آشنایی کامل با مرکز خرید لا والی ویلاژ پاریس

آشنایی کامل با مرکز خرید لا والی ویلاژ پاریس

مرکز خرید لا والی ویلاژ در نزدیکی شهر پاریس در فرانسه قرار دارد. مرکز خرید لا والی ویلاژ معماری ویژه ای دارد و بوتیک هایی از برند های معتبر دارد.

مرکز خرید لا والی ویلاژ یکی از مراکز خرید معتبر فرانسه است که در 40 کیلومتری شهر پاریس و در کنار دیزنی لند واقع شده است. سالانه مسافران و خریداران زیادی برای اوت لت ها و حراجی های گسترده ای که در این مجموعه قرار دارد به آن مراجعه کرده و از برند محبوب خود خرید می کنند. برند های متنوعی از داخل و خارج از فرانسه در لا والی ویلاژ قرار دارد که دو بار در سال بر روی کالکشن ها قدیمی خود تخفیف می گذارند تا علاقه مندان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و برند نیز فضایی برای ارائه کالکشن جدید خود داشته باشد.

در ادامه مطلب اطلاعات بیشتری را درباره مرکز تجاری لا والی ویلاژ در اختیار شما قرار می دهیم تا با ویژگی های این مرکز خرید در پاریس بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید لا والی ویلاژ پاریس فرانسه

لا والی ویلاژ یکی از چندین مراکز خریدی است که در نزدیکی شهر پاریس قرار دارد و ویژگی هایی دارد که هر سال مشتریان زیادی را به خود جذب می کند. به عنوان مثال طراحی ساخت لا والی ویلاژ که همانند دهکده است و بوتیک های متنوع و منحصر به فردی دارد که سالانه با تخفیف هایی که روی اجناس خود می گذارند سبب می شود تا علاقه مندان به برند های این بوتیک ها به سمت این مرکز خرید سرازیر شوند.

به عنوان مسافری که به شهر پاریس می آید می توانید سوغاتی های فراوانی از جمله کتاب، شمع، شکلات، اشیاء نماد پاریس و اکسسوری های متنوع را از لا والی ویلاژ خریداری نمایید که هر یک زیبایی و جلوه خاص خود را دارند.

اگر از سمت شرق پاریس 40 کیلومتر دورتر شوید با مرکز خریدی مواجه خواهید شد که تداعی کننده کلبه های کوچک پوشیده از گل هستند و طراحی بسیار چشم نواز و خیره کننده ای دارند. این مرکز خرید با عنوان لا والی ویلاژ در پاریس شهرت یافته است و حدود 110 فروشگاه از انواع برندها در آن وجود دارد. اگر در هنگام تخفیفات سالانه مرکز خرید لا والی ویلاژ از این دهکده کوچک دیدن می کنید، اجناس با کیفیت عالی را می توانید با قیمت بسیار مناسبی تهیه کنید.

مرکز خرید لا والی ویلاژ پاریس فرانسه

لا والی ویلاژ پاریس

شاید بتوان گفت که از گذشته تا کنون شهر پاریس یکی از شهر هایی بوده است که سابقه خوبی در زمینه مد و پوشاک و طراحی لباس دارد و خود را به عنوان یکی از شهر های شیک دنیا شناسانده است. بهتر است بدانید که در زمان اوت لت مرکز خرید لا والی ویلاژ می توانید به راحتی و بدون دغدغه برند محبوب خود را انتخاب کنید و اجناسی که دوست دارید را خریداری نمایید زیرا در این حراجی ها تمامی برند های نام آشنا که در مرکز خرید لا والی ویلاژ جای گرفته اند تخفیف های ویژه ای را روی اجناس خود می گذارند به طوری که از حداقل 33 درصد تخفیف شروع می شود.

لا والی ویلاژ بسیار نزدیک به دیزنی لند است و محوطه این فروشگاه خیابان هایی سنگفرش شده دارد که دهکده های قدیمی  و تاریخی فرانسه را یادآور می شود. اگر به این شهر سفر می کنید و یا از اهالی شهر فرانسه هستید با گذراندن اوقات خود در مرکز خرید لا والی ویلاژ روز به یاد ماندنی را خواهید ساخت.

لا والی ویلاژ پاریس

مرکز خرید لا والی ویلاژ

امکاناتی که در مرکز خرید لا والی ویلاژ قرار دارد عبارتند از محوطه ای برای کودکان، پارکینگ، فودکورت و نمایشگاه هنری.

