گشت و گذار در خیابان کنیزالی دوسلدورف

گشت و گذار در خیابان کنیزالی دوسلدورف

خیابان کنیزالی دوسلدورف، یکی از زیباترین شهر‌های کشور آلمان شهر دیدنی دوسلدورف است که در غرب این کشور واقع شده است. در این بین از جمله مهمترین جاذبه‌های …

یکی از زیباترین شهر‌های کشور آلمان شهر دیدنی دوسلدورف است که در غرب این کشور واقع شده است. در این بین از جمله مهمترین جاذبه‌های این شهر خیابان کنیزالی دوسلدورف است که پیشنهاد می‌شود حتماً در سفر به این شهر از آن دیدن کنید. اگر شما هم قصد سفر به دوسلدورف آلمان را دارید و می‌خواهید بازدید از خیابان معروف کنیزالی را در برنامه‌های سفر خود داشته باشید، پیشنهاد می‌شود در اولین گام در خصوص این شهر و خیابان مشهورش اطلاعاتی به دست‌آورید تا در هنگام سفر با مشکل روبرو نشوید.

برای بهره وری کامل از خیابان کنیزالی و مراکز خرید آن بهتر است روز‌های منتهی به کریسمس را انتخاب کنید که بازار ویژه‌ای در این زمان در این خیابان برگزار می‌شود.

خیابان کنیزالی دوسلدورف | یوروپ تورز

خیابان کنیزالی در دوسلدورف

یکی از زیباترین شهر‌های کشور آلمان شهر دوسلدورف است که در ساحل رودخانه راین قرار داد. با وجود اینکه این شهر یکی از مراکز تجاری بزرگ و نمایشگاه‌های مد و لباس به شمار می‌رود به یک نماد بین‌المللی در آلمان تبدیل شده است از این رو بازدید از شهر دوسلدورف خالی از لطف نخواهد بود. خیابان کنیزالی دوسلدورف که جزء مهمترین جاذبه‌های این شهر است مملو از مرکز خرید بوده و دوستداران خرید در سفر به دوسلدورف می‌توانند از این خیابان دیدن کنند.

خرید از خیابان کنیزالی برای کریسمس

نکته جالب توجه در خصوص شهر دوسلدورف بازار‌های کریسمس آن است که با نزدیک شدن به جشن سال نو حال و هوای دوسلدورف را به سمت خرید می‌برد. از آنجایی که در کشور‌های اروپایی با نزدیک شدن به سال نو میلادی و کریسمس بازار‌ها شلوغ می‌شود در بسیاری از این کشور‌ها از جمله آلمان بازارچه‌های مختص به این فصل برپا می‌شوند. در شهر‌های مختلف کشور آلمان شاهد برپایی این بازار‌ها هستیم که در نوع خود بی‌نظیر است.

حال اگر شما هم در حوالی کریسمس به شهر دوسلدورف سفر کردید می‌توانید به خیابان کینزالی رفته زیرا بازار مشهور کریسمس شهر، در این مکان قرار داشته که در بین مردم محلی محبوبیت زیادی دارد. در این هنگام شما می‌توانید علاوه بر بازدید از مراکز خرید دائمی این خیابان، بازارچه‌های کریسمس را نیز مشاهده کرده و آنچه را که می‌خواهید از این بازار‌ها بخرید. مردم محلی با مراجعه به بازار کریسمس خیابان کنیزالی دوسلدورف، مواد خوراکی، نوشیدنی و مواد تازه غذایی را از این بازار‌ها خریداری می‌کنند.

بهترین زمان برای بازدید از خیابان کنیزالی

هنگامی که شما قصد داشته باشید که به شهر دوسلدورف در کشور آلمان بروید و از خیابان کنیزالی دوسلدورف بازدید نمایید یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید آب و هوای این شهر است تا بتوانید بهترین فصل بازدید از خیابان کنیزالی را مورد بررسی قرار دهید. در خصوص این امر دقت کنید که این شهر اروپایی دارای زمستان‌های معتدل و تابستان‌های با آب و هوای نسبتاً گرم می‌باشد.

