پل معلق چارلز کونن | معرفی – تصاویر – تاریخچه

پل معلق چارلز کونن | معرفی – تصاویر – تاریخچه

پل معلق چارلز کونن، که طولانی‌ترین پل معلق پیاده روی دنیا است در کشور سوییس قرار دارد. این پل که از طلوع تا غروب پذیرای علاقه مندان و گردشگران است مناظر …

معرفی پل معلق چارلز کونن

پل معلق چارلز کونن که طولانی‌ترین پل معلق پیاده روی دنیا است در کشور سوییس قرار دارد. این پل که از طلوع تا غروب پذیرای علاقه مندان و گردشگران است مناظر زیبایی را در اختیار این افراد می‌گذارد. یک سری لوازم بسیار مهمی وجود دارند که در زمان سفر به پل معلق چارلز کونن باید همراه خود داشته باشید این وسایل شامل موبایل، وجه نقد، کارت بانکی، کفش کوهنوردی، عینک و کلاه آفتابی، کوله پشتی، آب آشامیدنی، کارت شناسایی، پاور بانک، وعده‌های غذایی، لباس اضافه می‌باشد. بهتر است بدانید که اکثر افراد در ابتدا پل وحشت می‌کنند اما بهترین کار این است که خونسردی خود را حفظ کنید و سعی کنید از مناظر و زیبایی‌ها لذت ببرید.

پل معلق چارلز کونن | معرفی - تصاویر - تاریخچه | یوروپ تورز

تاریخچه پل معلق چارلز کونن

بلند‌ترین پل معلق پیاده رو دنیا در کشور سوئیس به نام پل معلق چارلز کونن در سال 2016 ساخته شد و به سرعت در فهرست کتاب‌های گینس ثبت شد. این پل هرچه قدر که دارای عظمت است به همان نسبت نیز بسیار ترسناک است به همین دلیل عنوان ترسناک‌ترین پل پیاده روی جهان را هم دارد. این پل که دقیقه رو به روی دره‌ای در منطقه راندای واقع شده است به سرعت بعد از افتتاح آن گردشگران را به سمت خود جذب کرده است. از مشخصات این پل می‌توان به 86 متر فاصله از سطح زمین، 494 متر طول و 777 هزار دلار هزینه اشاره کرد.

پل معلق چارلز کونن را بهتر بشناسیم

انواع مختلف پل در جهان با قابلیت‌های مختلف ساخته شده است یکی از این پل‌ها پل معلق است که در حال حاضر طولانی‌ترین پلی که با این روش ساخته شده در کشور سوییس با 494 متر طول قرار دارد. این پل بسیار طولانی که در جهان زبانزد است در رشته کوه‌های آلپ در شمال اروپا ساخته شده است، افراد و گردشگرانی که قصد بازدید از این پل را دارند باید به روستای زرمات، سوییس سفر کرده و از زیبایی این پل لذت ببرند. یکی از مواردی که این پل را خاص جلوه می‌دهد باد‌های سنگینی است که در این منطقه می‌وزد و این سوال را برای همگان به وجود می‌آورد که چگونه این پل معلق دوام می‌آورد؟

در جواب باید گفت که استقامت این پل به دلیل استفاده از تعداد زیادی کابل فلزی 6 تنی است که منعطف می‌باشد در این صورت است که پل را می‌توانند در مقابل باد محافظت کنند.

مناظر دیدنی پل پیاده روی چارلز کونن

با توجه به اینکه پل معلق چارلز کونن (Charles Kuonen Suspension Bridge) در یکی از خاص‌ترین مکان‌های دنیا قرار گرفته است و در زمان پیاده روی در این پل زمان زیادی را می‌گذرانید می‌توانید مناظر بسیار زیبایی را رویت کنید. از این مناظر خاطره انگیز می‌توان به رشته کوه‌های آلپ، قلعه مشهور وایسهورن، قلعه برنس و بسیاری مناظر دیگر اشاره کرد. یکی از مواردی که این پل بسیار زیبا برای گردشگران فراهم می‌کند جذب کوهنوردان و عکاسان علاقه‌مند به فضا‌ها و سوژه‌های خاص است. این پل با توجه به مناظری که دارد عکس‌های بسیار خاصی را برای عکاسان خلق می‌کند. همچنین برای افراد علاقه‌مند منطقه‌ای در جهت پیک نیک وجود دارد.

