تور نمایشگاهی ایتالیا | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی ایتالیا | معرفی – تاریخ برگزاری – راهنمای بازدید

تور نمایشگاهی ایتالیا، هر ساله نمایشگاه‌های بزرگی در کشور ایتالیا برگزار می‌شود که با موضوعات مختلفی همراه است. به این منظور تور نمایشگاهی ایتالیا از …

راهنمای کامل تور نمایشگاهی ایتالیا

هر ساله نمایشگاه‌های بزرگی در کشور ایتالیا برگزار می‌شود که با موضوعات مختلفی همراه است. به این منظور تور نمایشگاهی ایتالیا از سراسر دنیا برگزار شده و علاقمندان می‌توانند از نقاط مختلف داخل و خارج از کشور به بازدید از این نمایشگاه‌ها بپردازند. امروز قصد داریم در خصوص انواع نمایشگاه‌های ایتالیا و همین طور هزینه و زمان تور نمایشگاهی ایتالیا صحبت نماییم.

تور نمایشگاهی ایتالیا | یوروپ تورز

معرفی تور نمایشگاهی ایتالیا

تورهای نمایشگاهی از میان سفرهای مختلفی که در حوزه گردشگری تجاری قرار می‌گیرند، از شناخته شده ‌ترین و متعدد‌ترین رویدادهایی هستند که برای صنایع مختلف به صورت سالیانه و در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شوند. نمایشگاه‌‌‌های تجاری بین ‌المللی بسته به نوع صنعت، سطح فعالیت و کشش بازار در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شوند. برخی از این نمایشگاه‌‌ها به صورت سالیانه و در زمان و مکان مشخصی دیده می‌شوند در حالی که برخی دیگر تنها یک بار به صورت خاص و با اهداف مختلف برگزار می‌شوند.

محور اصلی سفرهای نمایشگاهی به زندگی کاری و تجاری و یا تحصیلی بازدیدکننده‌ها مربوط است. به این ترتیب که افراد با تخصص ‌های مشابه و یا مرتبط در تاریخی خاص در مکانی مشخص و از قبل اعلام شده گرد هم می‌آیند و می‌توانند با بروزترین دستاوردهای صنایع خود و صنایع مرتبط آشنا شوند. اغلب افراد در نمایشگاه‌ها به دنبال آشنایی با آخرین پیشرفت‌های شغل خود، افراد و پروژه‌‌های متخصص و موفق، یافتن فرصت ‌های همکاری با آن‌ها و همینطور حفظ و توسعه بازار خود هستند.

در واقع این سفرها با هدفی غیر از صرفا تفریح، گشت و گذار و سرگرمی انجام می‌‌شود، هرچند که تفریح و گشت و گذار هم می‌تواند چاشنی برنامه‌های آنها شود. تور نمایشگاهی ایتالیا نیز از این قاعده استثنا نبوده و هر ساله مورد استقبال تیم‌های بزرگی قرار می‌گیرد.

بررسی شرایط تور نمایشگاهی ایتالیا

برای حضور در هر نمایشگاهی می‌توانید به دو صورت اقدام نمایید: روش اول به عنوان شرکت کننده( غرفه دار ) و روش دوم به عنوان بازدید‌کننده می‌باشد. در واقع اگر می‌خواهید محصول و یا خدمت خود را معرفی نمایید و به نوعی خودتان را در دل بازار جای دهید می‌بایست به عنوان شرکت‌کننده به سراغ تور نمایشگاهی ایتالیا بروید. روش کار به این صورت است که شما با نماینده کادر اجرایی نمایشگاه مربوطه تماس حاصل نموده و غرفه مورد نظر خود را هماهنگ می‌کنید البته می‌بایست به زمان و تاریخ دقت ویژه‌ای شود.

حال اگر تصمیم داشته باشید به عنوان بازدید‌کننده و یا مهمان از نمایشگاه بین‌المللی ایتالیا دیدن نمایید نیاز به تعیین وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، بلیط هواپیما، هتل و ترانسفر دارید، البته غذا و راهنما هم در سفر شما مهم است بنابراین باید یک تور نمایشگاهی ایتالیا مناسب انتخاب نمایید. می‌دانیم که سفر به مقصد‌های دور هر چقدر هم که با هدف کار باشد می‌تواند بهترین تجربیات را فراهم نموده و خستگی را از تن بزداید. حال سوال اینجاست کدام تور نمایشگاهی ایتالیا می‌تواند کم هزینه‌تر باشد؟ با ما همراه باشید.

