گشت و گذار در مراکز خرید آمستردام

گشت و گذار در مراکز خرید آمستردام

اگر برنامه سفر به هلند و گردش در پایتخت را دارید، حتما سری هم به مراکز خرید آمستردام بزنید. آمستردام پایتخت سیاسی-فرهنگی هلند یکی از زیباترین شهرهای این کشور است و همه ساله گردشگران زیادی به آن سفر می کنند.

همین حضور گردشگران موجب شده تا زیر ساخت های توریسم از جمله هتل، رستوران و مجتمع های تجاری در این کشور مورد توجه قرار بگیرد و نه تنها پروژه های قبلی بازسازی و مرمت شوند، بلکه مراکز جدیدی هم در دست احداث قرار بگیرند.

بر همین اساس می خواهیم شما را پیش از سفر به آمستردام، با این مراکز خرید و مجتمع های تجاری مدرن و باشکوه آشنا کنیم، تا به خوبی برای گشت و گذارتان برنامه بچینید. با ما برای آشنایی بایشتر با مجتمع های تجاری آمستردام همراه شوید.

مراکز خرید آمستردام

نگاهی به مراکز خرید آمستردام

مراکز خرید آمستردام به عنوان بخش مهمی از دیدنی ها و جاذبه های آمستردام شناخته می شود که البته تعداد کمی هم ندارد. شما در مراکز خرید آمستردام نه تنها می توانید سوغاتی های جورواجور، خوراکی های تیپیکال هلندی و محصولات همین کشور را خریداری کنید، بلکه فرصتی دارید تا از نمایندگی معتبر ترین برندهای دنیا نیز بازدید کرده و در صورتی که بودجه اجازه می دهد، خرید کنید.

در این گشت و گذار دیگر نگران تقلبی بودن و فیک بودن اجناس نباشید، زیرا روی هر برندی که دست بگذارید مستقیم از کارخانه به نمایندگی ارسال شده و می تواند یکی از با کیفیت ترین خرید های شما باشد.

اگر همراه تور به آمستردام و هلند سفر کنید، بدون شک آن ها برای گشت و گذار در میان دیدنی های آمستردام برنامه و تور دارند. ولی اگر هم این سفر را به تنهایی می روید نگران نباشید، ما بهترین مراکز خرید آمستردام را که ارزش گشت و گذار و البته خرید کردن را دارد، به شما معرفی خواهیم کرد.

مراکز خرید آمستردام

مرکز خرید گلدرلندپلین

مجتمع تجاری گلدرلندپلین با 90 مغازه و فروشگاه انحصاری فشنف استایل، اکسسوری، کیف و کفش یکی از شیک ترین و مجلل ترین مراکز خرید آمستردام است. گلدرلندپلین در قسمت جنوبی مرکز شهر یا همان سیتی سنتر آمستردام واقع شده و می توانید در آنجا شیک ترین و بهترین مدل های پوشاک روز دنیا و اکسسوری ها را خریداری کنید. تقریبا تمامی برندهای مشهور هلندی و برندهای معتبر دنیای پوشاک و دیزاین در گلدر لندپلین شعبه دارند. اما تمام آنچه که در این مرکز در انتظار شماست، به همین موارد ختم نمی شود.

شما به راحتی می توانید یک نصف روز را به این مجتمع اختصاص دهید. با خیال راحت خرید کنید، در کافه و یا رستوران بی نظیرش غذا نوش جان کنید و بعد به سالن اسکی روی یخ رفته و پاتیناژ کنید، و فرزندانتان را برای بازی به کیدز لند یا سرزمین بازی کودکان بفرستید. پس حتی اگر قصد خرید هم ندارد، گلدرلندپلین در میان مراکز خرید آمستردام یکی از جاهایی است که باید بروید. ما برای گشت و گذار، بازی در این مرکز و صرف غذا زمان بین دو تا سه ساعت را به شما پیشنهاد می دهیم که شاید حتی بیشتر هم بشود. پس بهترین برنامه ریزی یک روز عصر است تا بتوانید علاوه بر خرید و گردش و بازی، شامتان را هم در رستوران های مشهور گلدرلندپلین میل کنید.

