رزرو هتل اسلوونی | چگونه در اسلوونی هتل رزر کنیم؟

رزرو هتل اسلوونی | چگونه در اسلوونی هتل رزر کنیم؟

رزرو هتل اسلوونی، برای رزرو هتل اسلوونی بهتر است از سایت‌های معتبر استفاده کنید. سعی کنید قیمت ارزان هتل شما را فریب ندهد در رزرو هتل اسلوونی به تصاویر …

راهنمای کامل رزرو هتل اسلوونی

برای رزرو هتل اسلوونی بهتر است از سایت‌های معتبر استفاده کنید. سعی کنید قیمت ارزان هتل شما را فریب ندهد در رزرو هتل اسلوونی به تصاویر بسنده نکنید بهتر است از آژانس‌هایی که در این زمینه خدمات ارایه می‌کنند در مورد امکانات دقیق هتل پرس و جو نمایید. برای رزرو هتل اسلوونی حتما این نکته را هم مد نظر قرار دهید که علاوه بر امکانات و قیمت مناسب، تمایل دارید هتل مورد نظرتان نزدیک کدام منطقه باشد (تجاری، اداری، بازار ویا طبیعت ).

در رزرو هتل اسلوونی علاوه بر ساعت و تاریخ دقیق ورود و خروج را مشخص می‌نمایید، خدماتی که می‌خواهید دریافت کنید در بخش توضیحات بنویسید برخی هتل‌ها تصاویری از اتاق‌های لوکس خود را می‌گذارند و اما قیمت ارزان‌ترین اتاق خود را درج می‌کنند و لزوما تصویر اتاق مربوط به قیمت همان اتاق نیست. به تعداد تخت‌هایی که در یک اتاق هم دقت نمایید، اگه دو نفر به همراه بچه هستید مشخص کنید تخت کودک نیاز دارید. همچنین تور اسلوونی و تور اروپا فرصت مناسبی برای سفر به اسلوونی است.

اسلوونی از کشورهای اروپایی مرکزی است که پایتخت این کشور لیوبلیا نام دارد. برای سفر به این کشور اروپایی به نکاتی از قبیل زمان سفر به اسلوونی و رزرو هتل اسلوونی اشاره می‌شود. پس با ما همراه باشید تا در مورد این مطالب و زیبایی‌ها و جزئیات این کشور بی‌نظیر بیشتر به شما بگوییم.

رزرو هتل اسلوونی | چگونه در اسلوونی هتل رزر کنیم؟ | یوروپ تورز

اسلوونی

اسلوونی کشوری که بیش از این بخشی از یوگوسلاوی بوده است. بیش از نیمی از این کشور را پوشش جنگلی فرا گرفته است و قدیمی‌ترین بافت جنگلی را می‌توان در آن مشاهده نمود، همچنین بخشی از کوه‌های آلپ در این کشور به چشم می‌خورد. واحد پول این کشور یورو است و جز کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می‌شود. به راحتی با تور اروپا می‌توان بدان سفر نمود و برای تهیه بلیط اسلوونی لازم است به آژانس‌های گردشگری مراجعه کنید و همچنین برای رزرو هتل اسلوونی به سایت‌های معتبر مراجعه نمایید.

موقعیت جغرافیایی اسلوونی

از لحاظ جغرافیایی اسلوونی از چهار جهت به سایر کشورهای اروپایی راه دارد. از کشورهای شمال غربی اروپای مرکزی محسوب می‌شود که از شمال با اتریش همسایه است و از شرق با مجارستان، در غرب این کشور ایتالیا قرار دارد و کراوسی همسایه جنوبی اسلوونی است. همچنین از اطراف با کوه‌های آلپ احاطه شده و همان طور که گفته شد کوه‌ها از داخل خاک اسلوونی قابل مشاهده است. برای سفر به این کشور زیبا وخوش آب و هوا و رزرو هتل اسلوونی لازم است بدانید کشوری است گردشگر‌پذیر و از ارزانترین کشور‌ها نسبت به سایر کشور‌های اروپایی محسوب می‌شود.

آب و هوای اسلوونی

آشنایی با آب و هوای منطقه موجب می‌شود شما بنا به سلیقه ی‌خود زمان دلخواه را برای شروع سفر و رزرو هتل اسلوونی مشخص کنید با توجه به همجواری اسلوونی با کوه‌های آلپ و همچنین نزدیکی به دریای آدریا تیک، اسلوونی کشوری است با آب و هوای متفاوت، والبته رو به سرد می‌باشد. درجه دمای این کشور در روزهای زمستانی بسیار پایین است. در شمال این کشور شما شاهد آب و هوای سرد و کوهستانی خواهید بود و در جنوب این کشور با آب و هوایی معتدل و مطبوعی رو به رو هستید.

به طور کلی اسلوونی هوای خنکی دارد، زمستان هایش بسیار پر باران است. اما در بهار خنک بوده که باران کمتری می‌بارد. در سفر به اسلوونی این مطلب را در نظر داشته باشید که بهار و تابستان از فصل‌هایی است که گردشگران اغلب دوست دارند از طبیعت بی‌مانند اسلوونی بهره ببرند. فصل شلوغ گردشگری اسلوونی زمانی است که شکو فه‌های بهاری همه جا به چشم می‌خورد و البته در این فصل رزرو هتل اسلوونی کمی سخت می‌شود.

