موزه آینتراخت فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه آینتراخت فرانکفورت | معرفی – تصاویر – تاریخچه

موزه آینتراخت فرانکفورت، در ورزشگاه کومرتسبانگ فرانکفورت قرار دارد. این موزه بزرگترین موزه فوتبال جهان است و گردشگران زیادی را همه ساله به خود می‌خواند.

موزه آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه کومرتسبانگ فرانکفورت قرار دارد. این موزه بزرگترین موزه فوتبال جهان است و گردشگران زیادی را همه ساله به خود می‌خواند. شاید برای شما هم عجیب باشد اما این موزه در برگیرنده 115 سال تاریخ ورزشی فوتبال است که نمایانگر تغییر و تحولات سیاسی، ورزشی و هنر ورزشی را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

چنانچه کارت فرانکفورت را داشته باشید می‌توانید با 50 درصد تخفیف از این موزه بازدید نمایید. این موزه برنامه‌های بسیار مهیجی را برای گردشگران فراهم آورده است که می‌توانید با توجه به سلیقه خود آنها را رزرو نمایید.

امکان عکاسی گروهی با اجازه مسئولین موزه وجود دارد. 

موزه آینتراخت فرانکفورت

یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین موزه‌های ورزشی جهان موزه آینتراخت فرانکفورت نام دارد که در طبقه زیرین ورزشگاه آینتراخت قرار گرفته است. این موزه نشان دهنده تاریخ ورزش فوتبال است. تمرکز موزه آینتراخت فرانکفورت بر روی تاریخ ورزش است. تاریخ ورزش فوتبال شامل تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و هنری ورزشی است که تا حد امکان سعی شده است در این موزه به خوبی به تصویر کشیده شود.

اما ورزش‌هایی که در سطح شهر برگزار می‌شود برای این موزه اهمیت دو چندان دارد و از آنها نیز در این موزه تاریخ‌های شگرفی دیده می‌شود. این موزه در مساحت حدود 400 متر مربع احداث شده است. موزه آینتراخت فرانکفورت در برگیرنده تاریخ ورزشی از قرن 19 میلادی تا هم اکنون است. تاریخ ورزش در یک نگاه برای بسیاری از گردشگران هیجان انگیز است و سعی می‌کنند تا حد امکان از این موزه بازدید نمایند. 

موزه آینتراخت فرانکفورت - یوروپ تورز

ساعات بازدید از موزه آینتراخت فرانکفورت

برای بازدید از این موزه می‌توانید همه روزه از ساعات 10 صبح الی 18 عصر اقدام نمایید. روز‌های دوشنبه موزه بسته می‌باشد. در این موزه بازدید برای تمامی سنین بلا مانع است. در این موزه نمایشگاه‌های موقت ورزشی نیز وجود دارد که بازدید کنندگان می‌توان به آنجا هم سر بزنند. 

روز‌هایی که در این استادیوم مسابقات ورزشی اجرا می‌شود گردشگران و علاقه مندان می‌توانند 2 ساعت زودتر در استادیوم ورزشی حاضر شوند. برای تهیه بلیط به دو صورت اینترنتی و حضوری می‌توانید اقدام کنید. به صورت حضوری با مراجعه به استادیوم در ساعات کاری و تهیه بلیط می‌باشد. برای تهیه بلیط می‌توانید از بلیط‌های ترکیبی هم استفاده کنید این بلیط‌ها شامل بلیط گشت و گذار در محیط استادیوم و بازدید از موزه‌های آینتراخت می‌باشد که هزینه کمتری را شامل می‌شود.

ساعات بازدید از موزه آینتراخت فرانکفورت - یوروپ تورز

کاربرد موزه آینتراخت فرانکفورت در رسانه

موزه آینتراخت فرانکفورت توانسته است در رسانه کاربرد‌های فعالی داشته باشد. از جکله کاربرد های موزه آینتراخت فرانکفورت می‌توان به تصویر برداری در صحنه های مختلف فیلم‌های تلویزیونی، و رادیو و تلویزیون اشاره کرد. بسیاری از کارگردان های سینما برای مهیج کردن فیلم‌های خود از تصویر برداری در این موزه استفاده می کنند.

