توضیحات کامل درباره آب و هوای بارسلونا

توضیحات کامل درباره آب و هوای بارسلونا

آب و هوای بارسلونا، یکی از مهمترین نکاتی که برای سفر به شهر بارسلون به آن نیاز دارید این است که اطلاعاتی را درباره آب و هوای بارسلون بدست‌آورید و بتوانید در …

آب و هوای بارسلونا: یکی از مهمترین نکاتی که برای سفر به شهر بارسلون به آن نیاز دارید این است که اطلاعاتی را درباره آب و هوای بارسلونا بدست‌آورید و بتوانید در بهترین زمان ممکن به این شهر سفر کنید. امروزه افراد زیادی هستند که علاقه‌مند هستند تا به این شهر بسیار زیبا در کشور اسپانیا سفر کنند. این موضوع باعث شده است تا ما تصمیم بگیریم در این مطلب کمی بیشتر درباره آب و هوای بارسلونا صحبت کنیم و اطلاعات کاملی را درباره این موضوع در اختیار شما قرار دهیم.

بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد سفر به این شهر بسیار زیبا را دارید و یا این که علاقه من هستید تا بیشتر با شرایط آب و هوایی شهر بارسلون آشنا شوید به شما توصیه می‌کنیم حتماً این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

آب و هوای بارسلونا | یوروپ تورز

آب و هوای بارسلون

به صورت کلی آب و هوای بارسلونا یک آب و هوای مدیترانه‌ای است که همین موضوع باعث می‌شود تا هر ساله توریست‌های بسیار زیادی به این شهر سفر کنند و از جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده زیبای آن دیدن کنند. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال یک مقصد خارجی با آب و هوای مناسب برای سفر خود هستید به شما توصیه می‌کنیم به هیچ وجه سفر به شهر بارسلون اسپانیا را از دست ندهید.

آب و هوای بسیار خوب این شهر در فصل زمستان باعث می‌شود تا این شهر در تمامی فصول مقصدی مناسب برای گردشگران باشد. اگر شما در فصل تابستان به این شهر سفر کنید آب و هوایی گرم و نسبتاً خشک را تجربه خواهید کرد ولی با این حال در همین فصل نیز می‌توانید شاهد تعداد بسیار زیادی از توریست‌ها باشید که برای گردش به این شهر سفر کرده‌اند.

ماه ژانویه در شهر بارسلون

ماه ژانویه یکی از سردترین فصل‌های کشور اسپانیا است که معمولاً افراد زیادی به این کشور سفر نمی‌کنند. با این وجود شهر بارسلون آب و هوای بهتری را نسبت به سایر نقاط کشور اسپانیا دارا می‌باشد و همین موضوع باعث می‌شود تا آب و هوای این شهر خیلی سرد نباشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی هستید به شما توصیه می‌کنیم حتماً در ماه ژانویه به این شهر سفر کنید.

آب و هوای بارسلونا در ماه ژانویه معمولاً شرایط خوبی را برای ورزش‌های زمستانی برقرار می‌کند. دمای هوا در این فصل معمولاً بین ۰ تا ۱۱ درجه سانتی گراد است که برخلاف سایر نقاط کشور اسپانیا که گاهی اوقات دمای هوا تا زیر صفر نیز می‌رود می‌توان گفت آب و هوای بارسلونا در این ماه تقریباً خوب است که دلیل این موضوع نیز آب و هوای مدیترانه‌ای این شهر می‌باشد.

فوریه سردترین فصل سال در بارسلون

ماه فوریه با اختلاف سردترین فصل شهر بارسلون است که در این فصل آب و هوای این شهر بسیار سرد می‌باشد و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا توریست‌های زیادی به این شهر سفر نکنند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شلوغی شهر بارسلون در ماه فوریه نیز به صورت کامل برطرف است و شما یک شهر کاملاً خلوت را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مهمترین نکاتی که درباره این ماه وجود دارد این است که به دلیل این که آب و هوای بارسلونا در ماه فوریه بسیار سرد است فعالیت مردم این شهر نیز کاهش پیدا می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های سفر به این شهر به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کند. دمای هوا در شهر بارسلون در این ماه گاهی اوقات تا زیر صفر درجه نیز می‌رود که همین موضوع نشان دهنده سرمای بیش از حد هوا در این ماه می‌باشد.

فوریه سردترین فصل سال در بارسلون | یوروپ تورز

آب و هوای بارسلون در ماه مارس

با شروع فصل بهار آب و هوای بارسلونا رو به گرمی می‌رود و شما باز هم می‌توانید در طول روز افراد زیادی را مشاهده کنید که در این شهر به فعالیت می‌پردازند و توریست‌ها نیز کم کم سفر‌های خود را به این شهر آغاز می‌کنند.

اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال یک شرایط خوب برای سفر به شهر بارسلون هستید این ماه می‌توانید بهترین فرصتی باشد که در اختیار شما قرار دارد چرا که در این فصل آب و هوای بارسلونا هنوز آنقدر گرم نشده است که توریست‌های زیادی به این شهر سفر کنند و قیمت‌ها را افزایش دهند و علاوه بر این دمای هوا آنقدر پایین نیست که با سفر به این شهر اذیت شوید.