مراکز خرید آمستردام

ویلا آرنا تنها مجموعه برای خرید دکوراسیون داخلی در مراکز خرید آمستردام

اگر شما از علاقمندان به وسایل دکوراسیون منزل، تزئینات و طراحی داخلی، اکسسوری های مربوطه هستید و یا حیطه فعالیتتان مرتبط با این حوزه است، نباید گشت و گذار در ویلا آرنا را از دست بدهید. در میان مراکز خرید آمستردام ویلا آرنا تنها جایی است که به مبلمان و وسایل دکوراسیون منزل، دفتر کار و آفیس اختصاص دارد. شما علاوه بر خرید، با تماشای فروشگاه های این مرکز می توانید حسابی برای دکور منزل و یا دفتر کارتان ایده بگیرید.

در عین جالب است بدانید در بین پاساژهای آمستردام، این ویلا آرنا است که خاص ترین دیزاین و طراحی دارد و رستورانش نیز بسیار مدرن و متفاوت طراحی شده است. اما علاوه بر این رستوران شیک و فضای خاص مجتمع، بهانه های دیگر شما برای گردش در ویلا آرنا می تواند سینمای مدرن و بزرگ مجموعه، سالن موسیقی و حتی موزه آژاکس باشد.

در انتها هم خیالتان برای رفت و آمد راحت باشد، زیرا ویلا آرنا مترو دارد و شما درست در مقابل مجتمع پیاده می شوید و می توانید با خیال راحت گشت و گذار کرده و به هتل محل اقامت بازگردید. در نتیجه برای تماشای با کیفیت ترین محصولات عرصه دکوراسیون داخلی و آخرین ترندهای طراحی روز دنیا، ویلا آرنا را از دست ندهید.

مراکز خرید آمستردام

مگاپلازا، یکی از مجلل ترین مراکز خرید آمستردام

شاید مگاپلازا را بتوان یکی از زیباترین و خاص ترین مراکز خرید و مجتمع های تجاری در میان بازارهای آمستردام دانست. مگاپلازا علاوه بر این که یک مجتمع تجاری است، از طراحی و معماری بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار است. ساختمان این مرکز تجاری با معماری نئوگوتیک طراحی و ساخته شده و همین مهم موجب شده تا گردشگران و شهروندانی هم که قصد خرید ندارند، برای تماشای این ساختنمان سری به مگاپلازا بزنند.

زیبایی و طراحی خاص مگاپلازا در میان مراکز خرید آمستردام موجب شده این ساختمان، یکی از ده ساختمان مهم شهر باشد و از فضای تاریخی آن به خوبی محافظت شود. این مرکز دارای 4 طبقه است و فروشگاه های آن به پوشاک، استایل و اکسسوری، فشن و بیوتی اختصاص دارد. بر همین اساس هم شما می توانید معروف ترین برند های دنیا را در این مگاپلازا پیدا کنید.

اما به خاطر داشته باشید که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، علاوه بر تماشای این ساختمان زیبا و تاریخی، می توانید برای صرف قهوه در کافه مشهورش هم سری به مگاپلازا بزنید. کافه مگاپلازا به نام کافه دِویوز در آخرین طبقه مجموعه قرار دارد و چشم انداز زیبایی از آمستردام را به شما نشان می دهد.

این مجموعه خاص علاوه بر زیبای بصری در طراحی داخلی و نمای خارجی، یکی از بهترین مراکز خرید آمستردام برای خرید کردن است. پس اگر شما هم یکی از گردشگرانی هستید، که می توانید با آگاهی از آخرین مد روز و ترندهای بازار خرید کنید، مگاپلازا برای شماست.

مراکز خرید آمستردام

مرکز خرید کالورستون

مرکز خرید کالورستون، یکی از شیک ترین و مدرن ترین مراکز خرید آمستردام است که در برجی به نام مانت واقع شده و 4 طبقه دارد. در مرکز خرید کاورستون، برندهای مشهوری چون اچ اند ام، سواچ، دیکسون، هِما و گاس را پیدا می کنید، که با ارائه قیمت های مناسب، بهترین فرصت برای خرید کردن است.

