تور پرتغال تابستان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور پرتغال تابستان | شرایط – قیمت – ویزا – هزینه

تور پرتغال تابستان، با رزرو تور پرتغال تابستان می‌توانید از سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوع آن لذت ببرید و به بازدید از شهرهای پر زرق و برق آن بپردازید.

راهنمای تور پرتغال تابستان

با رزرو تور پرتغال تابستان می‌توانید از سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری متنوع آن لذت ببرید و به بازدید از شهرهای پر زرق و برق آن بپردازید. پرتغال مقصدی عالی برای سفر است که خاطرات خوشی برایتان به یادگار خواهد گذاشت. با تور پرتغال تابستان با مردم مهمان نواز آن آشنا خواهید شد و تجربیات تاریخی و فرهنگی زیادی به دست خواهید آورد. در این مقاله به بررسی تور پرتغال تابستان خواهیم پرداخت.

برای رزرو تور پرتغال تابستان به صورت آنلاین از طریق سایت می‌توانید اقدام کنید و در کمترین زمان تور مناسب خود را خریداری نمایید. برای رزرو این تور ابتدا باید مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود را مشخص کنید و سپس به جستجوی تور مورد نظرتان بپردازید. می‌توانید تور پرتغال تابستان را بر اساس قیمت و یا هر موضوعی که برایتان اهمیت دارد مانند نوع ایرلاین، ساعت حرکت و غیره جستجو کنید تا تنها تورهای مورد نظر نمایش داده شود و بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

مثلا با جستجوی تور بر اساس ایرلاین تنها تورهایی که با ایرلاین‌های مورد نظر پرواز دارند نمایش داده می‌شود. قیمت تور پرتغال تابستان مناسب است و می‌توانید قیمت‌های آن را که به صورت نزولی تا صعودی نشان داده شده است بررسی کنید. رزرو تور پرتغال تابستان با این روش، در وقت مسافر صرفه جویی خواهد کرد و نیاز نیست که به صورت حضوری برای رزرو آن اقدام کنید.

تور پرتغال تابستان | شرایط - قیمت - ویزا - هزینه | یوروپ تورز

آشنایی با کشور پرتغال

موقعیت کشور پرتغال جنوب غرب قاره اروپا است و مردم آن به زبان پرتغالی صحبت می‌کنند. لیسبون پایتخت پرتغال می‌باشد و جاذبه‌های بسیاری در خود دارد. این کشور از غرب به اقیانوس اطلس راه دارد و جاذبه‌های طبیعی آن بسیار زیاد است و در حاشیه غربی شبه جزیره ایبری واقع شده است. پرتغال از ناحیه شمال و شرق مرز مشترکی با اسپانیا دارد. رزرو تور پرتغال تابستان و سفر به این کشور زیبا می‌تواند فراموش نشدنی باشد. مردم این کشور مهمان نواز هستند و برخورد خوبی با گردشگران دارند. تور پرتغال و تور اروپا فرصتی خوب برای دیدن این کشور زیباست.

خدمات تور پرتغال تابستان

هنگام خرید تور پرتغال تابستان که از تورهای پرطرفدار اروپایی است امکان خرید خدمات آن نیز وجود دارد. این خدمات شامل دریافت ویزای شنگن، بیمه مسافرتی جهت پوشش حوادث احتمالی، بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه صبحانه، لیدر فارسی زبان، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و … است که با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید آن‌ها را انتخاب نمایید و سفری لذت بخش کنار خانواده تجربه کنید.

آب و هوای پرتغال در فصل تابستان

پرتغال به صورت کلی از آب و هوای مدیترانه‌ای برخوردار است و کشوری گرم در اروپا به شمار می‌آید. وضعیت آب و هوایی این کشور همانند شهرهای ساحلی اسپانیا است. میانگین دمای پرتغال در قسمت‌های شمالی 15 و در قسمت‌های جنوبی 18 درجه سانتی گراد است.

پرتغال در فصل تابستان دمایی 40 درجه را در قسمت‌های مرکزی خود تجربه خواهد کرد که در بخش‌های شمالی 35 درجه خواهد بود. در تابستان به ویژه در ماه‌های جولای و سپتامبر آب و هوای گرمی در پرتغال برقرار است. در جولای و آگوست گردشگران زیادی به اقامتگاه‌های ساحلی می‌روند تا تفریحات و ورزش‌های آبی داشته باشند. با تور اروپا و تور پرتغال می‌توانید از این فرصت مناسب استفاده کنید.

ورزش‌ های آبی در تور پرتغال تابستان

سواحل نقره‌ای آویرو که در جنوب پورتو واقع شده است گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. این شهر دانشگاهی بخش‌هایی تاریخی دارد که روی کانال‌های آب بنا نهاده شده است و به همین دلیل نام ونیز پرتغال را از آن خود کرده است. در تور پرتغال تابستان در این منطقه می‌توان تفریحات و ورزش‌های آبی مثل موج سواری داشت که بسیار هیجان انگیز است. انجام تفریحات آبی در فصل تابستان بسیار لذت بخش و مفرح خواهد بود.

