معرفی میدان گندارمن مارکت برلین

معرفی میدان گندارمن مارکت برلین

میدان گندارمن مارکت، برلین یکی از بزرگترین میدان‌های شهر برلین می‌باشد که با داشتن قدمت بسیار طولانی و باشکوه خود توانسته است امروزه مورد توجه بسیاری از …

میدان گندارمن مارکت برلین یکی از بزرگترین میدان‌های شهر برلین می‌باشد که با داشتن قدمت بسیار طولانی و باشکوه خود توانسته است امروزه مورد توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها واقع شود. میدان مذکور در طول جنگ جهانی دوم، به شکل کامل نابود شد و از دوباره مورد بازسازی قرار گرفت. جی‌ای نیرینگ اولین معماری بوده که سنگ بنای این میدان را تاسیس کرد و نام اولیه این میدان را لیندن گذاشت.

میدان گندارمن مارکت برلین | یوروپ تورز

گندارمن مارکت از دیدنی‌ های برلین

شهر برلین یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین شهرهای کشور آلمان بوده و که سالانه میلیون‌ها گردشگر و مسافر برای بازدید از این زیبایی‌ها به سوی برلین سفر می‌کنند. اگر شما نیز قصد دارید تا در روزهای آینده سفری را به سوی آلمان داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما بازدید از شهر برلین و جاذبه‌های بسیار بی‌نظیر آن را از دست ندهید.

یکی از باشکوه‌ترین و پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری این شهر را میدان گندارمن مارکت تشکیل داده است که این میدان نمادی از همبستگی نیروی جنگی کشور آلمان در طول جنگ‌های جهانی بوده و سالانه میلیون‌ها گردشگر و توریست داخلی و خارجی از آن بازدید می‌کنند.

گندارمن مارکت بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین میان‌های این شهر می‌باشد که با داشتن شکوه و عظمت خود نیز توانسته است در لیست بهترین جاذبه‌های گردشگری شهر برلین نیز واقع شود. توجه داشته باشید که نام این میدان در زمان تاسیس خود، میدان لیندن بوده است که امروزه به آن گندارمن می‌گویند. شما نیز می‌توانید در سفرتان به شهر برلین، به راحتی از این میدان و جاذبه‌های اطراف آن بازدید داشته و بهترین و به یادماندنی‌ترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورید. در ادامه مقاله توضیحات تکمیلی در خصوص میدان گندارمن مارکت به حضورتان ارائه خواهیم داد با ما همراه باشید.

تاریخچه میدان گندارمن

همانطور که در بخش اول مقاله پیش روی نیز به این موضوع اشاره شد، نام اولیه این میدان، لیندن بوده که معمار آن جی‌ای نیرینگ بوده و توانست در سال 1668 میلادی این میدان را پایه گذاری کرده و آن را به یکی از مهمترین میدان‌های شهر برلین تبدیل کند. ایم میدان در طول تاریخ از نام‌های بسیار مختلف بهره‌مند شد که از دیگر مهمترین نام های آن می‌توان به فریدریش اشتتیشر و نویر مارکت اشاره کرد.

امروزه تمام گردشگران و توریست‌ها این میدان را با نام گندارمن مارکت می‌شناسند که از نام از سال 1777 بر روی این میدان نهاده شد که در این زمان مورد یک سری از تغییرات و بازسازی ها واقع شد که از مهمترین این تغییرات می‌توان به اجرا و پیاده‌سازی طرح‌های گئورگ کریستین اونگر اشاره کرد. توجه داشته باشید که میدان گندارمن مارکت تا جنگ جهانی دوم یکی از مهمترین و اصلی‌ترین میدان‌های به شمار می‌رفته است که در جنگ جهانی دوم به شکل کامل تخریب شده و خسارات‌های زیادی را به خود دید. بعد از به اتمام رسیدن جنگ جهانی دوم، تمام ساختمان‌های اطراف آن مورد بازسازی واقع شده و به شکل امروزی خود در آمدند.

جاذبه‌ های اطراف میدان گندارمن

لازم است بدانید که امروزه به دلیل سالگرد دویست و پنجاهمین آکادمی علوم پروس، میدان گندارمن مارکت را به میدان آکادمی نیز نام گذاری کرده‌اند که البته این نام گذاری و اسم در میان مردم این شهر رایج نبوده و هنوز آن را با میدان گندارمن مارکت می شناسند. ساختمان‌های و جاذبه‌های بسیار متنوعی در اطراف این میدان وجود دارد که هر یک از این جاذبه‌ها، بهترین فرصت را برای گردشگران به وجود آورده‌اند تا بتوانند بهترین لحظات را برای خود به ارمغان آورند.

از مهمترین این جاذبه‌ها می‌توان به سالن تئاتر شاو اشپیل اشاره کرد که این تالار توسط کارل فریدریش ساخته و طراحی شده است و یکی از عجیب‌ترین سالن‌های اپرا و تئاتر را در دل خود جای داده است. همچنین در قسمت شرق میدان گندارمن مارکت نیز می‌توان بازار مارک گرافت اشتراسه را مشاهده نمود که با داشتن بهترین مغازه‌های خود توجه هر گردشگری را به سوی خود جذب می‌کند.