موزه آینتراخت یکی از موزه‌های مشهور است که برنامه‌های مختلف تلویزیونی و سینمایی به واسطه جامعیتش از آن استفاده می‌کنند. این موزه در طی سال‌های اخیر بسیار گسترش یافته و مشهور شده است.

یک شب در موزه آینتراخت آلمان

شاید تجربه یک شب به یاد ماندنی در موزه آینتراخت فرانکفورت برایتان فوق العاده هیجان انگیز باشد. مسئولین موزه هر هفته تور‌های به یاد ماندنی در ورزشگاه و موزه اجرا می کنند. برای شرکت در این تور‌ها می‌توانید تاریخ و زمان دقیق اجرای تور را از وبسایت مربوطه بدست آورید و برای شرکت در این تور ثبت نام نمایید.

رویداد‌ های موزه ورزشی فرانکفورت آلمان

در موزه آینتراخت فرانکفورت رویداد‌های فوق العاده جذابی روی می‌دهد. از جمله این رویداد‌های مهیج می‌توان به برگزاری مراسمات جشن تولد، جشن‌های خصوصی و مراسم‌های بزرگداشت اشاره کرد. می‌توان این موزه را برای ساعات مخصوصی مورد استفاده قرار داد و جشن‌های خصوصی در آن برگزار نمود. همچنین در این موزه امکان برگزاری تور‌های گروهی نیز فراهم است. موزه تور‌های مختلف برای دانش‌آموزان ابتدایی تا دبیرستان را برگزار می‌کند. این موزه توانسته استتور‌های آموزشی مختلفی برای مدارس ترتیب دهد. 

رویداد‌ های موزه ورزشی فرانکفورت آلمان - یوروپ تورز

برگزاری مراسم تولد در موزه ورزشی فرانکفورت

شاید از مهیج‌ترین رویداد های موزه آینتراخت فرانکفورت برگزاری مراسم‌های جشن تولد بزرگسالان و خردسالان در موزه باشد. به همین دلیل افراد می‌توانند برای میهمانان خود برنامه‌های شاد به همراه تور بازدید از موزه داشته باشند. این برنامه‌ها توسط مسئولین موزه انجام می‌شود و شامل بازدید از موزه، بازی‌ها و سرگرمی‌های مهیج در شب تولد است. مراسم تولد در این موزه هزینه مناسبی برای هر نفر دارد که شامل پذیرایی نوشیدنی و غذاهای خوشمزه می‌باشد.

در مراسم جشن تولد بزرگسالان با پرداخت هزینه اضافی مسئولین موزه سعی دارند یکی از فوتبالیست‌ها برای شما گزارشی از فعالیت‌های ورزشی خود ارائه بدهد و به صورت تور راهنمایی میهمانان باشد. و یا یکی از مهیج‌ترین برنامه‌ها تحت عنوان پیدا کردن جام فوتبال را برای میهمانان تدارک ببیند.

برگزاری مراسم تولد در موزه ورزشی فرانکفورت - یوروپ تورز

موزه رالی در آینتراخت فرانکفورت

رالی یکی دیگر ا مهیج‌ترین و جدید‌ترین ورزش‌های جهان است. در موزه آینتراخت فرانکفورت بخشی برای موزه تاریخ رالی در نظر گرفته شده است. همچنین تور‌های ترکیبی بازدید از موزه و بازدید از استادیوم همراه با لیدر تور در موزه آینتراخت فرانکفورت وجود دارد که هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی قابل رزرو می‌باشد. 