ورزش‌ های آبی در تور پرتغال تابستان | یوروپ تورز

جاذبه‌ های گردشگری پرتغال

دیدنی‌های پرتغال در پایتخت آن لیسبون نیز وجود دارند و انواع غذاهای لذیذ را در رستوران‌های آن می‌توانید میل نمایید. بناهای تاریخی و فرهنگی زیادی در این شهر وجود دارد از جمله قلعه سنت جرج، کلیسا و … که بازدید از آن‌ها جالب خواهد بود. بنای تاریخی Batalha، صومعه سانتا ماریا و جزایر ازور از دیگر جاذبه‌های گردشگری پرتغال هستند که در تور پرتغال تابستان می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

بنای تاریخی Batalha از جاذبه‌ های گردشگری پرتغال

بنای تاریخی Batalha کلیسایی است که در سال 1388 میلادی بنا شده و در میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. در تور پرتغال تابستان و بازدید از این بنا معماری گوتیک را در آن خواهید دید و در فضای داخلی آن تزیینات قرن 16 به چشم خواهد آمد. در این بنا درهای بزرگ و گذرگاه‌هایی وجود دارد که بسیار با شکوه هستند و بازدید از آن در یکشنبه هر ماه تا قبل از ظهر رایگان است. ساعت بازدید این بنا در تابستان‌ها از 9 صبح تا 6:30 عصر می‌باشد.

صومعه سانتا ماریا از جاذبه‌ های گردشگری پرتغال

بزرگ‌ترین بنای مربوط به سیسترسی‌ها صومعه سانتا ماریا نام دارد که در اطراف آن می‌توان به گشت و گذار پرداخت. این صومعه بخش‌های مختلفی چون کتابخانه، ایوان، آشپزخانه و خوابگاه دارد. در تور پرتغال تابستان ورود به کلیسای این بخش رایگان است و برای وارد شدن به صومعه باید هزینه‌ای پرداخت کرد. بازدید از این مجموعه همه روزه از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر صورت می‌گیرد.

جزایر آزور از جاذبه‌ های گردشگری پرتغال

در اقیانوس اطلس در فاصله 1500 کیلومتری از پایتخت پرتغال 9 جزیره وجود دارد که در تور پرتغال تابستان برای رسیدن به آن می‌توانید پروازی 2 ساعته داشته باشید. از این جزایر می‌توانید فضایی آرامش بخش  ساحل را تجربه کنید. حیات وحشی در آن وجود دارد که بسیار منحصر به فرد است. این جزایر چشم اندازی زیبا از ساحل را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. در این 9 جزیره می‌توانید استراحت در آرامش و سکوت را تجربه کنید و از زندگی شهری برای چندین ساعت فاصله بگیرید.

بنا های مذهبی براگا

چند بنای تاریخی با سبک باروک در شهر براگای پرتغال وجود دارد که معروف‌ترین آن Bom Jesus Sanctuary نام دارد. یکی از جاذبه‌ها گردشگری مشهور پرتغال همین بنا می‌باشد. یک میدان اصلی به نام Praca da Republica بخش قدیمی و جدید شهر را به هم مرتبط می‌کند. در تور پرتغال تابستان در این شهر می‌توانید به بازدید از کلیسای جامع بپردازید که در کشور پرتغال به عنوان قدیمی‌ترین کلیسا شناخته می‌شود.

شهر بندری پورتو

پورتو به عنوان دومین شهر از نظر بزرگی در پرتغال محسوب می‌شود که بناهای زیبا و با شکوه بسیاری دارد. آثاری از معماران مشهور دنیا در این شهر وجود دارد. در اطراف شهر دره‌هایی وجود دارد که در آن تاکستان‌هایی دیده می‌شود. شهر بندری پورتو در کرانه شمالی رود دورو قرار دارد و مرکز اقتصادی مهمی در کشور پرتغال است.

شهر بندری پورتو | یوروپ تورز

سوالات متداول تور پرتغال تابستان

بهترین و سریع ترین راه برای تهیه تور پرتغال چیست؟

برای رزرو تور پرتغال تابستان به صورت آنلاین از طریق سایت می‌توانید اقدام کنید و در کمترین زمان تور مناسب خود را خریداری نمایید.

خدمات تور پرتغال تابستان چیست؟

این خدمات شامل دریافت ویزای شنگن، بیمه مسافرتی جهت پوشش حوادث احتمالی، بلیط هواپیما رفت و برگشت، اقامت در هتل همراه صبحانه، لیدر فارسی زبان، گشت شهری، ترانسفر فرودگاهی و … است.

مزایای تهیه تور پرتغال تابستان از طریق سایت چیست؟

می‌توانید تور پرتغال تابستان را بر اساس قیمت و یا هر موضوعی که برایتان اهمیت دارد مانند نوع ایرلاین، ساعت حرکت و غیره جستجو کنید تا تنها تورهای مورد نظر نمایش داده شود و بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!