رزرو هتل سوئیس | چگونه در سوئیس هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل سوئیس | چگونه در سوئیس هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل سوئیس، اگر تجربه سفر به سوئیس را داشته باشید قطعاً با اهمیت رزرو هتل سوئیس آشنا شده‌اید. هتل‌ها نقش بسیار زیادی در کیفیت سفرهای ما بازی می‌کنند. یک …

راهنمای رزرو هتل سوئیس

اگر تجربه سفر به سوئیس را داشته باشید قطعاً با اهمیت رزرو هتل سوئیس آشنا شده‌اید. هتل‌ها نقش بسیار زیادی در کیفیت سفرهای ما بازی می‌کنند. یک هتل خوب می‌تواند باعث شود که مسافرت شما دل چسب‌تر گردد و یک هتل نامناسب می‌تواند لذت یک سفر خوب را کاملاً از بین ببرد. در این مقاله قصد داریم درباره رزرو هتل سوئیس و هتل‌های معروف و محبوب این کشور اروپایی صحبت کنیم.

رزرو هتل سوئیس | چگونه در سوئیس هتل رزرو کنیم؟ | یوروپ تورز

معرفی کشور سوئیس

سوئیس یکی از کشورهای اروپایی است که در بخش غربی قاره اروپا قرار گرفته و با کشورهای مطرحی مثل آلمان، ایتالیا، فرانسه و اتریش دارای مرز مشترک است. اگر پرچم این کشور را دیده باشید احتمالاً متوجه شباهتش با پرچم صلیب سرخ جهانی شده‌اید. البته جز سازمان بین‌المللی صلیب سرخ، چند مرکز جهانی مهم دیگر نیز در کشور سوئیس. مرکزهایی مثل سازمان تجارت جهانی و یکی از دفاتر اروپایی سازمان ملل متحد قرار گرفته است. به همین خاطر سالیانه افراد زیادی اقدام به رزرو هتل سوئیس می‌ کنند.

سوئیس دارای 26 شهر است و چیزی در حدود هفت میلیون و نیم جمعیت دارد. پایتخت آن شهر زیبای زوریخ است و دیگر شهر معروف آن ژنو، چند مرکز مهم جهانی را در خود جای داده است. اغلب مردم سوئیس دارای دین مسیحیت هستند. ولی بخش کوچکی از آن‌ها نیز دارای دین اسلام یا سایر ادیان هستند. همه ساله گردشگران بسیاری از تمام نقاط دنیا با تور سوئیس و تور اروپا به این کشور زیبا سفر می‌کنند.

رزرو هتل در سوئیس و شهر زوریخ

زوریخ به عنوان پایتخت کشور سوئیس شناخته می‌شود. و تقریباً بزرگترین و مهم‌ترین شهر این کشور است. قبل از اینکه به رزرو هتل سوئیس و پایتخت آن فکر کنید بهتر است کمی با آن آشنا شوید. ساختمان‌های زوریخ دارای قدمت‌های تاریخی هستند و نشان دهنده تاریخچه این شهر می‌باشند.

وجود رشته کوه‌های آلپ و ورزش‌هایی که نیاز به برف و یخ دارند باعث شده تا سالانه مسافران زیادی اقدام با استفاده از تور سوئیس و تور اروپا به رزرو هتل در زوریخ کنند. از جمله مهم‌ترین هتل‌های زوریخ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

هتل رنسانس، بهترین هتل زوریخ

هتل رنسانس شهر زوریخ که به آن زوریخ تاور نیز گفته می‌شود یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های این شهر است. اگر قصد اقامت در زوریخ را دارید می‌توانید به دلایل زیادی در اقدام به رزرو هتل سوئیس کنید و هتل رنسانس را انتخاب کنید.

دارا بودن استخر و سونا، دو رستوران بزرگ با غذاهای متنوع، چشم‌انداز زیبا به شهر و رشته کوه‌های آلپ، تهویه عالی اتاق و نزدیکی آن به قطار شهری از جمله مزایای پرشمار این هتل پنج ستاره است. پس برای مسافرت به سوئیس و جهت رزرو هتل سوئیس بر روی گزینه هتل رنسانس به خوبی فکر کنید.

هتل سنترال پلازا

زوریخ همان طور که اشاره شد شهر بزرگی است. و هتل‌های آن سالانه از توریستان بسیاری پذیرایی می‌کنند. یکی دیگر از هتل‌های پرتعداد زوریخ هتل سنترال پلازا (Central Plaza) است. این هتل دارای ویوی خوبی به مناظر دل انگیز شهر است. و اگرچه محبوبیتش نسبت به هتل رنسانس کمتر است ولی از لحاظ قیمت نیز پایین‌تر است. اگر به فکر رزرو هتل سوئیس با قیمت ارزان هستید شاید یکی از بهترین گزینه‌ها هتل سنترال پلازا باشد.

هتل رامادا

هتل رامادای شهر زوریخ یکی دیگر از هتل‌ها و مسافرخانه‌های این شهر است. رامادا از گزینه‌هایی است که در رزرو هتل سوئیس می‌تواند شیرینی مسافرت شما را دو چندان کند. بخصوص اگر عاشق ورزش‌های یخی باشید.