این مرکز خرید حدود 110 بوتیک دارد که اکثر آن ها برند های معتبر از سراسر جهان هستند. مرکز خرید لا والی ویلاژ کمی از شهر پاریس فاصله دارد ولی دقیقا در جنوب دیزنی لند که یکی از دیدنی ترین های دنیا به شمار می رود قرار دارد و از این رو مکان خوبی برای گذران وقت پس از یک بازدید طولانی از دیزنی لند نیز می تواند به شمار رود.

دلیل استقبال زیاد مردم از این فروشگاه این است که در ایام اوت لت معمولا کالکشن های قدیمی برندهای معروفی که در مرکز خرید لا والی ویلاژ هستند با قیمت بسیار پایین تری عرضه می شوند تا جای خود را به مد جدید و لباس های کالکشن جدید بدهند. کالاهای بی شماری نظیر انواع لباس های زنانه و مردانه، کیف، کفش، لباس مخصوص کودکان، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی و شنا و بسیاری کالاهای دیگر ارائه می شوند.

لا والی ویلاژ علاوه بر داشتن بوتیک های منحصر به فرد کافه های زیبایی را نیز در خود جای داده است که قطعا در هر موقع از روز هوس می کنید تا وعده غذایی را آن جا امتحان کنید.

مرکز خرید لا والی ویلاژ

فاصله لا والی ویلاژ از پاریس

فاصله لا والی ویلاژ از پاریس همانطور که گفتیم حدود 40 کیلومتر یا به عبارتی حدودا 40 تا 50 دقیقه است. اما فاصله آن از دیزنی لند حدود 5 دقیقه است. اما می توان گفت که اگر در ایام تخفیف و اوت لت پاریس به این شهر می روید ارزش آن را دارد که حتما به این مرکز خرید سری بزنید زیرا تخفیف های ویژه ی آن همه ساله افراد زیادی را به این شهر جذب می کند. اوت لت ها معمولا از 30 درصد آف به بالا هستند زیرا هر سال برندهای معتبر کالکشن جدیدی را عرضه کرده و کالکشن های قدیمی با قیمت کمتری جای خود را به پوشاک مد روز می دهند.

فاصله لا والی ویلاژ از پاریس

کالاهای مرکز خرید لا والی ویلاژ

از کالاهای مرکز خرید لا والی ویلاژ می توان گفت که تقریبا همه نوع کالا در این مجموعه جای گرفته است از کیف و کفش های برند گرفته تا لباس های کالکشن هایی نظیر زارا، گوچی، نایکی و… لوازم دیگری از جمله آرایشی و بهداشتی از برند های معتبر، لوازم بهداشتی، وسایل ورزشی برند و… . حتی شاهد استقبال بی نظیر مردم از کافه و رستوران هایی هستیم که در مرکز خرید لا والی ویلاژ جای گرفته اند و با منویی منحصر به فرد پذیرای افرادی هستند که برای خرید و بازدید به لا والی ویلاژ می آیند.

کالاهای مرکز خرید لا والی ویلاژ

حراج های مرکز خرید لا والی ویلاژ

حراجی های لا والی ویلاژ به دلیل این که موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد از این لحاظ که درست در کنار دیزنی لند قرار گرفته است سبب شده که مشتریان و مسافرانی که پاریس را مقصد خود قرار داده اند میان فروشگاه های زیادی که برای خرید وجود دارد، مرکز خرید لا والی ویلاژ را برای خرید کردن در اولویت خود قرار می دهند.

علاوه بر این به دلیل جو آرام و افسونگری که مرکز خرید لا والی ویلاژ دارد از این لحاظ که مانند روستاهای قدیمی فرانسه می ماند، افرادی که به این منطقه سفر می کنند بازدید از این مرکز خرید را در برنامه خود قرار می دهند. برندهای معتبری نظیر آرمانی، سلین، دولچ اند گابانا، زارا، بربری و… در این مرکز خرید وجود دارند که توجه بسیاری را در بین بوتیک های این مجموعه به خود جلب می کنند.

