دعوتنامه تجاری هلند | معرفی – انواع – شرایط

دعوتنامه تجاری هلند | معرفی – انواع – شرایط

جهت آشنایی با دعوتنامه تجاری هلند در این مقاله همراه ما باشید، برای سفر به کشور هلند از هرنوعی که باشد چه توریستی باشد، چه کاری و پزشکی و تجاری یا دیدار بستگان و آشنایان، شما نیازمند ارائه دعوتنامه هستید، در واقع دعوتنامه موجب خواهد شد که شما شرایط مساعدی را برای سفر به این کشور داشته باشید، برای اخذ ویزاهای مختلف کشور هلند از جمله ویزای تجاری هلند ارائه دعوتنامه تجاری هلند لازم است، دعوتنامه تجاری هلند می تواند از طرف شرکت های مختلف این کشور برای شما صادر شود و می تواند زمینه های کاری متفاوتی را نیز شامل شود، دعوتنامه تجاری هلند فقط برای اخذ ویزای تجاری این کشور کاربرد دارد و برای گرفتن سایر ویزاها از طریق دعوتنامه تجاری هلند نمی توانید اقدام کنید.

دعوتنامه هلند

دعوتنامه هلند نیز به مانند دعوتنامه های سایر کشورها می باشد، در واقع دعوتنامه هلند به صورت یک نامه است که از شما برای حضور در کشور هلند دعوت می کند، ارسال این دعوتنامه برای شما می تواند از سوی بستگان، آشنایان باشد و یا می تواند از طرف یک شرکت یا ارگان های خاص جهت شرکت در برنامه های کاری، تجاری مانند دعوتنامه تجاری و یا … باشد، دعوتنامه البته صرفاً یک نامه ساده نیز نیست، بلکه باید دعوتنامه ای که توسط اشخاص یا سازمان و ارگانی خاص به یک شخص جهت سفر به کشور هلند فرستاده می شود ثبت رسمی شود و در آن شخص فرستنده دعوتنامه متعهد می شود که در مدت زمانی معلوم و یا در طول اقامت تمام هزینه های مسافر از اسکان تا خوراک و … بر عهده شخص دعوت کننده خواهد بود، به همین دلیل ضروری است که در دعوتنامه مشخصات و اهداف سفر به دقت درج شود.

 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

انواع دعوتنامه هلند

دعوتنامه های کشور هلند را می توانیم در انواع پنج گانه زیر دسته بندی کنیم که هریک شرایط خاص خود را دارند:

1. دعوتنامه تجاری هلند: برای برنامه های تجاری از سوی شرکت ها و …صادر می شود.

2. دعوتنامه کاری هلند: از سوی کارفرمایان جهت استخدام برای متقاضیان استخدام و یا افراد ماهر نیازمند شغل صادر می گردد.

3. دعوتنامه خویشاوندی هلند: این دعوتنامه از سوی بستگان و آشنایان جهت دعوت برای سفر توریستی فرستاده می شود.

4. دعوتنامه نمایشگاهی هلند: از سوی صاحبان برندها، شرکت ها و یا غرفه داران برای افراد متخصص و مدیران جهت بازدید از نمایشگاه ها صادر می شود.

5. دعوتنامه پزشکی هلند: این نوع دعوتنامه معمولا از سوی مراکز درمانی و کلینیک ها برای پذیرش و درمان بیماران صادر می شود.

به طور کلی می توانیم بگوییم دعوتنامه ها می توانند در زمینه های محتلفی صادر شود و دعوتنامه می تواند کار شما را جهت سفر به کشور هلند آسانتر کند.

