با بهترین هتل های برلین آشنا شوید

با بهترین هتل های برلین آشنا شوید

هتل های برلین، برلین یکی از شهرهای زیبا و پایتخت آلمان می‌باشد. هر ساله افراد زیادی برای بازدید از مناطق مختلف برلین راهی این شهر می‌شوند و در هتل‌های برلین …

برلین یکی از شهرهای زیبا و پایتخت کشور آلمان می‌باشد. هر ساله افراد زیادی برای بازدید از مناطق مختلف برلین راهی این شهر می‌شوند و در هتل‌های برلین اقامت دارند. هتل‌های برلین دارای امکاناتی منحصربه فرد و عالی می‌باشد که دارای جذابیت بسیار زیادی برای مسافرین و گردشگران تور برلین و یا تور اروپا است. هتل‌ های برلین بسیار متنوع و متفاوت هستند که خدماتی بی‌نظیر و عالی برای مسافرین ارائه می‌دهند. در اینجا چند مورد از هتل‌های برلین و راهنمای رزرو هتل های برلین را معرفی میکنیم تا با آنها آشنا شوید.

هتل های برلین | یوروپ تورز

هتل هالیدی این برلین الکساندر پلاتز «zHoliday Inn Berlin-Alexanderplat»

یکی از هتل‌ های شهر برلین در کشور آلمان که در قلب این شهر قرار دارد، هتل هالیدی این برلین می‌باشد. این هتل در فاصله 2 دقیقه‌ای از میدان الکساندر پلاتز قرار دارد. از زمان ورود به هتل تا زمانی که از آن خارج می‌شوید چیزی برای دیدن و لذت بردن دارید. این هتل دارای بهترین امکانات روز و مدرن می‌باشد و تمامی اتاق‌های آن مجهز به اینترنت بی‌سیم، عایق صدا، تلویزیون، مینی بار، وسایل تهیه چای و قهوه و مبلمان می‌باشند.

در این هتل می‌توانید بهترین صبحانه‌های ارگانیک را میل نمایید و از خوردن آنها لذت ببرید. این یکی از هتل های برلین است که دارای بهترین رستوران می‌باشد و غذاهای بین‌المللی و مدرن را سرو می‌کند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این هتل این است که دسترسی به مرکز خرید و رستوران‌ها را دارد.

هتل هالیدی این برلین الکساندر پلاتز «zHoliday Inn Berlin-Alexanderplat» | یوروپ تورز

هتل اینترکانتیننتال برلین «Intercontinental Berlin»

یکی از هتل های برلین که هتلی 5 ستاره است، هتل اینترکانتیننتال می‌باشد. این هتل 5 ستاره بسیار لوکس و شیک در مرکز برلین قرار دارد و خدماتی منحصر به فرد به مسافرین ارائه می‌دهد. در این هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، ماساژ درمانی، خدمات بهداشتی و درمانی، سیستم‌های تهویه هوا، خدمات نگهداری از کودک و صرافی وجود دارد.

تمامی اتاق‌های این هتل مانند سایر هتل های برلین بسیار مدرن و راحت هستند و تمامی آنها مبله می‌باشند و دارای حمام‌های مجزا، تلویزیون‌های صفحه تخت، مینی بار، تخت خواب‌های 2 نفره می‌باشند. در این هتل چند رستوران وجود دارد که بهترین غذاهای بین‌المللی و آلمانی را سرو می‌کنند. در کافه‌های این هتل نیز می‌توانید تمامی نوشیدنی‌های فصل و روز را در هر ساعتی از شبانه روز میل کنید.

هتل اینترکانتیننتال برلین «Intercontinental Berlin» | یوروپ تورز

هتل هالیدی این برلین سیتی وست «Holiday Inn Berlin City-West»

این هتل 4 ستاره در شهر برلین قرار دارد که دارای بهترین امکانات رفاهی و خدماتی می‌باشد. این هتل با بهترین تجهیزات روز و مدرن طراحی شده است. تمام اتاق‌های این هتل یک طراحی ساده اما زیبا دارند که دارای اینترنت بی‌سیم، تخت‌های 2 نفره، تلویزیون، حمام‌های مجزا، وسایل برای تهیه چای و یا قهوه و مبلمان‌های شیک هستند. این اتاق‌ها دارای بهترین ویو از شهر هستند.

