معرفی خیابان کالوراسترات آمستردام از دیدنی های هلند

معرفی خیابان کالوراسترات آمستردام از دیدنی های هلند

خیابان کالوراسترات آمستردام منتهی به میدان دام می باشد. در خیابان کالوراسترات آمستردام بوتیک هایی وجود دارد که لباس هایی منطبق بر آخرین مد را ارائه می کنند

در صورتی که به کشور زیبای هلند سفر کردید، حتما از یکی از زیباترین و پر رونق ترین خیابان های شهر آمستردام به نام خیابان کالوراسترات آمستردام دیدن نمایید. این خیابان به نوعی مرکز خریدی فوق العاده محسوب می شود که حتی روزهای تعطیل رسمی نیز می توانید از مغازه های آن خرید خود را انجام دهید.

خیابان کالوراسترات آمستردام

خیابان کالوراسترات آمستردام یکی از خیابان های زیبا و در عین حال پر جنب و جوش در کشور هلند و در شهر آمستردام است که در تمام روزهای هفته مغازه ها و فروشگاه های واقع در آن باز بوده و پاسخگوی مشتریان خود هستند. در این خیابان فروشگاه های زنجیره ای مد و لباس و همچنین کیف و کفش قرار دارد. همچنین انواع فروشگاه های مربوط به لوازم آرایشی و زیبایی و دکوراسیون نیز وجود دارد.

زمانی که وارد این خیابان می شوید، چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، انواع لوازم و وسایل مورد نیاز است که به بهترین شکل ممکن و به زیباترین صورت بسته بندی شده و شما را مجذوب خود می کنند. حتی لوازم ساده ای همچون صابون و پودر ماشین لباسشویی.

خیابان کالوراسترات آمستردام

خیابان شیک کالوراسترات

در صورتی که به دنبال خیابانی شیک در شهر زیبای آمستردام هستید که بتوانید از آن ملزومات مورد نیاز خود را طبق آخرین مد خریداری نمایید، بهتر است حتما از خیابان کالوراسترات آمستردام دیدن نمایید. در این خیابان بسیاری از برندها و فروشگاه های لوکس زنجیره ای دارای شعبه هستند.

خیابان شیک کالوراسترات

مراکز خرید در خیابان کالوراسترات

همانطور که اشاره شد در خیابان کالوراسترات آمستردام برندهای مطرحی وجود دارد که می توانید انواع لوازم آرایشی، کیف و کفش، لباس و حتی لوازم تزیینی و دکوری را خریداری نمایید.

برندهایی همچون اچ اند بی، زارا، دیزل و پول اند بر و بسیاری از برندهای مطرح در دنیا در این خیابان دارای شعبه هستند. در مرکز خرید Bijenkorf و Kalvertoren نیز در این خیابان وجود دارند که می توانید با خیالی آسوده از آنها خرید نمایید.

خیابان شیک کالوراسترات

چگونه به خیابان کالوراسترات آمستردام برویم

در صورتی که به تنهایی و یا دسته جمعی با تور به کشور هلند و شهر آمستردام سفر کرده اید، حتما از خیابان کالوراسترات آمستردام دیدن نمایید. برای رسیدن به این خیابان باید به میدان دام شهر آمستردام بروید. خیابان کالوراسترات آمستردام یکی از خیابان های منتهی به این میدان فوق العاده زیبا می باشد.

در سفر حتما بخشی از پول های خود را برای زمان بازدید از خیابان کالوراسترات آمستردام بگذارید زیرا قطعا در بازدید از مراکز خرید و مغازه های این خیابان دست خالی بر نخواهید گشت. در ضمن در این خیابان و در بخش منتهی به میدان کافه ها و رستوران هایی وجود دارد که می توانید زمانی را در آنها سپری کرده و خستگی از تن بدر نمایید.

چگونه به خیابان کالوراسترات آمستردام برویم 

خیابان مشهور کالوراسترات

خیابان کالوراسترات آمستردام در تمام دنیا شهرت دارد و هر کسی که به این شهر سفر می کند و می خواهد که خرید خود را بر اساس آخرین مدها انجام دهد حتما به این خیابان خواهد رفت. شما نیز اگر دوست دارید که طبق آخرین مد خرید نمایید و یا از جدیدترین لوازم آرایشی باخبر شوید، بهتر است سری به این خیابان فوق العاده بزنید. 

یکی از مزایایی که فروشگاه ها و مغازه های واقع در این خیابان دارند، این است که در تمام روزهای هفته حتی روزهای یکشنبه که سایر فروشگاه ها در سطح شهر تعطیل هستند، باز و پاسخگوی مشتریان خود هستند. بنابراین اگر در سفر در روز تعطیل دوست داشتید خرید خود را انجام دهید، می توانید به فروشگاه های این خیابان سری بزنید البته از آنجایی که فروشگاه های واقع در این خیابان کمی لوکس بوده و اجناس لوکس و با کیفیتی ارائه می کنند، شاید با خرید از این مغازه ها و فروشگاه ها هزینه های شما کمی بالاتر رود.

البته در این خیابان هستند مغازه ها و فروشگاه هایی که اجناس خود را با قیمت های مناسب تری ارائه می دهند. البته بیشتر بوتیک های لوکس و گران قیمت در بخش پایینی این خیابان واقع شده اند که شاید نام این بوتیک ها را به عنوان برندهای لوکس شنیده باشید، مغازه های با نام های مونتپولین و یا کالورتورن که البته در این بوتیک بزرگ می توانید شعباتی از برترین و معروف ترین برندها را بیابید.

خیابان مشهور کالوراسترات 

بورس مد لباس و پوشاک در شهر آمستردام

به جرات می توان بورس مد لباس و پوشاک را در شهر آمستردام، خیابان کالوراسترات دانست. در صورتی که شما هم می خواهید خرید لباس برای خود و یا به عنوان سوغاتی را بر اساس مد روز انجام دهید، بهتر است حتما خرید خود را از خیابان کالوراسترات و میدان دام انجام دهید.

البته باید بدانید که به غیر از پوشاک می توانید سایر لوازم مانند لوازم آرایشی بهداشتی را از فروشگاهی به نام ریچوالز که در همین خیابان قرار دارد، خریداری نمایید. همچنین در صورتی که به موسیقی و دنیای آن علاقه دارید، می توانید در همین خیابان به فروشگاهی با نام امریکن بوکسنتر مراجعه نمایید و خود را در مجموعه ای از موسیقی بیابید به طوری که شاید ساعت ها از وقت شما را بگیرد و شما همچنان غرق در موسیقی باشید.

در خیابان کالوراستریت یکی از برندهای معروف در هلند نیز قرار گرفته است و آن برندی نیست جر برند مکس که فروشگاه آن به صورت 2 طبقه می باشد. در صورتی که به طبقه دوم این فروشگاه سری بزنید با دنیایی از لباس های مختلف با مد روز مواجه خواهید شد.

البته در این خیابان فوق العاده می توانید محصولات دیگری از جمله ساعت، عینک و حتی فروشگاه هایی در ارتباط با دکوراسیون داخلی نیز بیابید. در برخی از مغازه ها به منظور تجدید قوا و برطرف کردن خستگی حاصل از این گشت و گزار قهوه ای نوشیده و دمی به موسیقی گوش فرا دهید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!