 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

دعوتنامه تجاری هلند

همانطور که گفته شد دعوتنامه تجاری هلند یکی از انواع دعوتنامه های کشور هلند است، شما اگر قصد سفر تجارتی به کشور هلند را دارید ضروری است که دعوتنامه تجاری هلند را ارائه دهید، دعوتنامه تجاری هلند در واقع نامه ای است که شما را جهت انجام کارهای تجاری مثل خرید و فروش، بستن قرار داد، بازدید، گسترش اقتصاد و کسب و کار، یا شرکت در همایش های تجاری دعوت می کند، دعوتنامه تجاری هلند می تواند از سوی شرکت ها، ارگان ها و نهادها و یا کسب و کارهای خاصی برای شما ارسال گردد.

شرکتی که برای شما دعوتنامه تجاری هلند را ارسال می کند باید در کشور هلند فعالیت داشته باشد و در واقع در این کشور ثبت رسمی شده باشد و دعوتنامه را از مقصد برای شما ارسال کند.

 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

ارسال دعوتنامه تجاری هلند

ارسال دعوتنامه تجاری هلند می تواند به روش های مختلفی باشد. دعوتنامه هایی که برای حضور مهمانان ارسال می شود به طور معمول به صورت فایل پی دی اف به ایمیل ارسال خواهد شد، البته ممکن است با توجه به نوع و اهمیت دعوتنامه تجاری هلند از طریق پست بین المللی نیز برای شما ارسال شود، شکل ارسال اهمیت چندانی ندارد آن چیزی که بیشتر اهمیت دارد این است که در دعوتنامه تجاری هلند باید موارد لازم از جمله مشخصات به دقت درج شود، هدف سفر و مدت زمان آن معلوم شود، تامین هزینه های شخص مسافر از جمله محل اقامت باید معین گردد و داری امضا یا مهر دعوت کنندگان باشد.

 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

محتوای دعوتنامه تجاری هلند

دعوتنامه تجاری هلند باید از محتوای دقیقی برخوردار باشد، اگر دعوتنامه تجاری هلند از سوی شرکت ها، ارگان ها و یا نهادهایی فرستاده می شود باید مشخصات کامل شرکت در آن درج شود، علاوه بر درج مشخصات کامل شرکت برای دعوتنامه تجاری هلند، درج مشخصات کامل شخص دعوت شوند نیز که در کشور دیگری اقامت دارد مهم است، نوع سفر تجاری، اهداف سفر تجاری و مدت زمانی که این سفر تجاری به طول خواهد انجامید باید در دعوتنامه قید گردد، ارسال کنندگان دعوتنامه تجاری هلند موظف هستند که در دعوتنامه خود شرایط تقبل هزینه های شخص دعوت شده را درج کنند.

 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

اخذ ویزای تجاری هلند با دعوتنامه

در واقع دعوتنامه تجاری هلند به منظور اخذ ویزای تجاری هلند است، اگر به دلیل اهداف تجاری قصد دارید به کشور هلند سفر کنید حتما نیاز به اخذ ویزای تجاری هلند خواهید داشت، گرفتن ویزای تجاری هلند با ارائه دعوتنامه تجاری هلند ممکن است، این دعوتنامه تجاری هلند برای امور مختلف تجاری ممکن است صادر گردد.

 تسریع ویزا با دعوتنامه تجاری هلند

سوالی که شاید اینجا پیش بیاید این باشد که با دریافت دعوتنامه تجاری هلند به طور قطع ویزای هلند داده می شود یا خیر؟ جواب این سوال خیر است، ارائه دعوتنامه تجاری هلند به منظور صدور قطعی ویزای تجاری هلند نیست اما دعوتنامه تجاری برای هلند موجب خواهد شد که روند صدور ویزای شما تسهیل شود، به طور کلی بدون وجود دعوتنامه سفارت خانه برای صدور ویزای مرتبط سخت گیرانه تر عمل می کنند.