در زمستان بارش برف در این شهر کم بوده بنابراین می‌توان گفت میانگین دمای این شهر ۱۰ درجه سانتیگراد بوده و معتدل می‌باشد. بهترین زمان برای سفر به دوسلدورف از نظر آب و هوایی فصل بهار و پاییز می‌باشد. البته اگر بخواهید با هزینه کمتر سفری به این شهر زیبای آلمان داشته باشید پیشنهاد می‌شود فصل زمستان را انتخاب کنید زیرا در این فصل تعداد گردشگران کمتری در شهر هستند و به طبع هزینه‌ها در پایین‌ترین حد خود قرار دارد.

در این فصل هنگامی که به خیابان کنیزالی بروید تعداد کمتری از گردشگران حضور خواهند داشت که این امر منجر به پایین آمدن قیمت کالا‌ها در بازار‌های این خیابان می‌شود. اما فصل تابستان با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها شلوغ‌ترین فصل گردشگری شهر دوسلدورف به شمار می‌رود و اگر چه در این فصل آب و هوا چندان متعادل نیست و گرمای هوا مشاهده می‌شود، اما باز هم جزء محبوب‌ترین فصول گردشگری شناخته می‌شود به طوری که در این زمان خیل عظیمی از گردشگران در مراکز خرید کنیزالی حضور دارند.

خیابان کنیزالی دوسلدورف شیک ترین خیابان آلمان

به طور کلی لازم است بدانید که شهر دوسلدورف پایتخت مد و هنر آلمان به شمار رفته که با این وجود طبیعتا دارای مراکز خرید مختلفی است. در این بین یکی از شیک‌ترین خیابان‌های موجود در این شهر خیابان کنیزالی دوسلدورف می‌باشد که افراد زیادی در هنگام سفر به آلمان و شهر دوسلدورف علاقه دارند از آن بازدید کنند. این خیابان زیبا شلوغ‌ترین خیابان خرید مجلل در آلمان نیز به شمار رفته که علاوه بر خارجی‌ها از سراسر کشور آلمان نیز افراد زیادی برای خرید به این خیابان ‌می‌روند.

در هنگام بازدید از مراکز خرید خیابان کنیزالی شما می‌توانید انواع برند‌های مختلف را با قیمت مناسب از فروشگاه‌های کینزالی دوسلدورف خریداری کنید. علاوه بر اینکه در خیابان کنیزالی دوسلدورف برند‌های مختلف به صورت عمده به فروش می‌رسد لازم است بدانید فروشگاه‌هایی نیز به صورت خرده محصولات‌شان را ارائه کرده و امکان خرید لذت بخش را برای توریست‌های عزیز به وجود آورده‌اند.

دیگر مکان های مهم در خیابان کینزالی

جالب است بدانید که رفتن به خیابان کنیزالی تنها برای خرید نمی‌باشد بلکه لازم است بدانید در این خیابان علاوه بر مراکز خرید لوکس شما شاهد رستوران‌ها و کافه‌های متعددی بوده که جمعیت‌های زیادی را به سوی خود می‌کشد. این خیابان سبک علاوه بر این که به دلیل مراکز خریدی مشهور شده است وجود کافه‌های زیبا نیز در این خیابان جذابیت زیادی به آن داده است.

دیگر مکان های مهم در خیابان کینزالی | یوروپ تورز

این شهر با کافه‌های بی‌نظیرش به نام شهر کافه‌ها نیز شناخته می‌شود. هنگام رفتن به خیابان کنیزالی دوسلدورف شما می‌توانید بعد از خرید لذت بخش از برند‌های معروف، یک پیاده روی جانانه در کنار رودخانه راین نیز داشته و یک روز لذت بخش را برای خود رقم بزنید و هنگامی که حسابی خسته شدید به یک کافه دنج یا رستوران بروید و استراحت کنید.

آدرس خیابان کینزالی

اگر بخواهید به خیابان کنیزالی دوسلدورف بروید باید بدانید این خیابان یکی از بلوار‌های اصلی شهر دوسلدورف در کشور آلمان به شمار می‌رود که حدود یک کیلومتر طول داشته و از گراف آدولف پاتر در جنوب تا هاف کارتن در شمال شهر امتداد دارد.

