بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت | معرفی – تصاویر

بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت | معرفی – تصاویر

بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت، یکی از چندین بازار محلی در شهر فرانکفورت است. بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت محلی برای ارائه محصولات تازه کشاورزی است.

بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت یکی از بازارهای محلی و هفتگی در شهر فرانکفورت است. بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت به عنوان یک بازار محصولات کشاورزی شناخته می‌شود که با توجه به نظرات بازدید کنندگان، بازدید از آن تجربه ی‌خوشایندی را خواهد داشت. بازدید از این بازار می‌تواند درک بهتری از زندگی مردم این شهر داشته باشد و شما می‌توانید به محصولات کشاورزی، گوشتی و گیاهی، میوه‌ها و بسیاری دیگر از محصولات کشاورزی تازه و باکیفیت در بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت دسترسی داشته باشید. در ادامه به ارائه ی‌مطالبی برای تشریح همه چیز در مورد بازار هفتگی بوکنهایم خواهیم پرداخت.

بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت

اگر کمی در میان شهر بگردید و با شهر فرانکفورت آشنا باشید، خواهید یافت که شهر فرانکفورت بازارهای محلی مختلفی دارد که هر کدام بازار و محصولات متنوعی را به فروش می‌رساند. این بازارهای هفتگی در روزهای مختلفی از هفته برگزار می‌شود.

بازار هفتگی بوکنهایم یکی از بازارهای محلی در شهر فرانکفورت است که در قسمت پایین برج ساعت هر هفته در روزهای پنج شنبه برپا می‌شود.

این بازار هفتگی در حدود 30 فروشنده دارد که در آن محصولات متنوعی از جمله محصولات کشاورزی، مواد غذایی و … را به شهروندان عرضه می‌کنند. بازار بوکنهایم در یکی از مناطق شهری فرانکفورت به نام همین نام واقع شده است که تقریبا در غرب مرکز شهر فرانکفورت می‌باشد. این منطقه سومین منطقه از نظر پرجمعیت‌ترین آن‌ها می‌باشد. 

بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

جاذبه های دیدنی در بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت

همانطور که در قسمت‌های بالا گفتیم، بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت را می‌توان یک بازار محصولات کشاورزی در فرانکفورت دانست. این بازار یکی از مناطقی است که هر هفته محل رفت و آمد و یکی از اماکن اصلی تهیه ی‌نیازهای محصولات کشاورزی ساکنین این شهر می‌باشد.

شما می‌توانید در کنار دید و بازدید‌های خود در شهر فرانکفورت، به دیدن این مکان هم بروید. در واقع بازدید از این مکان می‌تواند شما را بیشتر با جامعه و جریان زندگی در فرانکفورت آشنا سازد. شما می‌توانید در بازدید از بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت بیشتر با مردم و تعاملات آن‌ها آشنا شوید و همچنین به تهیه ی‌انواع مختلفی از سبزیجات با کیفیت و قیمت‌های بسیار خوب بپردازید. در بازدید از این مکان یکی از پیشنهادات ما پنکیک‌های خوشمزه ی‌آن است که مطمئنا می‌تواند برای شما خوشمزه باشد. در کنار این بازار نیز غرفه‌های متعددی وجود دارد که شما می‌توانید در آن به استراحت بپردازید.

در ادامه به بیان نظرات بازدید کنندگان در مورد این بازار می‌پردازیم تا از نظر آنها نیز برای آشنایی بیشتر و بیان نکات مهم در مورد این بازار استفاده کنیم.

جاذبه های دیدنی در بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

چرا به بازار بوکنهایم برویم؟

همانطور که تا کنون متوجه شدید، بازارهای محلی فرانکفورت از جاذبه‌های دیدنی در شهر فرانکفورت هستند. اصولا ممکن است از خود بپرسید چرا باید به مکانی که ممکن است همواره شلوغ باشد و دسترسی به آن سخت و جاذبه‌ها و امکانات رفاهی کمتری دارد باید رفت؟

در واقع تنها دلیلی که می‌تواند شما را مجاب کند تا از بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت دیدن کنید، تجربه ی‌یک حس جدید می‌باشد. حسی که شما می‌توانید از نزدیک با زندگی مردم این شهر روبرو شوید، از محصولات و خرید‌های معمول مردم دیدن کنید و طعم‌ها و تجربه‌های بیشتری در تعامل با این مردم بدست آورید که قطعا این عوامل ارزش سفر شما را چند برابر می‌کند.

چرا به بازار بوکنهایم برویم؟ - یوروپ تورز

زمان بندی بازدید از بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت

همانطور که از نام بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت می‌توان دریافت، اغلب این بازار‌ها در زمان‌ها و روزهای مشخصی در هفته برگزار می‌شوند. این موضوع در مورد بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت هم صدق می‌کند و با توجه به زمانی که همواره برگزار می‌شود، این بازار تنها در روز‌های پنج شنبه و در یک آدرس مشخص برپا می‌شود.