حراج های مرکز خرید لا والی ویلاژ

حال و هوای اوت لت ها

زمانی که اوت لت ها یا به قولی حراج ها و تخفیفات بوتیک های برند مرکز خرید لا والی ویلاژ آغاز می شود، این مکان را شلوغ تر از همیشه می یابید. ورود کالکشن های جدید برند ها سبب می شود که آن ها اجناس باقی مانده از کالکشن های قبلی شان را سریع تر و با قیمت کمتر به فروش برسانند.

این حراج معمولا اواخر ماه ژوئن در فصل تابستان آغاز می شود و معمولا تا اوایل ماه اوت ادامه پیدا می کند. این حراج نزدیک کریسمس و سال نو میلادی نیز دوباره برقرار است و از اوایل ژانویه تا فوریه ادامه پیدا می کند.

حال و هوای اوت لت ها

برندهایی که در این مرکز خرید وجود دارد

گستره بزرگ و متنوعی از برند های مطرح در سراسر جهان جایگاهی در مرکز خرید لا والی ویلاژ دارند. این مجموعه برندهایی از طراحان فرانسوی گرفته (نظیر برندهای اریک بومبارد، ساندرو و…) تا برندهای آمریکایی و اروپایی را در خود جای داده است.

بوتیک های بین المللی شامل برندهای گوچی، تامی هیلفیگر، پرادا، دولچ اند گابانا، بربری، دیزل، ولنتینو، پاول اسمیت و… نیز در مرکز خرید لا والی ویلاژ به چشم می خورد که هر ساله میزبان خریداران بسیاری از اقصی نقاط کشور هستند تا اجناس خود را به فروش برسانند. اوت لت های لا والی ویلاژ از ساعت 10 صبح تا ساعت 7 بعد از ظهر باز است. روزهای تعطیل یعنی شنبه و یکشنبه این مرکز خرید تا ساعت 8 شب باز است.

برندهایی که در این مرکز خرید وجود دارد

راه های دسترسی به مجتمع لا والی ویلاژ

راه های مختلفی وجود دارد که اهالی پاریس و مسافران این شهر خود را به لا والی ویلاژ برسانند. اتوبوس های شاتل که مختص این مجموعه هستند می توانند مسافران را از پاریس به مرکز تجاری لا والی ویلاژ برسانند. در حقیقت برای کسانی که آشنایی لازم با حمل و نقل در فرانسه را ندارند این اتوبوس های شاتل آسان ترین راه رسیدن به این مجتمع خرید است. ساعت حرکت این اتوبوس ها معمولا از ساعت 9:30 تا 12:30 است. ساعت 4 و 6:45 دقیقه نیز آماده برگشت این اتوبوس ها باشید.

قطارهای شهری پاریس مانند آر ای پی و تی جی وی نیز می توانند شما را به مرکز خرید برسانند. ایستگاهی که می بایست از قطارها پیاده شوید شما می‌توانید با قطار شهری RER و همچنین قطار پرسرعت TGV خود را به اینجا برسانید. سوار هر کدام از این قطارها شوید، باید در ایستگاه Marne-la-Vallée-Chessy از قطار پیاده شوید که در داخل دیزنی لند قرار دارد. از آن جا تا اوت لت های لا والی ویلاژ تنها 5 دقیقه فاصله دارید.  

راه های دسترسی به مجتمع لا والی ویلاژ

تفاوت مرکز خرید لا والی ویلاژ با دیگر مراکز خرید پاریس

وجه تمایزی که شاید بتوان گفت مرکز خرید لا والی ویلاژ را از دیگر مراکز خرید مستثنی نموده است اجناس آن است که مستقیما از فروشگاه آورده می شود. در حقیقت بیشتر از 3 ماه جنسی در مغازه ها باقی نمی ماند و به همین دلیل است که تمامی اجناس تقریبا مد روز به شمار می روند و اوت لت هایی را که این مجتمع تجاری دارد یکی از پر طرفدارترین هاست. برای همین است که هر گاه شما سری به لا والی ویلاژ بزنید اجناس جدیدی را می یابید که قبلا ندیده اید.

علاوه بر این ها مرکز خرید لا والی ویلاژ در محیط باز ساخته شده است که با طراحی منحصر به فردی که دارد توجه بیشتر خریداران را به خود جلب می کند. قیمت ها و اوت لت های ویژه ای که در این مجموعه سالیانه برقرار می شود طرفداران خاصی دارد که برای خرید برند محبوب خود این مجموعه را برای خرید کردن مقصد خود قرار می دهند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!