بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از فواره تروی رم

بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از فواره تروی رم

فواره تروی رم، یکی از مشهورترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهر رم می‌باشد که با داشتن مجسمه‌های آبنما بسیار بی‌نظیر و جذاب خود توانسته است …

بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از فواره تروی رم: فواره تروی رم یکی از مشهورترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهر رم می‌باشد که با داشتن مجسمه‌های آبنما بسیار بی‌نظیر و جذاب خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند. فواره تروی شهر رم همچنین یکی از مهمترین و اصلی‌ترین چشمه‌های عشاق نیز به شمار می‌آید و شما نیز می‌توانید در سفرتان به این شهر، حتما بازدید از این فواره را مورد بازدید خود قرار داده و بهترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از فواره تروی رم | یوروپ تورز

آشنایی با فواره تروی رم

آیا شما نیز به دنبال بازدید از فواره تروی رم هستید؟ آیا می‌دانید که بهترین زمان بازدید از فواره تروی رم کی می‌باشد؟ از شما دعوت می‌نماییم که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را به دست آورید.

امروزه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به دنبال بازدید از بهترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهرهای مختلف جهان هستند که بی‌شک یکی از بهترین این شهرها را شهر رم تشکیل داده است. شهر رم با داشتن جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار فوق العاده و منحصر به فرد خود توانسته است توجه بسیاری از توریست‌ها را به سوی خود جذب کند.

یکی از بهترین و بی‌نظیرترین جاذبه‌های دیدنی این شهر می‌توان به فواره تروی رم ( Trevi Fountain )اشاره کرد. فواره تروی شهر رم در یکی از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین منطقه این شهر واقع شده است و با داشتن معماری و طراحی جذاب خود، توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها به سوی خود جذب کرده است.

بسیاری از گردشگران و مسافران بر این باورند که این فواره می‌تواند یکی از بهترین نمادهای این شهر باشد که نمونه ی آن را در هیچ جای جهان نمی‌توانید مشاهده کنید. شما نیز حتما در سفرتان به این شهر بازدید از این جاذبه ی‌باشکوه را در اولویت‌های خود قرار دهید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد تاریخچه و مدت زمان لازم برای بازدید فواره تروی شهر رم توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

بهترین زمان بازدید از فواره تروی رم

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین سوالاتی که در مورد فواره تروی رم وجود دارد، بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بازدید از آن می‌باشد به طوری که گردشگران دوست دارند تا در یکی از بهترین زمان و اوقات از این فواره بازدید کرده و زیباترین تصاویر را نیز به ثبت برسانند.

توجه داشته باشید که بازدید از فواره تروی شهر رم در هر فصلی از سال زیبایی به خصوص خود را داشته و گردشگران می‌توانند با توجه به اوقات فراغت خود، یکی از بهترین زمان‌ها را برای بازدید از این فواره داشته باشند. جالب است بدانید که طبق تحقیقات زمین شناسی، از سال 1453 چشمه کنونی پا برجا بوده و مردم محلی این شهر استفاده‌های بسیار متعددی را از این چشمه داشته‌اند و حتی آب آن را با روش‌های بسیار مختلف به مناطق دیگر نیز منتقل می‌کردند.

لازم است بدانید که منشا این چشمه هنوز مشخص نبوده و آب آن در طول تاریخ همیشه خروشان بوده است. شما نیز می‌توانید در سفرتان به این شهر، جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین لحظات را برای خود رقم بزنید.

تاریخچه ساخت فواره تروی رم

فواره تروی رم در قرن 19 پیش از میلاد به دستور آگریپا برای رساندن آب مورد نیاز حمام های رومی طراحی و ساخته شد که در آن زمان در فاصله 14 مایلی رم بوده که بعد‌ها با گسترش شهر رم، این جاذبه به مرکز این شهر نزدیک‌تر شد.

معمار فواره تروی شهر رم فردی به نام نیکولا سالوی می‌باشد که برای ساخت و طراحی این مجسمه در حدود سی سال زحمت کشید. توجه داشته باشید که این فواره در ابعادی حدود 26 در 20 ساخته شده است و شما می‌توانید مجسمه‌های متعددی را در این مکان مشاهده کنید. هر کدام از مجسمه ها نیز دارای اسم به خصوصی هستند.

تاریخ و قدمت این فواره بسیار باشکوه و بی‌نظیر می باشد و شما می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر و جالب‌تر را از راهنمایان گردشگری حاضر در این مکان به دست آورید. امروزه بسیاری از افراد از کشورهای مختلف و دور برای بازدید از این فواره منحصر به فرد و چشمه عشاق، روانه رم می‌شوند تا از این طریق بتوانند بهترین و فراموش نشدنی‌ترین لحظات را برای خود رقم بزنند.