ساعت کاری این بازار هفتگی از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 عصر است و بازدیدکنندگان غالبا خرید‌های خود را به نیمه اول روز در این بازار اختصاص می‌دهند تا از محصولات تازه و باکیفیت آن در کنار هزینه‌های مناسبی که توسط فروشندگان ارائه شده است، بهره ببرند.

زمان بندی بازدید از بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

آدرس و شماره تلفن بازار هفتگی بوکنهایم

در مورد آدرس و شماره تلفن این بازار هفتگی باید گفت محل برگزاری این مکان یکی از مناطق مسکونی در شهر فرانکفورت است. جالب است بدانید که فرانکفورت به 47 منطقه ی‌مسکونی تقسیم بندی می‌شود که بوکنهایم 12 امین منطقه ی‌بزرگ این شهر با مساحت 8.04 کیلومتر مربع می‌باشد و 34 هزار و 740 نفر سکنه دارد.

آدرس دقیق بازار هفتگی بوکنهایم عبارت است از:

  • Bockenheimer Warte، 60325 Frankfurt – Bockenheim، آلمان

در مورد شماره تلفن باید گفت این بازار شماره تلفن خاص و معینی ندارد و شما تنها می‌توانید در مراجعات خود، اگر با فروشنده‌ای سروکار داشتید، شماره تلفن فروشندگان آن جا را درخواست نمایید.

آدرس و شماره تلفن بازار هفتگی بوکنهایم - یوروپ تورز

چگونه به بازار بوکنهایم فرانکفورت برویم؟

اگر شما می‌خواهید از فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت به بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت بروید، لازم است به این نکته توجه کنید که از آنجایی که این بازار با خطوط مترو، اتوبوس و تاکسی‌های خطی انطباق ندارد، به همین خاطر مجبور خواهید بود از یکی از وسایل نقلیه ی‌زیر استفاده کنید.

  • یک وسیله نقلیه ی‌شخصی مانند موتور و یا ماشین
  • با استفاده از تاکسی‌های روبروی فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت که در این صورت باید توجه داشته باشید که آدرس این مکان را بهتر است به همراه داشته باشید و هزینه ی‌کرایه نیز ممکن است بیشتر باشد.

در صورتی که بخواهید با دوچرخه یا پیاده از فرودگاه بروید، باید مسیر طولانی‌ای را در پیش بگیرید که 11.5 کیلومتر مسافت دارد و با دوچرخه 45 دقیقه طول خواهد کشید. بنابراین بهترین راه استفاده از تاکسی‌های فرودگاه و یا آژانس کرایه اتومبیل در نزدیکی فرودگاه است.

چگونه به بازار بوکنهایم فرانکفورت برویم؟ - یوروپ تورز

نظرات شهروندان و مسافران در مورد بازار بوکنهایم

همانطور که می‌دانید، استفاده از نظرات بازدید کنندگان قبل از بازدید از یک مکان دیدنی می‌تواند اطلاعات زیادی از آن مکان را برای ما آشکار کند که گاها مطالب و نکات مهمی را در خود دارند. در مورد نظرات بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت باید گفت از نظر بازدید کنندگان این مکان امتیاز خوبی در میان 46 نظر گرفته است که امتیاز آن 4.5 از 5 است. از جمله این نظرات در مورد بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طیف وسیعی از محصولات منطقه‌ای و بین‌المللی را می‌توان در این جا پیدا کرد. من هر هفته به این بازار می‌آیم.
  • در بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت می‌توانید پنیر‌های خوبی با قیمت‌های مناسبی دریافت کنید و برای تهیه ی‌آن نیز مشاوره‌های دوستانه‌ای از فروشنده داشته باشید. کسی که از این بازار خرید داشته باشد، همیشه یک بار دیگر نیز به بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت سر می‌زند.
  • پنکیک‌های بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت در کنار غرفه‌های محصولات مرغ آن بسیار خوشمزه هستند.
  • همیشه اگر پنج شنبه‌ها در فرانکفورت باشم، به اینجا سر می‌زنم.میوه و سبزیجات همیشه تازه هستند و همواره سرکه و روغن در اینجا وجود دارد. قیمت‌ها مناسب و در حد کیفیت آن می‌باشند.
  • معمولا برخی از محصولات پر تقاضا در این بازار صف‌های شلوغی دارند. ممکن است به خاطر این شلوغی فروشندگان بسیار مشغول بوده و لازم است محصولات خود را قبلا مشخص کرده باشید. ممکن است برخورد نژاد پرستانه از سوی فروشندگان در این بازار وجود داشته باشد.
  • شما می‌توانید از اتوبوس‌ها و تراموا‌هایی که در کنار این بازار متوقف می‌شوند برای جابجایی استفاده کنید.

محصولات بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت

همانطور که می‌دانید، بازار‌های هفتگی را می‌توان یک نوع نمایشگاه در نظر گرفت که برپایی آن در ایران و یا کشور‌های دیگر عموما با تنوع زیاد محصولات همراه است.