در میان مراکز خرید آمستردام، کالورستون از قیمت های خوب و متوسطی برخوردار است که برای خرید کردن بسیار پیشنهاد می شود. اما بهتر است زمان خرید کردن خود را جوری تنظیم کنید که یکی از وعده های غذایی نهار یا شام را در کالورستون باشید و سری به رستوران بلو بزنید.

رستوران بلو، در آخرین طبقه این مجموعه قرار گرفته و چشم اندازی فوق العاده زیبا به تمام شهر دارد. پس اگر می خواهید علاوه بر خرید کردن، غذایتان را در فضای زیبا و سربازی میل کنید که در آنجا بتوان تمام آمستردام را دید، کالورستون بهترین انتخابی است که ما می توانیم به شما پیشنهاد کنیم.

مراکز خرید آمستردام

مرکز خرید 4 ستاره استشارت آمستردام

یکی دیگر از مراکز خرید آمستردام که در لیست ما به عنوان مرکزی شیک و مجلل معرفی می شود، مرکز خرید 4 ستاره استشارت است. مرکز خرید استشارت آمستردام شامل 210 فروشگاه از برندهای بزرگ و مشهور دنیاست که از جمله مشهور ترین آن ها می توان به هِما، باس اکسپرینس سنتر، وی اند دی، رسشوال استور و انگلیش هالتر اشاره کرد. همین مهم موجب شده که استشارت نه تنها برای شهروندان، بلکه برای گردشگرانی که شیفته مراکز مجلل و مدرن هستند، یکی از بهترین جاذبه های شهر باشد.

شما در مجتمع استشارت علاوه بر برندهای مشهور هلندی، می توانید در میان انبوه فروشگاه های متعبر دنیا هم خرید کنیدو تنها باید این مهم را به خاطر داشته باشید که خرید در این مجموعه اندکی گران قیمت است. در نتیجه با توجه به نوسان قیمت ارز و تفاوت بین یورو و ریال شاید نتوان از ته دل با خیال راحت در استشارت خرید کرد. ولی تماشای این مجموعه زیبا و شیک، خرید وسایل موچک و صرف قهوه بدون شک می توانید تجربه ای فوق العاده در دل آمستردام باشد.

مراکز خرید آمستردام

خرید در خیابان های آمستردام

در این قسمت از معرفی مراکز خرید آمستردام خوب است که سری به خیابان های مشهور شهر بزنیم. همانطور که می دانید علاوه بر مجتمع های تجاری مدرن و بسیاری از مال هایی که در سال های اخیر ساخته شده اند، شما می توانید در هر شهر خیابان هایی پیدا کنید که مملو از فروشگاه است و به عنوان مراکز خرید شناخته می شوند. این خیابان ها معمولا فروشگاه هایی دارند که همه چیز می فروشند و از قیمت پایین تری نسبت به مراکز خرید برخوردارند.

خیابان کالورسترات و لیدسترات

خیابان کالورسترات و در ادامه اش خیابان مشهور لیدسترات در میان جاذبه های شهر به عنوان خیابان های دیدنی و شلوغ و البته یکی از مراکز خرید آمستردام شناخته می شوند. این دو خیابان مملو از فروشگاه های پوشاک و استایل است و البته در جوار مشهور ترین بازار گل شهر نیز قرار گرفته است.

همانطوری که می دانید کشور هلند، به کشور گل ها به ویژه لاله مشهور است و شما می توانید هر چه قدر که بخواهید دسته گل و پیازهای گل لاله را با قیمتی بسیار مناسب از این خیابان بخرید. همچنین بوتیک ها و فروشگاه های کالورستران و لیدسترات انحصارا در دست تولیدات هلندی است و قیمتی متوسط دارد. معروف ترین فروشگاه این خیابان آمتسردام اسپویلد است.