سکه انداختن در فواره تروی رم

از دیگر مهمترین و جذاب‌ترین موضوعاتی که در مورد فواره تروی رم وجود دارد، افسانه های بسیار مختلفی می‌باشد که درباره این فواره وجود دارد. یکی از قوی‌ترین این افسانه‌ها را پرتاب کردن سکه به این چشمه می‌باشد. طبق روایات‌های موجود، اگر فردی با دست راست از سمت راست بدن خود بالای شانه، سکه‌ای را به این داخل این چشمه پرتاب کند می‌توانید در نزدیک‌ترین زمان ممکن از دوباره به رم برگشته و بازدید کنند.

همچنین برخی از افسانه‌ها بر این حاکم هستند که اگر فردی بتواند سکه‌ای را در مرکز چشمه ی‌فواره تروی شهر رم پرتاب کند می‌تواند به عشق و معشوق خود دست پیدا کند. علت اینکه بسیاری از گردشگران و مسافران این چشمه را به عنوان چشمه عشاق می‌شناسند، ممکن است همین افسانه ی‌بسیار زیبا باشد. شما نیز حتما در بازدید از این فواره چند عدد سکه به همراه داشته باشید تا از این طریق بتوانید طبق این افسانه ها عمل کنید و نتیجه آن را نیز مشاهده کنید.

حقایق جالب در مورد فواره تروی شهر رم

فواره تروی رم در میان مردم محلی این شهر و حتی کشور ایتالیا از اهمیت بسیار بی‌نظیری برخوردار می‌باشد. اگر شما نیز دوست دارید تا در سفرتان به این شهر حتما از فواره تروی شهر رم بازدید کنید می‌توانید در مورد حقایق جالبی که در مورد این فواره وجود دارد، اطلاعاتی را در دست داشته باشید.

از مهمترین و اصلی‌ترین حقایق جالبی که در مورد فواره تروی شهر رم وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فواره تروی شهر رم یکی از بزرگ‌ترین فواره‌های دوره باروک می‌باشد.
  • توجه داشته باشید که این فواره توانسته است به تنهایی یک ستاره سینمایی بوده و در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی میتوانید آن را مشاهده کنید.
  • کار طراحی و ساخت فواره تروی شهر رم در سال 1732 شروع شد و در سال 1762 نیز به اتمام رسید.
  • فواره مذکور در سال 1996 به رنگ سیاه تزیین شد، که مناسبت آن نیز به خاطر مرگ ماسترویانی بوده که وی یکی از بهترین هنرپیشه‌های این کشور بوده است.
  • مجموعه سکه‌های پرتاب شده در این فواره هر شبانه در حدود سه هزار یورو می‌باشد که هر شب این سکه‌ها را جمع آوری می‌کنند.
  • یکی از مهمترین و اصلی‌ترین سنگ‌های استفاده شده در این فواره از جنس تراورتن می‌باشد.
  • فواره مذکور در طول قرن‌ها مورد مرمت و بازسازی واقع شده است.

دسترسی به فواره تروی شهر رم

فواره تروی رم همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره شد، در یکی از بهترین و مناسب‌ترین مناطق این شهر واقع شده است و همین امر نیز دسترسی گردشگران و توریست‌ها را به این جاذبه بسیار آسان کرده است. استفاده از نورپردازی بسیار مدرن و بسیار جذاب در این فواره سبب شده است تا گردشگران شب هنگام را برای بازدید از فواره تروی شهر رم ترجیح دهند.

دسترسی به فواره تروی شهر رم | یوروپ تورز

اگر شما نیز دوست دارید تا بازدیدی را از این جاذبه داشته باشید میتوانید آدرس و نشانی دقیق آن را نیز به شکل زیر داشته باشید تا بتوانید در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن بازدید خود را شکل دهید:

آدرس: Piazza di Trevi، 00187 Roma RM

ساعات بازدید: هر زمانی از شبانه روز

هزینه‌های بازدید: رایگان

رقبای فواره تروی شهر رم

فواره تروی رم رقبای بسیار سرسخت و بسیار زیادی را دارد که توانسته است با بسیاری از این رقبا به رقابت پرداخته و از این طریق توجه بسیاری از گردشگران و توریست‌ها را به سوی خود جذب کند.

از مهمترین و اصلی‌ترین رقبای فواره تروی شهر رم می‌توان از جمله به موارد زیر اشاره کرد که هر کدام از این فواره‌ها نیز در شهرهای مختلف جهان بوده ولی نتوانسته‌اند به زیبایی فواره تروی شهر رم برسند:

فواره دی پیازا

فواره دل مورو

فواره دل نوتونو

فواره لاک پشت

فواره نیلوفر آبی

معماری فواره تروی شهر رم

یکی از مهمترین موضوعاتی که سبب شده است تا فواره تروی رم در میان مردم از شهرت بسیار بالایی برخوردار باشد، معماری و طراحی آن می‌باشد که سبک استفاده شده در این فواره باروک بوده و این سبک در قرن 16 میلادی در ایتالیا به وجود آمده بود و بعد از آن تاریخ نیز در سایر کشورهای جهان گسترش پیدا کرد.