همانطور که در قسمت اول متن اشاره کردیم، این بازار میزبان 30 فروشنده است که انواع محصولات خوراکی در آن به فروش می‌رسد. از آن جمله می‌توان به محصولات کشاورزی و انواع غذاهای محلی اشاره نمود که عبارتند از:

  • تخم مرغ
  • انواع پنیر
  • انواع سبزیجات
  • انواع میوه های مختلف 
  • گوشت 
  • پنکیک های سیب زمینی
  • سوسیس
  • شراب
  • چای 
  • محصولات گیاهی
  • مرغ
  • زیتون
محصولات بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

اماکن اقامتی و رستوران های نزدیک بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت

از جمله نزدیکترین هتل‌ها به این بازار هفتگی به همراه امتیاز بازدیدکنندگان به آنها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Hotel West an der Bockenheimer Warte با 4.5 امتیاز از 5 امتیاز
  • Plattenhof Hotel با 4.3 امتیاز
  • با 4.4 امتیاز SAKS Urban Design Hotel Frankfurt
  • با 4.4 امتیاز Hotel Beethoven
  • با 3.7 امتیاز Novum Hotel Imperial Frankfurt Messe
  • با 4.4 امتیاز Hotel Liebig

از نزدیک‌ترین کافه‌ها و رستوران‌ها به این بازار نیز می‌توان نام برد:

  • رستوران ایرانی کیش با آدرس Leipziger Str. 16A، 60487 Frankfurt am Main، آلمان
  • رستوران Mezzanotte با آدرس Clemensstraße 6، 60487 Frankfurt am Main، آلمان
  • رستوران ایتالیایی Pasta e Panini با آدرس 44-48، Adalbertstraße، 60486 Frankfurt am Main، آلمان
  • Vapiano با آدرس Bockenheimer Landstraße 24، 60323 Frankfurt am Main، آلمان
  • رستوران ایتالیایی L’Unico با آدرس Mendelssohnstraße 83، 60325 Frankfurt am Main، آلمان
اماکن اقامتی و رستوران های نزدیک بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت - یوروپ تورز

جاذبه های دیدنی در اطراف بازار بوکنهایم

همانطور که اشاره کردیم، طول مدت بازدید از بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت معمولا دو تا سه ساعت است. بنابراین شما اگر بخواهید از زمانتان به خوبی استفاده نمایید، می‌توانید این مدت را کاهش بدهید.

همچنین توصیه ما به شما این است که مدت زمان سفر خود را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که دچار معطلی و بی‌اطلاعی نشده و بتوانید با استفاده ی‌کامل از تایم سفر خود، از دیگر جاذبه‌های این شهر نیز دیدن کنید.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی فرانکفورت در بوکنهایم که در نزدیکی بازار هفتگی بوکنهایم می‌باشد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دانشگاه گوته | Goethe Universität Frankfurt: که نام کامل آن دانشگاه یوهان ولفگانگ گوته می‌باشد. این نام برگرفته از شخصی است که کلید اصلی ادبیات و جنبش وایمار و رمانتیسیسم آلمان شناخته می‌شود.
  • موزه سنکنبرگ | Senckenberg museum: بزرگترین موزه ی‌تاریخ طبیعی در کشور آلمان است. در این موزه می‌توان به تماشای انواع اسکلت‌هایی از دایناسورها و ماموت‌ها و همچنین عناصر مختلف از زمان‌های مختلف در عرصه ی‌زمین شناسی را یافت.
  • نمایشگاه تجارت فرانکفورت | Frankfurt Trade Fair: یکی دیگر از جاذبه‌های نزدیک به بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت است. این مکان بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی، کنگره و برگزار‌کننده ی‌رویداد‌های جهان است که 30 بخش داشته و سالانه از طریق فروش و خدمات خود از جمله اجاره زمین نمایشگاه، ساخت و ساز‌های نمایشگاهی، پرسنل و خدمات غذایی و بازاریابی 661 میلیون یورو درآمدزایی دارد.

سوالات متداول بازار فتگی بوکنهایم فرانکفورت

در بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت چه اغلامی فروخته میشود؟

بازار هفتگی بوکنهایم فرانکفورت به عنوان یک بازار محصولات کشاورزی شناخته می‌شود که با توجه به نظرات بازدید کنندگان، بازدید از آن تجربه ی‌خوشایندی را خواهد داشت.

آدرس بازار هفتگی بوکنهایم چیست؟

Bockenheimer Warte، 60325 Frankfurt – Bockenheim، آلمان

ساعت کاری بازار هفتگی بوکنهایم از چه ساعتی تا چه ساعتی است؟

ساعت کاری این بازار هفتگی از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 عصر است و بازدیدکنندگان غالبا خرید‌های خود را به نیمه اول روز در این بازار اختصاص می‌دهند تا از محصولات تازه و باکیفیت آن در کنار هزینه‌های مناسبی که توسط فروشندگان ارائه شده است، بهره ببرند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!