شما در این خیابان می توانید فروشگاه های لباس، لوازم ورزشی و کتاب پیدا کنید و با توجه به قیمت های مناسب حسابی خرید کنید. گل خرید و قهوه بنوشید ولی این همه مزایای گردش در این خیابان نیست، بلکه بخاطر داشته باشید در میان مراکز خرید آمستردام شما یکی از شلوغ ترین خیابان ها را انتخاب کرده اید. در این گشت و گذار می توانید در کافه های اطراف غذای تیپیکال هلندی بخورید، قهوه بنوشید، با گردشگرانی از دیگر کشورها آشنا شوید و زندگی در هلند را جور دیگری تجربه کنید.

مراکز خرید آمستردام

خیابان پی سی هوف آمستردام

در میان خیابان های مملو از فروشگاه، خیابان پی سی هوف شیک ترین و گران ترین خیابان است. در میان مراکز خرید آمستردام این خیابان به بوتیک های گران قیمت، فروشگاه های پوشاک مردانه و بهترین کفش فروشی ها اختصاص دارد. شما در پی سی هوف استرات می توانید برند مشهور چنل، گوچی و مولبری را پیدا کنید. اگر هم شیفته خرید کفش هستید، باید به شما مژده می دهیم که در این خیابان، فروشگاه زنجیره ای کفش شو بالو منتظر شماست که بهترین کفش فروشی در کل هلند است و برندی هلندی محسوب می شود. اما اگر می خواهید از برندهای مشهور و گران قیمت خرید کنید، فروشگاه های کفش دالچه گابانا، مارک جیکوب و دیور در پی سی هوف منتظر شماست.

پی سی هوف بیشتر فروشگاه های کفش و لباس مردانه و اسپرت را شامل می شود و برای خریدی گران قیمت به شما پیشنهاد می شود. اما اگر قصد خرید هم ندارید، بهتر است برای گردش، عکاسی در گران ترین خیابان آمستردام، صرف قهوه و چرخیدن در شب، حتما سری به این خیابان بزنید

مراکز خرید آمستردام

خیابان ناین اسمال آخرین مقصد در آمستردام گردی

در انتهای معرفی مراکز خرید آمستردام به خیابان ناین اسمال رسیدیم. خوب است بدانید که خیابان ناین اسمال در واقع منطقه ای بین خیابان پرینت و وسترکرک کونینگسپین است که دسترسی بسیار راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی دارد. این خیابان از دل کانال های مشهور آمستردام می گذرد و یکی از قسمت های کهن و تاریخی شهر است. در این خیابان شما علاوه بر کافه ها و گالری های متعدد می توانید بهترین بازارچه ها و فروشگاه های خرید سوغاتی و لباس را پیدا کنید که قیمتی مناسب دارد. مشهور ترین فروشگاه این خیابان، مارگریت نانینگز است و برای خرید انواع یادگاری ها و سوغاتی با قیمت مناسب پیشنهاد می شود.

مراکز خرید آمستردام

دسترسی به مراکز خرید آمستردام

خوب است بدانید که اکر بدون تور و به تنهایی به آمستردام سفر کرده اید، نیازی نیست که نگران رفت و آمد باشید. می توانید برای استفاده از مترو، تراموا و اتوبوس از رسپشن هتل کمک بگیرید و هزینه تاکسی را نپردازید. تمامی مراکز خرید آمستردام و خیابان های مشهور دسترسی راحتی داشته و بیشتر ان ها به ایستگاه های تراموا و مترو نزدیک است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز به راحتی بین ایستگاه های مختلف رفت و آمد کرده و نگران مسیر نباشید

پایان گشت و گذار در مراکز خرید آمستردام به انتهای سفر مجازی گشت و گذار در مراکز خرید آمستردام رسیدیم. امیدواریم در این مسیر به خوبی شما را راهنمایی کرده باشیم تا ایده خوبی برای گشت و گذار و خرید در آمستردام داشته باشید. سفر خوبی را برایتان آرزومندیم

گشت و گذار در مراکز خرید آمستردام - آمستردام | هلند

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!