چگونه ویزای تجاری اسلوونی را دریافت نمائیم؟

چگونه ویزای تجاری اسلوونی را دریافت نمائیم؟

ویزای تجاری اسلوونی، به مدت ۹۰ روز امکان پذیر است. برای تمدید ویزا می توانید از طریق سفارت ایران در کشور اسلوونی اقدام نمایید. ویزای تجاری این کشور …

سفر به اسلوونی از طریق اخذ ویزای تجاری اسلوونی به مدت ۹۰ روز امکان‌پذیر است. برای تمدید ویزا می‌توانید از طریق سفارت ایران در کشور اسلوونی اقدام نمایید. ویزای تجاری این کشور را می‌توانید به صورت فوری نیز دریافت نمایید.

چگونه ویزای تجاری اسلوونی را دریافت نمائیم؟ | یوروپ تورز

موقعیت جغرافیایی و ویزای تجاری اسلوونی

 دانستن موقعیت جغرافیایی برای حرکت و شروع تجارت در یک منطقه بسیار مهم است. از این رو قبل از اینکه اقدام به اخذ ویزای تجاری اسلوونی نمایید بهتر است بدانید که این کشور در کجای اروپا قرار گرفته است. کشور اسلوونی که به جمهوری اسلوونی معروف است در جنوب اروپای مرکزی قرار دارد. این کشور از غرب با کشور ایتالیا، از شمال با کشور اتریش و از جنوب و جنوب شرقی با کشور کرواسی همسایه می‌ باشد.

 از شمال این کشور با کشور مجارستان نیز همسایه می‌باشد. پایتخت کشور اسلوونی شهر لیوبلیانا می‌باشد. این کشور نزدیک به ۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد. اسلوونی جزء کشورهای پیمان شینگن نیز می‌باشد که در بخش بعدی این مسئله را واکاوی می‌ کنیم. با ادامه این مطلب همراه باشید تا اطلاعاتی درباره اسلوونی، اخذ ویزای این کشور، وقت سفارت اسلوونی و مسافرت به کشورهای اروپایی به دست آورید.

ویزای تجاری اسلوونی و سفر به کشورهای شنگن

همانطور که اشاره شد کشور اسلوونی جزء کشورهای عضو پیمان شینگن می‌باشد. پیمان شنگن طی توافقی که میان برخی از کشورهای اروپایی صورت گرفته که بتوانند در خاک سرزمین‌‌های یکدیگر ورود و خروج داشته باشند، اطلاق می‌گردد. در حال حاضر ۶۸ کشور اروپایی جزء این پیمان هستند. با اخذ ویزای تجاری اسلوونی می‌توانید علاوه بر حضور در کشور اسلوونی و پرداختن به کارهای تجاری و اداری به سایر کشورهای عضو شنگن نیز سفر کنید.

در واقع با این ویزا می‌توانید به راحتی به سایر کشورهای اروپایی سفر داشته باشید. البته این را بدانید که مدت اعتبار ویزای شما در سفر بسیار مهم است. تقریباً اعتبار با ویزای تجاری کوتاهتر از ویزاهای توریستی و تحصیلی می‌ باشد. نکته دیگری که در این زمینه باید رعایت کنید داشتن برگه گذرنامه جهت مهر کردن برای ورود به سایر کشورها می‌باشد.

ارسال دعوتنامه و اخذ ویزای تجاری اسلوونی

 در بخشی از ویزای اسلوونی صادر شده و ویزای تجاری اسلوونی از طریق ارسال دعوتنامه کارهای مربوط به سفرصورت می‌گیرد. معمولاً دعوت نامه‌ها به سفارت‌های مقصد ارسال می‌شوند. با در اختیار داشتن دعوتنامه تجاری اسلوونی نیز با شرایط بهتر و آسان‌تری می‌توانید به اخذ ویزای تجاری این کشور بپردازید.

به عبارت دیگر با در دست داشتن دعوتنامه تجاری می‌توانید جریان گرفتن ویزای تجاری اسلوونی را سرعت ببخشید. تقریباً مدت زمان گرفتن ویزای تجاری با داشتن دعوتنامه آن به نصف کاهش می‌یابد. در بخش دیگری از ویزا‌های تجاری، شرکت یا سازمان مربوطه از ایران اقدام می‌ کنند و پس از رایزنی با مقامات کشور اسلوونی و شرکت‌های مربوطه اقدام به اخذ ویزای تجاری اسلوونی می‌نمایند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری اسلوونی (بخش اول)

 کلیه افرادی که تمایل دارند ویزای تجاری اسلوونی را دریافت نمایند بایستی مدارک زیر را به سفارتخانه این کشور ارائه دهند. البته از افراد زیر ۱۲ سال این مدارک دریافت نمی‌گردد.