رزرو هتل در ژنو

بعد از زوریخ، دومین شهر معروف و محبوب سوئیس شهر ژنو است. اگرچه این شهر زیبایی‌های توریستی کمتری دارد ولی به این دلیل که مرکز بسیاری از اجتماعات بین‌المللی در این شهر قرار گرفته پیوسته مورد توجه مسافرین کشورهای مختلف است. سالانه مسافرین بسیاری اقدام به رزرو هتل سوئیس و شهر ژنو می‌کنند. از جمله هتل‌های مهم ژنو می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

رزرو هتل در ژنو | یوروپ تورز

هتل سنترال

هتل سنترال شهر ژنو بی‌شک بهترین هتل این شهر است. ژنو همان طور که گفته شد دارای اهمیت بالایی در بین تجاریون و سیاسیون است. به همین خاطر هتل‌های شهر ژنو باید ویژگی‌های خاصی داشته باشند. ویژگی‌هایی مثل دارا بودن سالن‌های کنفرانس، امنیت بالا و البته امکانات رفاهی مناسب. هتل سنترال شهر ژنو همه ویژگی‌های ذکر شده را دارد.هتل سنترال در بین گزینه‌های رزرو هتل سوئیس از جمله گزینه‌های خوب است.

هتل دریک لانگ چمپ و هتل کورناوین

در شهر ژنو هتل‌های پر تعدادی وجود دارد. و برای رزرو هتل سوئیس شما با سلیقه‌های متفاوت می‌توانید هتل‌های متفاوتی بیابید. اما در بین این هتل‌های پر تعداد، به غیر از هتل سنترال، دو هتل دریک لانگ چمپ (Hôtel Drake Longchamp) و هتل کورناودین نیز از محبوبیت بالایی برای رزرو هتل سوئیس در بین بین اهالی سیاست و اقتصاد برخوردار هستند. سالانه مقامات بلند پایه‌ای مهمان این دو هتل می‌شوند. به همین خاطر قبل از سفر به ژنو لازم است اقدام به رزرو هتل سوئیس و این شهر کرده باشید.

هتل وارویک ژنو

هتل چهار ستاره وارویک نیز یکی دیگر از هتل‌های معروف شهر ژنو است. دارا بودن سالن‌های کنفرانس مجهز، اتاق‌های گفت و گو و مذاکره و ویدئو کنفرانس از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل است. به علاوه که این هتل از چشم‌انداز خوبی برخوردار بوده و از لحاظ دسترسی به وسایل نقلیه عمومی موقعیت مناسبی را در شهر دارد. رزرو هتل وارویک برای شما مساوی است با یک مسافرت خوب و دلچسب.

رزرو هتل سوئیس و شهر لوزان

مردم کشور ما بیش از هر شهری با شهر لوزان سوئیس و هتل بوریواژ این شهر آشنایی دارند. هتل بوریواژ همان هتل معروفی است که مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای پنج به علاوه یک در آن انجام می‌گرفت. سالانه مسافرین بسیاری اقدام به رزرو هتل سوئیس و شهر لوزان می‌کنند. از جمله هتل‌های معروف لوزان می‌شود به این موارد اشاره کرد.

هتل بوریواژ

هتل بوریواژ لوزان همان هتل معروف مذاکرات برجامی است، یکی از هتل‌های قدیمی و تاریخی شهر لوزان است. چشم‌انداز این هتل رو به دریاچه ژنو و رشته کوه‌های آلپ است. وسعت این هتل چیزی در حدود 10 هکتار است. و افراد مشهور بسیاری مثل ویکتور هوگو، چارلی چاپلین و ارنست همینگوی  در زمان زندگی خود از این هتل استفاده کرده‌اند.. معماری هتل کلاسیک است اما امکانات آن فوق العاده است.

هتل رویال ساووری

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره شهر، جایی شیک برای داشتن لحظاتی فوق العاده در شهر زیبای لوزان. چشم‌انداز این هتل رو به رودخانه ژنو و کوه‌های آلپ بوده و دارای سالن غذاخوری و استخر و سونای مخصوص است. قطعاً رویال ساووری در بین گزینه‌های رزرو هتل سوئیس رویای هر مسافری در این شهر است.

هتل مون پیک

یکی دیگر از هتل‌های شهر لوزان است. هتلی چهارستاره و با امکانات خوب و به جهت نزدیکی به کوه‌های آلپ مناسب برای ورزشکاران. هتل مون پیک در بین گزینه‌های رزرو هتل سوئیس از جمله مواردی است که می‌تواند لذت سفر شمارا دوبرابر کند.

رزرو هتل سوئیس و شهر لوزان | یوروپ تورز

سوالات متداول رزرو هتل سوئیس

یکی از بهترین و بزرگترین هتل های شهر زوریخ که امکان رزرو آن وجود دارد،چه نام دارد؟

هتل رنسانس شهر زوریخ که به آن زوریخ تاور نیز گفته می‌شود یکی از بزرگترین و بهترین هتل‌های این شهر است.

نام بهترین هتل شهر ژنو برای رزرو چیست؟

هتل سنترال شهر ژنو بی‌شک بهترین هتل این شهر است.

از جمله هتل های معروف شهر لوزان که رزرو آن هم ممکن است،چه نام دارد؟

مردم کشور ما بیش از هر شهری با شهر لوزان سوئیس و هتل بوریواژ این شهر آشنایی دارند. هتل بوریواژ همان هتل معروفی است که مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای پنج به علاوه یک در آن انجام می‌گرفت.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!