در رستوران این هتل بهترن غذاها سرو می‌شود و هر فردی می‌تواند بر اساس منو غذاهای متنوعی را انتخاب کند. این هتل یکی از هتل‌های برلین می‌باشد که در فاصله کمی از موزه تاریخ طبیعی قرار دارد و با کمی ماشین سواری می‌توان به فرودگاه تگل رسید.

هتل هالیدی این برلین سیتی وست «Holiday Inn Berlin City-West» | یوروپ تورز

هتل کمپینسکی بریستول برلین «Hotel Bristol Berlin»

این یکی از هتل‌های برلین است که دارای چشم اندازی فوق العاده از منظره‌های شهر می‌باشد. این هتل دارای یک موقعیت بسیار خوب است که دسترسی خوبی به تمامی مراکز خرید و رستوران‌ها دارد و یک گزینه خوب و مناسب برای تمامی مسافرین می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و منحصر به فرد هستند که یک دکوراسیونی شیک دارند. امکانات این اتاق‌ها هیچ گونه کم و کاستی ندارد.

در رستوران این هتل مانند سایر هتل‌های برلین غذاهای بین‌المللی در کنار غذاهای محلی سرو می‌شود. منوی غذاهای این رستوران کمی متفاوت از سایر رستوران‌ها است. مهمانان می‌توانند بعد از گشت و گذار در شهر از بهترین غذاهای این رستوران میل کنند. در این هتل یک استخر سرپوشیده، مرکز اسپا، سالن ورزشی و پارکینگ وجود دارد. این هتل در فاصله نزدیکی از میدان، ایستگاه زیرزمینی، موزه تاریخی طبیعی قرار دارد.

هتل کمپینسکی بریستول برلین «Hotel Bristol Berlin» | یوروپ تورز

هتل بست وسترن‌ ام بورسیگ ترم «Best Western Hotel am Borsig turm»

این هتل در فاصله 5 کیلومتری از فرودگاه تگل قرار دارد. این هتل مانند سایر هتل‌های برلین بسیار مجهز و پیشرفته است و دارای دکوراسیونی زیبا می‌باشد. اتاق‌های این هتل تمامی امکانات روز را دارد و با مبلمانی زیبا مجهز شده‌اند. مسافرین می‌توانند صبحانه خود را در اتاق خود میل کنند و از ویوی بی‌نظیر پنجره‌های هتل شهر را تماشا کنند. این هتل دارای امکاناتی مانند پارکینگ، اینترنت، تراس، سالن بیلیارد، رستوران، خدمات بلیط و خدمات اتوشویی می‌باشد. این هتل دارای کارمندانی چند زبانه می‌باشد که در هر ساعتی خدمات خود را به مسافرین ارائه می‌دهند.

هتل بست وسترن‌ ام بورسیگ ترم «Best Western Hotel am Borsig turm» | یوروپ تورز

هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد «Sheraton Berlin Grand Hotel»

این هتل از جمله هتل‌های برلین است که در یک منطقه بسیار خوب قرار دارد. 394 اتاق در این هتل وجود دارد که تمامی اتاق‌های این هتل دارای پنجره‌هایی بزرگ هستند و می‌توان از داخل اتاق بهترین چشم‌انداز از شهر را داشت. در این اتاق‌ها می‌توان طلوع و غروب خورشید را دید.

تمامی اتاق‌ها با وسایلی مدرن و شیک طراحی شده‌اند که یک مکان دنج و راحت برای مسافرین ایجاد می‌کنند. صبحانه این هتل از مواد ارگانیک تهیه شده است و بسیار تازه و مطبوع هستند. بهترین غذاها در رستوران این هتل سرو می‌شود و منوی غذاهای این رستوران بسیار متنوع می‌باشد. در این هتل یک سالن اسپا و یک سالن مرکز تناسب اندام وجود دارد که دارای بهترین امکانات روز هستند.