  • تکمیل فرم آنلاین که به صورت رایگان در اختیار متقاضیان گذاشته می‌شود.
  • کپی فرم آنلاین برای ارائه به سفارت در زمان وقت مصاحبه.
  • دو قطعه عکس ۳ در ۴ پرسنلی جدید این عکس باید پشت زمینه سفید باشد.
  • ارائه گذرنامه‌ای که حداقل دو برگه سفید داشته باشد.
  • ارائه گذرنامه‌ای که حداقل سه ماه اعتبار داشته باشد.
  • پرداخت هزینه صندوق سفارت که مبلغ ۶۰ یورو می‌باشد. این هزینه برای تمامی ویزاها ثابت است.
  • ارائه دعوت‌نامه رسمی تجاری از کشورهای اسلوونی و یا از یکی از شرکت‌های معتبر در این کشور.
  • ارائه گواهی ثبت اتاق بازرگانی منوط به رسمیت شناختن دعوتنامه.
  • ارسالی کپی از تمامی مدارک گفته شده و ارائه به سفارت اسلوونی.
  • تاریخ و مدت زمان سفر.
  • مدارکی که مشخص‌کننده وجود معاملات تجاری با شرکت دعوت‌کننده باشد.
  • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری اسلوونی (بخش دوم)
  • در ادامه تکمیل و ارائه مدارک جهت اخذ ویزای تجاری اسلوونی به موارد زیر اشاره می‌ کنیم.
  • تأییدیه از شرکت دعوت‌کننده مبنی بر این موضوع که تمامی هزینه‌های سفر و محل اقامت را پرداخت نمایند.
  • اصل شناسنامه فرد دعوت شونده به همراه ترجمه به زبان انگلیسی.
  • ارائه مدارکی مبنی بر فعالیت شرکت دعوت شونده.
  • ارائه روزنامه رسمی کشور مبنی بر نام شرکت مذکور و به ثبت رسیدن نام شرکت.
  • ارائه پروانه ثبت معتبر صادر شده از اداره مربوطه.
  • ارائه کارت بازرگانی معتبر.
  • ارائه لیست پرداختی ۶ ماه آخر.
  • ارائه کارت پرسنلی برای فردی که نام او در روزنامه نیامده و دارای کارت بازرگانی نیست.
  • اگر تمایل دارید که به صورت آزاد برای کارهای توریستی و تجاری به کشور اسلوونی سفر کنید باید مدارکی را جهت تأمین مالی ارائه دهید.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تجاری اسلوونی | یوروپ تورز

اخذ ویزای تجاری اسلوونی و سفر به کشور های همسایه

 با داشتن ویزای تجاری اسلوونی می‌توانید به کشورهای همسایه این کشور نیز سفر کنید. کشور ایتالیا یکی از کشور‌های مدرن و صاحب تمدن است که برای بسیاری از افراد جذاب و دیدنی می‌ باشد. می‌توانید با قطار از این کشور به کشور همسایه ایتالیا سفر کنید و کارهای تجاری را نیز در این کشور پیگیری نمایید. علاوه بر ایتالیا می‌توان به کشور اتریش نیز سفر کرد.

اتریش نیز علاوه بر داشتن جاذبه‌های گردشگری مکانی مناسب برای انجام کارهای تجاری می‌ باشد. برخی از نمایشگاههای تجاری در زمان‌های مختلفی از سال در این کشور برگزار می‌شوند. کشور مجارستان نیز یکی دیگر از کشورهای همسایه اسلوونی می‌باشد که می‌توانید از طریق این کشور به مجارستان نیز سفر کنید و از اماکن و جشنواره‌های این کشور نیز بهره‌مند شوید.

مدت اعتبار ویزای تجاری اسلوونی به همراه دعوت نامه

معمولاً اخذ ویزای تجاری اسلوونی همراه با ارسال دعوتنامه از سمت یکی از شرکت‌های این کشور انجام می‌شود. اعتبار یک دعوتنامه ارسالی از سمت یک کشور از زمانی که به دست فرد و شرکت دعوت شونده می‌ رسد ۶ ماه است؛ یعنی در این ۶ ماه افراد فرصت دارند که به اخذ ویزا بپردازند.