زمستان سردش هم دوستداران خودش را پذیرا است در این فصل دوستداران اسکی زیادی به این کشور سفر می‌کنند. برای رزرو هتل در زمستان می‌توانید دو هفته قبل از سفر هم اقدام نمایید. همه ساله گردشگران زیادی با استفاده از تور اسلوونی و تور اروپا به این کشور زیبا سفر می‌کنند.

بهترین زمان رزرو هتل اسلوونی

برای رزرو هتل اسلوونی این را بدانید فصل‌های گردشگری اسلوونی متفاوت است. شما بسته به اینکه در چه تاریخی می‌خواهید به این کشور سفر نمایید با قیمت‌های متفاوتی روبه رو خواهید شد. گرچه اسلوونی کشور وسیعی نیست اما دارای شهر‌های زیادی است که هر کدام جاذبه‌های گردشگری خاص خود را دارد این کشور چه از لحاظ فرهنگ چه از لحاظ تاریخ، تنوع زیادی برای گردشگری دارد که باعث می‌شود شما گزینه‌های مختلفی برای بازدید داشته باشید. به این صورت که هر فصل سال این کشور این امکان را به گردشگر می‌دهدکه رویدادهای متفاوتی را نظاره کند.

در چهار فصل متفاوت شما با کشوری با آب و هوای متفاوت، جاذبه گردشگری متفاوت و امکانات متفاوتی مواجه خواهید شد برای رزرو هتل در اسلوونی و سفر به این کشور این مطلب را مد نظر داشته باشید. که آیا می‌خواهید روی دریاچه زیبای بلد که در زمستان یخ می‌زند اسکی کنید و یا باران‌های پاییزه را زیاد نمی‌پسندید و بر اساس همین نکات فصل‌های مختلف، تاریخ سفر‌تان را تنظیم نمایید.

بهترین زمان رزرو هتل اسلوونی | یوروپ تورز

قیمت رزرو هتل اسلوونی

قیمت رزرو هتل اسلوونی با توجه به تاریخ‌های مختلف متفاوت هست همین طور برای کودکان و بزرگسالان نیز نرخ متفاوتی را دارد. شما برای اقامت می‌توانید سوییتی دو تخته را در هتلی ارزان نیز رزرو کنید. و برای اتاقی بایک تخت همان هزینه را پرداخت نمایید.

بسته به میزان امکانات یک هتل، چند ستاره بودنش و نزدیکی به محل‌های خاصی (مرکز خرید، مراکز تفریحی و گردشگری و غیره،  قیمت رزرو هتل اسلوونی نیز متغیر است، در رزرو هتل اسلوونی این مطلب هم در نظر داشته باشید، علاوه بر این برخی هتل‌ها اتاق‌های خود را از ارزان به گران طبقه بندی نموده اند(جدای مسئله بعد مسافت با مرکز شهر و یا مرکز خرید برخی اتاق‌هایشان ارزان‌تر است زیرا سرویس دهی آنها نیز کمتر تنظیم شده است).

شما برای رزرو هتل اسلوونی از هر جایی که هستید می‌توانید با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل ( اغلب بالای 2400 هتل بدان وصل است) در سراسر اروپا اقدام به رزرو هتل نمایید. این کاربه صورت کاملا آنلاین صورت می‌پذیرد. مهم‌ترین نکته دقت در مشخص کردن تاریخ ورود و مدت زمان اقامت شما در هتل است، سایر خدمات متفاوتی که انتخاب آنها دل بخواهی است را مشخص نمایید و پس از خرید و رزرو هتل اسلوونی واچر دریافت نمایید.

مدارک لازم برای رزرو هتل اسلوونی

همان طور که گفته شد به راحتی با مراجعه به سایت‌های معتبر می‌توانید اقدام به رزرو هتل اسلوونی نمایید. برای اخذ ویزای اسلوونی یکی از مدارکی که باید ارایه دهید مشخص بودن مکانی که در آن اقامت خواهید داشت است. در دست داشتن واچر رزرو هتل اسلوونی یکی از مدارک مهمی است که هنگام  اخذ ویزا لازم است ارایه شود.

فتو کپی شناسنامه و کارت ملی، پر نمودن فرم در خواست رزرو هتل و مشخص نمودن اتاق،مشخص کردن تاریخ ورود و مدت اقامت الزامی است. در صورتی که قبلا ویزای معتبری داشته‌اید قید فرمایید. برای اخذ ویزا ی‌اسلوونی هم علاوه بر این موارد شما باید نامه ی‌تمکن مالی و پرینت گردش 6 ماه آخر حساب خود الزامی است. گواهی اشتغال به کار، سمت و میزان حقوق همراه کپی فیش حقوقی از دیگر مواردی است که باید ارایه دهید.