پایان خیابان کنیزالی دوسلدورف محل فواره تریتون می‌باشد. این خیابان به طور کلی در مرکز شهر دوسلدورف واقع شده و در گذشته با نام‌های بلوار جدید، بلوار میانه و بلوار شاه بلوط نیز شناخته می‌شده است و به طور کلی باید بدانید علاوه بر اینکه نمایشگاه‌های مد و فروشگاه‌های زیادی در این خیابان وجود دارد کانال‌های آبی که در این خیابان موجود است که جذابیت زیادی به آن بخشیده است.

دلایل اهمیت بازدید از خیابان کنیزالی دوسلدورف

همانطور که گفته شد شهر دوسلدورف در آلمان به شهر مد و هنر مشهور است با این وجود لازم است بدانید که در خیابان کنیزالی دوسلدورف برند‌های مطرحی چون گوچی، آرمانی، بولگاری، کلیون کلاین، زارا و کنزو در نمایشگاه‌های منظم بین‌المللی این خیابان به چشم می‌خورد که از جمله مهمترین دلایل اهمیت بازدید از این خیابان است.

به طور خلاصه می‌توان گفت این خیابان در بین توریست‌ها به خیابان خرید مشهور بوده و افرادی که قصد خرید در شهر دوسلدورف را داشته باشند حتماً باید سری به این خیابان بزنند. علاوه بر این لازم است بدانید که خیابان کنیزالی دوسلدورف جزء تفرجگاه‌های بی‌نظیر در آلمان بوده که ردیف درختان و خط ممتد آب موجب دوچندان شدن زیبایی خیابان شده و امکان یک پیاده روی خاطره‌انگیز را برای افراد به وجود آورده است.

شباهت این خیابان به خیابان مونتاین پاریس

علاوه بر تمام آنچه بیان شد جالب است بدانید که خیابان کنیزالی دوسلدورف به خیابان مونتاین پاریس شباهت داشته و بسیاری از افراد کنیزالی را که به قول محلی خیابان کو است با خیابان مونتاین در پاریس مقایسه می‌کنند زیرا خیابان مونتاین پاریس نیز همانند خیابان کنیزالی دوسلدورف یکی از شیک‌ترین و گران‌ترین خیابان‌های پاریس بوده که مملو از برند‌های برتر دنیا می‌باشد.

هتل های نزدیک به خیابان کنیزالی دوسلدورف

با توجه به آنچه در خصوص خیابان کنیزالی دوسلدورف گفته شد اگر شما هم تمایل داشته باشید که در هنگام سفر به شهر دوسلدورف در کشور آلمان هتلی داشته باشید که در نزدیکی این خیابان قرار داشته تا به راحتی بتوانید پس از گشت و‌گذار در این خیابان و خرید کردن به اقامتگاه‌تان بروید بهتر است بدانید تعداد زیادی اقامتگاه در اطراف این خیابان وجود داشته که شما می‌توانید اقامت بی‌نظیر را در آن تجربه کنید.

یکی از بهترین هتل‌ها هتل گریدا می‌باشد که با اقامت در آن شما در قلب دوسلدورف خواهید بود. این هتل ۵ ستاره یک انتخاب بی‌نظیر برای افرادی است که علاقه‌مند به گشت و‌گذار در میان مراکز خرید شهر دوسلدورف هستند.

هتل منحصر به فرد دیگری که می‌توانید در هنگام سفر به دوسلدورف برای دسترسی راحت‌تر به خیابان کنیزالی در آن اقامت داشته باشید، هتل حیات ریجنسی می‌باشد. این هتل از لوکس‌ترین هتل‌های شهر است و در منطقه پر هیاهوی شهر واقع شده است. تمامی اتاق‌های این هتل ۵ ستاره، دارای تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، دکوراسیون لوکس و مدرن می‌باشد و همچنین یک رستوران مجلل با غذا‌های لذیذ در این هتل فوق‌العاده وجود دارد.

بدون شک انتخاب هتل اینترکانتیننتال دوسلدورف برای دسترسی آسان به مراکز خرید خیابان کینزالی این شهر می‌تواند بی‌نظیر باشد زیرا در این هتل لوکس شما به راحتی می‌توانید به قلب شهر و به خیابان کنیزالی دوسلدورف نیز دسترسی داشته باشید. انواع افرادی که به دنبال اقامت در یکی از بهترین هتل‌ های دوسلدورف با امکانات عالی اما قیمت ارزان هستند هتل ملیا به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. این هتل ۴ ستاره که در کنار پارک هوگ آرتان قرار دارد امکان دسترسی آسان به خیابان کنیزالی دوسلدورف را به شما می‌دهد.