 البته داشتن دعوتنامه تجاری به معنای داشتن ویزا نیست و باید جریان اخذ ویزای تجاری را در سفارت کشور اسلوونی سپری نمود. نکته دیگر مدت اعتبار ویزای تجاری کشور اسلوونی می‌ باشد. این کشور به مانند سایر کشورهای عضو پیمان شینگن ویزا‌های تجاری را به مدت ۹۰ روز صادر می‌ کند و بعد از گذراندن 90 روز باید اقدام به تمدید و یا برگشت به کشور نمایید.

انجام کار های مربوط به اخذ ویزای تجاری اسلوونی در سفارت اتریش

همانطور که اشاره شد کشور استونی جزء کشورهای عضو اتحادیه اروپا و پیمان شینگن می‌ باشد. از آنجایی که کشور اسلوونی در ایران سفارتخانه‌ای ندارد کارهای مربوط به اخذ ویزای تجاری اسلوونی را باید در سفارت اتریش انجام دهید. فرد متقاضی جهت دریافت ویزای کشور اسلوونی می‌بایست در روز مشخص شده در سفارت اتریش حاضر شود و پس از انجام انگشت نگاری و مصاحبه کارهای مربوط به ویزا را پیگیری کند.

آدرس سفارت اتریش در تهران، نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان میری، کوچه می‌رولی، پلاک ۶ و پلاک ۸ می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید وب سایت رسمی این سفارتخانه نیز مراجعه کنید.

 رزرو هتل و بلیط برای اخذ ویزای تجاری اسلوونی

 اگر با دعوتنامه برای اخذ ویزای تجاری اسلوونی اقدام می‌نمایید، ارائه مدارک دال بر تقبل هزینه‌های بلیط و محل اقامت از جانب شرکت یا سازمان دعوت‌کننده الزامی می‌باشد؛ اما اگر به صورت شخصی قصد سفر به کشور اسلوونی و اخذ ویزای این کشور را دارید باید در زمان وقت مصاحبه مدارکی را دال بر رزرو بلیط برگشت هواپیما و رزرو هتل محل اقامت ارائه دهید که همه این موارد پس از دریافت وقت سفارت اسلوونی اقدام می‌شود.

 از جمله مدارکی که در زمان تعیین وقت مصاحبه باعث می‌شود که کار شما با سرعت بالاتری پیش رود ارائه مدارک رزرو هتل و رزرو بلیط هواپیمای رفت و برگشت می‌باشد. می‌توانید اخذ ویزای تجاری را به آژانس بسپارید تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه ویزای تجاری کشور اسلوونی را دریافت نمایید.

اخذ ویزای تجاری اسلوونی به صورت فوری

اگر برای سفر به کشور اسلوونی عجله دارید و وقت شما جهت ویزای تجاری اسلوونی کوتاه می‌باشد، می‌توانید اقدام به دریافت ویزای فوری کنید. معمولاً مدت زمانی که به طول می‌ انجامد تا ویزای تجاری صادر شود نزدیک به دو هفته کاری می‌باشد. ولی ویزای فوری را می‌توان ۶ یا ۷ روز کاری تهیه نمود. کافی است که کار اخذ ویزا را به افراد با تجربه و کارشناسان ما در این زمینه بسپارید. می‌توانید جهت اخذ ویزای تجاری کشور اسلوونی نیز با کارشناسان شرکت فوق تبادل نظر کنید و کارهای اخذ ویزای تجاری اسلوونی را به آنها بسپارید. این شرکت با داشتن افراد باتجربه در این زمینه می‌ تواند کمک‌های فراوانی در تسریع اخذ ویزا برای شما نماید.

اخذ ویزای تجاری اسلوونی به صورت فوری | یوروپ تورز

سوالات متداول ویزای تجاری اسلوونی

مدت زمان اعتبار ویزای تجاری اسلوونی چند روزه است؟

اعتبار یک دعوتنامه ارسالی از سمت یک کشور از زمانی که به دست فرد و شرکت دعوت شونده می‌ رسد ۶ ماه است؛ یعنی در این ۶ ماه افراد فرصت دارند که به اخذ ویزا بپردازند.

داشتن دعوتنامه چه تاثیری روی ویزای تجاری خواهد گذاشت؟

با در اختیار داشتن دعوتنامه تجاری اسلوونی نیز با شرایط بهتر و آسان تری می توانید به اخذ ویزای تجاری این کشور بپردازید.

چه کارهایی بعد از درخواست ویزای تجاری اسلوونی صورت میگیرد؟

فرد متقاضی جهت دریافت ویزای کشور اسلوونی می بایست در روز مشخص شده در سفارت اتریش حاضر شود و پس از انجام انگشت نگاری و مصاحبه کارهای مربوط به ویزا را پیگیری کند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!