معمولاً شرایط آب و هوایی بارسلون در این ماه بسیار خنک است که گاهی اوقات بارش‌هایی نیز انجام می‌شود. اگر در ماه مارس به این شهر سفر کرده‌اید باید قبل از گردش خود حتماً شرایط آب و هوایی را بررسی کنید تا در حین گردش در این شهر با بارش‌های ناگهانی غافلگیر نشوید.

ماه آوریل در شهر بارسلون

اگر قصد سفر به شهر بارسلون را دارید باید بدانید که ماه‌آوریل بهترین زمان برای سفر به شهر بارسلون می‌باشد. در این ماه آب و هوای بارسلونا فوق‌العاده می‌باشد به طوری که با سفر به این شهر می‌توانید توریست‌های بسیار زیادی را در این شهر مشاهده کنید. از آنجایی که بیشتر مناطق قاره اروپا را مناطق سردسیر تشکیل داده است و ماه‌آوریل در واقع اولین ماه گرم در شهر بارسلون به شمار می‌آید بسیاری از توریست‌های اروپایی برای فرار از سرمای هوا در کشور‌های خود به این شهر پناه می‌آورند و لحظات خوشی را در این شهر می‌گذرانند.

در این ماه شما می‌توانید شاهد بارش‌های پراکنده‌ای نیز در شهر بارسلون باشید که لذت گردش در این شهر را بیشتر می‌کند. یکی از نکاتی که درباره آب و هوای بارسلونا در ماه‌آوریل وجود دارد تغییرات آب و هوا و دما می‌باشد که به همین منظور به شما توصیه می‌کنیم حتماً لباس گرم نیز به همراه خود داشته باشید.

آب و هوای بارسلون در ماه می چگونه است؟

ماه می‌با اینکه دارای آب و هوای بسیار خوبی است ولی همچنان نمی‌توان گفت که یکی از ماه‌های فصل تابستان به شمار می‌آید که چرا که شما در این ماه نیز می‌توانید بارش‌هایی را به صورت پراکنده در این شهر مشاهده کنید. دمای هوا در این ماه بسیار مناسب گردش در شهر بارسلون است و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا شما بتوانید در شهر بارسلون تعداد بسیار زیادی از توریست‌ها را مشاهده کنید که از سراسر نقاط دنیا به این شهر سفر کرده‌اند.

ماه ژوئن یکی از پرطرفدارترین ماه ها برای سفر به شهر بارسلون

یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به شهر بارسلون ماه ژوئن می‌باشد، در این ماه آب و هوا گرم‌تر می‌شود و دیگر شما شاهد بارش‌های گاه و بیگاه در این شهر نخواهید بود و می‌توانید با خیالی راحت به گردش در این شهر بپردازید. گرمای هوا در این ماه به هیچ وجه جلوی ورود توریست‌ها به این شهر را نمی‌گیرد و شما می‌توانید تعداد بسیار زیادی از توریست‌ها را مشاهده کنید که در این ماه به شهر بارسلون سفر می‌کنند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید دمای هوا در شهر بارسلون در ماه ژوئن گاهی اوقات تا ۴۵ درجه نیز می‌رسد ولی به هیچ وجه آزار دهنده نیست و شما به راحتی می‌توانید در این شهر به گردش بپردازید. شهر بارسلون دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است که بازدید از آن‌ها در ماه ژوئن می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های شما باشد. امروزه بسیاری از توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند ادعا دارند که یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به بارسلون از لحاظ آب و هوایی ماه ژوئن می‌باشد.

ماه ژوئن یکی از پرطرفدارترین ماه ها برای سفر به شهر بارسلون | یوروپ تورز

ماه ژوئیه و آب و هوای گرم در بارسلون

آب و هوای بارسلونا در ماه ژوئیه تا حدود زیادی گرم است ولی به هیچ وجه این موضوع باعث آزار توریست‌ها نمی‌شود و شما همچنان شاهد حضور توریست‌های بسیار زیادی در این شهر خواهید بود. یکی از نکات بسیار خوبی که درباره آب و هوای مدیترانه‌ای شهر بارسلون وجود دارد این است که در ماه ژوئیه بسیاری از شهر‌های کشور اسپانیا گرمای غیر قابل تحملی را تجربه می‌کنند ولی این شهر همچنان آب و هوایی دارد که آزاردهنده نیست.

آب و هوای بارسلونا در این ماه باعث می‌شود تا حتی بسیاری از مردم کشور اسپانیا نیز این شهر را برای سفر‌های خود انتخاب کنند و سعی کنند که ماه ژوئیه را در این شهر بگذرانند.

آب و هوای بارسلون در ماه آگوست

آب و هوای بارسلونا در ماه آگوست گرمترین حالت خود را تجربه می‌کند به طوری که حتی بسیاری از مردم این شهر نیز سعی می‌کنند از خانه‌های خود بیرون نیایند. اگر شما در این ماه به شهر بارسلون سفر کنید افراد کمی را می‌توانید در این شهر مشاهده کنید که فعالیت‌های روزانه خود را انجام می‌دهند چرا که گرمی هوا در ماه آگوست به شدت آزار دهنده است.