انتخاب بهترین تور نمایشگاهی ایتالیا

همانند بسیاری از سفرهای خارجی و یا حتی داخلی قطعا سفرهای گروهی که توسط تیم‌های کارشناس و مشاورین متخصص طراحی می‌شود می‌تواند هزینه نهایی مسافر را کمتر نموده و همینطور دغدغه‌ای برای تهیه خدمات سفر خود نداشته باشد. برای پوشش این خدمات و سرویس می‌بایست در انتخاب بهترین آژانس مسافرتی برای استفاده از تور نمایشگاهی ایتالیا دقت کنید.

می دانیم که بسته به تقاضای حضور در نمایشگاه تورهای مختلف با ظرفیت و امکانات مختلفی برای مسافرین طراحی شده است. گاه تور‌هایی که برای جامعه خاصی از افراد همچون پزشکان، دانشجویان و … در نظر گرفته شده متفاوت از تورهای عمومی می‌باشد. ما در آژانس هواپیمایی خود سعی نمودیم بهترین تور نمایشگاهی ایتالیا را فراهم سازیم تا تمامی افراد بتوانند به راحتی از این نمایشگاه زیبا دیدن نمایند.

تور نمایشگاهی ایتالیا در غالب انفرادی

گاه دیده می‌شود که فردی علاقمند به خرید تور نبوده و ترجیح می‌دهد به صورت انفرادی به محل برگزاری نمایشگاه سفر نماید برای این افراد نیز خدمات به صورت جداگانه به فروش می‌رسد و مشکلی از این دست وجود ندارد.

حال قصد داریم موضوعی را بررسی نماییم که بسیار مهم است. گاه دیده می‌شود که فرد و یا گروهی به دنبال بافتن شرکای تجاری معتبر از نقاط مختلف جهان هستند و به نوعی می‌خواهند روابط بین‌المللی خود را توسعه دهند. ما در آژانس خود این شرایط را برای شما فراهم ساخته‌ایم. در واقع وجود مشاورین بسیار حاذق در سیستم ما سبب می‌شود که غرفه داران و بازدیدکنندگانی که از تور نمایشگاهی ایتالیا سیستم ما استفاده نموده‌اند در یافتن بهترین شرکای مربوط به صنف خود بسیار ساده عمل نموده و به نتیجه مطلوب دست یابند. مشاورین قرار‌های ملاقاتی با سایر شرکت‌ها گذاشته و به این ترتیب دایره ارتباطات را گسترش می‌دهند.

لیست هزینه تور نمایشگاهی ایتالیا

به طور کلی شما می‌بایست دو سری هزینه پرداخت نمایید در وهله اول می‌بایست برای تور نمایشگاهی ایتالیا ثبت نام نموده و هزینه خدماتی که در طول سفر برای شما در نظر گرفته شده است را پرداخت کنید. در وهله دوم باید هزینه ورودی نمایشگاه ایتالیا پرداخت شود. البته در سیاست‌های جدید سعی نمودیم هزینه ورودی را در قالب کلی و در بخش خدمات تور نمایشگاهی ایتالیا بگنجاینم به این ترتیب ما برای شما بلیط تهیه خواهیم نمود و شما دیگر نگران تهیه بلیط نخواهید بود. به این ترتیب تنها با یکبار پرداخت هزینه می‌توانید از بهترین خدمات برخوردار شوید.

لیست هزینه تور نمایشگاهی ایتالیا | یوروپ تورز

قطعا می‌دانید که برای شرکت در یک نمایشگاه و یا یک رویداد مهم بین‌المللی خرید خدمات گردشگری همچون پرواز و هتل و … در تاریخ مشخص شده کار ساده‌ای نیست! اغلب این خدمات یا از قبل خریداری شده‌اند و یا از قبل توسط تیم‌های خاص چارتر شده‌اند! ما توانستیم طی سیاستی خاص بخش‌های رزرو تور ایتالیا، تور نمایشگاهی ایتالیا را برای افرادی که قصد سفر دارند آزاد نموده و خدمات ایده آلی عرضه نماییم.

مدارک تور نمایشگاهی ایتالیا

قطعا برای بازدید از نمایشگاه‌های ایتالیا نیاز به مدارک مشخصی دارید. در ابتدا باید فرم تقاضای شرکت در تور نمایشگاهی ایتالیا را به دقت پر نمایید این فرم به تور کاملا واضح طراحی شده و تنها باید اطلاعات خود را وارد نمایید.

بازدید از نمایشگاه ایتالیا نیاز به اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار دارد، علاوه بر این مدرک می‌بایست پاسپورت امضا شده نیز ارائه شود.