تور 90 دقیقه در موزه فرانکفورت آلمان

در موزه آینتراخت فرانکفورت تور 90 دقیقه‌ای همراه با بیان کامل تاریخ ورزش‌های جهان توسط مسئولین موزه ارائه می‌شود. تور 90 دقیقه‌ای همانند بازی فوتبال 90 دقیقه‌ای در دونیمه 45 دقیقه برگزار می‌شود و شما می‌توانید بین دو نیمه استراحت کرده و به صرف نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و چای بپردازید.

در این تور 90 دقیقه‌ای می‌توانید به دقت به همه وسایل این موزه نگاه کنید و با دقت از تاریخ 90 ساله این موزه چیز‌های فراوانی یاد بگیرید. در این موزه می‌توانید با اجازه مسئولین عکس‌های گروهی داشته باشید. این موزه همواره هر یک شنبه ساعت 9 الی 10:30 صبح برگزار می‌شود اما ممکن است به دلیل برخی تغییرات در تابستان‌ها کمی برنامه متفاوت باشد. این تور نیاز به ثبت نام و پرداخت هزینه ورودی دارد.

تور 90 دقیقه در موزه فرانکفورت آلمان - یوروپ تورز

دسترسی به موزه ورزشی فرانکفورت

برای دسترسی به موزه آینتراخت فرانکفورت می‌توانید از طریق وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو اقدام نمایید. در روز‌هایی که مسابقه‌های ورزشی در این استادیوم برگزار می‌شود ورود با وسیله حمل و نقل شخصی با محدودیت‌هایی رو برو است و در قسمت‌هایی که علامت گذاری شده‌اند امکان عبور است.

دسترسی به موزه ورزشی فرانکفورت - یوروپ تورز

نقشه موزه آینتراخت فرانکفورت

تاریخچه موزه ورزشی فرانکفورت آلمان

موزه آینتراخت فرانکفورت در سال 2007 توسط یک انجمن متشکل از سه نفر احداث شد و توانست به سرعت پیشرفت کند و گسترده شود. حال این موزه در برگیرنده لوازم ورزشی و کالاهای ورزشی و همچنین پوستر‌ها و اخبار تاریخ ورزش فوتبال و سایر ورزش‌ها است. این موزه توانسته است بین جوانان و بزرگسالان و کودکان بسیار محبوب شود. شما می‌توانید در خبرنامه موزه آینتراخت فرانکفورت عضو شوید و از اخبار این موزه مطلع شوید.

تاریخچه موزه ورزشی فرانکفورت آلمان - یوروپ تورز

برنامه های موزه ورزشی فرانکفورت برای سال 2020

ایرانیان بسیاری دوست دارند برای نوروز 99 به سفر‌هایی بروند که تا کنون کمتر تجربه استفاده از آن را داشته‌اند. لذا در تور‌های فرانکفورت آلمان سعی می‌شود از جاذبه‌های دیدنی این شهر زیبا به خوبی بازدید شود و در کنار لیدر تور از برنامه‌های زیبای سفر لذت ببرید. اگر بخواهید از موزه آینتراخت فرانکفورت در سال 2020 بازدید کنید می‌توانید در رویداد‌ها و برنامه‌های مهیج آن شرکت کنید. این برنامه‌ها شامل تور‌های بازدید از موزه به صورت جامع در 90 دقیقه مانند بازی فوتبال، تور‌های شبانه به همراه اجرای کنسرت‌ها، برگزاری جشن تولد‌ها و تور‌های راهنمایی برای گردشگران برای اجرای مهیج‌ترین برنامه‌های بازدید از موزه و استادیوم می‌باشد.

نوروز 99 همراه با تور‌های فرانکفورت برای دوستداران تاریخ ورزش بسیار لذت بخش خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو تور‌های نوروزی 99 می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت اقدام نمایید.