البته نکته‌ای که باید در اینجا به آن توجه داشته باشید این است که حتی در همین ماه نیز آب و هوای بارسلونا نسبت به بسیاری از شهر‌های دیگر در کشور اسپانیا همچون مادرید گزینه بهتری برای سفر است و آب و هوای بهتری را دارا است. این موضوع نیز باعث می‌شود تا باز هم افرادی که در شهر مادرید زندگی می‌کنند معمولاً در این فصل به شهر بارسلون سفر کنند و سعی کنند روز‌های گرم سال را در این منطقه که آب و هوای بهتری دارد، بگذرانند.

ماه سپتامبر و اکتبر در بارسلون

با ورود به ماه سپتامبر شما شاهد کاهش دمای هوای در شهر بارسلون هستید. آب و هوای بارسلونا در این ماه دوباره به حالت عادی خود باز می‌گردد و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا بسیاری از توریست‌ها وارد این شهر شوند. بسیاری از توریست‌هایی که به این شهر سفر می‌کنند ادعا دارند که در ماه سپتامبر آب و هوای بارسلونا فوق‌العاده مناسب برای گردش در شهر است و همین موضوع باعث می‌شود تا این ماه را یکی از بهترین ماه‌ها از لحاظ آب و هوایی برای سفر به شهر بارسلون بدانند.

ماه اکتبر یکی دیگر از ماه‌های آفتابی و با آب و هوای مناسب است که گردش در شهر بارسلون در این ماه می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما به همراه داشته باشد. در این ماه آب و هوای بارسلونا بسیار خوب است و دمای هوا نسبت به فصل تابستان با کاهش چشمگیر روبرو شده است که همین موضوع باعث خنک شدن هوا و ورود بیشتر توریست‌ها به این شهر فوق‌العاده می‌شود.

آب و هوای بارسلون در ماه های نوامبر و دسامبر

ماه‌های نوامبر و دسامبر آخرین ماه‌های سال هستند. در ماه نوامبر آب و هوای بارسلونا کم کم شکل پاییزی به خود می‌گیرد و شما شاهد سردی هوا نیز خواهید بود. بارش‌های باران دوباره در این فصل شروع می‌شود که به همین علت تعداد توریست‌هایی که در این ماه وارد شهر بارسلون می‌شوند به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند. معمولاً دمای هوا در شهر بارسلون در ماه نوامبر بین ۴ تا ۱۵ درجه است.

ماه دسامبر یکی از ماه‌های سرد شهر بارسلون است که البته سردی هوا در این ماه به هیچ وجه آزار دهنده نیست ولی شما در این ماه کمتر شاهد نور خورشید هستید و معمولاً نمی‌توانید با خیالی راحت به گردش در شهر بارسلون بپردازید. اگر علاقه‌مند به ورزش‌های زمستانی هستید می‌توانید این ماه را برای ورود به شهر بارسلون انتخاب کنید چرا که علاوه بر بارش برف در این شهر سردی هوای بارسلون نیز برای شما اذیت‌کننده نخواهد بود.

آب و هوای بارسلون در ماه های نوامبر و دسامبر | یوروپ تورز

جمع بندی و نکات پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی را درباره آب و هوای بارسلونا در اختیار شما قرار دهیم که‌امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد سفر به شهر بارسلون اسپانیا را دارید باید اطلاعات کاملی را درباره آب و هوای شهر بارسلون بدست بیاورید. اطلاعاتی که ما در این مطلب به شما ارائه دادیم می‌تواند اطلاعات کاملی در این زمینه باشد که برای سفر به این شهر می‌تواند برای شما کمک‌کننده باشد. ‌امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورده باشید. در پایان تشکر می‌کنیم از شما که این مطلب را به دقت مطالعه کردید.  


سوالات متداول آب و هوای بارسلونا

به طور کلی آب و هوای شهر بارسلونا چگونه است؟

به صورت کلی آب و هوای بارسلونا یک آب و هوای مدیترانه‌ای است که همین موضوع باعث می‌شود تا هر ساله توریست‌های بسیار زیادی به این شهر سفر کنند و از جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده زیبای آن دیدن کنند.

سردترین آب و هوای شهر بارسلونا در چه ماهی است؟

ماه فوریه با اختلاف سردترین فصل شهر بارسلون است که در این فصل آب و هوای این شهر بسیار سرد می‌باشد و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا توریست‌های زیادی به این شهر سفر نکنند.

بهترین زمان سفر به شهر بارسلونا از نظر آب و هوایی، چه زمانی است؟

یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به شهر بارسلون ماه ژوئن می‌باشد، در این ماه آب و هوا گرم‌تر می‌شود و دیگر شما شاهد بارش‌های گاه و بیگاه در این شهر نخواهید بود و می‌توانید با خیالی راحت به گردش در این شهر بپردازید.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!