ویژگی اصلی سبک باروک در واقع ترکیب کردن اشکال مختلف با یکدیگر می‌باشد که شما می‌توانید نمونه ی‌بسیار باشکوه و بی‌نظیر این سبک را در فواره تروی شهر رم مشاهده کنید. امروزه بسیاری از معماران نیز برای گرفتن الهام و ایده‌های بسیار نوین، بازدید بسیار دقیق این فواره را در اولویت‌های خود قرار می‌دهند.

معرفی مجسمه‌ های فواره تروی شهر رم

فواره تروی رم همانطور که مشاهده می‌کنید از چند مجسمه تشکیل شده است که هر کدام از این مجسمه‌ها مربوط به شخصیت‌های مختلف می‌باشد.

مجسمه‌های فواره تروی شهر رم را میتوان به شکل زیر اشاره کرد:

  • خدای اقیانوس: که همان تندیس اوکئانوس بوده و در افسانه‌های یونانی آن را به عنوان خدای اقیانوس می‌شناسند. شما می‌توانید مجسمه آن را را در کنار یک اسب دریایی مشاهده کنید.
  • هدایتگران: در دو طرف خدای اقیانوس می‌توانید و مجسمه را مشاهده کنید که در حال هدایت کردن اسب خدای اقیانوس هستند و نماد انسان‌های پیروی این خدا را به تصویر کشیده‌اند.
  • مجسمه‌های اطراف: شما می‌توانید مجسمه پلوتوس و خدای سلامتی را نیز در در این فواره مورد مشاهده قرار دهید.

چرا فواره تروی شهر رم دیدنی است؟

با توجه به توضیحات ارائه شده، حال می‌توانید به این نتیجه رسید که فواره تروی رم یکی از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی این شهر می‌باشد که از مهمترین دلایلی که شما می‌توانید با توجه به آنها بازدید از فواره تروی شهر رم را در اولویت‌های خود قرار دهید، می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • از مشهورترین آبنماهای جهان می‌باشد.
  • ارزش بسیار زیادی را در نزد مردم دارد و شما می‌توانید آن را در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها مشاهده کنید.
  • می توانید یکی از باشکوه‌ترین سبک‌های معماری را به راحتی در این فواره مورد مشاهده قرار دهید.

نکات مورد توجه در بازدید از فواره تروی شهر رم

گردشگران و توریست‌هایی که قصد بازدید از فواره تروی رم را دارند، می‌توانند با در نظر گرفتن برخی از مهمترین نکات، بازدید بسیار باشکوهی را داشته باشند.

از مهمترین نکات مورد توجه در بازدید از فواره تروی رم می‌توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

  • به همراه داشتن سکه برای پرتاب کردن به چشمه عشاق
  • به همراه داشتن دوربین عکاسی بسیار حرفه ای
  • عدم ثبت یادگاری در سنگ‌های فواره
  • کسب اطلاعات در مورد تاریخچه و معماری این جاذبه
  • احترم گذاشتن به این جاذبه چرا که فواره تروی شهر رم در نزد مردم ایتالیایی بسیار با اهمیت و ارزشمند می‌باشد.
نکات مورد توجه در بازدید از فواره تروی شهر رم | یوروپ تورز

سوالات متداول بهترین و مناسب ترین زمان برای بازدید از فواره تروی رم

بهترین زمان بازدید از فواره تروی رم چه زمانی است؟

توجه داشته باشید که بازدید از فواره تروی شهر رم در هر فصلی از سال زیبایی به خصوص خود را داشته و گردشگران می‌توانند با توجه به اوقات فراغت خود، یکی از بهترین زمان‌ها را برای بازدید از این فواره داشته باشند.

مهمترین نکات مورد توجه در بازدید از فواره تروی رم چیست؟

  • به همراه داشتن سکه برای پرتاب کردن به چشمه عشاق
  • به همراه داشتن دوربین عکاسی بسیار حرفه ای
  • عدم ثبت یادگاری در سنگ‌های فواره
  • کسب اطلاعات در مورد تاریخچه و معماری این جاذبه
  • احترم گذاشتن به این جاذبه چرا که فواره تروی شهر رم در نزد مردم ایتالیایی بسیار با اهمیت و ارزشمند می‌باشد.

یکی از مهم ترین و جذاب ترین موضوعاتی که در مورد فواره تروی رم وجود دارد چیست؟

از دیگر مهمترین و جذاب‌ترین موضوعاتی که در مورد فواره تروی رم وجود دارد، افسانه های بسیار مختلفی می‌باشد که درباره این فواره وجود دارد. یکی از قوی‌ترین این افسانه‌ها پرتاب کردن سکه به این چشمه می‌باشد. طبق روایات‌ موجود، اگر فردی با دست راست از سمت راست بدن خود بالای شانه، سکه‌ای را به این داخل این چشمه پرتاب کند می‌توانید در نزدیک‌ترین زمان ممکن از دوباره به رم برگشته و بازدید کنند.

مطالعه مطالب زیر نیز می توانید برای شما مفید باشد

نظرت چی بود؟

0 نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!