رستوران های اطراف خیابان کنیزالی

همانطور که گفته شد علاوه بر اینکه در خیابان کنیزالی شهر دوسلدورف، مراکز خرید متعددی وجود دارد لازم است بدانید کافه‌ها و رستوران‌هایی نیز در این خیابان قرار داشته که امکان سرو غذای بی‌نظیر را به شما می‌دهد زیرا شکم گردی در سفر به دوسلدورف تجربه عالی برای هر گردشگر می‌باشد. یکی از بی‌نظیر‌ترین رستوران‌ها، رستوران آگاتا بوده که بسیار لوکس و مدرن است و در قلب واقع شده است.

این رستوران دارای دکوراسیون با رنگ‌های کرم و قهوه‌ای بوده که جلوه‌ای بسیار شیک و زیبا دارد و علیرغم کارکنان خوشرو و خوش برخورد، غذا‌های بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای در آن ارائه می‌شود. یکی دیگر از بهترین و البته قدیمی‌ترین رستوران‌های دوسلدورف رستوران‌ایم شیفچن بوده که جزء بهترین مکان‌ها برای سرو غذای سنتی است. همچنین رستوران باب‌اند ماری، رستوران برای شوماخر، رستوران پیتزای رمانتیک از دیگر رستوران‌های خوب این شهر به شمار ‌می‌روند.

خرید سوغات از خیابان کنیزالی دوسلدورف  حال با تمام آنچه بیان شد طبیعتا هنگامی که شما به خیابان کنیزالی بروید تمایل خواهید داشت که سوغات این شهر را برای عزیزان خود با بهترین کیفیت تهیه کنید. به طور کلی باید توجه داشته باشید که شما از مراکز خرید و فروش این خیابان می‌توانید برند‌های معروف را تهیه نمایید.

همچنین باید بدانید از جمله مهمترین سوغات کشور آلمان و شهر دوسلدورف می‌توان به شکلات‌های خوشمزه اشاره کرد که بهترین آن‌ها در این محل وجود دارد. این سوغاتی جزء سوغاتی‌هایی است که برای همه افراد می‌توانند مناسب باشد. همچنین می‌توانید از برند‌های معروف لباس، کفش و سایر محصولات ورزشی به عنوان سوغاتی خریداری کنید.

رستوران های اطراف خیابان کنیزالی | یوروپ تورز

سوالات متداول خیابان کنیزالی دوسلدورف

خیابان کنیزالی دوسلدورف، چگونه خیابانی است؟

خیابان کنیزالی دوسلدورف که جزء مهمترین جاذبه‌های این شهر است مملو از مرکز خرید بوده و دوستداران خرید در سفر به دوسلدورف می‌توانند از این خیابان دیدن کنند.

بهترین زمان برای بازدید از این خیابان، چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به دوسلدورف از نظر آب و هوایی فصل بهار و پاییز می‌باشد. البته اگر بخواهید با هزینه کمتر سفری به این شهر زیبای آلمان داشته باشید پیشنهاد می‌شود فصل زمستان را انتخاب کنید زیرا در این فصل تعداد گردشگران کمتری در شهر هستند و به طبع هزینه‌ها در پایین‌ترین حد خود قرار دارد.

خیابان کنیزالی دوسلدورف را با چه خیابان دیگری تشبیه میکنند؟

علاوه بر تمام آنچه بیان شد جالب است بدانید که خیابان کنیزالی دوسلدورف به خیابان مونتاین پاریس شباهت داشته و بسیاری از افراد کنیزالی را که به قول محلی خیابان کو است با خیابان مونتاین در پاریس مقایسه می‌کنند زیرا خیابان مونتاین پاریس نیز همانند خیابان کنیزالی دوسلدورف یکی از شیک‌ترین و گران‌ترین خیابان‌های پاریس بوده که مملو از برند‌های برتر دنیا می‌باشد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!