دو قطعه عکس رنگی در ابعاد 4*3 با زمینه روشن و جدید تهیه نمایید. شناسنامه شما می‌باشد ترجمه شده و ممهور به مهر دادگستری باشد. البته گاه نیاز به مهر تایید وزارت امور خارجه نیز می‌باشد.

گواهی حساب بانگی به زبان لاتین از بانک تهیه شود و البته نیاز به مهر معتبر بانک نیز خواهد داشت.

کپی ویزاهای قبلی که عضو شنگن هستند باید ارائه شود. افراد دانشجو نیاز به گواهی اشتغال به تحصیل دارند.

تور نمایشگاهی ایتالیا بخش شو و مد آقایان

حال می‌خواهیم بعضی از نمایشگاه‌هایی که در ایتالیا برگزار می‌شود را توضیح دهیم. نام کامل نمایشگاه، نمایشپاه بین‌المللی شو و مد آقاان ایتالیا می‌باشد. محل برگزاری آن در ایتالیا، اروپا و فلورانس است. سطح برگزاری خارجی، بین‌المللی بوده و ورود به آن رایگان است!

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی مد اروپای بوده که در ایتالیا برگزار می‌شود و به صنعت مد و لباس اختصاص داده شده است. نمایشگاه مد و پوشاک اقایان ایتالیا یکی از معدود نمایشگاه‌هایی است که تمام طیف مد و شو اقایان را طی چهار روز ارائه می‌کند. پوشاک آقایان همچنین لوازم جانبی و کفش و البته لباس زیر و لباس شنا که در سال توسط طراحان یا برندها تولید می‌شود در این نمایشگاه قابل بازدید است.

تور نمایشگاهی ایتالیا بخش مارک و برچسب

نمایشگاه و کنفرانس تخصصی مارک و برچسب ایتالیا در سطح بین‌المللی برگزار شده و ورود به آن رایگان است. در این نمایشگاخ انواع محصولات مختلف در زمینه مارک و برچسب عرضه می‌شود.

محصولات چاپی اغلب در جهت توصعه و ارتقا صنعت چاپ مارک حرکت می‌کند. در این نمایشگاه تخصصی‌ترین مراکز چاپ مارک و تولید لیبل های  پشت چسب‌دار محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

تور نمایشگاهی ایتالیا بخش طلا و جواهرات

این نمایشگاه در اروپا، ایتالیا و ویچنزا برگزار می‌شود و برای بازدید از آن می‌بایست بلیط تهیه نمایید.

این نمایشگاه یکی از جذاب‌ترین محصولات را عرضه نموده و شرکت‌های مختلف از سراسر جهان محصولات خود را در زمینه سنگ‌های قیمتی ارائه می‌دهند. در این نمایشگاه انواع سنگ‌های قیمتی و همینطور اشیای عتیقه در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.

تور نمایشگاهی ایتالیا و صنایع بستنی

نمایشگاه بین‌المللی صنایع بستنی، شیرینی و نانوایی اغلب در ایتالیا و ریمینی برگزار شده و محصولاتی از قبیل انواع بستنی، شیرینی و نان و همینطور ابزار‌های تکنولوژی هر یک معرفی می‌شود. در این نمایشگاه اغلب سرمایه گذاران و فعالان در این عرضه حضور به عمل می‌آورند.

تور نمایشگاهی ایتالیا و صنایع بستنی | یوروپ تورز

سوالات متداول تور نمایشگاهی ایتالیا

تور نمایشگاهی ایتالیا چیست؟

تورهای نمایشگاهی از میان سفرهای مختلفی که در حوزه گردشگری تجاری قرار می‌گیرند، از شناخته شده ‌ترین و متعدد‌ترین رویدادهایی هستند که برای صنایع مختلف به صورت سالیانه و در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شوند.

چه هزینه هایی برای تور نمایشاگاهی ایتالیا باید پرداخت شود؟

به طور کلی شما می‌بایست دو سری هزینه پرداخت نمایید در وهله اول می‌بایست برای تور نمایشگاهی ایتالیا ثبت نام نموده و هزینه خدماتی که در طول سفر برای شما در نظر گرفته شده است را پرداخت کنید. در وهله دوم باید هزینه ورودی نمایشگاه ایتالیا پرداخت شود.

اولین اقدام برای تور نمایشگاهی ایتالیا چیست؟

در ابتدا باید فرم تقاضای شرکت در تور نمایشگاهی ایتالیا را به دقت پر نمایید این فرم به تور کاملا واضح طراحی شده و تنها باید اطلاعات خود را وارد نمایید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!