همچنین کلیسای جامع فرانسوی و کلیسای جامع برلین از دیگر مهمترین ساختمان‌هایی می باشد که در اطراف این میدان مستقر شده‌اند و با داشتن معماری و گنبدهای بسیار باشکوه و بی‌نظیر خود توانسته‌اند توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود جلب کنند.

دسترسی به گندارمن مارکت

توجه داشته باشید که میدان گندارمن مارکت یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازدید می‌باشد چرا که مجموعه‌ای از بهترین جاذبه‌های دیدنی این شهر را در اطراف خود جای داده است و گردشگران می‌توانند با مراجعه به این میدان، لحظات فراموش نشدنی بسیار باشکوهی را برای خود به ارمغان آورند.

اگر شما نیز قصد دارید تا بلافاصله بعد از سفرتان به شهر برلین، از این میدان تاریخی و ارزشمند آلمانی‌ها بازدید داشته باشید می‌توانید با تهیه نقشه گردشگری این شهر و علامت گذاری مسیر دسترسی به این میدان، در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید خود را به این مکان برسانید. همچنین توجه داشته باشید که شما می‌توانید با داشتن آدرس و نشانی دقیق از این میدان، بدون اتلاف وقت خود، در اولین فرصت به دست آمده بازدید خود را شکل دهید. آدرس و نشانی گندارمن مارکت را می توان به شکل زیر به حضورتان ارائه داد:

  • Gendarmenmarkt، 10117 Berlin، Germany

همچنین می توانید تابلوهای راهنمای مربوط به میدان گندارمن را نیز در سطح شهر برلین مشاهده کنید و با دنبال کردن این تابلوها خود را به راحتی به این میدان برسانید.

مجسمه شیللر در میدان گندارمن مارکت

یکی از دیگر مهمترین و باشکوه‌ترین جاذبه‌های دیدنی در میدان گندارمن مارکت، مجسمه‌ای مربوط به فردریش شیللر می‌باشد که این شاعر از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شاعران کشور آلمان بوده و که هر بیننده‌ای را مجذوب خود نموده و توانسته است یکی از بهترین گزینه برای به ثبت رساندن تصاویر فوق العاده و جذاب از سوی گردشگران و توریست‌ها باشد.

مجسمه شیللر در میدان گندارمن مارکت | یوروپ تورز

در اطراف این مجسمه می‌توان فواره‌های بسیار زیبایی را نیز مشاهده کرد که از تعداد این فواره‌ها 4 عدد بوده که هر کدام از آنها نیز نشان دهنده موضوعاتی هستند که این شاعر سروده است؛ که عبارتند از غزل، درام، تاریخ و فلسفه. توجه داشته باشید که هر کدام از این نمادها از ارزش و اهمیت بسیار بی‌نظیری برای مردم شهر برلین و آلمان برخوردار می‌باشد و شما نیز می‌توانید اطلاعات به خصوص در مورد هر کدام از این موضوعات را از تور لیدر خود جویا شوید.

مدت زمان لازم برای بازدید از میدان گندارمن

توجه داشته باشید که میدان گندارمن مارکت یکی از پرترددترین و شلوغ‌ترین میدان‌های شهر برلین می‌باشد که علاوه بر گردشگران و مردم این شهر نیز بازدید زیادی را از این میدان دارند به خصوص برای گردهمای یا جشن گرفتن پیروزی‌های ملی خود، در اطراف این میدان جمع شده و به شادی می‌پردازند.

به جرات می‌توان گفت که میدان گندارمن مارکت از دیگر مهمترین و اصلی‌ترین نمادهای شهر برلین می‌باشد که همین امر نیز سبب شده است تا بسیاری از گردشگران بازدید از آن را در اولویت‌های خود قرار دهند. گردشگران و توریست‌هایی که قصد بازدید از این میدان را دارند می‌توانند زمانی در حدود 2 الی 3 ساعت را سفر خود را به این میدان اختصاص دهند تا به شکل کامل بازدید خود را انجام دهند.

هتل سوفیتل گندارمن مارکت در نزدیکی میدان

گردشگران و مسافرانی که به دنبال نزدیکترین هتل به میدان گندارمن مارکت هستند تا بتوانند در نزدیکی این هتل اقامت داشته باشند، می‌توانند هتل سوفیتل گندارمن مارکت را در اولویت‌های خود قرار دهند. لازم است بدانید که هتل مذکور از لوکس‌ترین هتل‌های شهر برلین نیز بوده و با داشتن بهترین و بی‌نظیرترین خدمات خود در تمام روزهای سال مملو از گردشگر و مسافر می‌باشد.