برای رزرو هتل اسلوونی علاوه بر اینکه قید می‌نمایید چند نفر تصمیم دارید در یک اتاق اقامت کنید مشخصات فردی هر کدام را به صورت جداگانه وارد نمایید. پس از اتمام فرایند رزرو هتل حتما واچر خود را دریافت نمایید. زیرا علاوه بر ارایه ی‌آن برای دریافت روادید هنگام ورود به هتل باید ارایه شود.

رزرو هتل اسلوونی و قیمت‌ ها

هتل‌های کشور اسلوونی هر کدام دارای کیفیت‌های متفاوتی می‌باشند، برخی از قیمت‌هایی رزرو هتل به ریال به شکل زیر است. کمترین نرخ رزرو هتل اسلوونی از 150 هزار تومان شروع می‌شود. در هتل‌های سه و چهار ستاره بین 250 تا 380 هزار تومان قیمت یک شب اقامت در هتل است، هتل‌های چهار ستاره هزینه‌ای حدودا 400 تومان تا 500 تومان را دریافت می‌کنندوهتل‌های پنج ستاره قیمت‌های از 560 تا 850 داشته‌اند. این موارد برای یک نفر است.

شرایط اقامت و رزرو هتل اسلوونی

پس از رزرو هتل اسلوونی این موارد را بدانید، شرایط اقامتی در اسلوونی بسیار مطلوب است. اسلوونی با ظرفیت‌های متفاوتی پذیرای گردشگران است. هتل‌ها، سوییت‌ها و آپارتمان‌های مختلفی برای اقامت در اختیار مسافرین قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید با توجه به هزینه‌های آن قطعا مکان مناسبی برای اقامت خود پیدا کنید. تعداد افراد حتی در سوییت‌ها نیز در نظر گرفته شده است. در فصل‌های شلوغ گردشگری بهتر است از یک ماه قبل حتما اقدام به رزرو هتل اسلوونی نمایید. این کارنیز به صورت تلفنی و آنلاین هم صورت می‌پذیرد.

امکانات هتل‌ های‌ اسلوونی

رزرو هتل اسلوونی با توجه به شرایط دسترسی به یه سری مکان‌ها خاص متفاوت و مختلف است. اکثر هتل‌ها اینتر نت پر سرعت در اتاق و لابی هتل دارند. رستوران‌های مختلف که در هر کدام منو‌های غذایی متفاوتی سرو می‌شود. تلویزیون و خشکشویی هم از کمترین امکاناتی است که ارزان‌ترین هتل‌ها هم در اختیارتان قرار می‌دهند.

زمین‌های ورزشی، کافه رستوران، استخر و سایر موارد امکاناتی است که هتل‌های چند ستاره ارایه می‌دهند. هتل‌های یک ستاره اسلوونی ممکن است صبحانه مختصری هم به امکانات هتل خود بیافزایند اما هتل‌های سه ستاره به بالا امکاناتی از قبیل زمین بازی و استخر و از این قبیل تفریحات. دسترسی آسان به مراکز خرید از امتیازهای ویژه این هتل‌ها است.

شرایط اقامت و رزرو هتل اسلوونی | یوروپ تورز

نکاتی پایانی

 برای در یافت ویزا مشخص شدن محل اقامت از شرایط برداشته شده است و شما با توجه به اینکه ممکن است در خواست ویزایتان رد شود. رزرو هتل را کار عاقلانه‌ای نمی‌دانید برای این منظور امکان کنسلی رزرو هتل به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است که در صورتی که شما انصراف از اقامت دهید با کسر مبلغی رزرو‌تان لغو می‌شود. برای رزرو هتل اسلوونی پس از دریافت ویزا اقدام نمایید.


سوالات متداول رزرو هتل اسلوونی

در مورد رزرو هتل های اسلوونی چه نکاتی باید رعایت شود؟

برای رزرو هتل اسلوونی بهتر است از سایت‌های معتبر استفاده کنید. سعی کنید قیمت ارزان هتل شما را فریب ندهد در رزرو هتل اسلوونی به تصاویر بسنده نکنید بهتر است از آژانس‌هایی که در این زمینه خدمات ارایه می‌کنند در مورد امکانات دقیق هتل پرس و جو نمایید.

بهترین زمان برای رزرو هتل در اسلوونی، چه زمانی است؟

برای رزرو هتل اسلوونی این را بدانید فصل‌های گردشگری اسلوونی متفاوت است. شما بسته به اینکه در چه تاریخی می‌خواهید به این کشور سفر نمایید با قیمت‌های متفاوتی روبه رو خواهید شد.

شرایط پس از رزرو هتل های اسلوونی چیست؟

پس از رزرو هتل اسلوونی این موارد را بدانید، شرایط اقامتی در اسلوونی بسیار مطلوب است. اسلوونی با ظرفیت‌های متفاوتی پذیرای گردشگران است. هتل‌ها، سوییت‌ها و آپارتمان‌های مختلفی برای اقامت در اختیار مسافرین قرار می‌دهد که به راحتی می‌توانید با توجه به هزینه‌های آن قطعا مکان مناسبی برای اقامت خود پیدا کنید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!