هتل شرایتون برلین گرند اسپلاناد «Sheraton Berlin Grand Hotel» | یوروپ تورز

هتل استیگلیتز اینترنشنال «Hotel Steglitz International»

یکی از هتل‌های برلین که در فاصله چند دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار دارد، هتل استیگلیتز اینترنشنال است. این هتل 4 ستاره دارای 200 اتاق مجهز می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل با رنگ‌های متنوع و گرم طراحی شده‌اند. تمامی امکانات روز مانند تلویزیون، ماهواره، حمام‌های شیک و مجهز، لوازم بهداشتی و مبلمانی راحت و مدرن را دارا هستند و البته دستگاه‌های قهوه ساز و چای ساز نیز در این اتاق‌ها وجود دارد.

در رستوران‌های این هتل غذاهای بین‌المللی و خوش طعمی سرو می‌شود که بسیار مطلوب گردشگران تور برلین و یا تور اروپا می‌بادش. این هتل یکی از منحصر به فرد‌ترین هتل‌های برلین است که در فاصله کمی از موزه تاریخ ملی، ایستگاه مرکزی، باغ وحش برلین و ایستگاه زیرزمینی قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی مانند اتاق نگهداری کودک، ماساژ، دوچرخه، رستوران و سرویس صبحانه در اتاق می‌باشد.

هتل استیگلیتز اینترنشنال «Hotel Steglitz International» | یوروپ تورز

هتل استیگن برگر برلین «Steigenberger Hotel Berlin»

این هتل 5 ستاره دارای امکاناتی خوب می‌باشد و یکی از بهترین هتل‌های برلین است که سازگار با محیط زیست می‌باشد. اتاق‌های این هتل بسیار بزرگ و جادار هستند و دارای یک دکوری ساده می‌باشند. فضای این هتل بسیار دلچسب و عالی است. در رستوران‌های این هتل غذاهای بین‌المللی و سنتی سرو می‌شود. هتل‌های برلین دارای بهترین امکانات هستند. در بیشتر هتل‌های برلین می‌توان از خدماتی عالی و بی‌نظیر بهره برد و ساعاتی بیاد ماندنی را سپری کرد.

هتل استیگن برگر برلین «Steigenberger Hotel Berlin» | یوروپ تورز

سوالات متداول هتل های برلین

به طور کلی هتل های برلین چگونه است؟

هتل‌های برلین دارای امکاناتی منحصربه فرد و عالی می‌باشد که دارای جذابیت بسیار زیادی برای مسافرین و گردشگران تور برلین و یا تور اروپا است. هتل‌های برلین بسیار متنوع و متفاوت هستند که خدماتی بی‌نظیر و عالی برای مسافرین ارائه می‌دهند.

یکی از بهترین هتل های مرکز شهر برلین آلمان چه هتلی است؟

یکی از هتل‌های برلین در کشور آلمان که در قلب این شهر قرار دارد، هتل هالیدی این برلین می‌باشد. این هتل در فاصله 2 دقیقه‌ای از میدان الکساندر پلاتز قرار دارد. از زمان ورود به هتل تا زمانی که از آن خارج می‌شوید چیزی برای دیدن و لذت بردن دارید.

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره برلین آلمان چه هتلی است؟

یکی از هتل‌های برلین که هتلی 5 ستاره است، هتل اینترکانتیننتال می‌باشد. این هتل 5 ستاره بسیار لوکس و شیک در مرکز برلین قرار دارد و خدماتی منحصر به فرد به مسافرین ارائه می‌دهد. در این هتل امکاناتی مانند استخر، سونا، ماساژ درمانی، خدمات بهداشتی و درمانی، سیستم‌های تهویه هوا، خدمات نگهداری از کودک و صرافی وجود دارد.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!