یکی از اتفاقات بسیار جالبی که در این موزه رخ خواهد داد جشن 121 سالگی موزه آینتراخت المان است که در تاریخ 8 مارس 2020 مصادف با 18 اسفند 98 در موزه اجرا می‌شود. این جشن در سطح شهر اجرا می‌شود و همه افراد بدون محدودیت می‌توانند شرکت کنند. برای ثبت نام و رزرو جشن نیاز به پرداخت هزینه کمی است. جشنی با شکوه است که برنامه‌های مهیجی برای آن در نظر گرفته شد هاست. ساعت آغاز جشن 121 سالگی موزه 10 صبح می‌باشد. 

برنامه های موزه ورزشی فرانکفورت برای سال 2020 - یوروپ تورز

چرا از این موزه بازدید کنیم؟

آلمان دارای موزه‌های بسیاری است که نشان می‌دهد مردم به تاریخ کشورشان بسیار اهمیت می‌دهند و با درس گفتن از تاریخ به جلو می‌روند. لذا از جمله دلایلی که گردشگران را به موزه‌های آلمان جذب می‌کند وجود تحقیقات بسیار گسترده و حائز اهمیت در هر یک از موزه‌های آلمان است. به عنوان مثال در موزه ورزشی آینتراخت فرانکفورت تاریخ ورزش فوتبال و همچنین سایر ورزش‌ها در 100 سال اخیر به طور جامع و کامل به نمایش گذاشته است که حاصل چندین دهه تحقیق و جمع اوری و خرید و فروش کلکسیون‌های مختلف است.

جمع آوری و تهیه این کلکسیون‌ها در رشته‌های مختلف ورزشی کاری بی‌نظیر خواهد بود. در سطح بین‌المللی و جهانی گردشگران زیادی به فوتبال علاقه‌مند هستند و برای بازدید از استادیوم و موزه وقت صرف می‌کنند.

به علاوه مسئولین موزه هر هفته تور‌های راهنمای بازدید از موزه را به زبان‌های آلمانی و انگلیسی برگزار می‌کنند و این نشان دهنده اهمیت موزه است. این موزه هزینه بسیار کمی دارد و همه افراد می‌توانند از آن بازدید نمایند. برای بازدید از موزه نهایت 2 الی 3 ساعت زمان نیاز است.

تا حد امکان سعی کنید در تور‌های فرانکفورت از تمامی موزه‌ها خصوصا موزه ورزشی دیدن کنید. چرا که اشیای ورزشی با تاریخ جالب و هیجان انگیز در این موزه نگهداری می‌شود که می‌توانید به یک نگاه آن را کشف کنید. همچنین فراز و نشیب‌های ورزش‌هایی چون فوتبال و روند گسترش و توسعه آن به خوبی به تصویر کشیده شده است که می‌توانید به خوبی از آن مطلع شوید.

ورزش در سطح بین‌المللی یک روش مناسب برای نمایش وحدت و اتحاد است. بنابراین در سایه ورزش می‌توانید از اسرار عجیب روند فراز و نشیب اتحاد‌های کشور‌ها آگاه شوید.

چرا از این موزه بازدید کنیم؟ - یوروپ تورز

سوالات متداول موزه آینتراخت فرانکفورت

موزه آینتراخت فرانکفورت در کجا قرار دارد؟

موزه آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه کومرتسبانگ فرانکفورت قرار دارد. این موزه بزرگترین موزه فوتبال جهان است و گردشگران زیادی را همه ساله به خود می‌خواند.

یکی از دلایلی که باید به دیدن این موزه برویم چیست؟

در موزه ورزشی آینتراخت فرانکفورت تاریخ ورزش فوتبال و همچنین سایر ورزش‌ها در 100 سال اخیر به طور جامع و کامل به نمایش گذاشته است که حاصل چندین دهه تحقیق و جمع اوری و خرید و فروش کلکسیون‌های مختلف است.

در چه سالی این موزه ساخته شده است؟

موزه آینتراخت فرانکفورت در سال 2007 توسط یک انجمن متشکل از سه نفر احداث شد و توانست به سرعت پیشرفت کند و گسترده شود.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!