شما نیز با اقامت خود در این هتل می‌توانید منظره بسیار باشکوهی از میدان مذکور را مورد تماشا قرار داده و بهترین و لذت بخش ترین سفر خود به شهر برلین را رقم بزنید. برای رزرو هتل مذکور بایستی قبل از سفرتان اقدام لازم را انجام دهید چرا که پیدا کردن اتاق خالی در این هتل بسیار سخت می باشد. شما نیز می‌توانید با اقامت در این هتل، به تمام جاذبه‌های بی‌نظیر و باشکوه اطراف میدان گندارمن مارکت دسترسی داشته باشید و با یک پیاده روی بسیار کوتاه، بازدید مورد نظرتان را انجام دهید.

سایر سرگرمی‌ های موجود در میدان گندارمن

از دیگر سرگرمی‌های موجود در این میدان به کنسرت‌های خیابانی برگزار شده، وجود ده ها رستوران و کافی شاپ در اطراف میدان، قدم زدن در پیاده روها نزدیک این میدان و نشستن بر روی نیمکت‌ها و تماشای منظره موجود اشاره کرد. همچنین گردشگران و مسافرانی که قصد سفر در فصل زمستان را به شهر برلین دارند، می‌توانند به راحتی از بازارچه‌های کریسمس نیز بازدید کرده و اجناس بسیار بی‌نظیر را با قیمت‌های مناسبی تهیه و خریداری کنند.

بازدید از میدان گندارمن مارکت چه در شب و چه در روز از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می‌باشد که گردشگران می‌توانند بدست آورند. همین امر نیز سبب شده است تا اطراف این میدان شبانه روز مملو از گردشگر باشد. سالانه می توان صدها رویداد موسیقی و فرهنگی در این میدان مشاهده کرد که گردشگران نیز می توانند در این رویدادهای برگزار شده شرکت نمایند.

شنیدن تاریخ بسیار جذاب این میدان از زبان راهنمایان گردشگری این شهر نیز بسیار جالب می‌باشد که گردشگران می توانند هر سوالی را در مورد این میدان از تورلیدرهای حاضر در این مکان جویا شوند.

بازدید از میدان گندارمن مارکت با تور برلین

امروزه تورهای گردشگری بسیار زیادی به سوی شهر برلین در حال برگزاری و اجرا می‌باشد که گردشگران و توریست‌های علاقه‌مند می‌توانند در یکی از این تورها شرکت نموده و یکی از بهترین و بی‌نظیرترین سفرهای خود را به کشور آلمان رقم بزنند. توجه داشته باشید که بازدید از گندارمن مارکت در برنامه بازدید بسیاری از تورهای گردشگری وجود دارد و گردشگران می‌توانند به همراه سایر همسفران خود، به راحتی از این میدان و سایر جاذبه‌های اطراف آن بازدید کنند. شما نیز این فرصت بی‌نظیر را از دست نداده و با توجه به شرایط سفر خود یکی از بهترین این تورها را رزرو کنید.

بهترین زمان بازدید از میدان گندارمن مارکت

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین موضوعاتی که در خصوص میدان گندارمن مارکت وجود دارد، مناسب ترین و بهترین زمان بازدید از این میدان می‌باشد که در خصوص این امر می‌توان گفت، بهترین و مناسب‌ترین زمان بی‌شک هر فصلی از سال می‌باشد چرا که گردشگران می‌توانند با توجه به زیبایی هرفصل، چهره‌ای متفاوت‌تری از این میدان را مشاهده کنند. شما نیز می‌توانید با توجه به اوقات فراغت خود، یکی از فصل‌های سال را برای بازدید از میان مذکور انتخاب کرده و سفر بی‌نظیر و هیجان انگیز خود را شکل دهید.

نکات مورد توجه در بازدید از میدان گندارمن مارکت

اگر شما نیز قصد دارید تا در سفرتان به شهر برلین حتما از میدان گندارمن مارکت بازدید داشته باشید می‌توانید با در نظر گرفتن برخی از مهمترین و ضروری‌ترین نکات، یک بازدید فراموش نشدنی را داشته باشید:

  • حتما به همراه خود یک دوربین عکاسی داشته باشید.
  • از نوشتن یادگاری بر روی مجسمه و فواره‌های اطراف مجسمه شیللر خودداری کنید.
  • به تاریخ و گذشته این میدان احترام بگذارید چرا که این میدان از اهمیت بسیار زیادی در میان مردم این شهر برخوردار است.
  • جتما از بازارهای و مراکز خرید اطراف این میدان بازدید کنید و سوغاتی‌های مورد نظر خود را تهیه و خریداری کنید.
نکات مورد توجه در بازدید از میدان گندارمن مارکت | یوروپ تورز

سوالات متداول میدان گندارمن مارکت

نام اول این میدان چه بوده و معمار آن چه کسی بوده است؟

نام اولیه این میدان، لیندن بوده که معمار آن جی‌ای نیرینگ بوده و توانست در سال 1668 میلادی این میدان را پایه گذاری کرده.

آدرس این میدان کجاست؟

Gendarmenmarkt، 10117 Berlin، Germany

بهترین زمان برای بازدید از این میدان چه زمانی است؟

بهترین و مناسب‌ترین زمان بی‌شک هر فصلی از سال می‌باشد چرا که گردشگران می‌توانند با توجه به زیبایی هرفصل، چهره‌ای متفاوت‌تری از این میدان را مشاهده کنند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!