مناظر دیدنی پل پیاده رو چارلز کونن | یوروپ تورز

بهترین فصل برای سفر به پل زیبای چارلز کونن

در چهار فصل سال این امکان وجود دارد که به پل معلق چارلز کونن سفر کنید زیرا در هر فصل زیبایی‌های خاص خود وجود دارد. با این وجود در تمام مدتی که شما در روی این پل پیاده روی می‌کنید که به طور نرمال 5 تا 7 ساعت طول می‌کشد  بایدبسیار مراقب باشید زیرا ممکن است خطر مرگ و یا سقوط را به همراه داشته باشد. در تمام مدتی که از این پل دیدن می‌کنید تنها امکان پیاده روی وجود دارد پس بهتر است بنیه بدنی مناسبی داشته باشید.

یکی از موارد مهمی که وجود دارد شما در هر فصل از سال که به این پل سفر کنید آنتن دهی کامل موبایل وجود دارد و این موضوع خیال گردشگران را بسیار آسوده می‌کند. در تمام فصل پاییز و زمستان شاهد برف در این پل خواهیم بود برای افرادی که به آب و هوای مناسب‌تر علاقه‌مند هستند ماه‌های اردیبهشت تا شهریور توصیه می‌شود.

امکانات پل معلق چارلز کونن

با توجه به اینکه پل معلق چارلز کونن گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است در اطراف آن تمامی امکانات رفاهی فراهم شده است.

از این امکانات رفاهی می‌توان به:

  • رستوران و هتل: این هتل رستوران که منظره کوه‌های آلپ را دارد برای هر شب اقامت 200 تا 400 دلار هزینه دارد. نکته مهمی که وجود دارد برای دیدن از منظره کوه‌های آلپ باید 30 تا 100 دلار پرداخت شود. 
  • هتل: یکی از بی‌نظیر‌ترین هتل‌های موجود در اروپا در این مکان ساخته شده است به نام رورالس که دارای تمامی امکانات سونا، جکوزی، اتاق با منظره عالی و … است این هتل شبی 80 تا 180 دلار هزینه دارد.
  • و سایر امکانات تفریحی

راه منتهی به پل معلق چارلز کونن

برای رسیدن به پل معلق چارلز کونن باید به شهر برن رفته سپس به سمت جنوب حرکت کرده و در نهایت به راندا برسید. در این مکان خودرو‌های گردشگری وجود دارند که شما را به روستای زرمات یا گرچن محل پل معلق چارلز می‌رسانند. در این روستا در نزدیک‌ترین حالت ممکن به پل قرار دارید زیرا تنها 1 تا 2 کیلومتر تا پل فاصله وجود دارد. یکی دیگر از راه‌های رسیدن به این پل کشور ایتالیا است که با توجه به نزدیکی به این کشور در صورت داشتن ویزا در بخش شمالی ایتالیا تنها 50 کیلومتر تا پل فاصله وجود دارد.

راه منتهی به پل | یوروپ تورز

سوالات متداول پل معلق چارلز کونن

در زمان سفر به پل معلق چارلز کونن چه وسایلی را باید همراه خود داشته باشیم؟

موبایل، وجه نقد، کارت بانکی، کفش کوهنوردی، عینک و کلاه آفتابی، کوله پشتی، آب آشامیدنی، کارت شناسایی، پاور بانک، وعده‌های غذایی، لباس اضافه می‌باشد. بهتر است بدانید که اکثر افراد در ابتدا پل وحشت می‌کنند اما بهترین کار این است که خونسردی خود را حفظ کنید و سعی کنید از مناظر و زیبایی‌ها لذت ببرید.

هزینه یک شب اقامت در هتل رستوران نزدیک به این پل معلق چقدر است؟

این هتل رستوران که منظره کوه‌های آلپ را دارد برای هر شب اقامت 200 تا 400 دلار هزینه دارد. نکته مهمی که وجود دارد برای دیدن از منظره کوه‌های آلپ باید 30 تا 100 دلار پرداخت شود.

به طور نرمال پیاده روی روی این پل چقدر طول می کشد؟

به طور نرمال 5 تا 7 ساعت طول می‌کشد  بایدبسیار مراقب باشید زیرا ممکن است خطر مرگ و یا سقوط را به همراه داشته باشد. در تمام مدتی که از این پل دیدن می‌کنید تنها امکان پیاده روی وجود دارد پس بهتر است بنیه بدنی مناسبی داشته باشید.

طولانی ترین پا معلق دنیا چه نام دارد و در کجاست؟

پل معلق چارلز کونن که طولانی‌ترین پل معلق پیاده روی دنیا است در کشور سوییس قرار دارد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!