

در سفر به استونی افراد باید برای موارد مختلفی هزینه‌هایی بپردازند. که از جمله این موارد می‌توان به هزینه‌های لازم برای اخذ ویزای استونی، هزینه رزرو بلیط هواپیما استونی، هزینه رزرو محل اقامت، هزینه رزرو بلیط برای حمل و نقل و جابجایی، هزینه خوراک و … اشاره کرد. البته باید توجه داشت که افرادی که قصد دارند با هزینه کم‌تری به این کشور سفر کنند، می‌توانند در برخی از موارد گفته شده در بالا صرفه جویی نمایند.

هزینه های لازم برای سفر به استونی | یوروپ تورز

مثلا به جای این که در هتل‌های مجلل با درجه‌های بالا اقامت کنند، می‌توانند در کمپ‌های مجاز چادر بزنند و یا این که در هتل‌های ارزان‌تر اقامت کنند. هم چنین به جای خوردن غذا‌های گران قیمت در رستوران‌های مجلل می‌توانند از دست فروش‌ها و فروشگاه‌های کنار خیابانی غذا تهیه کنند. یا برای جابجایی، بلیط قطار و وسایل حمل و نقل عمومی را رزرو نمایند.

بهترین زمان برای سفر به استونی

بهترین زمان برای سفر به استونی بستگی به علاقه هر کدام از مسافران دارد. به عنوان مثال برخی از افراد علاقه‌مند به زمستان و ورزش‌های این فصل هستند. که بهترین ماه برای سفر به استونی برای این افراد، فصل زمستان به خصوص ماه فوریه می‌باشد. اما برخی دیگر از توریست‌ها علاقه‌مند به آب و هوای متعادل هستند که در این زمان طبیعت بسیار زیبا و دل نشین است. این افراد باید در فصول تابستان و بهار به استونی سفر کنند. تا لحظات خوشی برای آن‌ها به یادگار بماند. افراد باید در هر زمانی که به این کشور سفر می‌کنند، لباس و وسایل متناسب با آن شرایط آب و هوایی را با خود به همراه ببرند.

مدارک موردنیاز برای اخذ ویزای استونی

افراد برای سفر به استونی الزاما باید ویزای استونی را دریافت نمایند. که مدارک لازم برای گرفتن ویزا و سفر به استونی به شرح زیر می‌باشد:

  • اصل پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماهه
  • 2 قطعه عکس 6 در 4 رنگی تمام رخ
  • کارت ملی و شناسنامه
  • گواهی اشتغال به کار و یا جواز کسب و ثبت شرکت
  • گواهی بازنشستگی
  • گواهی اشتغال به تحصیل
  • نامه تمکن مالی و گردش 6 ماه آخر سپرده بانکی
  • رزرو بلیط هواپیما و هتل
  • بیمه مسافرتی برای کل مدت سفر

موارد گفته شده همه مدارک لازم برای دریافت ویزای استونی و سفر به استونی می‌باشند. که این مدارک را افراد باید به سفارت فنلاند تحویل دهند. آدرس این سفارت خیابان شریعتی، خیابان میرزاپور، خیابان حدادیان، پلاک 2 می‌باشد.

ارائه دهندگان خدمات مسافرتی استونی

آژانس‌های مسافرتی انواع تور‌های سفر به استونی را همچون تور استونی و یا تور اروپا به متقاضیان سفر به این کشور ارائه می‌دهند. در واقع با گرفتن وکالت از مسافران همه اقدامات لازم برای سفر از جمله رزرو بلیط هواپیما، رزرو هتل، مراحل لازم برای اخذ ویزا را انجام می‌دهند. هم چنین این آژانس‌ها به برگزاری تور لحظه  آخری استونی می‌پردازند. در این تور لحظه آخری افراد با پرداخت هزینه کم‌تر خدماتی را دریافت می‌کنند که سایر افراد با پرداخت هزینه کامل دریافت کرده‌اند.

بهترین زمان برای سفر به استونی | یوروپ تورز

سوالات متداول سفر به استونی

مساحت و جمعیت کشور استونی چقدر است؟

کشور استونی یکی از کشور‌های اروپایی می‌باشد که مساحت این کشور ۴۵،۲۲۷ کیلومتر مربع و جمعیت آن حدود  ۱،۳۱۷،۷۹۷ نفر است.

مکان های تاریخی کشور استونی، چه مکان هایی هستند؟

از مکان‌های تاریخی کشور استونی می‌توان به افسانه‌های تالین  (Tallinn Legends)، موزه مشاغل (Estonian Museum of Occupations)، کلیسا  Oleviste Church، صومعه (Convent of St. Bridget (Pirita Klooster اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به کشور استونی، چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به استونی بستگی به علاقه هر کدام از مسافران دارد. به عنوان مثال برخی از افراد علاقه‌مند به زمستان و ورزش‌های این فصل هستند. اما برخی دیگر از توریست‌ها علاقه‌مند به آب و هوای متعادل هستند که در این زمان طبیعت بسیار زیبا و دل نشین است.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!