 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

مدارکی که به همراه دعوتنامه تجاری هلند باید تحویل داده شود:

  1. ارائه اصل گذرنامه ای که بیش از سه ماه اعتبار دارد در واقع اعتبار بیش از ویزای درخواستی باشد.
  2. ارائه فرم دریافتی درخواست ویزا که در سایت سفارت هلند موجود است.
  3. اصل شناسنامه و کارت ملی با ترجمه انگلیسی
  4. تسلیم دو عکس در سایز 6*4 که رنگی باشد و پس زمینهٔ سفید داشته باشد. (روتوش نباشد)
  5. ارائه کپی ویزای شینگن یا ویزای کشورهای دیگر که قبلا به آن ها سفر کرده اید ضروری می باشد.
  6. ارائه بلیط هواپیما
  7. برای افرادی که بازنشسته هستند ارائه گواهی بازنشستگی لازم است.
  8. ارائه گواهی اشتغال به کار که در آن جزئیاتی مثل سمت، میزان حقوق دریافتی، مرخصی های سالیانه، تاریخ استخدام به همراه فیش حقوقی برای کارمندان و کار گران الزامی است.
  9. برای کسانی که خود صاحب مشاغل هستند ارائه مجوز کار لازم است.
  10. پروانه ثبت شرکت، کسب و کار و کارت بازرگانی
 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

درباره هلند

قبل از سفر به کشور هلند داشتن اطلاعاتی مختصر در مورد این کشور ضروری است، هلند کشوری است که در شمال غربی اروپا واقع شده است؛ کشور کوچک هلند از قلمروهای پادشاهی هلند محسوب می گردد، جمعیت این کشور چیزی در حدود هفده میلیون نفر است و اکثریت جمعیت آن را مسیحی های پروتستان تشکیل می دهد، هلند جمعیت مسلمان هم دارد که در حدود یک میلیون نفر هستند.

پایتخت مرکزی کشور هلند آمستردام می باشد، شهر لاهه نیز به عنوان یکی از شهرهای مهم این کشور محسوب می شود و به منظور تمرکز زدایی برخی از مراکز مهم سیاسی از جمله وزارتخانه ها و سفارت خانه ها در این شهر واقع شده اند. پادشاهی هلند جزایری در آمریکای مرکزی دارد که کشور هلند واقع در اروپا بخش اصلی آن محسوب می شود، هلند از قسمت شرقی در همسایگی آلمان قرار دارد، از جنوب با بلژیک و از غرب نیز با بریتانیا به واسطه دریا همسایه است.

اقتصاد

برای کسانی که قصد سفر تجاری به هلند را دارند و دعوتنامه تجاری هلند را دریافت کرده اند آشنایی هر چند مختصر با اقتصاد هلند لازم است، در سال 2006 تولید ناخالص داخلی این کشور چیزی در حدود پانصد میلیارد یورو بوده است، نرخ بیکاری در این کشور در حدود 2 درصد می باشد یعنی چیزی در حدود کم تر از 400 هزار نفر.

 مقام اول کشور هلند در زمینه تجارت در تجارت گل است و از پایه های مهم اقتصادی این کشور می توانیم به دامپروری و کشاورزی اشاره کنیم، کشور هلند هر چند کشور کوچکی است ولی از دارندگان سهم های مهم در عرصه تجارت جهانی می باشد، هلند در شرکت بزرگ نفتی شل بیشترین سهم را دارد، که بخش استخراج نفت و گاز آن در ایران نیز فعالیت دارد، از صنایع مهم و مادر کشور هلند می توانیم به کشتی سازی و صنایع شیمیایی اشاره کنیم، هلند دارای شرکت های مختلفی و البته در زمینه های مهمی است در صنایع الکترونیک می توانیم به شرکت فیلپس در صنایع شیمیایی هم می توانیم به شرکت هاینکن اشاره کنیم.

 دعوتنامه تجاری هلند | اخذ دعوتنامه تجاری هلند 88851080-021

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای سفر به اروپا با شماره همراه 09107636326 تماس بگیرید.

آژانس سفری دیگر مجری مستقیم در خصوص بلیط هلند، وقت سفارت هلند، ویزای هلند، تور هلند و تور اروپا 88851080-021

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!